Nou meid ik heb met je te doen! lijkt me helemaal niets hoor, alleen de zwangerschap doorbrengen... maar je hebt natuurlijk geen keuze. Kan je wel een beetje contact houden met je man daar? dat lijkt me wel fijn dan als dat mogelijk is. Jammer dat hij net niet bij de echo kan zijn, kon je het niet een paar daagjes eerder laten doen? Sterkte hoor meid! En waar woon je in NH? ik woon er ook, west-friesland. groetjes.
@Rianne: Mijn man heeft ook bij defensie gezeten. Toen kon ik hem helaas nog niet. Maar ik weet zeker dat ik het heel erg moeilijk had gevonden als hij nog wel defensie zou zitten. Ik vind het nu al erg als hij een weekje op zakenreis gaat. Het lijkt mij wel heel erg moeilijk om het allemaal alleen te doen. Dus petje af hoor meid! Ik vind het heel erg knap van je. En tuurlijk zullen wij je allemaal steunen. Als je wat kwijt wilt, kom je maar gewoon lekker met ons kletsen. Wij zijn tenslotte allemaal zwanger, dus toch een beetje in het zelfde schuitje. Heel veel succes en geniet nog maar even van je mannetje. Groetjes, Patries
Zijn er eigenlijk nog meer meiden die last hebben van bloedarmoede? Ik werd gisteren gebeld voor de uitslag van mijn bloedonderzoek. Mijn ijzergehalte is super laag. Gyn was best geschrokken. En ik daarna ook. Heb nu dubbele dosis staaltabletten gekregen. Volgende week terug komen en opnieuw bloedonderzoek voor controle. Nu begrijp ik wel waarom ik zo duizelig ben en zo ontzettend moe. Zijn verschijnselen van sterk ijzer te kort. En is slik nog wel vitaminetabletten voor zwangere vrouwen met ijzer erin. Waarschijnlijk toch met mijn slechte eten van eerste weken te maken. Maar ik haal het nu weer in hoor. Ik heb echt ieder half uur/ 3 kwartier honger, moet ik echt wat eten. Straks wordt ik nog een kamerolifant
Er ging toch vandaag een van de meiden voor een echo met geslachtsbepaling? Wie was dat ook alweer? Wij zijn natuurlijk allemaal nieuwsgierig, en ik ben benieuwd of het al te zien was met 17 weken, krijg zelf namelijk ook met 17 weken een pretecho. Liefs Moons
AGENDA Miss X: 3 April VK controle (18 weken) Ief: 4 april VK (17 1/2 week) Kristel: 4 april VK (15, 1/2 week) Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy: 11 April VK Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles xxrianxxx: 12 april 20 weken echo Suus1983: 12 april ha (hartje en controle) Maart: 14 april (pret echo - 19w4d) MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Marjannie: 16 april (20 weken echo) Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Gonzo: 17 april echo Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Saskia: 19 april VK controle Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Jikke: 25 april VK controle Patries 28 April (20 weken echo/ 18w5d) Patries 2 Mei VK controle (19w2d) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) woensdag bellen voor echo van 20 weken Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Ponyville: 3 mei (20 weken echo) donderdagavond om 19.30 uur..
