ik heb zonet naar mijn huisarts gebeld, en kreeg te horen dat ik wel even langs moest komen, omdat het mijn eerste zwangerschap is. Ik zou dan folders krijgen, en wordt er bepaald of ik bij een gynacoloog of een verloskundige onder behandeling zou moeten. Morgenochtend heb ik mijn afspraak!
O spannend. Ik zou ook niet weten welke vk ik zou moeten bellen. Ik woon nog niet zo lang in R'dam en ik zelfs mijn eigen huisarts nog niet. Dit is dus een reden voor mijn eerste bezoek. Ik ben ook voor het eerst zwanger en ik ga vrijdag even langs de huisarts.
Ook ik hoop dat ik jullie op 31 december mag gaan volgen. Dan is het mijn testdatum en zal ik uitgerekend zijn 7 september 2007! Ik hoop het zo....... We wachten al 3 jaar op ons tweede wondertje...
Marja, ik ga ook hard voor je duimen. Pffff 3 jaar is lang zeg! Wat goed dat je de moed er zo inhoudt! Maar het komt vast allemaal goed! Hoe oud is je eerste kindje nu? En Maart, heb jij het al aan je familie verteld dat je zwanger bent?
Hoi Migga, Wij hebben een zoontje van 3 jaar en 4 maanden. Ook daar zijn wij ruim 3 jaar mee bezig geweest voordat ik zwanger was. Heb 9 iui behandelingen gehad en werd bij de 2e ivf poging zwanger. Ons geluk kon niet op, en omdat het probleem bij ons bij beiden ligt, kregen wij het advies van de gyn, wanneer wij graag een 2e kindje wilden daar niet te lang mee te wachten gezien de voorgeschiedenis. Ik ben dus niet meer aan de pil gegaan. Na een jaar weer zelf proberen hebben we 9 icsi behandelingen ondergaan, helaas zonder resultaat. Geestelijk kon ik die behandelingen niet meer aan, vandaar dat we daar mee gestopt zijn. Ondanks dat de gyn gezegd heeft dat wij voor 99% zeker niet zwanger kunnen raken via de natuurlijke weg, hou ik iedere maand hoop. Heb een zeer strakke cyclys van 28 dagen, ik temp iedere maand, en weet zo exact wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Helaas heeft het nog niet zo mogen zijn. En ja ook de biologische klok gaat doortikken, ik word in mei 37 jaar..... En mensen die zeggen van dat we blij mogen zijn dat we een zoontje hebben en dat hij gezond is, maakt voor mij het verlangen naar een tweede er niet minder om.
nou meiden ik mag me hier officieel aanmelden uitgerekend op 4 september marga ik heb hier ook bijna 2 jaar over gedaan. meid moed houden hoe zwaar dat soms ook is. groetjes las
Gefeliciteerd las, Heb jij al contact opgenomen met jouw huisart en heb je het al aan jouw familie verteld. Geniet van je zwangerschap.
maart, volgens mij kan ik gewoon naar de vk bellen. weet het pas sinds vandaag dus heb het nog niemand verteld. weet ook niet goed hoe ik het mijn vader moet vertellen, zitten nou in een moeilijke periode dit jaar is op 5 januari mijn moeder overleden vandaar. denk dat ik wacht tot zijn verjaardag en die is 29 januari groetjes las
hee Las, gefeliciteerd! en Migga, heb je het al verteld? hoe werd er gereageerd? Ik ga het denk ik zondagavond vertellen. Heb 2 speentjes gekocht, met oma's schatje en opa's lieveling. Groetjes!
Hallo september mama's! Proficiat en probeer er lekker van te genieten! Ik heb 7 weken geleden ook mijn ha gebeld en daar ben ik eerst naar toe gegaan. Ze heeft me wat uitleg gegeven en folders en omdat onze ha zelf ook nog verloskundig is mocht ik kiezen, of bij de ha blijven, of naar een vk. Ze heeft wat voor - en nadelen opgenoemd van vk/ha en ik heb voor de ha gekozen. Het kan nooit kwaad hoor, als je de eerste keer naar de ha gaat, ze wijzen je echt wel naar de juiste personen door! Genieten geblazen!
Hallo meiden allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben 6 september uitgerekend van mijn 2 wondertje! ik heb al 1 wondertje rondlopen van 5 maanden Hoe voelen jullie je? ik heb alleen een beetje last van duizelingen maar voor de rest gaat het prima! Wij vertellen het pas als ik 12 weken ben, mijn man is daar nog al moeilijk in hij is een beetje van de oude stempel wat dat betreft hihi ik kan het wel van de daken schreeuwen!
Hoi Danique, gefeliciteerd! Ik heb het ook nog niemand verteld, alleen mijn man en ik weten het tot nu toe. Ik weet ook niet precies wanneer ik het ga vertellen. Ik denk dat ik nog ff wacht totdat ik er zelf aan gewend ben, ik denk met 8 weken en misschien wacht ik tot mijn eerste echo. het is zo moeilijk om te bepalen wanneer je het moet vertellen aan vrienden en familie.
He meiden van harte proficiat! Een maandje geleden lijkt alweer zo ver weg. De eerste weken zijn erg spannend, maar probeer vooral te genieten... Gewoon bellen met HA en VK, dan heb je lekker een afspraak bij de VK wanneer het voor jullie goed uitkomt en niet als alles al bijna vol zit. De ene HA doet er wel wat mee en de ander houdt alleen een notitie bij... Veel succes veel liefs
Joepie, ik mag me ook bij de september mama's melden ! Ik ben op 8 september uitgerekend! leuk leuk leuk! wat zijn jullie kwaaltjes op dit moment? Ik ben wat moeier, mijn borsten zijn wat gevoelig en heb af en toe wat krampjes en steekjes in mijn buik! Gefeliciteerd voor alle andere mieden die het ook aps net weten! En voor de meiden die bijna kunnen testen. SUCCES! Groetjes Ief