hmm hier van 84,9 naar eh.. 85,8 vanochtend dus ongeveer 1kg en die zit in ieder geval niet op mn buik.... want die is niets gegroeid nog steeds. wel grappig trouwens dat iedereen hier ineens afgelopen nacht goed geslapen heeft me too namelijk voor het eerst in "weken" (toch zeker 2 of 3 denk ik)
we hadden groepskorting op de angelsounds moeten vragen.... Ik hoor het erg goed met dopjes... die koptelefoon die erbij zit heb ik meteen aan de kant gelegd... net nog even geluisterd en weer meteen gevonden... zo duidelijk... en ongeveer 160 slagen per minuut (heb even mee zitten tellen).... horen jullie soms ook andere geluidjes?
Hallo ladies! Onze tweeling vandaag weer gezien op de echo: ze doen het allebei prima! Vruchtwater in de maagjes en blaasjes, ieder twee armpjes en twee beentjes, en druk aan het spartelen. En ook niet te vergeten: ze zijn 1-eiig: dus ofwel twee jongens ofwel twee meiden en identiek! Spannend! Dit houdt wel in dat ik vaker onder controle ga want ze delen een placenta en dan moet uitgesloten worden dat ze niet "pikken" van elkaar. En ze kunnen "van buiten"de groei natuurlijk niet precies in de gaten houden. Over 4 weken weer een echo en controle. Dan met 20 weken weer, en daarna weet ik het nog niet. Ze delen samen het buitenste vlies en hebben ieder een eigen binnenste vlies. Ze kunnen dus niet "om elkaar heen"gaan zwemmen en de navelstrengen kunnen dus ook niet in elkaar verstrengeld raken. Verder was alles dus prima. Mijn baarmoeder staat inderdaad al veel hoger dan bij een eenling op deze termijn. Bij een 1ling net boven het schaambotje en bij mij nu op een derde tussen schaambotje en navel, wel apart om te voelen. Voor nu dus heerlijk genieten en lekker op de roze wolk zitten en over twee maandjes hopen we te weten of we jongetjes of meisjes verwachten! Heerlijk gevoel, ga lekker nagenieten! Probeer morgen wel even paar foto'tjes in mijn album te zetten. Ik ben nog helemaal niets aangekomen. Heb wel al een buikje, maar denk dat ik elders een beetje ben afgevallen door weinig eetlust de eerste 10 weken en 2 beebjes die alles "op gebruiken". Merk nu wel dat ik meer trek begin te krijgen. Nog geen echt gekke eetgewoonten ontwikkeld, ja, heb ook wel wat vaker zin in friet, en soms in snoep, maar het valt mee, tot nu toe dan Hoop vannacht ook weer lekker te slapen! Komt vast goed, en dromen, ja, dat doe ik ook erg levendig! Liefs Noor
ja zoefjes inderdaad.... en net schrok ik me rot van een enorm geluid... geen idee of het uk was (misschien inderdaad een schopje ofzo) of mijn darmen......
AGENDA Jikke: 23 maart vk controle Pooh76: 26 maart Gyn Las : 28 maart vk controle(17 weken) Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15) Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14 weekjes) joepie: 29 maart vk (14 weken) Miss X: 3 April VK controle (18 weken) Ief: 4 april VK (17 1/2 week) Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy: 11 April VK Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles xxrianxxx: 12 april 20 weken echo Suus1983: 12 april ha (hartje en controle) MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Marjannie: 16 april (20 weken echo) Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Gonzo: 17 april echo Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Jikke: 3 mei (20 weken echo) Darce: 7 mei (20 weken echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo)
Mannetje is weer geland en gaat nu op weg naar huis..... hoop dat ie nog een beetje op tijd thuis is (maar moet nog wel 2 uurtjes) want hij is jarig vandaag en wil hem nog even live feliciteren! Ik ga lekker beetje tv kijken nu.... na een weekje hard werken
Heb de angelsound ook gekocht vanavond, net even geprobeerd en vond direct het hartje, net een paardje, zo snel. Echt mooi om te horen. Noor, leuk een 1 eiige tweeling, vind het altijd erg grappig als twee kindjes exact hetzelfde zijn. Brigitte, gefeliciteerd met je mannetje. Liefs Moons
