september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Han, wat super dat je ook nog zo heerlijk naar je kleine ukkie hebt kunnen kijken! En heeft die laborant ook weer een leuke dag gehad! ben benieuwd naar je foto! En heb je al iets van een andere uitslag gehoord of hoor je dat via je huisarts?

Patries: hopp idd voor je dat er een wat langere verlofperiode geregeld gaat worden. 8 weken totaal is wel errug kort! Wel fijn dat jullie helemaal happy zijn met jullie wagen!

Sas: wat super dat je baas zo reageerde! Hij is dus iig erg tevreden over je werk, anders had hij nooit gezegd dat hij niet wil dat je helemaal stopt! Opluchting voor je joh!

Ponyville: gefeliciteerd! Leuk he?
    Ikzelf twijfel nog een beetje, voel af en toe wel dingen waarvan ik denk dat het eigenlijk mijn darmen niet kunnen zijn, maar het is nog vrij onduidelijk. Zal de komende weken wel weer duidelijker worden!

En voor alle anderen ook de groetjes!

Liefs Noor

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ik was daarna ook helemaal hyper :)
    denk da thet me toch meer dwars zat dan ik toch al dacht :)

zit trouwens sinds gister op exact +2 kg :)

al vraag ik me af of dat komt van ontbijten met jam en lunch met chocopasta *grin*
    zoetigheid op brood is de nieuwe tic
    maar mag van mezelf maar om het broodje zoetigheid.. anders eet ik helemaal niks anders meer :)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Saskia: fijn hoor, dat je baas zo reageerde! Volgens mij komt dat helemaal goed met je baan :) Hier trouwens ook 2 kilo aangekomen.

@Marsab: welja, wrijf het even in... maar ik ken het gevoel, zit natuurlijk ook in het (voortgezet) onderwijs :)

@Wendy: welkom, kom er gezellig bij, het is hier leuk!

@de rest: fijne dag vandaag, ik ga even stoppen, moet alweer plassen! :D

4. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Saskia: super dat je baas zo reageerde. Helemaal geweldig toch. Nu kan je denk ik nog meer van je zwangerschap genieten en het nu met iedereen delen. Ik ben blij voor je. :p

Heeft iemand misschien een idee waar je online leuke buikbanden kan bestellen? Probeer al hele tijd op H&M online shop te komen, maar lukt niet. Andere ideeen?

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @patries: misschien bij wehkamp?

Hier vandaag aan het werk... bleh.... zijn er meer meiden die niet vrij zijn vandaag?

Ik ben inmiddels al 4-5 kg aangekomen maar dat gewicht heb ik al 4 weken dus wel netjes stabiel.... Hoop dat het nog even zo blijft.... hihihi

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Goedemorgen Mamie's

Ik voel de kleine nog niet, of ik wil het pas geloven als ik een harde trap krijg hihi. Soms denk ik dat ik het voel maar ik wil gewoon een duidelijke bevestiging :D

Gisteren naar de kidsfactory geweest om de Mutsy en de Quinny Buzz te vergelijken en uiteindelijk zitten we weer te twijfelen over de Bugaboo Cameleon.

Ik vind de Buzz zo heerlijk rijden maar volgens dat vrouwtje is het niet echt handig voor in het bos. Aangezien wij echt bosmensen zijn. Dus ik weet het even niet meer hoor..

Gisteren ook wezen kijken naar het kindje van een vriendin. Ik durfde het gewoon niet te dragen. Het was zo klein en kwetsbaar.. :confused:

7. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hier vandaag ook lekker vrij maar moet met pasen werken. van zaterdag tot dinsdag. en dat is me dan ook weer lang zat.

ik ben in totaal 1 kilo aangekomen.

patries heb je de goede site van h&m.
    www.hm.com

ik ben nog wel steeds erg moe en soms ook nog wel misselijk als ik niet op tijd eet moet ik kokhalzen. en ik vind ook alles zo stinken bah. zelfs mijn vriend nog hihihi vind ie niet leuk als ik dat zeg maar kan er echt niet aan doen.l

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    wow 1 kg! lekker zeg!

Ik ben tot nu toe al 8 kg aangekomen :) echt veel! maar ik houd nu al vocht vast in mijn enkels... wel vroeg maar goed... we merken het allemaal verder wel!

@ Noor; ik heb even gekeken op je site! erg leuk gedaan! We hebben de echo op dezelfde dag de 20! spannend. Dan weet je ook wat je krijgt he!

