AGENDA Jikke: 23 maart vk controle Pooh76: 26 maart Gyn Las : 28 maart vk controle(17 weken) Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15) Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14 weekjes) joepie: 29 maart vk (14 weken) Miss X: 3 April VK controle (18 weken) Ief: 4 april VK (17 1/2 week) Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy: 11 April VK Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles xxrianxxx: 12 april 20 weken echo Suus1983: 12 april ha (hartje en controle) MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Marjannie: 16 april (20 weken echo) Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Gonzo: 17 april echo Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Saskia: 19 april VK controle Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Jikke: 3 mei (20 weken echo) Darce: 7 mei (20 weken echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Zo mezelf er ook even tussen gezet.
@noor: wat fijn dat alles goed is! brigitte: we hadden idd wel korting kunnen vragen zeg, er zijn nu veel meiden die er een hebben Ik hoor ook een soort van zoefjes erdoorheen, zeg dan ook altijd tegen mijn vriend dat ie lekker aan het zwemmen is. Had gister trouwens echt erg last van steken, maar ben niet de enige hier, dus zal wel normaal zijn. Gister even bij prenatal en miss etam wat positiekleding aangeschaft, erg leuk joh! Bij prenatal hadden ze ook nog veel in de aanbieding, een vestje en 2 shirtjes voor maar 33 euro, is toch niks? en vind ze erg leuk. groetjes suus
Oooh da's een goeie tip Suus, ga ik van de week ook maar eens kijken wat ik nog nodig heb. Heb net twee tassen vol positiekleding gekregen van een vriendin die vorig jaar in precies dezelfde periode zwanger was als ik nu, scheelt een hoop, want bij mijn dochter was ik dik in de winter, dus heb weinig zomerzwangerschapskleding. Nu dus wel Ik heb ook last ban steekjes, dat is volgens mij bandenpijn en groei van de baarmoeder, hoort erbij... Suus: wil je met de 20weken echo weten of het inderdaad (zoals de pendels zeggen ) een meisje is? Liefs Noor
@Noor: ik keek naar je foto's en dacht: hey, vast twee jongens! Ben dus heel benieuwd met wat voor nieuws je straks komt! Hier moe, bluh en ik moet nog veel voor school doen dit weekend. Ik weet hoe blij ik straks zal zijn als het af is, maar voor nu denk ik: GEEN ZI-HIN! Fijn weekend verders!
hey mama's Hier harstikke moe net verjaardag van me kleine achter de rug hij is lekker verwend Valt allemaal wel tegen zo'n verjaardag als je zwanger bent. Brigitte ben benieuwd hoe jij het hebt ervaren. liefs rianne
@Sophie: Bedankt voor de tip. Hier is hij niet te krijgen. Dus ga hem zeker via de website bestellen. Dan kan mijn mams hem meenemen in april. Helemaal geweldig. Bedankt @Brigitte: Nog gefeliciteerd met je mannetje. Veel plezier vandaag. @ Rianne: Nog gefeliciteerd met je binkie. 1 jaartje oud, is toch wel een speciale verjaardag. En heeft hij lekker zitten graaien in zijn verjaardagstaart? @Noor: de echo's zin erg mooi en duidelijk uit. Heerlijk hoor. En wat super dat je zwangerschapskleding van je vriendin kan lenen. Dat scheelt een hoop. Sinds vandaag heb ik erge steken L. onderin mijn buik. Echt giga, is gewoon niet fijn. Ben daarnaast al 4 x naar de wc gegaan. Het leek wel of ik een week niet gepoept had. Voel me ook meteen een kilo lichter. Sorry voor dit rare verhaal. Maar die steken lijken toch echt niet mijn darmen, die zitten toch een stuk hoger. Waarschijnlijk dan toch mijn baarmoeder die aan het groeien is. Ach ja ben niet de enige Dat stelt me weer gerust
@Iedereen: heb trouwens steeds meer het idee dat het een meisje wordt. ben eigenlijk ook alleen maar aan het rondkijken voor meisjes spulletjes. Zal het nu komen omdat ik onbewust een meisje wil of toch niet? Mmm tja dat zet je aan het denken. Ik zal in ieder geval de pole veranderen.
VOORSPELLINGEN Brigitte: Jongen MissX: Jongen Pooh76: Meisje Maart: Meisje Joepie: Meisje xxRianxx: Meisje Ief: Meisje Darce: Meisje Saskia: Jongen Lucky1979: Jongen Patries: Meisje Suus1983: Heeft geen idee Mouschy; Meisje Sophie: Meisje, maar steeds meer twijfel of niet toch een jongen Han: Meisje Marsab: Meisje Ponyville: Jongen (vriend denkt meisje) Noor: 2 Meisjes
Dank je wel Hij heeft idd in de taart lopen graaien, zat daarna raar naar ze handen te kijken Vervelend van die steken, heb hier ook last van me onregelmatige stoelgang om het netjes te zeggen
Hey meiden! Vandaag een hele dag weg geweest. We hadden NK's van de demo dansgroep waar ik bij zit.... Jeetje, het was in Nieuwegein dus dat was wel een stuk rijden. Maar goed, vanmorgen om 7 uur gingen we weg en we zijn er nu pas weer! We hebben eerst de voorrondes gedanst en we mochten door naar de finale! (8 groepen mochten er door) en in de finale zijn we 5e geworden! Dus 5e van nederland! Joepie! Dit was tevens mijn laatste optreden ivm mijn zwangerschap, dus het was een super leuke afsluiter! En nu slapen....
