Hoi meiden, Leuk en handig die lijst! Heb mezelf er ook tussen gezet. Ben erg druk geweest, hopelijk kan ik komende weken weer vaker meelezen en schrijven. T blijft hier in elk geval erg gezellig merk ik aan de hoeveelheid berichtjes Dikke kus Sophie
hallo dames ik ben begin vandaag weer voor het eerst na 2 weken met werken. ben eindelijk wat op geknapt. krijg wel steeds meer last van mijn onder rug. moet vandaag direct weer beginnen met een latedienst die erg zwaar is. en morgen direct weer een vroege dienst er achter aan. maar mag niet klagen ben daarna weer een weekje vrij.
heb net even wat nieuwe kleding bestelt via hm.com daar hebben ze leuke postitie kleding en ook niet zo duur. nu maar afwachten of maten een beetje kloppen.
Hi Iedereen.. Beetje slecht nieuws hier. Wij moeten waarschijnlijk over een week uit onze huis (onderhuur) Is geen ramp, we kunnen zo bij onze ouders terecht en we zijn hard bezig met een koopwoning. Maar het is wel een beetje lastig. Ik wil in Juli een woning hebben! Wij gaan morgen voor de 2e keer naar een woning kijken. Ik hoop dat mijn vrien dhet wat vind en dat we snel onze hypotheek mogen regelen.. Het liefst gaan wij huren maar aangezien het gewoon niet te doen is en wij over 20 jaar pas aan de beurt zijn is kopen onze enige optie.. Ik ben benieuwd. Ben wel hevig aan het dromen over huizen pff.. Wat droom je toch veel als je zwanger ben
ja dat wel, maar kan niet als horen hoe het gaat enzo. Hoop dat je snel een huis vind. Hoef je ook niet in de zenuwen te zitten als je op je einde loopt. Suc6!
MissX, wat vervelend zeg. maar gelukkig dat je toch nog bij je ouders terecht kan. hopen dat je snel weer een eigen huisje hebt.
[/quote] Maart leuk he al die lijstjes hahaha, word goed aan mee gewerkt [/quote] Ja ben benieuwd. als het een beetje klopt dan worden er veel meisjes geboren.
yep dan denk ik dat je de eerste bent.. ik mag pas na dat weekend..... Maar dan zit je nog voor de 20 weken of niet?
ja het kan tussen 18 en 22 weken. En deze datum kwam eruit. Ben dan 19 weekjes. Zal dat veel uitmaken?
Hihi ik mag 11 april pas voor de 2e keer naar de vk om het hartje te luisteren... Ben dan 16 wkn en 3 dgn. Voor de Pool: wij denken dat het een meisje wordt, ben de laatste tijd wel steeds meer aan het twijfelen en zeg nu net zo vaak zij als hij. Wat de hormonen betreft: gister was ik erg opstandig en verdrietig, vandaag ben ik weer op en top gelukkig. Heb de cavia kunnen redden en er net voor gezorgd dat hij een goed tehuisje krijgt Ik ben dus helemaal happy en ga zo even in de tuin aan de slag
die doet me dierenhart goed om te horen Zou dat ook doen. Sommige mensen denken echt dat je een dier zomaar weg kan doen. Ben echt trots op je !
He meiden, De moeder van een meisje die bij onze oudste zoon in de klas zit heeft een echobureau. Nu doet zij het altijd bij bekenden die bij haar komen voor een echo de 2e keer gratis. Heb haar vandaag gebeld en mag 14 april al voor de 1e echo, dit is 3d, we krijgen het dan ook op dvd mee en als het goed is kan ze het geslacht dan ook al zien. Ga dan met ongeveer 25 weken nog een keer. Nog 3,5 weekjes, vind het echt spannend. Liefs Moons