september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Sinds vannacht heb ik last steeds op 1 plek van kleine messteekjes.. soms wel 1 keer per minuut.... hebben jullie dat ook? Het zit al vrij hoog... zo net onder de navel... Twijfel of ik nou zo'n muts zal zijn en de VK bellen of niet?

Of is het toch iets van uitzetten van die baarmoeder?

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    AGENDA

:idea: Noor: 23 maart echo (12w6d)

:idea: Pooh76: 26 maart Gyn

:idea: Las : 28 maart vk controle(17 weken)

:idea: Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15)

:idea: Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14 weekjes)

:idea: joepie: 29 maart vk (14 weken)

:idea: Miss X: 3 April VK controle (18 weken)

:idea: Ief: 4 april VK (17 1/2 week)

:idea: Maart: 10 april vk voor controle (19 weken)

:idea: Mouschy: 11 April VK

:idea: Han: 11 april VK (16/17weekjes)

:idea: Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles

:idea: xxrianxxx: 12 april 20 weken echo

:idea: Suus1983: 12 april ha (hartje en controle)

:idea: MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken)

:idea: Darce: 16 april vk (hartje en controle)

:idea: Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle

:idea: xxrianxxx: 16 april VK controle

:idea: Las: 17 april echo (20 weken)

:idea: Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren)

:idea: Ponyville: 17 april VK controle (19 weken)

:idea: Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken)

:idea: Mouschy: 20 April echo van 21 weken

:idea: Sophie: 21 april (20 weken echo)

:idea: Ief: 23 april (20 weken echo)

:idea: Suus1983: 23 april (20 weken echo)

:idea: Pooh76: 23 April (20 weken echo)

:idea: Darce: 7 mei 20 weken echo

:idea: Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken)

:idea: Lucky1979: 8 mei 20 weken echo

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dan zit je blaas heel vol, als je even naar de WC toe gaat is het meestal weg. Het heeft met het uitzetten van je baarmoeder te maken, ik heb het af en toe ook snachts.

Wat ik trouwens erg leuk vind is dat Ewout altijd aan de rechter kant heeft gelegen in mijn buik. Echt vanaf dag 1 en heeft altijd zo gelegen. En de baby ligt nu aan de linker kant, ook al vanaf dag 1. Heel grappig vind ik dat! Ik voel elke dag een paar keer de kleine bewegen, heel rustig en altijd dus aan de linker kant :D

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's,

Ik heb ff de lijst weer bijgewerkt.

Gonzo, Hoe was jouw echo van gisteren?

Brigitte, Die steken dat hoort erbij denk ik maar als je twijfelt moet je gewoon voor de zekerheid de vk bellen.

Noor, Lekker pannenkoeken. Spannend morgen alweer een echo. En jammer dat de spreekuur tegenviel.

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Maar heb het ook als ik net naar de wc geweest ben.... nou ja ik kijk het nog even aan... maar het blijft wel.. vervelend gevoel... maar wil ook geen muts zijn zeg maar ;)

6. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ok, ben er ook weer.
    Manlief maandag thuisgekomen op de verjaardag van mijn dochter.

Ik denk dat het een meisje word, maar twijvel er ook bij. Mijn man denkt een jongen.

En morgen mag ik om 9.00 uur naar de VK.
    3 mei heb ik de 20 weken echo.

Zo, kan ik ook weer aan het lijstje toegeveogd worden.
    groetjes, Brenda

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    AGENDA

:idea: Noor: 23 maart echo (12w6d)

:idea: Jikke: vk controle

:idea: Pooh76: 26 maart Gyn

:idea: Las : 28 maart vk controle(17 weken)

:idea: Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15)

:idea: Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14 weekjes)

:idea: joepie: 29 maart vk (14 weken)

:idea: Miss X: 3 April VK controle (18 weken)

:idea: Ief: 4 april VK (17 1/2 week)

:idea: Maart: 10 april vk voor controle (19 weken)

:idea: Mouschy: 11 April VK

:idea: Han: 11 april VK (16/17weekjes)

:idea: Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles

:idea: xxrianxxx: 12 april 20 weken echo

:idea: Suus1983: 12 april ha (hartje en controle)

:idea: MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken)

:idea: Darce: 16 april vk (hartje en controle)

:idea: Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle

:idea: xxrianxxx: 16 april VK controle

:idea: Las: 17 april echo (20 weken)

:idea: Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren)

:idea: Ponyville: 17 april VK controle (19 weken)

:idea: Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken)

:idea: Mouschy: 20 April echo van 21 weken

:idea: Sophie: 21 april (20 weken echo)

:idea: Ief: 23 april (20 weken echo)

:idea: Suus1983: 23 april (20 weken echo)

:idea: Pooh76: 23 April (20 weken echo)

:idea: Jikke: 3 mei (20 weken echo)

:idea: Darce: 7 mei (20 weken echo)

:idea: Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken)

:idea: Lucky1979: 8 mei (20 weken echo)

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Jikke, ik heb je toegevoegd. Gefeliciteerd nog met de verjaardag van je dochter.

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Heb net toch even met de assistente van de VK gebeld... het hoort er inderdaad bij en kan komen van baarmoeder die groeit of banden.... Moet het in de gaten houden en als het blijft duren of het wordt meer dan mag ik evt eerder op controle... Toch fijn om te weten!

En ze hebben daar een boek waarin staat dat het ook regelmatig bij zwangeren rond de navel zit... een soort pijnpunt...

