@suus: ik denk dat in een ziekenhuis ondanks al mn bedenkingen minder stress is.. dan wanneer er een supergestresste job rond me hopt want daar kan ik nog veel minder tegen die word dan heel kortaf en lastig en daar reageer ik nooit zo goed op. dus liever een min of meer relaxte job dan mn eigen huis vrees ik
He meid dat is even balen zeg! Dus nog weer 4 weken wachten tot je je uk wel mag zien.... Hier net contact gehad met iemand die misschien wil oppassen op onze uk. Komt volgende week langs.... leuk hoor!
Er owrdt weer heerlijk gebabbeld hier Wij denken vanaf het begin af aan een meid. Dus we will see. Ben zo benieuwd! En we willen het ook echt wel weten. Dus maken er ook geen geheim van MissX, wat je zegt over krampjes. Hier aan deze kant ook hoor. Pffff zijn best goed aanwezig soms en de steekjes ook. Nouja houden het er maar op dat het de baarmoeder is die aan het groeien is ... Trouwens heb het hartje gisteren weer gehoord! Ze had hem zo gevonden. Dus was weer helemaal blij. De snelheid van het hartje was iets van 146 (vorige keer 153), maar was netjes zij de VK. Mijn bloeddruk was 72 over 120, dus super netjes. Ik ga vandaag dus lekker aan de zotehoutthee? hahahaha Maar balen van het KDV he? Overal wachtlijsten.. Pffffff ik hoop echt dat dit in december al wel een beetje is opgelost hoor
Pool: we dachten een jongen, nu denken we toch iets vaker dat het een meisje wordt... maar ik blijf "hij" en "hem" zeggen, dus we'll see. Hormonen: ik jankte gisteren bij Eurosport, WK Kunstschaatsen. Ging echt nergens over, maar ik zat te brullen op de bank bij de kuren. Nah ja In andere landen mogen mensen meteen weten dat je zwanger bent en wat het wordt, hoe het gaat heten... wij doen er in Nederland weer lekker Calvinistisch, om niet te zeggen Puriteins over @Lucky: ik was aanvankelijk ook 25/9/2007 uitgerekend, maar als de baby zo door blijft groeien, kan ie nog wel eens eerder komen. Is geen garantie, misschien krijgen we gewoon een groot kind Enne... mijn 20 weken echo is op 7 mei! Ga gauw voortmaken, moet om half tien voor de klas staan. Groetjes en een fijne dag!
hmm job wil graag een meisje mij maakt het wat minder uit maar allebei een zwaar voorgevoel dat het een jongetje word dus ben benieuwd
Ik heb echt geen idee wat het gaat worden. Ik denk iets vaker een jongen dan een meisje maar het maakt mij allebij niet uit maar als ik moet kiezen... dan denk ik een jongen. We hebben nog ff om erover na te denken. Willen we bij de echo wel of niet weten wat het wordt. Ik wil het volgens mij liever weten dan mannetje. Ach. We kunnen nog ff denken.
Meiden... We kletsen echt teveel ha ha. We zitten nu op net zoveel pagina's dan de augustus 2007 mama's...
Hoi meiden, 1 dagje niet gekeken en 4 pagina's verder. Gelukkig heb ik een vrije dag, dus heb alles alweer gelezen. Ben weer helemaal bij. -Pool: tja erg lastig, eigenlijk hebben we geen flauw idee. Ik zeg wel iedere keer hij/hem. Mijn man wil heel graag een meisje. Mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit. Zie me wel meer al een meisjes mama. Al die leuke meiden kleertjes, lijkt me geweldig. Mijn collega's denken een meid. We zullen het te horen krijgen bij de 20 weken echo, want dan willen we het heel graag weten. We zijn te nieuwsgierig. hihi -Voor de bevalling hebben wij helaas geen keus. Hier in Dubai bevalt iedereen in het ziekenhuis, dus ik ook. Ben benieuwd of ze wel wat extra opties hebben qua bevallen in het ziekenhuis. Dat moeten we allemaal nog vragen. -Ik ben nu 13 weken zwanger, en de laatste paar dagen is mijn buik echt gegroeid. Ik vind het helemaal geweldig. Ben er al helemaal trots op. Terwijl vrienden zeggen dat ze nog niets zien, maar ik weet het zeker. Van mij mag die buik wel komen hoor.
@Darcy: Waarom denk jij dat jullie uk misschien eerder komt? Je had het over de lengte. Want als ik vergelijk met andere echo's en wat ik in de boekjes lees, heb ik ook het idee dat ons kindje een stuk groter is. Om het verslagje van onze echo staat ook bij de grote van de uk dat het een week ouder geschat is. Kan het dan ook een week eerder geboren worden? Mijn vriendin is volgende week 30 wkn zwanger, ze heeft dan een echo. Ze kunnen dan aan de hand van hoeveelheid vruchtwater en ligging van de baby zeggen of de baby misschien eerder, optijd of later geboren wordt. Heeft iemand hier wel eens van gehoord?
