september 2007 mama's !

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Migga, Dec 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joepie01

joepie01 Bekend lid

Jan 7, 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ook ik heb gigantische pukkels. en heb ook een bos haar wat niet wil zitten. heb trouwens wel last van haar uitval. maar ik ben nog geen kilo gegroeid. het lijkt wel of mijn benen en mijn kont wat dunner zijn geworden. maar mijn buik groeit wel goed.
    ik heb vandaag veel last van mijn buik een soort kramp achtig iets het is meer mijn maag dan buik.

groetjes joepie

2. Nex

Nex Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,553
    0
    0
    Gelderland
    @ Noor: ik heb die echo 5 april, ben benieuwd...

Ik voel me ook erg enorm en zeer lelijk! Heb iedere dag wallen onder mijn ogen, heb enorme borsten en ook pukkels.

Het helpt ook niet echt als je familie met grote ogen naar je kijkt en zegt: "jij heb echt al een ENORME buik voor 14 weken" en "Jeetje wat heb jij grote TIETEN gekregen zeg!" en ik wilde alleen maar vol trots mijn buik laten zien.

Zal vanavond wel eens een foto van mijn buik laten maken, kan ik het er morgen opzetten.

3. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Hier ook een die helemaal vol pukkels zit, op mijn gezicht en op mijn borst. Nog 2,5 week dan weten we het misschien.

Liefs Moons

4. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey allemaal,

Een tijdje niet meer geschreven, dus het werd tijd! ;)
    Ik heb ook onwijs veel last van pukkeltjes, op mijn gezicht/ borst en rug... bbllllééé :( lelijk, maar ja...niks aan te doen!

Verder zijn de kinderen uit mijn klas mega enthousiast!
    Zo leuk en lief!
    Ze maken allemaal tekeningen voor mij en de baby!
    En ik krijg al snoepjes, voor de baby...hihihi :D
    Ze denken ook allemaal dat het een jongetje is en ze bedenken al allemaal namen (zitten in groep 2)
    Zooooo lief!

5. Migga

Migga Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,005
    4
    38
    Hai hai!

Nou, hoop dat jullie me nog kennen.... hihi! Heb al die tijd trouw iedere dag meegelezen met jullie, maar nu wordt het tijd ook zelf weer eens wat te schrijven.

Met mij gaat alles super! Ik heb me behoorlijk beroerd gevoeld de eerste 12 weken, maar nu voel ik me op de moeheid na echt prima!
    Alweer 17 weken zwanger, wauw! Helaas is het nog steeds niet aan me te zien dat ik zwanger ben.... mijn buik is nog steeds net zo als altijd! Af en toe issie een beetje opgeblazen, maar de dag erna is dat meestal weer weg. Wel ben ik rond mijn middel/heupen wat kilootjes aangekomen (3 kilo denk ik), dus mijn oude broeken zitten niet echt lekker meer. Ik heb daarom maar wat broeken in een maatje groter gekocht; positiekleding pas ik nog niet!

Ik ben er heilig van overtuigd dat ik een jongen krijg. Waarom weet ik niet! Mijn gevoel zegt dat gewoon. Ook mijn moeder is zeker van een kleine vent, dus daar ga ik voorlopig nog maar even vanuit. Nog 3 weekjes wachten en dan zullen we het zeker weten; dan heb ik mijn 20 weken echo alweer! De tijd vliegt!

Ik zal zelf vanavond ofzo ook eens een buikfoto plaatsen!

Groetjes, Migga

6. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    Heb weer nieuwe buikfoto's in album

7. joepie01

joepie01 Bekend lid

Jan 7, 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    zo moons wat een buik al zeg ik ben bijna net zover als jij maar z`n buik heb ik nog niet hoor.

8. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    WOW, moons en ponyville, wat een buik al zeg (positief bedoeld natuurlijk). Ikzelf vind dat ik toch echt wel aan het groeien ben, ben dikker dan de vorige 3 rond deze tijd, maar soms zeggen mensen om me heen: goh, had je dikker verwacht, of jij bent ook nog niet dik. SNIF< SNIF. Ben nog maar 15 weken hoor. Maar krijg ook wel lieve reacties. Heb vanmorgen mijn zomerjas gepast en wat denk je, hij zit erg strak rond mijn heupen (nou ja), dat was niet de bedoeling. Ben wel blij dat ik al een andere jas gekocht heb, want de zomer kom ik zowiezo niet door met deze.

Toen ik vanmorgen naar school liep, kreeg ik ineens zulke steken in mijn lies en schaam been dat ik gewoon langzamer moest lopen. Echt pijnlijk, was later weer weg. Ook krijg ik steeds vaker last van mijn onderrug. Nu was ik bij mijn 3e met 19 weken al in de ziektewet vanwege mijn rug, dus ik hoop niet dat ik over een paar weekjes al in de ziektewet zit.

