Als het goed is is die van je beeb 2 keer zo snel... anders moet je voor de grap eens meetellen een minuutje lang... dan weet je het zo.... Die van mij zit ook erg laag, maar daar kan ik hem altijd bijna meteen vinden.... Denk wel dat je je beeb gehoord hebt hoor!
hoi birgitte hij was wel snel ja maar ik had hem gevonden hij en kon hem even horen en toen was ie weer weg vreemd hoor. zal het straks weer eens proberen.
Ik heb een afspraak gemaakt voor een pretecho. 14 april ik ben dan bijna 20 weken en als het goed is kunnen ze dan goed zien wat het gaat worden. Kan niet wachten totdat het 14 april is. Bij mij zit het hartje ook heel laag. bij mn schaambeen, ik hoor meteen dat het van de uk is want die van mij kan je nooit zo laag horen en het gaat ook sneller.
AGENDA Pooh76: 26 maart Gyn Las : 28 maart vk controle(17 weken) Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15) Patries: 28 maart Gyn (hartje luisteren 14 weekjes) joepie: 29 maart vk (14 weken) Miss X: 3 April VK controle (18 weken) Ief: 4 april VK (17 1/2 week) Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy: 11 April VK Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles xxrianxxx: 12 april 20 weken echo Suus1983: 12 april ha (hartje en controle) Maart: 14 april (pret echo - 19w4d) MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Marjannie: 16 april (20 weken echo) Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Gonzo: 17 april echo Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Saskia: 19 april VK controle Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Jikke: 25 april VK controle Jikke: 3 mei (20 weken echo) Darce: 7 mei (20 weken echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo)
Wat leuk al die pret echo's! Met Ewout hebben we dat ook 2x gedaan, met 21 weken en met 29 weken hebben we toen een 3D echo laten maken op DVD. Echt een super herrinering. Nu zijn we er nog niet uit of we een 3D echo laten maken, kost toch ook weer een hoop centjes, en met Ewout hebben we gezien hoe het is. Ik krijg met 21 weken nu ook een echo maar dan een gewone 2D. Nou ja we zien het wel, kan nog wel even hahaha. De muurtekening heb ik niet zelf gemaakt hoor! dat heeft iemand gedaan die dat voor haar beroep doet. Ik kan dat niet Ik kan ook niet wachten tot 20 April, dan weten wij ook eindelijk wat we krijgen; een broertje of zusje voor Ewout
Goedemiddag Mama's Wat een geklets allemaal. Vandaag 17 weken Joepie wat gaat dat snel joh. Maart en ponyville. Gaan jullie geen 20 weken echo doen? Hier begint het buikje wel te groeien, ook last van gevoeligheid met plassen en opstaan. En nog steeds moe hoor. Ik ga misschien ook wel een babysound kopen. Helaas nog geen teken van leven. En ik wil het zo graag voelen joh! X
Miss X, ik ga wel een 20 weken echo doen, maar dat is alleen medisch. Ik wil ook met ca. 20 weken een pret echo. als ik trouwens 2x het geslacht hoor van 2 verschillende bureau's dan weet ik het ook zeker. Bij mij ook nog geen teken van leven. voel nog niks.
ik voel ook nog niks... Wij hebben de 20weken-echo op 8 mei, daarna willen we ook een 3d doen. Maar misschien willen we er ook wel 1 ervoor bedenk ik me nu... Tis zo leuk! En ik hoor mijn kleine ook net boven mijn schaambeen, en het is een heel snel "suizend" geluid, vind ik!
Hallo allemaal, Nou vanmorgen weer bij de gyn geweest. De kleine was lekker wakker, en volgens mij was hij/zij een vliegtuig aan het binnen loodsen! Lekker druk dus, hihi. De gyn heeft weer wat verder gekeken (wel logisch na vorig jaar), het hartje zag er mooi uit, 4 kamertjes, en het maagje van uk was gevuld. Die kleine slurpt dus wat af . Qua grootte zo'n 16 cm, dus mooi op schema. Verder was m'n bloeddruk weer oke en groeit m'n buik lekker door. Ben nu zo'n 2 -2,5 kilo aangekomen, maar iedereen die me ziet denkt aan minimaal 5 kg..... Volgende controle is dus over 4 weken de 20 weken echo. Saskia: dat klinkt als flink delegeren met de verhuizing, koffie zetten en gevulde koeken halen. En voor iedereen die z'n uk nog niet voelt: dat is helemaal niet vreemd hoor. Zo ie zo voel je een eerste kindje altijd later als een tweede, en heeft het ook alles te maken met de ligging van je placenta en nog wat dingen. Geen reden om je ongerust te maken hoor. Ik voel de kleine nu ongeveer 3 -4 keer per week, van die kriebeltjes of plopjes. (heb ook wel een klein isoleerlaagje op m'n buik....) greetz, pooh
Pooh, wat fijn dat alles goed is. Ik zag dat er alweer december mama's 2007 zijn. jeetje wat gaat dat snel zeg.
