september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamanenya

mamanenya Lid

14 feb 2007
    44
    0
    0
    begeleidster gehandicapten
    bergschenhoek
    sorry ,
    Dikke vingers waarschijnlijk
    Mijn bericht is nu drie keer geplaatst, en ik weet niet hoe ik het moet verwijderen.

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ik ga vanmiddag ook even naar de kijkshop voor de angelsound, hopelijk hebben ze hem nog.

Moet werken van 5 tot 9, ga hem voor het werk gauw even halen en dan hopelijk vanavond het hartje horen! Heb er nu al zin in!

Liefs Moons

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Volgens mij kunnen we een keer afspreken bij de Mac voor frietjes... nemen we allemaal onze roze buikband en angelsound mee.. hihihihi

4. marjannie

marjannie Lid

9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    Hallo meiden,

Ben al een tijdje niet geweest.. Erg druk op mijn werk.. en best veel afspraken staan en een kleine van 1,5 jaar hier rondhuppelen..

Ik ben ook helemaal gek op patat en frikandellen speciaal :oops: , maar probeer me ook in te houden.. Verder heb ik niet echt iets waar ik verzot op ben tijdens deze zwangerschap!

Wat ik wel heb ik veel last van migraine.. wordt er soms niet goed van! Ben er dan de hele dag zoet mee.. en als mijn vriend vrij is kan ik nog mijn bedje in duiken, maar anders heb ik nog een mannetje hier rondhuppelen die ook de aandacht van zijn mama wil.

Ik ben vandaag bloedwezen prikken voor mijn suiker.. (heb ik niet, maar uit voorzorg moest ik het toch maar laten doen).. dus ben 2 keer geprikt in dezelfde arm.. het is een beetje gevoelig.. Milan keek wel heel erg raar naar de mevrouw toen ze de naald in mijn arm deed.. maar moest weer lachen toen hij een ballon kreeg.. thuis heb ik hem opgeblazen en meneer speelt er even mee en BOEM.. kijkt tie me aan en zegt MAMA BOEM :) :)

Ik heb van de week ook te horen gekregen dat mijn zusje van bijna 26 jaar ook zwanger is.. ze zal half nov bevallen.. Wel leuk hoor samen zwanger zijn..

Verder leef ik erg naar 16 april toe.. 20 wk echo.. we willen zo graag weten wat het gaat worden.. mijn vriend en ik vermoeden een meisje..

Ik heb helaas niet alles terug kunnen lezen, maar ik hoop dat iedereen lekker van zijn zwangerschap kan genieten.. en dat de meeste nu een beetje van misselijkheid en moeiheid afzijn..

Zondag ga ik met een paar vriendinnen gezellig weg met de kids.. zijn 5 meiden met allemaal kids rond de leeftijd van mijn zoontje.. dus kunnen ze heerlijk met elkaar spelen.. (hopelijk niet de tent uit vechten)

Ik wens iedereen een leuk weekend toe en beter weer dan dat het nu is.. maar ik hoorde dat zondag een heerlijk dagje gaat worden..

Liefs Marjan

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    AGENDA

:idea: Noor: 23 maart echo (12w6d)

:idea: Jikke: 23 maart vk controle

:idea: Pooh76: 26 maart Gyn

:idea: Las : 28 maart vk controle(17 weken)

:idea: Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15)

:idea: Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14 weekjes)

:idea: joepie: 29 maart vk (14 weken)

:idea: Miss X: 3 April VK controle (18 weken)

:idea: Ief: 4 april VK (17 1/2 week)

:idea: Maart: 10 april vk voor controle (19 weken)

:idea: Mouschy: 11 April VK

:idea: Han: 11 april VK (16/17weekjes)

:idea: Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles

:idea: xxrianxxx: 12 april 20 weken echo

:idea: Suus1983: 12 april ha (hartje en controle)

:idea: MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken)

:idea: Darce: 16 april vk (hartje en controle)

:idea: Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle

:idea: xxrianxxx: 16 april VK controle

:idea: Marjannie: 16 april (20 weken echo)

:idea: Las: 17 april echo (20 weken)

:idea: Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren)

:idea: Ponyville: 17 april VK controle (19 weken)

:idea: Gonzo: 17 april echo

:idea: Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken)

:idea: Mouschy: 20 April echo van 21 weken

:idea: Sophie: 21 april (20 weken echo)

:idea: Ief: 23 april (20 weken echo)

:idea: Suus1983: 23 april (20 weken echo)

:idea: Pooh76: 23 April (20 weken echo)

:idea: Jikke: 3 mei (20 weken echo)

:idea: Darce: 7 mei (20 weken echo)

:idea: Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken)

:idea: Lucky1979: 8 mei (20 weken echo)

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Gonzo ik heb je toegevoegd.

