Ik wil graag in het ziekenhuis. Ik woon er toch dichtbij en het maakt mij een stuk rustiger als ik eraan denk dat er een hele team klaar staat mocht het nodig zijn. Hebben jullie ook meer last opeens van krampjes. (ongesteldheid opkomend gevoel?)
Mijn eerste keus was in het ziekenhuis bevallen dat is ook wat ik heb aangegeven bij de vk maar ik kan altijd nog van gedachte veranderen. Vanoctend na het ontbijt opeens duizelig geworden ik moest weer even terug liggen. Miss X, ik heb geen last van krampjes.
Ik vind het moeilijk aan de ene kan lekker ontspannen thuis maar ik denk dat ik af moet wachten hoe mijn lichaam doet, als ie niet meewerkt word het waarschijnlijk ziekenhuis omdat ze daar nu eenmaal meer mogelijkheden hebben.. maar voor mijn eigen gevoel is thuis ideaal, lekker onder je eigen douche geen nare, vreemde mensen, nee lijkt me vertrouwder, alleen helaas niet voor het zeggen
ik wil graag in het ziekenhuis bevallen dat geeft mijn een veiliger gevoel je hebt dan alles bij de hand. op mediche gebied. mijn honden merken zeker wel dat ik zwanger ben heb een mops en een beagel en die beagel probeert me nu heel erg uit. zodra mijn vriend weer thuis is is ie weer poes lief. maar owee als de baas van huis is dan danst hij op tafel. de beagel is vandaag 1 jaar en de mops is 2 jaar
Hé meiden. Net bij de VK geweest en alles was goed. Hartje gehoord. Wat is dat toch leuk! Uitslag van de combinatietest was ook goed. Ik heb dus weer even het lijstje aangepast (vind het zo handig) Ponyville; 20 Maart VK 15 weekjes (uitslag test) & 18 april (pretecho voor geslacht, 19 a 20 weekjes) Noor: 21 maart tweelingspreekuur (12w4d) & 23 maart echo (12w6d) Gonzo:21 maart. Echo (14w5d) Las : 28 maart vk controle(17 weken) 17 april echo (20 weken) Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15) 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14weekjes) joepie: 29 maart vk (14 weken) Miss X: 3 April VK controle (18 weken) 16 April 20 weken echo (20 weken) Ief: 4 april VK (17 1/2 week), 23 april 20 weken echo[/quote] Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy; 11 April VK & 20 April echo van 21 weken Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles Darce: 16 april vk (hartje en controle), 7 mei 20 wkn echo Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) . 8 mei 20 weken echo Ik heb wel laat de 20 weken echo vergleken met jullie maar ik ben dan ook maar een latertje in dit topic (uitgerekend 25-09-07) moet ook nog naar alles gaan kijken. Ben begonnen met het verdiepen in de kinderwagens. Volgens mij hebben de meeste van jullie er al één uitgezocht... Heb vandaag ook de kraamzorg geregeld. Ik wil in het ziekenhuis bevallen. Ben zo'n muts. Ik wil het liefst zo veel mogelijk doktoren om mij heen. @Noor28: Lekker zeg al die echo's. Het is toch wel heel bijzonder. Een tweeling. @XXRianXXAlvast gefeliciteerd met je kleintje. Was alles goed vandaag bij de VK?
Geen Geplaatst: Di Mrt 20, 2007 11:03 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Hé meiden. Net bij de VK geweest en alles was goed. Hartje gehoord. Wat is dat toch leuk! Uitslag van de combinatietest was ook goed. Ik heb dus weer even het lijstje aangepast (vind het zo handig) Ponyville; 20 Maart VK 15 weekjes (uitslag test) & 18 april (pretecho voor geslacht, 19 a 20 weekjes) Noor: 21 maart tweelingspreekuur (12w4d) & 23 maart echo (12w6d) Gonzo:21 maart. Echo (14w5d) Las : 28 maart vk controle(17 weken) 17 april echo (20 weken) Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15) 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14weekjes) joepie: 29 maart vk (14 weken) Miss X: 3 April VK controle (18 weken) 16 April 20 weken echo (20 weken) Ief: 4 april VK (17 1/2 week), 23 april 20 weken echo[/quote] Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy; 11 April VK & 20 April echo van 21 weken Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles Darce: 16 april vk (hartje en controle), 7 mei 20 wkn echo Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) . 8 mei 20 weken echo Suus1983: 20 weken echo, krijg ik nog te horen. 12 april ha (hartje en controle)
Goedemorgen mama's, Zo even heel 't huis opgeruimd en afgewassen. Gedoucht en toen de kleine in bed gestopt nu weer ff tijd voor mezelf. Dank je wel Lucky ik moet vanmiddag pas om half 4 Wie van jullie hebben ook 2 echo's gehad bij me vorige heb ik een termijnecho gehad en bij de volgende afspraak nog 1 vraag me af of dat nu nog zo is Hoop het wel. Ben benieuwd of ze al kunnen zien wat 't word. Wat gaan jullie allemaal nog doen vandaag? Liefs Rian
Ik wil graag thuis bevallen in het bevallings bad wat we hebben gekocht. Ik wilde het heel graag gebruiken bij de eerste bevalling, maar helaas is het niet doorgegaan. Dit omdat Ewout niet goed was ingedaalt en mijn vliezen waren gebroken, en ik geen weeen had. Dus ik moest naar het ziekenhuis Maar goed, we hebben weer een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen!