hallo allemaal, alles goed met iedereen? ben d'r weer hoor! We zijn het afgelopen weekend lekker even een weekendje weg geweest. Heerlijk! Vrijwel niks gedaan, hihi, dus de batterijen zijn weer lekker opgeladen. @Rian: jeetje, dat is niet niks. Maar op ons mag je altijd terugvallen hoor! Mss heb ik er overheen gelezen, maar is al bekend wanneer hij weer weg moet? @ Saskia: spannend om het je baas te vertellen. Aan de andere kant kun je het maar beter zelf vertellen, op een gegeven moment gaat ie het toch zien Ben benieuwd hoe het gegaan is. Hou je ons op de hoogte? @ Patries: ik ga ook zwangerschapsyoga doen. Heb altijd yoga gedaan, maar ben een tijdje na het overlijden van ons kindje gestopt omdat het me allemaal wat te veel was. De cursus die ik ga volgen begint eind mei, maar volgende week mag ik al een keertje op "prive-les", zodat ik alvast weer wat kan wennen. (Met m'n vorige zwangerschap zou ik precies gaan beginnen met zwschapsyoga toen we het slechte nieuws over ons kindje kregen, dus het is wel een beetje dubbel... ) Ben heel erg benieuwd. Ik denk dat je er wel veel aan kunt hebben met de bevalling, en anders is het in ieder geval heerlijk ontspannend! Hier gaat het verder lekker z'n gangetje. Inmiddels helaas wel weer last van m'n bekken De uk lijkt zich prima te vermaken, gekriebel genoeg aan de binnenkant, hihi. Dit weekend gaan we het kinderkamertje definitief uitzoeken en bestellen. We hebben al een bepaald model op het oog, maar willen even kijken of we de witte of white-wash versie gaan bestellen. Behangboek (ja, zelfs dat is al uitgezocht) mee en kijken wat het mooiste staat. Ook gaan we nog een keertje naar de kinderwagen kijken. We hebben nu een optie op een Quinny Speedy SX Papillon, maar vinden een Mutsy 3 of 4-rider ook erg mooi. Nadeel van die vinden we alleen de kinderwagenbak, die moet je (als je kindje erin ligt) met een soort "band" vanaf tillen. Die band moet je dan eerst vast maken. Lijkt me niet zo praktisch. Dus als jullie nog tips en/of adviezen hebben, ik hoor het graag! Ben erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Tot gauw! greetz, pooh
iedereen: Dank jullie wel! Het gaat me allemaal wel lukken genoeg steun van omgeving en ga zeker veel met jullie kletsen geen man meer om dat tegen te doen he . Hij gaat volgende week dinsdag weg. Gaan 'm met 't gezinnetje wegbrengen inclusief hond Reageer zo ff op de rest ga ff eten maken liefs rian
miss ewout: Contact is nog ff afwachten hoe dat gaat lopen. En ik woon in het noordelijkste puntje van noord holland den helder Hoe vind jij het gaan met nog een kleintje erbij. Verlies wel sneller me geduld als ik moe ben. liefs rian
he dames wat hebben jullie weer veel gekletst... kan het niet allemaal bijhouden en beantwoorden. Vandaag een smoordrukke dag op het werk gehad... Merk wel dat als ik langere tijd moet staan ik wat last van mijn rug krijg... Hier is uk ook meerdere malen per dag actief.... voetbal ofzo?! hihihi
Ja ze zeggen ook allemaal dat ik straal als je de verhaaltjes moet geloven word het dan een jongen hihi Ik heb normaal dus altijd bloed armoede (HB tussen 3-4 ergens) ben je echt vreselijk moe!, ik krijg vitamines spuiten (B12) en slik standaard foliumzuur ervoor, en tadaa had nu eindelijk 7,7, ben benieuwd de volgende keer.... Ik ben trouwens al aan ons geboortekaartje begonnen, het is namelijk superveel werk en maak alles zelf (we hebben vandaag een beginnetje gemaakt) ik begin lekker vroeg want stel dat je vroeger bevalt dan gepland is komt alles slecht uit, ik wil zoiezo alles voor de 30e week afhebben , en als ik elke week een beetje doe kom ik daar ongeveer op uit Hoest met iedereen, ben nieuwsgierig voor Ief!
