Ja een prikkie he? Zag inderdaad dat ze ook voedings BH's hadden. Gefeliciteerd Joepie wat spannend! Wanneer ga je trouwen? Succes Marsab, het is wel lekker weer ervoor om lekker op te ruimen, en de auto te doen. Mouschy.. Ik heb me ook laten pendelen bij Caruli duurde ook 2 wekjes. Soms sms ik weleens naar 4414 moet je prive spatie en je vraag smsen met je naam en geboortedatum en dan krijg je een antwoord, gaan ze ook pendelen en tarotkaarten. Ik krijg volgens hun een jongetje hahah en volgens caruli een meiske. Ze maken het me wel spannend.
hallo allemaal Ben vandaag een dagje thuis van het werk... zo moe en nog hoofdpijn ook... dus mocht van mijn mannetje niet gaan werken...... Joepie: leuk hoor ondertrouw... en dat 1 dag voor onze trouwdag! Wanneer gaan jullie trouwen? Ik weet hier nu ook zeker dat het uk is die ik al anderhalve week voel... het wordt steeds vaker op een dag en het zijn ook niet echt plopjes meer maar echte zachte schopjes... ik kan ze als ik geluk heb ook voelen met mijn hand op mijn buik... Uk reageert nog niet als ik mijn hand op mijn buik leg maar dat komt vast nog wel.... Jeetje er zijn dames met al mooie buikjes... ik heb ook weer nieuwe buikfoto's in mijn album Net pendel van Caruli gehad.... ze denkt een jongen.... net als ons voorgevoel... zijn erg benieuwd nu
wij hebben nog niet een trouw datum dat regelen we bij de ondertrouw. we gaan met z`n tweetjes en geven geen feest ofzo we gaan wel even uit eten met paps em mams broers en zussen. ik ben namelijk al een keer eerder getrouwd geweest. mijn vorig vriend was ernstig ziek had een tumor in zijn bekken en kon niet meer geholpen worden alleen nog chemo gehad en bestraling. mijn vriend en ik hadden toen nog als wens om te gaan trouwen. dat hebben we toen gedaan. het is nu 3 jaar geleden. en heb sinds een 1 jaar mijn nieuwe vriend ontmoet. en die is ontzettende lief voor me en snapt het ook als ik me even rot voel. ik kan dus nu niet weer z`n dag meemaken dat wordt te emotioneel voor me. ik weet niet of jullie het tv programma van irene moors waar een wil is gezien hebben. daar heb ik ook aan meegedaan ik zocht toen een video band waar mijn vriend op staat. dat is het enige waar hij dan nog gewoon op staat. sorry voor mijn lange vehaal hoor.
Joepie, wat een verhaal. ik kan me voorstllen dat je het liever klein wil houden. Ik wens jullie heel veel geluk samen.
Brigitte, ik weet niet of ze hetzelfde zijn. ik heb ook gewoon een aantal dingen aangevraagd. ik heb gisteren op de post hele leuke sokjes gekregen en een leuke tijdschrift alleen weet ik niet van wie ik deze heb gehad.
leuke site... heb al even gekeken en "schrok" ervan dat uk al ongeveer 20 cm is....... mega! En dat past in mijn buik? hahahaha En al 43% van de zwangerschap er op zitten.....
Leuke link voor vaders.. Bij mij klopt het alleen niet. Mijn laatste menstruatie was rond de 13e november.. Ik moet dan volgens het boekje al 19 weken zijn. Volgens mij was mijn eisprong heel laat.
