ooh, wat is ie schattig mouschy! echt wel een mooi kereltje! Wat moet je trots op hem zijn, geniet er maar lekker van! Groetjes suus
ohhhhhhhh wat een lekker ventje is het zeg Mouschy! wat een mooie oogjes heeft hij joh! brigitte hoe is het met de misselijkheid? gaat hier nu een beetje echt worden, haha ben een dag overtijd hihi!
hey ladies, heb ff een lijstje gemaakt met alle zwangere deze maand, niet iedereen heeft dat bij de nod ingevuld en de jan. nod testers waren erg benieuwd met hoeveel we nu al zijn, zooooooooo en het zijn er veel! ben ik iemand vergeten, sorry! laat het ff weten dan maak ik het goed ok! hier is de lijst.... augustus 6 wk & 3 dgn suus1983 6 wk brigitte22 5 wk & 6 dgn daantje 5 wk & 6 dgn Lin84 5 wk & 5 dgn Lijn 5 wk & 5 dgn Migga 5 wk & 5 dgn mouschy 5 wk & 4 dgn kvptje 5 wk & 4 dgn las28 5 wk & 4 dgn zonnetjes 5 wk & 3 dgn maart 5 wk & 3 dgn Danique 5 wk & 3 dgn Blodyn 5 wk & 2 dgn Ief 5 wk seetje 5 wk moudje 4 wk & 6 dgn berbel 4 wk & 6 dgn Sophie 4 wk & 5 dgn Pomme 4 wk & 5 dgn Domino 4 wk & 4 dgn claudia23 4 wk & 2 dgn kelly33 4 wk & 2 dgn bianc 4 wk & 1 dag------------14-09-2007 joos1 wk & 1 dag Sylvia 4 wk ponyville 4 wk Joyce82 3 wk & 6 dgn mamsie ? ik heb hem nog ff snel aangepast, ff op volgorde gezet... is mischien leuk om je uitgerekende datum erachter te zetten? ff plakken en knippen... ik zet hem er vast achter, laten jullie me niet alleen haha liefs van bianca
Tjone jonge Bianca wat ben jij daar druk mee geweest..... Had je niets te doen ofzo Ik heb heerlijk geslapen vannacht..We gaan eerst boodschappen halen en ga dan mijn ouders en schoonouders inlichten... Ben beniwud hoe hun reactie is
claudia, haha mannetje ligt nog te knorren en dacht, ach laat ik maar ff zo'n lijstje maken, vindt het wel leuk om te zien, zijn er echt veel, in sept. een hele babyboom hier haha! ohhhh spannend en super leuk joh om opa & opa in te gaan lichten! fijne dag vandaag! en laat je hun reactie ff weten?
goedemorgen leuke foto van ewout zeg! Scheetje..... hier gaat het redelijk... @bianc: vannacht om 5 uur wat lange vingers gegeten omdat ik weer misselijk was.... moet zeggen dat het wel oke is die lange vingers... Nu ook nog weer beetje misselijk maar kan het binnenhouden dus hou het nog even bij de langevingers! Verder vanmorgen heel vroeg nog weer een paar drupjes rood bloed maar net als gisteren heel weinig... denk een adertje dat wat zwak is.... hoop wel dat het met een paar dagen over is want lekker is het niet.....
Weten jullie wat ik ga doen vandaag? ......................... .............een APPELTAART BAKKEN! Kan al dagen lang nergens anders aan denken, hihihi! Wat een mooie lijst Bianca! En wat zijn er al veel zwangeren he?
hey brigitte, ohh vervelend dat je weer misselijk was, maar gelukkig werken die lange vingers een beetje! mmm ja dat bloed, zal idd wel een gevoelig adertje zijn ja, maar kan heel goed begrijpen dat het niet fijn is! je wilt daar nu 8 maanden geen bloed zien!
zo lekker gezellig hier. Alle nieuwe mama's gefeliciteerd. @ Bianca. Leuke lijst en we zijn inderdaad met veel. @ mouschy, mooie foto, wat een schatje.
wat een lijst zeg, gaaf hoor bianc dat je dat heb gedaan, het is inderdaad een babyboom in september Nou ik heb mijn eerste misselijkheid hoor alleen niet overgegeven maar zodra ik iets in mijn mond steek moet ik kokhalzen en moet vaak slikken en diep ademen om het weg te laten gaan...
Woow wat is er veel gekletst! Kan niet op alles antwoorden vrees ik haha! Brigitte: zolang het geen heftig bloedverlies is, is er niks aan de hand, maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn voelt! Mouschy: wat zul jij een trotse mama zijn dat je kindje zo mooi op de foto staat en dan ook nog in het krantje van Zeeman! Wauw! Bianca: Wat leuk die lijst, en wat een bende september mama's!haha Claudia: succes bij je ouders en schoonouders Gisteren ben ik voor de echo naar het ziekenhuis geweest. Ik heb hiervoor een MK gehad, maar ze dachten toch ineens dat het misschien wel zo geleken had...voor de zekerheid een echo! Want als dat zo was, was ik ineens 9 weken inplaats van 5. Nou! Als dit eerste bezoekje betekent dat de rest van de bezoekjes ook zo gaan, dan word ik zelf wel gyneacoloog! Wat een l*l van een vent! Ik had een inwendige echo, en op het schermpje was een donker iets te zien, dat scheen een vruchtzakje te zijn. Toen zei de arts: dit is veels te klein voor 9 weken, dus dan krijg je een miskraam Bleef het heel lang stil, en toen zei hij: ooohja, het kan ook wel een nieuwe zwangerschap zijn. Binnen vijf minuten stond ik nog niks wijzer weer buiten! Ik stond echt met mn mondje vol tanden! Ik ben dan ook zo dom om dan later allerlei dingen te bedenken die ik had moeten zeggen. Maar ik heb me dus zo af laten schepen! Toch ben ik niet echt van slag van zijn nieuws. We gaan er gewoon vanuit dat het een nieuwe zwangerschap is....ik luister gewoon naar mn lichaam. Maar was wel van slag van die botte kerel! Bah!
lin, jeetke wat een l*l van een Gyn. zeg, jeetje bah daar wordt je niet echt vrolijk van zeg! je hebt gelijk, gewoon naar je eigen lichaam luisteren, als dat goed voelt ben je gewoon bijna 6 weken zwanger! mag je nog een keer terug komen voor een nieuwe echo? om te kijken hoe het nou precies zit?
23 januari heb ik de VK een afspraak, 's morgens voor een intake gesprek en 's middags een echo... Mocht de 31e ook weer bij de gyn terugkomen, maar denk dat ik dat afzeg. Zie er nu al tegenop om naar de vent heen te gaan!
hey... kan het me wel indenken dat je niet meer naar die rotvent terug wilt gaan maar ik zou het toch doen nog een echo.... mooi dat je de 23e bij de vk terecht kan en gelijk een echo kan krijgen!