jep ikke wel maar moet nog afspraak maken maar aangezien ik in een gat woon is een afspraak maken geen probleem
Net toen ik bij de bedrijfsarts was geweest, werd ik door mijn teamleidster gebeld.. Ze vertelde me dat een jongentje op de woning waar ik werk, de vijfde ziekte heeft.. Dit kan schadelijk zijn voor mijn kleine uk in mijn buik.. Ik mag dus even voor een bepaalde periode niet op mijn eigen woning werken, maar zal naar een woning naast ons geplaats worden. Na veel telefoontjes met teamleidster.. collega's. bedrijfsarts en verloskundige.. moet ik morgen mijn huisarts bellen om een verwijsbrief te krijgen om bloed te laten prikken.. ook als het negatief uitvalt.. hebben ze er geen medicatie Ik was best wel geschrokken.. Ik zei in de ochtend tegen mijn vriend.. dat ik een heerlijk dagje had.. met lekker veel zon.. met zn 3-en vrij.. lekker boodschapjes doen.. even naar de ikea en dan krijg je dit nieuws.. Natuurlijk weet ik dat het ook allemaal goed kan gaan, maar ben toch best wel eventjes geschrokken en wat bang.. mijn vriend zei net je was meteen de hele dag afwezig.. als hij wat zei dan moest hij het nog een keer herhalen omdat ik het gewoon niet hoorde! Wel geprobeert om lekker met zn 3-tjes de dag door te brengen.. En op zich heeft Milan zich heerlijk vermaakt.. Lekker gespeelt.. gewandeld en ijsje gegeten.. Alleen ik was nogal afwezig.. Wilde het even kwijt.. Liefs Marjan!
Hallo meiden, even inloggen en bijlezen na een werkdagje op school. Daar was het overigens helemaal niet zo leuk - de in het begin zo enthousiaste directeur besprong me zowat in een vijf minuten-gesprek (ik liep voor de gezelligheid even binnen, zijn deur staat altijd open) met de mededeling, dat ik z.s.m. mijn stappenplan moet voorleggen. Dat leg ik even uit: ik zou eind augustus een studie gaan volgen, maar dat zou januari worden. Een volle lesdag volgen, 12 uur zelfstudie EN daarnaast zelf nog voor de klas gaan staan. Als het aan de school ligt, dan draai ik die vier dagen er 'gewoon' even bij! Je kan zien dat mijn bazen mannen zijn Ik moest even bekomen van het gesprekje en dan vooral, omdat hij zei: "ik ga de druk een beetje opvoeren, ik wil het nu eenmaal weten. En ach, als je straks met verlof thuis zit, dan kan je toch alvast gaan studeren?" Nee, dat kan NIET, want de studie start voor mij dan pas eind januari! Ik wil max. drie dagen terugkomen en heb een jaarcontract nu. Ik voel me zo in een hoek gedreven... heb meteen een afspraak gemaakt met mijn afdelingsleider, want hij verwacht ook al zoveel van me. De kaarten moeten nu maar eens op tafel... en ik ga keihard onderhandelen! Hier wilde ik geen kindje voor immers!
heb weer nieuwe buikfoto genomen. Wij wilde dit weekend de kinderwagen ophalen maar hij waser nog niet BOEHOOE! nog effe wachten dus
Jeetje marjannie, ik kan me goed voorstellen dat je erg bent geschrokken. Wat bedoel je nu precies met dat bloedprikken? Gaan ze dan kijken of jij het inmiddels ook al hebt? En zo niet, dat ze geen medische indicatie hebben om je naar een ander huis te plaatsen? (tja, wordt wat simpel van m'n hormonen, sorry) Het lijkt me zoiezo al vervelend voor je als je uit je "eigen" huis weg moet voor een tijdje, maar al die onzekerheid er zo bij.... Hoop dat alles voor je meevalt meid! Nou Darcy, die directeur van jou is ook niet helemaal van deze wereld! Of zwanger zijn niet al genoeg energie kost (oke, er zijn mensen die zwanger zijn er "even" bij doen, ik niet in ieder geval, hihi) Het lijkt wel of je op het strafbankje geplaatst werd zeg.... En dan studeren terwijl je met verlof bent?! Het heet niet voor niks "zwangerschapsverlof" en "bevallingsverlof", en geen studieverlof! Je hoofd staat er dan helemaal niet naar..... Wat een stelletje ...... Groot gelijk dat je met ze wilt praten. Geef je les op een basisschool, of sta je in het middelbaar onderwijs voor de klas? Sterkte meiden! greetz, pooh
Ief, ik heb na het lopen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, dat van meer afscheiding na het lopen begrijp ik wel, alleen hoe zie ik dat het geen "verkeerde" afscheiding is? Ik weet dat het niet groen mag zijn en niet mag stinken, maar ben er enigszins onzeker over...
Ja jij ook al zo'n zeurdig gevoel, zelfs vaak pijn, ik had mijn urine al weggebracht om te checken of ik geen blaasontsteking ofzo had, deed namelijk zo'n pijn!
Zo daar ben ik weer, even een paar daagjes druk geweest. Iedereen met verjaardagen de afgelopen dagen: gefeliciteerd! en marsab natuurlijk ook met haar 5e plaats. Jeetje Marjannie dat geloof ik graag dat je geschrokken bent, hopelijk komt het uit het bloed dat je er niets van hebt overgehouden! ik ben ook zo bang sind ik weet dat ik nog geen toxoplasmose heb gehad maar de laatste weken wel ben gekrabt door katten.... Darcy: ik zou zeker op mijn strepen gaan staan hoor, je moet nu tenslotte ook aan de kleine voor straks denken! Ik heb ook veel meer last van mijn buik al ik veel gedaan heb en mag al helemaal niets meer tillen van remco. Dat is maar goed ook (ook al vind ik het heel vervelend, ben toch niet gehandicapt) want ik heb ga echt door de grond als ik iets te zwaar getild heb. Ik dacht ook een tijdje dat ik een blaasontsteking had maar alles is getest en dat is het niet, nu gaan ze een echo maken van nieren en blaas. Iedere avond zit ik heel erg geconcentreerd om maar iets te voelen maar helaas... nix. Ik voel wel als ik voorover zit iets kriebelen, is moeilijk uit te leggen maar weet ook niet of het de beeb is, pas als ik duidelijke schoppen voel weet ik zeker dat het de beeb is. ik kan echt niet wachten tot 11 april want dan kan ik daarna eindelijk een afspraak maken voor mijn 20 weken echo! Hoera dan heb ik weer een datum om naartoe te leven. Vind die 6 weken die ik nu moet wachten zooo vreselijk lang duren!
Jeetje Marjannie, da's even schrikken! Kan me goed voorstellen dat je er stil van was/bent. Zou ik ook hebben. Ook al weet je dat de kans dat jij het zou hebben opgepikt zeer minimaal is, toch zit het je natuurlijk niet lekker. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en je wat rustiger voelt! En Darcy: wat een idioot! Inderdaad echt een vent, zelf ook geen kinderen zeker?! Ga ervoor meid, goed op je strepen staan! Han: wanneer heb je je echonieren? Ik vind inderdaad ook dat de tussentijd tussen de controles in het begin erg lang is! Balen is dat he? Ponyville: wat een mooie grote buik krijg je al! Wow! Lekker mee pronken! Vandaag een heerlijk buiten-dagje gehad. Vanmiddag nog even naar het strand geweest met man en kind, heerlijk was het! De lente zit meteen in mijn hoofd! Zeurderig gevoel in mijn buik heb ik ook, is volgens mij echt bandenpijn i.c.m. groei. Ik vind dat de hoogte van mijn baarmoeder erg hard omhoog gaat! Liefs Noor
Bedankt voor julie lieve reactie.. ze willen gaan kijken of ik antistoffen er voor heb, die mij beschermen en dus ook het kindje.. zoniet dan kunnen ze niets voor me betekenen.. en zal de natuur zijn gang gaan en is het afwachten! Dus ik hoop dat het bloed onderzoek een positieve uitkomst geeft.. zo niet.. weet ik wel waar ik aan toe ben (hoe moeilijk ik het dan ook zal hebben) Liefs Marjan