@patries: dat heb ik ook echt 2 maanden ge had.. maar de beeb snoept het allemaal gewoon op hoor don't worry
ben ik weer. heb 2 dagen gewerkt en ben nu tot zaterdag vrij en dan weer 4 dagen werken. het werk wordt me wel wat zwaar heb direct last van mijn rug. vandaag wat gezeur gehad met een collega ik vroeg aan haar of zei even voor mij een zwaarlijvig bewoner voor me wilde doen. zo dat ik een wat lichtere bewoner kon doen omdat ik al last van mijn rug heb. nou ze werd me toch boos ik moest maar in de ziekte wet gaan als ik niet meer kan werken nou dat vond ik wel een domme uitspraak. ze had zelf ook klachten genoeg. dus ik moest me maar redden. nou was er toen echt flauw van ik dacht dat we collegiaal waren maar niet dus. en wat gebeurde er ook nog er overlijde een bewoner. toen was het dus nog drukker en zwaarder. wat een dag zeg. ben er helemaal door voor vandaag. groetjes joepie
najaa wat een muts die collega van jou, je MAG geeneens zwaar tillen, schop onder de kont voor jouw collega joepie
Ladies, daar ben ik dan! Gisteren naar baby View geweest in Amersfoort en hebben echt 3 kwartier naar ons kleintje kunnen kijken! Jeetje wat zag dat er gaaf uit! Druk dat het was en de hele tijd op mijn blaas springen. Geen wonder dat ik zo vaak moet plassen hahahaha. Uiteraard vroeg ze of we het geslacht wilde zien en wij zeiden volmondig jaaaaaaa. Mar goed en was nog wel klein zei ze .. Elke keer zaten die beentjes en voetjes ervoor en later ook nog de navelstreng. We dachten ook echt dat we het niet meer zouden zien. Dus op het allerlaatste moment zei ze nou ik ga het nog 1 keer proberen, heb wel een vermoeden, maar wil het toch nog beter zien.... En ze ging er heen en hopla alle beentjes gingen omhoog, zo van ok ok nu mogen jullie het wel zien! Het is dus een MEISJE! Was heel duidelijk zei de vrouw. Ze heeft er ook een foto'tje van gemaakt. Zal kijken of ik ze vandaag in mijn album kan zetten. Maar wij zijn super blij! Waren onze voorgevoelens toch goed hihihi! Dus met 17weken kunnen ze het echt wel zien ! Rian, tuurlijk gaan wij jou er doorheen slepen! Maar kan me voorstellen dat je er tegenop kijkt. Zeker als je ook al een 1 hebt. Patries, wat vervelend van je bloedarmoede. Hopelijk krijg je door die staaltabletten niet te veel last met poepen! Joepie, wat een doos zeg die collega! Heeft zeker zelf geen kinderen of wel? Gewoon lekker onthouden en als ze jou een keer om een gunst vraagt. Lekker negeren hahaha. Isabelle, leuk hoor eigen kaartjes maken, maar idd lijkt mij ook heel veel werk. Leuk hoor al die dingetjes! Vandaag maar eens kijken voor de 1ste kleertjes! Het MOET een jurkje zijn hahahahaha Fijne dag iedereen! xxx
Hoi meiden, Gister mailtje van mijn mams gehad. Ze heeft de Angelsound per post binnen gekregen. Dat betekend dus dat ik volgende week dinsdag samen met mijn man en mams het hartje van onze uk kan beluisteren. Ik heb er al helemaal zin in.
feli ief! enneh.. even het lijstje vermoedens aanpassen dat je gok goed was he ben wel nieuwsgierig hoe goed dat moedergevoel uiteindelijk is van ons oh btw.. was echt zo stom zou zweren dat afspraak vk dus op de 19e pas was mokte al dat het zo ver weg enzo keek ik net.. was het dus gisteravond! zo maar even bellen.....
Ief, gefeliciteerd, een meid, wat leuk. Hopelijk werkt onze uk volgende week zaterdag dan ook mee en mogen wij het ook weten. Saskia, balen meid, maar gauw bellen straks en hopelijk kan je deze week alsnog naar de vk. Liefs Moons
@Ief. Gefeliciteerd een dochtertje. Super zeg. ja nu lekker shoppen naar meiden kleertjes. Wie zal de volgende zijn die weet wat het gaat worden? Spannend. @Joepie: lekker collegiaal, maar niet heus. Kunnen mensen nou nooit eens rekening met iemand houden. Wat een doos zeg. Sorry. maar snap sommige mensen gewoon niet. Hoop dat het wat beter gaat met je rug. @Sas, O wat balen zeg. Zal maar snel bellen, wie weet hebben ze nog een gaatje vrij. Succes