Noor: 21 maart tweelingspreekuur (12w4d) Gonzo:21 maart. Echo (14w5d) Noor: 23 maart echo (12w6d) Pooh76: 26 maart Gyn Las : 28 maart vk controle(17 weken) Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15) Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14 weekjes) joepie: 29 maart vk (14 weken) Miss X: 3 April VK controle (18 weken) Ief: 4 april VK (17 1/2 week) Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy: 11 April VK Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles xxrianxxx: 12 april 20 weken echo Suus1983: 12 april ha (hartje en controle) MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Mouschy: 20 April echo van 21 weken Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Darce: 7 mei 20 weken echo Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei 20 weken echo
Ik heb de lijst bijgewerkt, jeetje wat hebben we veel afspraken. heb hem ook weer aangepast op datum.
zag net dat 2 meiden vandaag weer een echo hebben... ben benieuwd! Veel plezier meiden... hier af en toe weer wat plopjes.. begin steeds meer te denken dat de uk zich laat voelen... hihihi... het is wel heel grappig! mannetje is vannacht met 4 uur vertraging (op een vlucht van anderhalf uur) om 2.15 uur aangekomen in Bordeaux...
Hier een lijst van wat we denken wat het gaat worden. Ben benieuwd hoeveel er gelijk hebben. Brigitte: Jongen MissX: Jongen Pooh76: Meisje Maart: Meisje Joepie: Meisje xxRianxx: Meisje Ief: Meisje Darce: Meisje Saskia: Jongen Lucky1979: Jongen Patries: Heeft geen idee Suus1983: Heeft geen idee
So Maart jij ben lekker bezig Ben ook erg benieuwd en wat een druk programma hebben we he. Gefeliciteerd met je 16 weken klinkt best ver vind je niet haha. We zitten bijna op de helft.
MissX, Het gaat snel he en inderdaad bijna op de helft. Voordat we het weten liggen we te bevallen. Mooi buikje heb je trouwens, je ziet het nu wel goed he.
Hallo dames, Ik kom me ook bij jullie aanmelden! Had me eerst aangemeld bij de oktober-mama's, maar aangezien ik toch echt op 30 september uitgerekend ben...... Ga niet meer al die 240 pagina's doornemen, maar zal proberen jullie klets-tantes bij te houden! Vorige week maandag hebben wij bij 11w1 onze eerste echo gehad! Heel mooi om te zien, twee armpjes, twee beentjes, een kloppend hartje! De foto is heel duidelijk geworden vind ik, zie album. Helaas heb ik vergeten te vragen of we het hartje mochten horen, maar dat komt komende maandag wel bij de tweede afspraak bij de vk. Tot nu toe heb ik errug weinig klachten gehad. Heel pijnlijke borsten, dat wel.... Een paar weekjes (6w-8w) echt moe, maar daarna al niet meer. Vreemd genoeg gaat het nu pas soms mis... na het ontbijt of zomaar 's avonds: ineens komt alles er weer uit! Voel me dan gelukkig niet misselijk of ziek! De tijd gaat hard zeg.... nu al weer 12w3! Kan niet wachten tot ik onze uk kan voelen! Heb al heerlijk geshopt voor positiebroeken, want ik heb al best een buik gekweekt. Omdat ik erg slank was en mijn spijsvertering helemaal op de kop is gezet, kwamen de eerste kilo's er al snel aan.... Nu al 5 kilo! Gelukkig is mijn spijsvertering al weer bijna de oude, dus komt het er nu al iets minder hard aan.... En ach... dan nog!
Welkom Siesje.. Ja maart mijn buik groeit nu opeens erg hard alhoewel je het nog steeds niet ziet als ik iets wijds aan heb, ik moet echt strakke kleding dragen wil je het goed zien. Jou buikje schiet ook al erg op he? XXX
@Brigitte. Gaaf zeg. Ik wil dat ook! Nog maar ff geduld denk ik. @Siesje: Welkom. Fijn dat je zo weinig klachten hebt. Ik heb zelf ook niet veel klanchten. Dat maakt mij zoms wel onzeker maar volgens de VK gaat alles goed dus daar houd ik mij dan maar aan vast. Leuk dat lijstje. Ik ben benieuwd wie het allemaal goed en wie het allemaal niet goed hebben. Zal in september wel even zoeken zijn naar dat lijstje want als we in dit tempo daaorgaan zullen we nog heel wat pagina's vol schrijven. Ik ben benieuwd tot hoe lang mensen die je niet kennen het niet kunnen zien dat je zwanger bent maar gewoon denken dat je iets dikker bent. Ik ben hypotheekadviseur. Ik vraag mij af wanneer een klant gaat zeggen... "Ben je zwanger?".
@Siesje: welkom hier... weet niet hoe het bij de oktobermama's is maar hier is het in ieder geval erg gezellig! @Lucky: het voelt echt heel erg grappig.... eerst dacht ik nog het zullen wel mijn darmen zijn maar voel het nu al dagen achter elkaar dus begin steeds meer te denken dat uk zich laat voelen.... Het is wel heel bijzonder. Hoop dat meerderen het snel mogen voelen