Jeetje wat hebben jullie lekker gekletst.

Zo ik eet ook vel meer dan normaal, ik ben denk ik al iets van 5 kilo aangekomen :oops: nog even en je kan me rollen.

Frietjes - mmmm lekker met mayo

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    o ja lekker frietjes! Maar helaas heb zo nog twee gezonde bruine boterhammetjes klaarliggen.... hihihi

Mijn mannetje vindt mijn frieten-verslaving geweldig... Voordat ik zwanger was wilde ik maar een paar keer per jaar frietjes eten.... En hij vindt ze ook lekker.... dus hij geniet ervan!

8. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    16 April is een drukke dag niet?
    Ohh ik ben zo zenuwachtig of alles wel goed is en vooral wat het zal worden pff..

Hier erge last van Hoofdpijn. Volgens mij word ik grieperig :(

Lekker van de weekend de hele dag op de bank liggen..

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Patat met Mayo.
    En de Mayo mengen met een beetje suiker en water mmhh. Klinkt vies, smaakt HEEERLIJK!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girls,

ben ongeveer 1 kg aangekomen, iets minder eigenlijk. Ik vind de vorm van mijn buik niet fraai - mijn "eigen" vetje zit hoger en mijn onderbuik is nog redelijk plat :)

Ik draag al wel een buikband, het kleedt mooier af bij mijn broekband.

Ik ga straks een vest kopen, zo'n lekker lange en ook op zoek naar een doptone. Wil ons kindje erg graag weer es horen... Goeie tip van die Zwitsal olie, trouwens.

Jongens, dit weekend doe ik NIX. Mijn lieve vriend vertelde gezellig dat er twee verjaardagen staan - allebei in Den Haag. Mooi niet dat zus hier een uur heen en een uur terug gaat in de auto en vervolgens op beide verjaardagen in slaap gaat zitten vallen van vermoeidheid! Nee hoor, ik ga lekker met boek en dekentje op de bank liggen...

Iedereen een fijn weekend alvast, tenzij ik vanavond nog eens inlog op het forum, omdat ik eh... verslaafd ben? ;)

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hmm die mayo met water en suiker trekt me nog niet maar misschien komt dat nog hihihi

hier morgen verjaardag van mijn mannetje vieren... wel druk maar gelukkig kunnen ook wat mensen niet dus dat scheelt weer.....

12. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat ik me trouwens afvroeg... er zijn weinig meiden die een beebie site hebben aangemaakt voor de nog ongeboren spruit... Ik had het ook gemaakt toen met Ewout en nu ook weer. Is gratis :D
    Je kan er kijken door op de banner te klikken. En als je er toch bent is het miss leuk om een krabbel achter te laten in het gatenboek ;)

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Zal dit weekend eens kijken op je site..

14. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Oho wat een geklets hihi. Ik ben er ruim een dagje niet op geweest en moest weer 6 pagina's lezen hahaha. Vind het wel gezellig zo. En wat ook prettig is, is dat iedereen een beetje de zelfde kwaaltjes heeft. Ben je een beetje onzeker, dan heeft altijd iemand van de site wel weer een oplossing, waardoor je je wat minder rot voelt ;). Vooral zo doorgaan (zou Berry Stevens zeggen haha).

Hmm wat is mijn eetverslaving? heb niet echt iets wat ik MOET eten. Maar kan wel in 1 keer heel erg veel zin ergens in hebben. laatst moest en zou ik een bosche bol scoren hahaha. Nou stad en land afgezocht en uiteindelijk heb ik hem bij de AH gehaald. Nergens hadden ze het gewoon... maar hij smaakte mij heerlijk! Verder probeer ik er wel een klein beetje rekening mee te houden, want het mot er straks ook weer af hihi. Nu ik over die bosche bol schrijf denk ik dat ik die maar even ga halen hahaha.

