september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    gezellig... hoe laat mag jij die dag?

ik denk dat als ze het kan zien dat we het dan op zich wel willen weten maar moeten we nog maar eens over nadenken... weet nog niet of we het dan ook aan iedereen gaan vertellen.. hebben nog 4 weekjes om daar over na te denken

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik mag om half 10 volgens mij :rolleyes:
    Moet even bellen voor de zekerheid. Ik moet bij zo'n echo centrum voor mijn 20 weken echo (mijn VKpraktijk hebben een echo apparaat en tot nu toe heb ik mijn echo's gewoon daar gehad)

Ben benieuwd, ook omdat ik die mensen helemaal niet ken. En als het goed is moet ik 90 euro voorschieten en dat kan ik dan declareren bij mijn zorgverzekeraar.

P.S. Jullie ook een beetje last van korte geheugen of ik bedoel ehhmmm vergeetachtigheid :( :rolleyes:

Elke keer als ik gedronken heb krijg ik zo'n plas gevoel. Af en toe jeuk op mijn buik, alsof er iemand van buitenaf kietelt met een veertje.
    Enne moeheid is nog niet gezakt hopelijk deze week.

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik mag om 12.45 uur.. dan gaat mannetje ook weer mee. Tot nu toe is ie altijd meegeweest.... wel gezellig hoor!

Hier ook soms erg vergeetachtig. Ik vraag mensen altijd mij even te helpen herinneren.... of ik doe dingen meteen want anders vergeet ik het gewoon echt.... heel belachelijk! Kon voorheen alles heel goed onthouden

4. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hoi,

heb ook nog een echo op woensdag 21 maart om 16.35 uur, ik ben dan 14 weken en 5 dagen zwanger.

Ief, je hebt ook zwangerschapskleding waarvoor je nog niet echt een buik nodig hebt hoor, ik heb zelf ook twee broeken van de Wehkamp die ook met mijn buikje al goed passen, zeker omdat ze verstelbaar zijn...zitten heerlijk!

Mijn twee poezen merken trouwens nog weinig van mijn zwangerschap dus ze zijn net zo lui als altijd :)

5. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    ik hoorde zaterdag in een babyzaak dat quinny, maxi cosi is.
    Dus dezelfde fabriek.
    Maar ik vind de bugaboo heel erg leuk en kan er een adapter bijkopen voor mijn maxi cosi.

groetjes las

6. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hallo allemaal kom ook maar weer is om de hoek kijken.

Morgen verloskundige ben benieuwd hoe het gaat.
    Druk gehad met me kleine is zaterdag jarig :D :D . Deze week veel denken aan vorig jaar. Was rond deze tijd al bezig met de weeen heeft nog 4 dagen geduurd :evil: :evil: en uiteindelijk ingeleid en dat duurde ook wel even voordat hij kwam. Maarja hij is nu al bijna 1! en heb het eerste jaar overleeft ;) . Nu nummertje 2 nog:D.

Heb hier een mechelse herder. (Echte energiebom) Is het dit keer wel gewend, vooral met zo'n kleine dondersteen. Ze voelen wel aan dat mama wat moeier en saggie is:p natuurlijk nog vervelender doen:p en vooral als papa weg is.
    En vrouwtje wil ook minder spelen. Maar gaan nog steeds dagelijks naar 't strand 2uur wandelen.

Hoop dat ik nu wat vaker kan komen, had veel in te halen qua lezen.

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hai Rian,
    Alvast gefeliciteerd met je kleine man! Groot feest de eerste verjaardag en wat een mijlpaal! Leuk hoor!
    En veel plezier morgen bij de verloskundige!
    Liefs Noor

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo mama's

Weten jullie al waar jullie willen bevallen thuis of in het ziekenhuis.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm de poezen hier merken het wel volgens mij.
    Althans.. ze zijn superaanhankelijk naar vooral mij ineens
    Om de haverklap op schoot en in bed en dergelijke

best apart :)

en wat betreft de echo
    ik denk dat je vooral geen nare beslissingen wil maken naar aanleiding van zo'n echo
    maar de echo an sich... veranderd helemaal niets aan de situatie
    dus we gaan hem maar gewoon laten maken :)
    bovendien wil job graag weten wat het word

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Wij laten de echo sowieso maken, krijg trouwens al heel veel echo's omdat het een tweeling is en ze dan "van buitenaf" de groei niet goed genoeg in de gaten kunnen houden van beide kindjes.

Wij willen wel weten welk geslacht ze zijn. Vonden de verrassing dat het er twee zijn al groot genoeg ;)

En ook de keuze over thuis bevallen of in het ziekenhuis hoef ik niet te maken. Da's dan wel weer makkelijk, hoef ik daar niet meer over te twijfelen :)

11. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

:idea: Noor28: Dank je wel:D We gaan er zeker een feestje van maken:D Hoop dat ie in zijn taart wil graaien (traditie in de familie)

Zal morgen laten weten hoe het was bij verloskundige.

:idea: Maart: Ik ga deze keer weer poging doen tot thuisbevallen en jij?

Liefs Rian

ps heb maar is een paar foto's in album gezet foto van buik zal niet veel zin hebben ziet nog niet zo veel :(

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Als het kan hoop ik thuis... maar anders ziekenhuis

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.432
    36.321
    113
    hee meiden, ik hoop dat ik lkkr in mijn eigen huisje mag bevallen.

groetjes suus

14. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ik wil ook graag thuisbevallen, met de eerste ook lekker thuis, met de tweede was ook de planning, maar hier is het zo dat als je in het weekend bevalt je naar het ziekenhuis moet ivm te weinig verloskundigen, en helaas ik ben op zaterdagmorgen bevallen. Hopelijk komt deze gewoon in de week en kan ik lekker thuis blijven, is heerlijk in je eigen omgeving!

Liefs Moons

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lekker thuis, op de baarkruk! (Maar nog WEL even lange rolgordijnen voor de keuken kopen, daar hangen nu alleen halve gordijntjes... :) )

16. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hee Darcy, grappig ik denk ook sterk aan de baarkruk..

Ik wil niet thuis bevallen, liever in het ziekenhuis. Geeft mij op dit moment meer een rustig gevoel. Stom he?

Rian, gefeliciteerd met de kleine! Fijne dag!

Vanmiddag hartje luisteren..... Spannend en leuk tegelijkertijd ;). Dacht trouwens wel dat ik gisterenavond een paar bubbels voelde en die kwamen niet van mij darmen... Soms lijkt het ook een zenuwtintelingetje op 1 plek.. Zal dit de beeb zijn? Leuk leuk leuk!

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik wil ook het liefst thuis bevallen, mits het mogelijk is!

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm thuis bevallen lijkt me erg prettig
    maar het mag niet van de baas.. die vind dat het eng en gevaarlijk is en dat er een dokter in de buurt moet zijn
    (liefst een heel battalion :) )

dus tja ik vrees dat het toch het ziekenhuis word dan

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.432
    36.321
    113
    @saskia: je moet ook kijken waar je je zelf prettig bij voelt he? Jij moet het tenslotte doen.

De hond van mijn zusje lijkt het wel te merken, elke keer als ik daar kom, krijg ik me toch een aandacht!

groetjes suus

20. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Lekker thuis net als de andere drie.
    met onder je eigen douche en dan lekker weer in je eigen verschoonde bed.

groetjes las

Deel Deze Pagina