jammer... ik heb wel al het tijdschrift wij jonge ouders gehad... dat komt van prenatal als je je aanmeldt voor de babydoos.... Maar die sokjes zijn ook erg leuk.. als je nog weet van wie dat komt horen we het wel he
Ik had de sokjes gekregen van babydump, ik weet het weer. http://www.baby-dump.nl/html/startpagina.html
Leuk ik ga meteen even kijken.... heb ook de brochure besteld en benieuwd wanneer ie komt met de verrassing... Zag dat er ook eentje bij ons in de buurt zit dus daar moeten we binnenkort ook maar even gaan neuzen
He meiden, jullie blijven maar kletsen. Heerlijk hoor @Maart. bedankt voor alle links ga ik zo ff kijken en cadeautjes bestellen. Kunnen mijn mam en schoonouders die mooi meenemen in April. @Moons & Ponyville. jullie hebben echt super mooie buiken. hier nog weinig te bekennen. @Joepie. Wat een verhaal zeg. Ik wens jou en je vriend heel veel geluk samen en probeer zeker te genieten van jullie trouwdag. Blijft toch bijzonder, hoe moeilijk het ook is. @Miss X. Ik heb ook veel pukkeltjes op rug en borsten. Niet zo veel op gezicht (houden zo). Mijn haar zit echt voor geen meter, terwijl vorig jaar toen het zonnetje hier meer ging schijnen mijn haar veel voller en beter zat. Ik vind mijn borsten echt niet mooi. Heb nu maat 80E, echt te groot. Ze doen nog steeds pijn, dus zullen zeker meer gaan groeien. Ik ben nog steeds onder mijn begin gewicht, dus de vetjes vallen nog mee. Ze zeggen altijd 2 dingen. Wat zie je er moe uit en jeetje je moet wel aankomen, niet afvallen. Ach ja dan toch een meisje? Ik krijg wel steeds meer het gevoel. 28 April horen we het hopenlijk. Ben zo benieuwd.
Brigitte, Ik had hem binnen 2 weken in de bus. de doos kan je in de winkel ophalen. De sokjes krijg je in de bus.
Patries, we moeten wel door blijven kletsen. Ik zag dat de oktober mama's ons bijna ingehaald hebben, ze zitten al op pagina 246.
Vergeet ik jullie nog bijna te vertellen dat we vanmorgen bij de Gyn zijn geweest. Ze had dit keer een hele vragenlijst. Was ook voor het bloedonderzoek wat wordt gedaan. Vandaag ook voor het eerst urine afgeven voor onderzoek. Gaan ze nu iedere keer doen bij bezoek. Daarnaast natuurlijk mij even gecheckt. Ze hoorde een ruisje op mijn hart, ze vertelde ons dat ze het vorige keer ook hoorde. En nu dus weer. Dus toch voor zekerheid afspraak bij cardioloog. Alleen voor extra controle. We schrokken er allebei van. Heb nog nooit problemen met mijn hart gehad. 25 april pas afspraak dus nog even geduld hebben. En we hebben natuurlijk het hartje van onze uk gehoord. Het duurde even voordat we de hartslag goed konden horen, uk was namelijk ontzettend veel aan het bewegen, dus wilde niet echt meewerken. Ze vertelde ons dat ik de baby waarschijnlijk pas over 4 weken kan voelen. Ik hoop dat dat eerder zal gebeuren. Lijkt me zo leuk en spannend. Verder zag alles er goed uit. Over een week uitslag bloed en urine onderzoek. Ik hoop dat alles goed is.
@Joepie: wat een vreselijk verhaal meid... Ik kan me trouwens nog wel iets van dat programma herinneren.. was een vakantievideo of niet?
AGENDA Las : 28 maart vk controle(17 weken) Marsab: 28 maart (hartje luisteren week 14/15) joepie: 29 maart vk (14 weken) Miss X: 3 April VK controle (18 weken) Ief: 4 april VK (17 1/2 week) Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy: 11 April VK Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles xxrianxxx: 12 april 20 weken echo Suus1983: 12 april ha (hartje en controle) Maart: 14 april (pret echo - 19w4d) MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Marjannie: 16 april (20 weken echo) Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Gonzo: 17 april echo Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Saskia: 19 april VK controle Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Jikke: 25 april VK controle Patries 28 April (20 weken echo/ 18w5d) Patries 2 Mei VK controle (19w2d) Jikke: 3 mei (20 weken echo) Darce: 7 mei (20 weken echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo)