Ik was vanmorgen bij de gyn en die heeft even met de echo gekeken. Met 12 weken zei hij al dat het een jongen zou zijn, nu met 16 weken nog steeds. Heeft zelfs een piemeltje laten zien, alhoewel ik daar niet veel van kon maken. We wachten de 20 weken echo nog af maar zoals het er nu uit ziet krijgen we een jongen Alles was goed, lekker gevoel. Ik moet nog afspraken maken dus kan nog niets in de agenda zetten.
VOORSPELLINGEN Brigitte: Jongen MissX: Jongen Pooh76: Meisje Maart: Meisje Joepie: Meisje xxRianxx: Meisje Ief: Meisje Darce: Meisje Saskia: Jongen Lucky1979: Jongen Patries: Heeft geen idee Suus1983: Heeft geen idee Mouschy; Meisje Sophie: Meisje, maar steeds meer twijfel of niet toch een jongen Han: Meisje Jikke: Meisje, maar twijfelt wel een beetje Marsab: Meisje Ponyville: Jongen (vriend denkt meisje) Noor: 2 Meisjes[/quote]
Wat leuk berbel! ik weet nog niet wat we krijgen... Ik nog een paar weken wachten voordat we daar achter zijn Genieten jullie ook zo van het mooie weer?! echt super die zon! mag van mij wel zo blijven voorlopig hahaha
Leuk Berbel. Volgens mij heb je de primeur in ons topic en ben je de eerste die het geslacht weet. Had je dit ook gegokt? Ik wil het ook steeds meer weten maar mannetje dus niet
wat een prachtig weer vandaag. heerlijk zonnetje. alleen helaas werken vandaag Ik wil ook weten wat het gaat worden, kan niet wachten. kan ik eindelijk kleertjes kopen.
Ja. Ik wordt helemaal vrolijk van dit weer. Zit alleen vandaag ook de hele dag binnen. Over die kleertjes... Je ziet veel wat echt voor een jongen of echt voor een meisje is vinden jullien niet. Tuurlijk zijn er ook nog wel dingen die voor allebij kunnen maar veel minder vind ik.
De gyn had het met 12 weken al gezegd, dus dan denk je ook eerder in die richting. Ik ben wel heel erg benieuwd of het ook klopt hoor.
Leuk hoor berbel ik ben jaloers op je. Ik wacht met smart en tel de dagen af dat het 20 weken is en dat we onze echo hebben. Buiten dat we ook horen of alles goed groeit natuurlijk. Ik wil ook zo graag kleertjes kopen en inderdaad is er tegenwoordig meer gerichte kleding voor jongen of meisje.
Goed samengevat, zo wil ik het ook wel even brengen morgen! Thanx. Ik sta in het voortgezet onderwijs voor de klas - VMBO, dus loop de benen uit mijn lijf met het praktijkgestuurde onderwijs...
@Marjannie: heel veel sterkte, duim voor je w.b. de uitslag! En meiden, bedankt voor jullie steun. Ik ben al wat bekomen van de tactloze uitlatingen van mijn directeur. Hij is een man, woont samen met een man en nee, heeft geen kinderen. Dus dikke kan ie krijgen! Hahaha, voel me hormonaal gezien meteen een stuk beter
Ik voel en ben zoo lelijk geworden. Ze zeggen weleens dat een jongetje de moeder laat schijnen en een meisje de schoonheid van de moeder afpakt. Nou het laatste hoort echt bij mij. Mijn huid is zo lelijk en onregelmatig. Ik heb altijd een perzikhuidje gehad. Pff iedereen zegt ook dat ik er niet uit ziet alsof ik er helemaal doorheen ben.. Nou Volgens de bakerspraatjes moet ik dus een meiske krijgen en ik krijg ook steeds het idee dat het een meiske is. Zijn jullie gaan schitteren of zijn jullie net zo dof en lelijk zoals ik!
Volgens mensen op mijn werk zie ik er geweldig uit.... maar vindt ik zelf nog wel meevallen (dikkere boobies, billen en benen gekregen dus daar ben ik minder blij mee).... maar denk wel dat het een jongetje zou worden dus wie weet
als de bakerspraatjes kloppen krijg ik 100% een meisje. Ik krijg puistjes wat ik normaal gesproken nooit heb, ik zie er gewoon niet uit, ik zie er ook elke dag moe uit, wil gewoon niet meer in de spiegel kijken.
Hihi, nou hier ook een die er niet bepaald knapper op is geworden de afgelopen maanden pukkeltjes, puistjes, droge huid (er komt gewoon stof vanaf!) en haar waar geen land mee te bezeilen is. Nou, als dat geen meid wordt? Maar ja, er zit niks anders op dan afwachten vrees ik. Enne: go Darcy go! Ik zal voor je duimen morgen. Laat je nog even weten hoe het gegaan is? greetz, pooh
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het worden zal! Mijn vader praat al weken over zijn kleinzoon, heilig van overtuigd! Puistjes.... ja... ook mee gezegend. In mijn gezicht een beetje, maar vooral op mijn borstkas en bovenkant van mijn rug! Wat ik wel heel grappig vond, is dat ik bij een week of 10 ineens zo'n bos haar had! Ik heb kort haar en leek ineens wel een vogelverschrikker... Ben dan ook snel naar de kapper gegaan en die heeft het enorm uitgedund! Moet ik maar niet laten doen vlak voor de bevalling, anders ben ik erna plots kaal! Voel me niet echt een schoonheid, maar dat komt vooral door de kilo's die er nogal snel aangekomen zijn.... De meeste mensen valt het niet op, maar ik ben nu al een kilo of 6/7 aangekomen! En ik zit nog maar op éénderde!
Hih wat alle bakerpraatjes hadden voorspeld in mijn eerste zwangerschap: een zoon, klopte dus niet. het zegt niets.... Ik denk nu twee meiden, maar mijn dochter zegt tee honges (twee jongens - net twee geworden dus praat nog een beetje gebrekkig) Ik ben nog niets aangekomen, gek he, terwijl ik ook al wel een buikje heb. Zal ergens anders wel afgevallen zijn denk ik. (Alleen dan net niet bij mijn billen natuurlijk! ) Liefs Noor