september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, ik kom niet uit Hoofddorp, maar uit Zwanenburg.
    Wel toevallig zeg :D

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ja dank jullie wel, ben ook zeer trots op onze foto's! ;)

@ ponyville: jeetje, dat je alles al binnen hebt! Wel erg leuk hoor! Nee wij moeten alles nog halen, we hebben alleen een kinderwagen gekocht.
    Vind ik ook wel leuk om straks te gaan shoppen! :)

@ fuzzywuzzy: welkom, je komt nooit te laat hier hoor! klets gezellig mee! ;)

@ Joyce: wat vervelend zeg die krampen! Das niet niks, hopelijk heb je er niet zo vaak last van! :(

@ joepie: ik heb dat af en toe ook wel, maar meer last van mijn onderbuik dan mijn liezen!

@ Suus, wat heerlijk he, dat je het hartje weer mag horen! Zo geruststellend!

@ Ief: ik moet na 28 maart ook erg lang wachten tot mijn 20 weken echo....Maar ja, misschien mag ik er stiekem nog wel een keertje tussendoor om het hartje te luisteren! hihi

@ Patries: we hebben het nu bijna tegen iedereen verteld, alleen de meiden van mijn dansgroep nog (zaterdag avond trainen) en een vriendin nog, die komt zaterdag avond een film kijken bij ons! Dus dat gaat goedkomen. En dan lekker pronken met mijn buikJE! :) ;)

@ han: hoe gaat het nu met je, al minder last van krampen?

@ Brigitte: meid heerlijk toch, je leeft echt van bezoek naar bezoek vind ik. Leuk juist zo veel afspraken! hihihihihi ;)

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Marsab: heerlijk inderdaad... Vorige afspraak was alweer bijna 5 weken geleden en die weken zijn toch wel erg snel gegaan moet ik zeggen... Nu nog iets minder dan 5 weken en dan alweer op de helft met 20 weken... time flies!

Heb net nog even de lijst bekeken van die vriendin van mij maar we kunnen echt heeeeeeeeeeeeeel veel overnemen... misschien ook de kinderwagen.. een quinny dus we gaan zeker even kijken! En het badje, wipstoeltje, tummy-tub, flessenwarmer, maxi-cosi... en ga zo nog maar heel lang door!

4. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    nou de eeste 12 weken vond ik langzaam gaan.
    Maar erna!

groetjes las

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ja daar heb je helemaal gelijk in.... maar na die 12 weken gaat het voor mijn gevoel toch een stukje harder

6. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Phieuw dus wij zijn nog niet de enige die nog niks gekocht hebben ;).

Joyce wat vervelend dat je zo'n last van je buik hebt. kan je voelen of het je darmen zijn of je baarmoeder ofzo? Ik heb ook 2 weken het gevoel gehad dat mijn darmen ff stil stonden. Pfff heftige tijden op het toilet meegmaakt hihi. Mar goed je blijft natuurlijk eten en als je dan niet naar de wc kan... Miss dat je daardoor ookw el misselijk werd van die krampen?

Vandaag ben ik echt tig keer naar de wc geweest. Moet ZOVEEL plassen. hebben jullie dit ook? Af en toe is mijn buik er gewoon gevoelig van..

Die steekjes en krampjes heb ik ook nog steeds. De ene keer weer meer als de andere keer... Dit zal wel de hele zwangerschap aan houden denk ik hihi.

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Moet soms ook zo vaak plassen.... vooral in de nacht ook... soms dan moet ik wel 3 of 4 keer opstaan... super irritant zeg!

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    ja dat plassen herken ik, wordt steeds meer bij mij. Tegen 4/ 5 uur moet ik sowieso plassen! :(
    Maar goed, niks aan te doen.....

(ja gaan plassen, haha) *flauw* :p

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Brigitte: echt super fijn dat je zooooo veel mag overnemen! Das echt fijn, scheelt genoeg! Beterrrrrrrrrrrrrrrrr haha :)

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Leuk hoor brigitte dat je veel kan overnemen. Wij kunnen gelukkig ook veel lenen van zussen maar de jongste is nu net 5 mnd dus is wel krap allemaal :)

Ik moet nu ook opeens 's nachts plassen heeeel irritant. ik plas nu toch al veel meer, eerst plaste ik meestal maar 3x per dag maar nu.... ieder uur ga ik wel geloof ik.

De krampen zijn wel iets minder heftig maar ik ben er nog niet echt gerust op. Ik maak me niet meer te druk en het lijkt wel iets te helpen want ik klap nu tenminste niet meer dubbel van de pijn. ben benieuwd hoe het morgen gaat want dan ga ik met vriendinnen naar ouwehands.... ander maar iedere mogelijkheid zitten, gelukkig kennen we het park uit ons hoofd en anders duiken we gewoon de kantine in, kunnen we even bijkletssen met ex-stagebegleiders :):)

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hallo hallo,
    Kom toch nog even buurten hoor, kon het niet laten ;)
    Er is weer lekker gebabbeld!
    Hier vandaag weer errug moe. Dacht net dat het wat beter ging, maar vandaag toch weer een beetje een tegenvaller. Ach er maar gewoon aan toegeven, dat is vast het beste. (Beetje lastig op je werk ;) )

@Joyce: da's grappig, ik kom ook onder controle in het Spaarne Ziekenhuis. (en dit is tevens mijn werkplek :) )

@Han & Ief & Brigitte: ik moet ook vrij vaak plassen. Soms denk ik: ik moet nodig! En dan verwacht je een gigaplas, maar dan is het een lullig plasje! Maar 's nachts is het idd wel vervelend... Gaat straks weer beter.