@Noor: Fijn te horen dat alles goed is met de tweeling. En dan ook nog een 1-eiige. Is wel heel erg apart hoor. Nu maar heerlijk genieten. En ik ben erg benieuwd naar je nieuwe echo foto's. Ziet er zo leuk uit, 2 van die uks op de foto @Ik ben ook aan het proberen een Angelsound te kopen. Maar hier hebben ze geen kijkshop, helaas. Heb nu bij de apotheek gekeken, ze gaan me vandaag bellen over de prijs. Ben benieuwd. Mijn mams komt begin April naar Dubai, dus mocht ik hem hier niet kunnen vinden, vraag ik wel of zij hem voor mij meeneemt. Het lijkt mij toch ook wel heerlijk om iedere week even het hartje te kunnen horen. Gelukkig woensdag voor controle naar de Gyn. Heb er zin in. Ik ben gister naar concert van Shakira geweest. Was echt super. Helemaal uitverkocht, dus erg druk. Maar we hebben genoten. Mijn vriendin is 29 weekjes zwanger, maar die heeft het ook helemaal overleefd. Vond het wel eng aan het eind, want iedereen is dan aan het duwen en aan het trekken om zo snel mogelijk weg te kunnen gaan. We waren gelukkig met z'n 3en. Dus vriendin in het midden en wij als een soort bodyquards om haar heen. Was wel grappig. We hebben het gered. Maar eenmaal in de auto, storten we beide in. Helemaal kapot. Maar het was super. :0
JOEPIE, vandaag 16 weken. Wat gaat dat toch hard. Zitten alweer op 4 maanden! Noor super dat het allemala zo goed is gegaan. En heerlijk dat je zo goed in de gaten wordt gehouden.... Spannend hoor 2 jochies of 2 meissies. Leuk! Haha volgens mij heeft nu bijna iedereen een angelsound. Mijn schoonzusje heeft er ook 1 gekocht gisteren en daar ga ik vanavond maar eens even gebruik van maken. SPANNEND! Brigitte, nog gefeliciteerd me je mannetje. Was ie nog op tijd thuis? Fijn weekend alvast voor iedereen!
nou dan weten we meteen wat iedereen van het weekend doet, angelsounden Leuk; met de pc opnemen en aan je vrienden en familie sturen, alvast een boodschap van de kleine
Voor ik terug lees, ik las het berichtje van Patries. Misschien heeft iemand t al genoemd, ik heb de babysound bij http://www.babysound.nl gekocht via internet. Ging super snel. Misschien kan je moeder het zo voor je regelen. Wordt binnen paar dagen thuis bezorgd. xx Sophie
Gonzo, fijn dat je echo goed was! Plassen en steekjes heb ik ook. Bij de babysound gebruik ik gewone dagcreme. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten, maar heb ook veel meer lekkere trek dan anders. Heb nu ineens lolly's in huis, eet drop etc. Ook afgelopen week een Big Mac menu op. Normaal kan ik de helft met moeite op. Nu achter elkaar Ben 2,5 kg aangekomen. Lucky, aan verloskundige heb ik gevraagd of babysound kwaad kan. Volgens haar geen probleem. Ik luister eens in de week. Noor, gaaf een 1 eiige tweeling x Sophie
hoi dames heb weer heerlijk geslapen vannacht het gaat steeds beter. birgitte gefeleiciteerd met aanstaande papa ik merk dat ik nu steeds minder behoefte heb aan eten. in het begin at ik om 6 uu smorgens al 2 boterhammen nou daar heb ik nu helemaal geen zin meer in. en mijn avondeten vind ik ook helemaal niet lekker. mijn buik groeit wel als kool. zal wel even weer een nieuwe foto maken.
he dames mijn mannetje was gisteren om half 11 thuis dus wel redelijk om tijd.... vond het super dat ik nog op was gebleven voor hem.... Daarna wel bekaf en vannacht weer redelijk lekker geslapen..... ik doe de angelsound met gewoon wat water op mijn buik en ook dat werkt prima..... vandaag verjaardag vieren.... gezellig hoor! gelukkig morgen niets... dus dan maar weer bijtanken!
he gaaf noor hier straks eerst maar eens goed opruimen en daarna boodschappen makelaar komt maandag en morgen eten bij jobs mammie druk maar wel gezellig dus
Hihi, leuk plaatje Maart! bedankt voor alle lieve reacties! Heb 3 foto'tjes van de echo van gisteren in mijn album gezet! Verder hier vandaag precies 13 weken: jippie! ief: gefeliciteerd met het behalen van de 16 weken, jeetje, het gaat echt hard! ik ga trouwens voor de voorspelling meisje-meisje, zal zo dadelijk het lijstje even aanpassen. Brigitte: veel plezier met verjaardag (a.s.) hubbie vieren! En een fijn weekend allemaal! Liefs Noor
VOORSPELLINGEN Brigitte: Jongen MissX: Jongen Pooh76: Meisje Maart: Meisje Joepie: Meisje xxRianxx: Meisje Ief: Meisje Darce: Meisje Saskia: Jongen Lucky1979: Jongen Patries: Heeft geen idee Suus1983: Heeft geen idee Mouschy; Meisje Sophie: Meisje, maar steeds meer twijfel of niet toch een jongen Han: Meisje Marsab: Meisje Ponyville: Jongen (vriend denkt meisje) Noor: 2 Meisjes