Hoi Meiden, Ik heb een vraagje. Heeft iemand er wel eens van gehoord dat je je babytje maar een paar uur per dag in de maxi cosi mag laten zitten? Mijn vriendin vertelde dat je je babytje maar een uur per dag in een maxi cosi mag laten zitten. Is dat echt waar? Met alleen al de afstanden die ik hier rij in Dubai is 1 uur per dag echt niet te halen. Daarnaast wilde ik de baby ook in de maxi cosi op de quinny buzz bevestigen als ik ga winkelen of iets dergelijks. Ik ben hier een beetje van geschrokken en wil het toch zeker weten. Iemand enig idee? Groetjes, Patries
hoi patries dat is inderdaad waar een baby mag er nog niet zo lang in zitten. dat is slecht voor de groei van de ruggetje van de baby.
@patries, dat is idd waar,net zoals joepie al aangeeft is het slecht voor het ruggetje, ze liggen namelijk krom en dat kan wel, maar alleen voor even. Daarom is een dreami erg handig. @noor: ik ben wel nieuwsgierig of het een jongen of meisje is en in eerste instantie wilde ik het graag weten, maar hoe dichterbij de echo komt, hoe onbelangrijker ik het vind, als het maar gezond is. Maar als ze het kunnen zien, zou ik het wel leuk vinden.
rian ik weet wat je voeld. Gisteren de verjaardag van mijn dochter geviert en ik was kapot erna. Blij dat iederen om 2 uur weg was groetjes las
Zo ben ik ook weer.. de verjaardag gisteren was erg gezellig maar wat rian en las ook al melden erg vermoeiend.... aan het einde van de dag kapot... lekker rugpijn en bandenpijn (en door het rare eten vannacht ineens weer wakker van de honger incl kokhalzen)... Moet nog maar zien of ik in juni mijn eigen verjaardag nog ga vieren hihihihi..... Gisteren ook wat leuke cadootjes voor uk gekregen.. een heel schattig pakje van de prenatal van mijn moeder... zo lief.... En nog een knuffel van een kameel (als reizigers vond mijn vriendin dat wel toepasselijk), een nijntje -rammelaar en een rompertje.... leuk hoor! Had gisteren mijn moeder trouwens ook even het hartje laten horen... vond ze helemaal geweldig! Helemaal trots kijken.... @Patries: klopt inderdaad wat iedereen zegt over de maxi-cosi.... niet te lang... en als je het wel langer moet vanwege een autorit dan regelmatig even stoppen en uk er even uit..... (las ik in de folder van de prenatal)
Hello hello, Zo even snel bijlezen voordat ik weer van het mooie weer ga genieten! Wat een zaligheid, meteen de zomerkriebels in mijn lijf. Van mij mag het 25 graden worden en blijven tot september! In de maxicosi mogen ze idd niet zo lang zitten. Incidenteel kan natuurlijk geen kwaad (vakantie bijv) maar dan moet je ze er idd regelmatig uithalen. Ik heb m bij mijn dochter nooit op de kinderwagen gehad, had haar tot een maand of 6 altijd in de kinderwagenbak, is veel ruimer en plat, dus kunnen ze als je ergens bent ook in slaap vallen. Vond dat zelf ideaal! Zomers bekleding eraf en een parasolletje erboven en ze hebben een heerlijk beschut plekje. Nou ga allemaal lekker genieten van het voorjaarsweer! Fijne zondag verder! Liefs Noor
Weer terug van een weekje vakantie. Jammer genoeg viel het weer een beetje tegen maar toch lekker uitgerust. En..... vandaag alweer 16 weken. De maxicosi adviseren ze volgens mij max.2 uur per dag. Als je lekker wilt shoppen kan je je kind beter in de kinderwagen leggen en op de heen- en terugweg in de maxicosi. Je ziet tegenwoordig steeds meer dat iedereen zijn kind in de maxicosi laat liggen, net als thuis in wipstoeltjes. Voor de rug is het beste als ze plat liggen, daar worden ze groot en sterk van Beter voor de ontwikkeling/motoriek. En nu weer lekker van de zon genieten.
het is inderdaad gweldig weer zeeland here we come (jammer genoeg zijn we op visite dus wel binnen.. maar de rit zelf is ook lekker zonnig)