Nu ik zo zit te typen, begint de beeb me toch te bewegen, echt leuk, blijf nog lekker even zo zitten. Gebeurde vanmiddag toen ik bij school stond ook, ik stond daar echt zo van, " Ik voel lekker wat, en jullie niet, haha".. Flauw he, maar wel leuk.
    Nou ik ga hier weer verder.
    Oh ja, Ik vind het ook niet zo leuk meer om in de spiegel naar mezelf te kijken, nix zint me meer, mijn haar, mijn huid, dus misschien komt mijn voorgevoel wel uit en kloppen de bakerpraatjes bij mij. We zien het 3 mei wel.
    Groetjes, Brenda

9. Niet meer actief

Hier pukkels maar voor de rest vind iedereen me geweldig eruit zien, terwijl ik me crappy voel :p

10. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
    Ik had ook wel wat pukkels. Een beetje op m'n gezicht en op m'n rug maar dat is eigenlijk wel weer over. Verder zie ik er volgens mij het zelfde uit alleen dikker... En dan niet een mooi buikje maar er zit gewoon overal meer vet dan eerst. M'n armen, m'n benen, m'n middel. Daar baal ik wel van. Durf ook niet op de weegschaal.

11. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    Ik weet nu zeker dat ik de baby voel hoor, stond net de was op te hangen buiten en toen voelde ik het echt bewegen, o wat een fijn gevoel, kan niet wachten tot dat het echte schopjes worden, zodat ook de rest van de familie mee kan genieten hiervan.

Mijn buik vind ik ook dik hoor voor 14 weken, als iemand vraagt "hoe ver ben je" en ik zeg 14 weken, dan kijken ze en roepen "14 weken? Jeetje weet je zeker dat je geen tweeling krijgt?"

Had ik bij de andere 2 ook niet zo gauw hoor, bij deze zwangerschap direct al een buikje.

Jullie buiken komen ook nog wel hoor meiden, dat weet ik zeker

Liefs Moons

12. Nex

Nex Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,553
    0
    0
    Gelderland
    Je hebt zeker al een mooi buikje hoor moons (en ponnyville natuurlijk). Het is gisteravond niet gelukt nog een foto te maken, de nascholing liep erg uit. Zal vanavond nog een poging wagen!

Maar die opmerking heb ik ook al veel gehad hoor moons, zelfs van mijn zussen die het ELKE keer zeggen als ze me zien :(

13. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Ik ben ook veel aangekomen vind ik. 6 kg al, jeetje vraag me af hoe ik eruit zie als ik 38 weken ben. Ik sport ook niet meer en eet best veel.

Vandaag 17 WEKEN! Hoera!

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Moons, wat super dat je de baby voelt :p en mooi al die buikjes van iedereen

Mijn buik is de afgelopen week enorm gegroeid. Durfde net bijna niet op de weegschaal te staan. Maar ben slechts 1,5 kg in totaal aangekomen (dus weer wat afgevallen :( ) ;) Was erg verbaasd, want heb idee dat ik veel meer eet dan anders. Alleen mijn borsten lijken per exemplaar al wel een kilo zwaarder haha.

Ik probeer al bewegingen op te vangen, maar voel nog niets helaas.
    's ochtends en 's avonds lig ik heel geconcentreerd met mn handen op mn buik, maar helpt niet hihi

oh ja, we zijn er waarschijnlijk uit wat namen betreft!

x Sophie

15. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wat een geweldige grote buiken.
    Ik ga strakkies ook maar weer ff een foto maken.

Gefeli Maart.. Gaat wel erg hard vind je niet? Ben je nog geslaagd met je inkopen?

Hier nog steeds geen teken van leven :(

16. joepie01

joepie01 Bekend lid

Jan 7, 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik heb net even een afspraak gemaakt op gemeentehuis wij gaan 19 april in ondertrouw.
    spannnend hoor.

17. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
  18. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Net naar VK geweest en beeb groeit goed en het hartje weer gehoord!
    Dus dat s wel weer fijn! hihi

Ik zie idd al enorme buiken, ben jaloers!
    Je kans het bj mij nu wel zien, maar niet zo goed als bij anderen hier.

Ga zo het huis maar eens opruimen en schoonmaken en de auto.
    Is echt nodig! :oops:

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    GEFELICITEERD! wanneer is de trouwdatum? spannend allemaal hoor!

Heerlijk gevoel is het als ik de baby voel! kan ook niet wachten tot mijn man de baby kan voelen bewegen. Dat was ook erg leuk toen ik zwanger was van Ewout. Daar konden we toen ook echt mee spelen.

Ik wil graag ook iemand laten pendelen om te vragen of ze misschien het geslacht weet. En ik Caruli ge pm't maar ze reageert niet, is al 2 weken terug... Wie doet het nog meer, wie weet dat?

20. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Joepie, gefeliciteerd, super.

MissX, het gaat inderdaad snel. de eerste 12 weken gingen langzaam, maar nu gaat het super snel. Mijn inkoop is zeker geslaagd, ik ben gisteren bij de Hema geweest en heb 3 BH's gekocht. Ze zitten super net een 2de huid. ik heb er 2 in het zwart en 1 in het wit gekocht, ze waren maar 9,95 per stuk. Bij de Hema hebben ze ook voedingsbh's, ik weet nu in iedergeval waar ik ze moet halen straks na de bevalling.

Share This Page