Ief: Wat leuk zeg. Je hebt de primeur van dit topic. De eerste die het weet. Leuk hoor een meisje! En nu inderdaad lekker shoppen! Grappig dat jullie voorgevoel toch goed was. Ben benieuwd of meer van ons het goed hebben...
hee Ief, leuk zeg! ik heb volgende week woensdag een pretecho, hoop wel een beetje dat we het dan ook weten. Nog ff afwachten dus. groetjes suus
Haaiii Spannend suus je pret echo. Ze zullen het vast wel zien! Ik zit zoo te twijfelen over de kinderwagens Quinny Buzz en Mutsy 3Rider. Ik kan ook nergens prijzen vinden van de Mutsy. Ik ga morgen wel naar de Kidsfactory om even met allebei rond te lopen.. Weten jullie al wat voor kinderwagen jullie nemen en wanneer gaan jullie die bestellen? XXX
Ik weet het nog niet zo goed welke kinderwagen. De wagens die ik nu op straat steeds het mooiste vind zijn van X-Adventure maar daar hoor ik hier op het forum bijna niemand over dus ik moet nog even uitzoeken of dat wel iets is...
wij hebben de kinderwagen al in huis we hebben een xadventure. ben er helemaal weg van. ik heb hem op mp gekocht hij was 3 maanden oud de baby heeft er even in gelegen. ze hadden nog een andere wagen van de ander zoontje en daar paste die in. nu hebben wij een hele mooie wagen.
Ief een meisje, leuk! Je blijft kopen voor een meisje, alles is leuk Patries, komt je moeder bij jou op bezoek? Saskia, balen! Gauw bellen maar. Wij hebben een mutsy urban rider, ik zou nu de 4rider kopen van mutsy. Beter wendbaar en toch stevig.
AGENDA Ief: 4 april VK (17 1/2 week) Kristel: 4 april VK (15, 1/2 week) Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy: 11 April VK Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles xxrianxxx: 12 april 20 weken echo Suus1983: 12 april ha (hartje en controle) Maart: 14 april (pret echo - 19w4d) MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Marjannie: 16 april (20 weken echo) Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Gonzo: 17 april echo Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Saskia: 19 april VK controle Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Jikke: 25 april VK controle Patries 28 April (20 weken echo/ 18w5d) Patries 2 Mei VK controle (19w2d) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) woensdag bellen voor echo van 20 weken Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Ponyville: 3 mei (20 weken echo) donderdagavond om 19.30 uur
Ief, super hoor. gefeliciteerd met jouw meid. Nu lekker shoppen. Ik mag volgende week zaterdag voor de pret Echo en dan wil ik natuurlijk ook weten wat het gaat worden. Vandaag 18 WEKEN! JOEPIE
VOORSPELLINGEN Brigitte: Jongen MissX: Jongen Pooh76: Meisje Maart: Meisje Joepie: Meisje xxRianxx: Meisje Ief: Meisje - MEISJE Darce: Meisje Saskia: Jongen Lucky1979: Jongen Patries: Meisje Suus1983: Heeft geen idee Mouschy; Meisje Sophie: Meisje, maar steeds meer twijfel of niet toch een jongen Han: Meisje Marsab: Meisje Ponyville: Jongen (vriend denkt meisje) Noor: 2 Meisjes Migga: Jongen Kristel: meisje
AGENDA Ief: 4 april VK (17 1/2 week) Kristel: 4 april VK (15, 1/2 week) Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy: 11 April VK Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles xxrianxxx: 12 april 20 weken echo Suus1983: 12 april ha (hartje en controle) Maart: 14 april (pret echo - 19w4d) MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Marjannie: 16 april (20 weken echo) Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Gonzo: 17 april echo Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Saskia: 19 april VK controle Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Jikke: 25 april VK controle Patries 28 April (20 weken echo/ 18w5d) Patries 2 Mei VK controle (19w2d) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) 7 mei 20 weken echo Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Ponyville: 3 mei (20 weken echo) donderdagavond om 19.30 uur
@Joepie: Welk model heb je? En kan 'ie een beetje klein opgevouwen worden? Maar begreep ik het nou goed... Paste de baby van wie je de kinderwagen gekocht heb er na 3 maanden al niet meer in en ging daarom in de kinderwagen van het broertje? 3 maanden vind ik wel kort. Ik wil er wel langer mee doen...
Ief: wat super dat jullie het hebben kunnen zien! Gefeliciteerd hoor, een meid, goed voorspeld! Dus nu kun je helemaal los! Lekker genieten! Wij kunnen een kinderwagen overnemen van een vriendin (duowagen) Mijn dochter paste trouwens ongeveer 6 maanden in de bak van de kinderwagen. Daarna vond ze het ook leuker om wat meer te zien (ze probeerde steeds haar hoofd op te tillen uit de bak) Maar denk er bij het kopen wel aan dat de buggystand helemaal plat kan, dat kan namelijk niet bij alle wagens en als ze in slaap vallen, is dat wel zo prettig! Alles goed hier verder? Liefs Noor
AGENDA Ief: 4 april VK (17 1/2 week) Kristel: 4 april VK (15, 1/2 week) Maart: 10 april vk voor controle (19 weken) Mouschy: 11 April VK Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles xxrianxxx: 12 april 20 weken echo Suus1983: 12 april ha (hartje en controle) Maart: 14 april (pret echo - 19w4d) MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Marjannie: 16 april (20 weken echo) Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Gonzo: 17 april echo Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Saskia: 19 april VK controle Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Jikke: 25 april VK controle Patries 28 April (20 weken echo/ 18w5d) Patries 2 Mei VK controle (19w2d) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) woensdag bellen voor echo van 20 weken Miss X: 3 mei VK Controle (22 weken) Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Ponyville: 3 mei (20 weken echo) donderdagavond om 19.30 uur[/quote]
@Berbel: Ja mijn moeder komt volgende week dinsdag bij me ons op visite. Zij heeft de ticket als cadeau van haar man gekregen. Dus helemaal geweldig. Komt ze ook nog op mijn verjaardag, dus voor mij ook nog een dubbel cadeau. Ze komt maar een paar daagjes, maar we gaan heerlijk genieten. Ik heb al gepland om samen met haar naar een beach club te gaan. Heerlijk luieren op het strand, even de zee of zwembad in, obers die je bedienen. En aangezien de temperatuur lekker is komt dat wel goed. Ik kijk er heel erg naar uit, en mijn man ook natuurlijk.
wij zitten te denken om inderdaad de 4-rider te kopen... ziet er stevig uit en lekker wendbaar met die 2 zwenkwieltjes
@Ief: gefeliciteerd.. leuk hoor een meid en inderdaad je hebt de primeur... de komende tijd zullen er nog een paar mogen volgen. Wij moeten nog even tot 16 april wachten..... Ben nu ook wel benieuwd @Patries: lekker dat je moeder straks komt en dat jullie samen naar het hartje kunnen luisteren.... is zo leuk! @Saskia: hoop dat ze snel een plekje voor je hebben tussendoor... Zwangerschapsdementie? hihihi
ief Gefeliciteerd een meid! Lekker shoppen nu! noor Wat voor duowagen is het zit ook te denken aan een duowagen omdat ik heel veel loop met me hond en me zoontje nog maar 1,5 is dan. en hem nou 2 uur op een bordje te laten staan zie ik niet zitten dan is ie zo weg
ik heb de swivel quick silver. het babytje was groot genoeg om in de andere wagen te gebruiken. die was wat makkelijker voor hun voor over het strand enzo. en toen was deze dus overbodig.