lijkt mij een beetje vroeg met 15-16 weken bij ons geven ze geen garantie tot 19-20 weken als ze het DAN niet kunnen zien mag je gratis terugkomen...maar ik duim voor je! Ik kan het zoiezo niet voor me houden haha dus iedereen weet het en waarschijnlijk de naam ook al
Goed nieuws allemaal Ponyville! Wij krijgen ook een echo, en wel 20 April. We willen dan zeker weten wat het word! Ik ben zo nieuwsgierig! We hebben al namen voor een jongen en een meid, maar voor de 2e naam zijn we nog aan het denken, het moet iets met water of zo te maken hebben.... *denk denk denk*
Spannend hoor. nog een paar weken en dan zijn we op de helft en kunnen we zien wat het gaat worden. van mij mag ook iedereen het weten.
Wat denken jullie dat het word. Kunnen we een lijstje maken en dan met de 20 weken echo kijken of het klopt.
Ben weer druk bezig met de kinderopvang. We staan nu op de wachtlijst voor het KDV, maar die lijst is nog tot aug 2008 ofzo.. Dus nu aan het kijken om het eerste half jaar na mijn verlof een oppas aan huis te krijgen.... En we hebben meteen een afspraak voor het kennismaken... Jeetje dat is toch wel een lekker gevoel
ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat het wordt, hihi, daarom kan ik ook niet wachten tot de echo. Denk dat ik rond de 19 week een afspraak maak voor een pretecho en dan hopen dat ze het kunnen zien. groetjes !
@Brigitte en Lucky: dank je wel voor jullie lieve reacties. Het is inderdaad superspannend. Dat is het natuurlijk voor iedereen, maar wat wij vorig jaar hebben meegemaakt maakt het nog ff een tikkie spannender...... Maar ik probeer (en dat gaat de ene dag wat beter als de andere) er toch goed van te genieten. Het is ook erg dubbel, maar deze keer komt het goed! Jeetje wat hebben jullie veel geschreven, probeer ook op alles te reageren, sorry als dat niet helemaal lukt. Voor iedereen die weer bij de vk is geweest: lekker dat alles goed is. Bevallen: voor mij zal dat het ziekenhuis worden. Op medische indicatie moet ik zelfs in het ziekenhuis bevallen. Ik ben ook niet bij de vk onder controle maar bij de gyn. In het begin vond ik dit wel jammer, maar inmiddels ben ik helemaal aan het idee gewend hoor. Voor de poule jongen / meisje: ik ben er heilig van overtuigd dat het een meisje is. Manlief overigens niet: die houdt het op een jongen. Nou ja, de echo's zullen het binnenkort wel laten zien. Wij willen het wel weten, maar houden het daarna wel voor ons. Voor het kamertje maakt het ons niks uit hoor, dat kan voor zowel een jongetje als een meisje. Enne voor dat schitterende overzichtje van jullie (ben een beetje een digibeet, dus mss wil iemand mij erin zetten of me uitleggen hoe ik dat kan doen ) m'n volgende controle bij de gyn is 26 maart en de 20 weken echo hebben we op 23 april. greetz pooh
Noor: 21 maart tweelingspreekuur (12w4d) & 23 maart echo (12w6d) Gonzo:21 maart. Echo (14w5d) Las : 28 maart vk controle(17 weken) 17 april echo (20 weken) Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15) 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14weekjes) joepie: 29 maart vk (14 weken) Miss X: 3 April VK controle (18 weken) 16 April 20 weken echo (20 weken) Ief: 4 april VK (17 1/2 week), 23 april 20 weken echo[/quote] Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy; 11 April VK & 20 April echo van 21 weken Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles Darce: 16 april vk (hartje en controle), 7 mei 20 wkn echo Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) . 8 mei 20 weken echo Suus1983: 20 weken echo, krijg ik nog te horen. 12 april ha (hartje en controle) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Pooh76: 26 maart Gyn.. 23 April (20 weken echo)
hihihi ik voelde net weer een paar plopjes.... wat voelt dat toch grappig.. het lijkt al iets harder te worden.... Zou het echt uk zijn? p.s. mijn mannetje is net vertrokken voor een congres naar Bordeaux! Saai hoor... komt pas vrijdagavond laat weer thuis
Thanx MissX! @brigitte: gaaf he die plopjes? Ik lig iedere keer helemaal in een deuk als het gebeurd en kan me er echt over verwonderen. Zo bijzonder om te voelen! Is al wel vroeg voor je eerste, maar het kan heel goed zijn dat je je uk al voelt. Hangt ook af van hoe je placenta ligt. Bij mij ligt ie aan de achterkant, daardoor voel je al eerder leven. Gewoon van genieten meid!
wij willen niet weten wat het wordt, dus dan is het voor iedereen een hele grote verrassing en voor onszelf nog het meest! Lijkt me zo leuk die 20 weken echo, je ziet je beeb dan super goed. Maar ja, duurt nog een poos.....
Hebben jullie ook zo'n last van je hormonen? Hier gieren ze vrolijk rond, ben vandaag vreselijk opstandig. Het is zelfs zo erg dat ik nu keihard aan het vechten ben voor een cavia.. Er waren mensen in de praktijk die een heel erg lieve gezonde cavia in wilden laten slapen maar dat wil ik perse niet! Gelukkig was de dierenarts het wel met me eens maar nu moet ik maar een tehuis voor hem zien te vinden, gelukkig heb ik al wel voor mekar dat de mensen er afstand van doen
Mijn VK zei bij de laatste echo met 11 weken dat de placenta waarschijnlijk bij mij ook aan de achterkant zou komen te liggen en ik de uk dus al sneller zou kunnen voelen met 17 weken ofzo.... maar voelde die plopjes al met 15 en halve week ofzo.. Het voelt zo grappig inderdaad!
Heyy mama's Nou kreeg dit keer geen echo Dan maar wachten tot 20 weken echo! Bij mijn zoon konden ze met 15 weken al zien wat 't werd. Voor de poll wij zijn er van overtuigd dat we een meisje krijgen. Wie wil mij ook in de lijst zetten. 12 april 20 weken echo en 16 april vk
helemaal vergeten te zeggen dat wel alles goed was Maar was alleen 2 kilo afgevallen door de buikgriep. Liefs rian