Ben weer gerustgesteld en zit het maar even uit.... hoop wel dat het overgaat....

Voel soms ook nog steeds kleine plopjes... denk nu toch echt wel dat het uk is... voelt goed!

10. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Goeiemorgen,

Brigitte blij dat het niks raars is. Ik voel ook al een tijdje van die plopjes. leuk is dat he.

Zo heb slecht geslapen vannacht ten eerste kwam ik niet in slaap, daarna werd de kleine al om 4 uur wakker. daarna weer naar bed kon ik weer niet slapen viel om half 7 in slaap was de kleine om 7 uur weer wakker. Nu harstikke moe.

Vanavond vroeg naar bed

11. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Leuk te lezen hoe het jullie vergaat! Ik ben nu 12w4 en kan me dus al een beetje voorbereiden op wat veel van jullie nu meemaken... Tot nu toe had ik nog niet echt gevoeld of ik mijn baarmoeder kon voelen, maar vanmorgen op weg naar de wc kon ik em heel duidelijk voelen een stukje onder mijn navel...
    Spannend hoor, al die plopjes die jullie voelen!
    @Rian: kan je niet iets eerder voor de 20 weken echo gaan? Dat kan toch ook wel bij 18 weken? Dan kan je mannetje er tenminste ook bijzijn!

12. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hij moet op uitzending dus kan ook elk moment weggaan, en kan het dan wel iets eerder doen maar desnoods is hij dan ook weg. En is denk nu ook wel lastig om die afspraak nog te verzetten. Ik heb nu zoiets van als hij er maar bij debevalling is vind ik veel belangrijker. En ik ga hem uitgebreid verslag doen natuurlijk. En eerlijk gezegd heeft hij niet zoveel met echo's. Hij wil alleen weten wat het word. En dat kan hij niet zo goed zien op echo want heeft niet echt echo ogen. hij ziet gewoon een wazig plaatje :)

Wanneer ben je uitgerekend? einde van september? Gaat alles goed? niet veel klachten

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Brigitte: ik had dat ook heel erg in mijn eerste zwangerschap, zo'n rotgevoel rond je navel, volgens mij hoef je je er geen zorgen over te maken! Vast bandenpijn, juist ookj omdat je na het plassen last hebt, dan is de plaats van de baarmoeder in een keer veranderd doordat je je blaas hebt leeggeplast.

leuk hoor dat sommigen van jullie al echt zeker weten dat het de baby is die beweegt! Zo'n gezellig en intiem gevoel!

Ik heb idd ook dat ik soms zo maar wakker lig 's nachts, irritant is dat! Vannacht voor het eerst weer als een blok geslapen tot ik om een uur of half 7 moest plassen, toen weer door tot 8 uur!
    Ik probeer 's avonds minder (thee) te drinken, dan hoef ik er 's nachts niet zo vaak uit.
    Moet soms wel ontzettend nodig en dan blijkt het om een ieniemienie plasje te gaan.

heb toch nog een plaatje van mijn eerste echo in mijn album kunnen krijgen, maar morgen volgen er hopelijk weer meerdere!

Liefs Noor

14. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Noor, duidelijk een 2ling. gaaf om te zien.

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    dank je noor.. altijd fijn om van andere mensen te horen dat ze het herkennen....

16. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    @rian: als je mannetje er toch niet zo veel mee heeft, kan ik me voorstellen dat je niet nog de afspraak gaat verplaatsen. Maar mocht je dat toch willen, ik kan me niet voorstellen dat dat bij het echobureau of je vk niet zou kunnen! Zeker als je uitlegt waarom!
    Lijkt me moeilijk hoor, zo je zwangerschap door zonder je kerel. Goede vriendin van me moet haar mannetje weer 4 maanden missen als hun eerste kindje 3 maanden oud is (ze is nu 18w zwanger).... Tenminste, zoals het er nu uitziet, je weet maar nooit met het leger! Gelukkig heb je dit forum! :)

Ik ben inderdaad 30 september uitgerekend. De kleine dingetjes die ik heb, kunnen eigenlijk de naam klachten niet hebben!

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Brigitte: I know, herkenbaarheid is fijn! je kunt soms zo onzeker worden als je zwanger bent! (zullen die hormonen wel weer zijn!)

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Maart, dankje!

19. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

:idea: siesje: Gaat idd niet makkelijk worden. Zie er ook behoorlijk tegen op. Heb al natuurlijk een kleine van bijna 1. Een hond (behoorlijke drukke hond :) ) Geen rijbewijs en ook nog is in een dorp best eindje van ouders vandaan. En ook niet echt een super uitlaatplek voor me hond. Maar ga er vanuit dat alles wel goed komt. Het zal voor je vriendin ook niet makkelijk zijn je bent eigenlijk alleenstaande moeder met een vriend ergens in now where. Maar je weet 't niet met 't leger idd. Mijn vriend zou eerst 4 maart weggaan. Zo hadden we het ook gepland. Stom achteraf, maar de kleine was nou al eenmaal gemaakt:p.

Hoop dat je geen klachten krijgt ben blij dat het zo goed gaat :D

20. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Noor,

Dat is zeker toevallig. In principe ben ik nu niet meer onder controle bij het Spaarne, omdat alles goed gaat. Nu kan ik gewoon bij de VK blijven lopen.

Hier alles rustig verder, weinig last van kramp, zit gewoon weer lekker in mn vel geloof ik, heerlijk! Is tijden geleden ;)

Deel Deze Pagina