@Las: de eerste 12 weken gaan waarschijnlijk ook zo langzaam, omdat je de dagen bijna weg probeert te tellen, tenminste, dat heb ik wel.

Steekjes en trekkrampjes heb ik idd ook, volgens mij is dit idd een combinatie van bandenpijn en de groei van de baarmoeder.

Over een weekje weer een echo, zal me toch wel weer geruststellen hoop ik, ben heel benieuwd hoe alles er dan uitziet "van binnen"!
    Ga zo maar mijn mandje in, de wekker gaat weer erg vroeg af morgenochtend (en dan zit ik ook op 12 weken: HOERA!)
    :cry:

Iedereen een fijn weekend!
    liefs Noor

12. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Dag allemaal, ik ben een tijdje afwezig geweest en dat komt omdat ik 5 dagen in het ziekenhuis heb gelegen wegens uitdroging. Dat was echt klote (sorry voor deze woordkeuze) maar gelukkig zijn wij (bebe et moi) helemaal weer OK.

Heb afgelopen week heerlijk op krachten kunnen komen in een bungalowparkje en heb erg mooi weer gehad.

Lfs P.

13. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Pomme: Jeetje zeg. Ik hoop zeker dat je je weer wat beter voelt. En fijn dat je lekker heb kunnen bijkomen. Ik vond het al erg om 1 middagje op de 1e hulp te liggen voor uitdroging. Laat staan 5 dagen. Bah. Heel veel sterkte.

@Noor: Nu zie ik het pas dat je uit Nieuw Vennep komt. Grappig zeg. Dat ligt ook heel dichtbij Hoofddorp. En dat van dat moe zijn. Soms denk ik dat ik de hele wereld aan kan, maar als ik weer wat aan het doen ben, of werken ben geweest. Slaat de vermoeidheid heel erg toe en stort ik echt in. Mijn bedje en de bank zijn dan ook echt mijn grootste vriend op dit moment. hihi.

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Goedemorgen allemaal
    Dacht hier dat het honger/misselijk gevoel weg was maar gisteravond kwam het ineens weer mega-hard terug..... maar ja hadden roerbakmie gegeten dus zal wel neit genoeg vullen.. Hoop dat het nu weer wegblijft....

Af en toe denk ik wat te voelen maar weet nog niet of het uk of mijn darmen zijn... het is een klein plopgevoel en ik lees dat dat de uk kan zijn.... Hou het nog maar op mijn darmen..... Nog maar 2 dagen en dan weer naar de VK....

Helaas hier al wel aan het aankomen... gaat nu ineens hard! Al meer dan 3 kilo... bleh!

@Pomme: meid wat vervelend. Hoop dat je je snel weer goed voelt en kunt genieten

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    goedemorgen allemaal!

Ik heb net ook ff de angelsound besteld met doppler gel...
    Kon het niet laten, stelt me denk ik toch iets meer gerust.
    Gister hadden we cursus met de hond en toen is er een andere hond vol enthousiasme tegen mijn buik aan gesprongen. Deed geen pijn of zo en heb er ook geen last van gehad later, maar zulke dingen maken me toch erg onzeker!
    Je kindje is nog zo klein en het vruchtwater vangt vaak zulke stootjes wel op, maar toch.
    Straks kan ik mijn kleintje gewoon lekker horen! En ben ik gerustgesteld! ;)

16. Niet meer actief

fijn idee he marsab dat je ff zelf kunt checken, ik bedoel als het hartje klopt zal de rest ook wel goed zijn, dus stelt wel gerust, ik kan hem nu zonder moeite vinden, eerst was wel zoeken...ik moet mezelf wel inhouden het is zo'n leuk moment ook m et je man / vriend te delen :)

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he dames ik heb eindelijk een paar buikfoto's in mijn album gezet.....

18. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Brigitte: Jij krijgt zeker al een buikje. Leuk hoor. Hoop niet dat je buikje al te hard groeit, je wilt natuurlijk nog in je trouwjurk passen. Maar weet zeker dat dat gaat lukken. Geniet ervan.

Ik heb gisteravond super nieuws gekregen. Mijn mams heeft een cadeau van haar man gekregen. Namelijk een ticket naar Dubai. :whistle:
    En al heel snel. Ze zal 10 April 's ochtends aankomen, met mijn verjaardag en blijft dat t/m de 15de. Dus maar een paar daagjes. Maar we gaan zeker genieten van deze daagjes samen. Heerlijk. Haar man vond dat ze toch zeker wel mijn buikje moet zien voordat we in Juli naar NL komen. Dus we zijn beide helemaal blij. Alleen heeft mijn moeder een nacht wakker gelegen, want ze zal voor het eerst alleen gaan vliegen, dat vindt ze ontzettend eng. Maar ik weet zeker dat het haar gaat lukken.
    Dus helemaal blij. :p

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @patries: wat een geweldig cado zeg! Heerlijk samen een paar dagen genieten!

Ik ga er vanuit dat ik nog wel in mijn jurk pas..... die buik heb ik meestal pas later op de dag en mijn jurk gaat om 11 uur aan ofzo... en dan gewoon neit meer uitdoen hahahaha......

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    leuk brigitte, je buik is al flink aan het groeien! Ziet er al echt zwanger uit! ;)

Deel Deze Pagina