Hihi hier precies hetzelfde! Toen ik nog niet zwanger wasmaar we er al wel mee bezig waren was ik ervan overtuigd dat ik thuis wilde bevallen en toen zei remco meteen met grote schrikogen NEE in het ziekenhuis dan is er altijd iemand bij die kan helpen. Wat hij echter niet door heeft dat er midden in de nacht niet altijd een dokter paraat staat en die er dus tegelijk met ons in het ziekenhuis zou zijn. Hij begint nu gelukkig ook wel in te zien dat ik het toch voornamelijk moet doen en hij is bereid zich in te schikken naar mijn wensen (ja hij is soms zooo lief ) Ik wil echter wel dat hij zich ook op zijn gemak voelt want ik heb er niets aan als hij vol zenuwen naast me staat, dan maar in het ziekenhuis bevallen...
in het bad lijkt me trouwens ook geweldig, ik ben alleen niet zo'n fan van het idee dat dan al je bloed in dat water komt waar je in zit.... Maar het lijkt me wel een prettige bevalling!
@Marsab: Dat is toevallig. Wat leuk! Willen jullie weten wat het gaat worden? In princiepe ik niet maar aan de andere kant ben ik zo nieuwsgierig dus ik ben er nog niet uit.
@Lucky: we hebben het er toevallig gisteravond over gehad maar als ze het met de 20 weken echo kunnen zien dat willen we het wel weten.... En anders laten we ons denk ik verrassen..... En we weten nog niet of als we het weten we het dan ook gaan vertellen of voor ons zelf houden.... Dus nog 4 weekjes wachten en misschien weten we het dan... spannend hoor!
Nou ik wil het absoluut weten omdat ik gewoonweg te nieuwsgierig ben en of ik het aan de rest vertel? Tja waarom niet, ik zal mijn mond toch niet kunnen houden.
Hihihihi ik vind een geheimpje samen ook wel leuk... Maar goed eerst maar eens zien of ze het uberhaupt kunnen zien bij de 20 weken echo... Dan zien we wel weer verder.... Het grappige is dat echt iedereen bij ons denkt dat het een jongetje is dus het zal wel een kleine meid zijn denk ik dan hihi
hee meiden, als het kan wil ik het ook wel weten hoor. op 23 april heb ik de 20 weken echo, heb net ff gebeld. Ben dan 20 week en 4 dagen. Dat lijkt nog wel erg lang te duren zeg. Ben trouwens wel bang, dat als ik het eenmaal weet, dat ik het niet voor iedereen verborgen kan houden. Ik ben vast geneigd om het mijn moeder iig geval te vertellen. groetjes suus
hey mama´s wil het ook graag weten misschien over half uurtje weet ik het en dan jullie daarna ook, want de hele wereld mag het weten van mij, me vriend kan zowieso toch ze mond niet houden. ben wel zenuwachtig raar tot straks liefs rian
Noor: 21 maart tweelingspreekuur (12w4d) & 23 maart echo (12w6d) Gonzo:21 maart. Echo (14w5d) Las : 28 maart vk controle(17 weken) 17 april echo (20 weken) Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15) 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14weekjes) joepie: 29 maart vk (14 weken) Miss X: 3 April VK controle (18 weken) 16 April 20 weken echo (20 weken) Ief: 4 april VK (17 1/2 week), 23 april 20 weken echo[/quote] Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy; 11 April VK & 20 April echo van 21 weken Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles Darce: 16 april vk (hartje en controle), 7 mei 20 wkn echo Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) . 8 mei 20 weken echo Suus1983: 20 weken echo, krijg ik nog te horen. 12 april ha (hartje en controle) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Ik had een kans van 1 op 15.000 dus goed bericht, baby was erg druk vandaag dus hartje horen ging niet helemaal super (thuis gaat het beter haha) Nu mag ik 17 april weer op controle en 18 april voor het geslacht! Nu nog afspraak maken voor 20 weken echo daar moest ik morgen even voor bellen!