Oh ja, ben nu zo 2 1/2 kilo aangekomen.. Vind dat nog wel meevallen! Maarja we moeten nog 5 maandjes he hahahaha

Welke doptone is het beste eigelijk? Die van de Kijkshop?

Hmm bijna weekend JOEPIE!

Trouwens Noor, leuke echo. Wel gaaf om te zien van een tweeling! Ik kan ook niet wachten tot het 3 april is. wie weet kunnen ze wel iets zeggen over het geslacht. Een vermoeden uitspraak is bij ons ook al welkom hahaha.

Doegie

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Geen idee welke doptone het beste is maar ik kon alleen de angelsounds van de kijkshop vinden.... en had dus heir al begrepen dat die wel oke is...

hihihi moet er wel om grinniken... volgens mij kunnen we aandelen nemen in de angelsounds... met die omzet die wij nu opleveren hahahaha

16. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    de angelsound zijn straks overal uitverkocht. haha
    ik ben vreselijk moe vandaag, heb wel goed geslapen vannacht.

17. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Dan moet ik toch ook maar voor zo'n angelsound gaan. Wil natuurlijk niet achterblijven in dit topic ;)

Ik hoor jullie veel over patat met mayo. Dat heb ik nou juist weer niet. voor mijn zwangerschap vond ik het heerlijk maar nu helemaal niet.

Pfff net gesprek met m'n baas gehad (ik zie hem niet zo vaak omdat ik steeds voor een bepaalde periode bij een klant bank zit en daarna weer naar de volgende ga en hij gewoon op het hoofdkantoor van ons bedrijf zelf zit) Ik heb het verteld! Ik was zo bang dat hij vervelend ging reageren... Hij is echt zo'n Yup die niks van kinderen moet hebben en ik ga er toch een tijdje tussenuit...
    Maar gelukkig. Hij vond het heel leuk. Hij was bang dat ik m'n baan ging opzeggen dus toen ik bleek dat ik zwanger was viel dat alleen maar mee...
    Pfff wel een opluchting!
    Ik ben misschien een muts maar ik zag er echt tegenop.

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je opzag tegen dat gesprek... maar als hij inderdaad dacht dat je weg zou gaan en je bent "alleen" maar zwanger... dus maar weg voor een paar maandjes dan is ie vast ook wel blij....... Nu kun je nog meer genieten want ook die hobbel is genomen!

Ik vond het al moeilijk om te melden dat ik van 4 naar 3 dagen wil... maar gelukkig is dat ook rond

19. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    haha hier net zo 1. Pffff ik zag er ook tegenop. Toen ging ik het vertellen en toen dachte ze in eerste instantie dat ik ontslag zou nemen en dat ik al die keren dat ik naar de VK moest, op sollicitatiegesprekken was geweest hahaha. maar uiteindelijk hartstikke blij voor ons ;)

Sja ik denk idd dat aandelen in de angelsounds wel goed zijn nu ja hahahaha

Vanavond lekker bank hangen. Moet alleen eerst nog met onze kat naar de dierenarts. Hij heeft epilepsie en blijft in zijn aanvalletje hangen, waardoor die niet wil eten :(. Hopelijk kunnen ze hem een beetje opknappen! Kan heel niet tegen dit soort dingen. Juist nu jank ik al om t minste of geringste haha.

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @mamanenya: effe over je eh... behoefte aan sex... ;) Even geduld houden nog dan maar? Ik kan me voorstellen dat je het even kwijt bent met jezelf!

@de rest: heb ook een... Angelsound gekocht vanmiddag. De Kijkshop in Zaandam was weer bevoorraad :D Ze kijken er niet raar van op dat die dingen uitverkocht raken, er zijn geen winkels die de dingen verder nog verkopen, toch?

Vraagje: hoor je het inderdaad beter met oorDOPJES i.p.v. een koptelefoon?

Deel Deze Pagina