Aan alle meiden heel prettig weekeind, en niet te veel PAASeitjes eten he hahaha :)

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Mouschy: zag je berichtje in het gastenboek, leuk! Bedankt!
    Heb ook even op jouw site gekeken, leuk hoor!
    Leuk idd de echo allebei op de 20ste!
    Weet niet of wij de 20ste al zullen weten of het meiden of jongens zijn, ben dan op 1 dag na 17 weken, dan moeten ze er wel heel goed voor gaan liggen! ;)

Heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen. 3 weken geleden nog niets, maar ben nu wel alweer een stukje buik rijker. Ben alleen wel elders afgevallen, ook in mijn gezicht. Ben dan meteen zo "smal" in mijn gezicht, maar ach wordt straks vast wel weer ronder! haha, zou het?

Patries: als je even googlt op "positiekleding"of "zwangerschapsmode" krijg je wel een link naar een verzamelpagina met onlineshops, wellicht daar even kijken?

@MissX: dat went wel hoor en straks is het je eigen kindje dus dan ben je echt niet bang om het te dragen! Je hebt het immers al 9 maanden gedragen!

@Darcy: herkenbaar! Denk je dat je heel nodig moet, komt er een plasje van niks...

@Sas: ben ook erg van de zoetigheid op brood, nutella, pindakaas, vlokken MMMMMMM!

@Joepie: werkze met de Paasdagen, weet hoe het is, ben zelf verpleegkundige, dit jaar wel vrij :)

Allemaal een fijn weekend en lekker genieten van het mooie weer!

Liefs Noor

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben gelukkig ook vrij maar mijn vriend moet dit weekend wel werken. Om toch niet alleen thuis te zitten ga ik dit weekend de tuin van mijn ouders een grote make-over geven. Heb net al heeeel veel planten gekocht dus kan hard aan de slag...

Er kwam verder nets uit de echo, geen stenen in nieren of blaas. Waar die pijn vandaan komt? geen idee! Mss de beeb?

Ik voel de kleine al een paar dagen. Ik had maandag toen ik wakker werd een ontzettend harde baarmoeder, kon precies de omtrek voelen. Toen ik eraan zat te voelen ontspande het opeens en voelde ik heel duidelijk een schopje. Nu voel ik elke dag wel een plopje, niet zo duidelijk als de eerste keer maar duidelijk geen gas. Vind het ontzettend vroeg maar ik twijfel niet dat het de beeb is.

Tot nu toe zit ik op mijn oude gewicht, twee weken terug zat ik er 2 kg onder. Ik snap het niet want heb toch een flinke buik.

Zal straks even gaan proberen de foto erop te krijgen.

Fijne Paasdagen!

11. Niet meer actief

kijk ie uit in de tuin han, ivm toxoplasmose (aarde mag je eigenlijk niet aanraken) kan evt. kattenpies en drollen enzo inzitten, en das niet zo goed.... dus handschoenen en daarna toch goed wassen, altijd leuk zo'n make over!

Ik heb alvast mijn verjaardagskado gekregen! een nieuwe tuinset :) met alles erop en eraan! heel blij mee!

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Han: wat schattig!

Ponyville: dus dit weekend alvast lekker genieten van je vervroegde cadeau!

Liefs noor

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Han, wat lief die echo foto!
    Zo duidelijk, die duim!
    Leuk om te zien, hihihi ;)

14. Saskia78

Gister heel de middag op het terras gezeten.. ERG lekker :)

Deze hele zomer terras zonder rose tho... das bijna jammer
    maar met een 7upje erbj smaakte het terras net zo goed eigenlijk.

hamburgertje gegeten op het terras
    zegmaar zo'n hamburgertje dat ik honger had omdat ik nog niet gelunched had (en dat op werkdagen nogal een strak patroon met hongergevoel is)
    pas om half 4 gegeten.. maar toch savonds het avondeten nog maar overgeslagen
    en ook vanochtend.. allebei geen honger :)

ook nog naar de kapper geweest!
    job kort! (nog korter dan anders.. kapper heeft de tondeuse zeer goed benut :) )
    en ook bij mij... ongeveer een kamlengte eraf
    toch al gauw zo'n 15-20cm

Las ergens dat je als je zwanger bent nooit drastisch je haar moet veranderen omdat je er weleens spijt van krijgt
    maar ben er helemaal blij mee eigenlijk :)

lekker makkelijk, fatsoenlijk model weer.. dat was ook wel nodig.

enige was dat ze vroeg of ik regelmatig zwom.. dus er meot wel even wat werk ingestoken worden
    een of ander eng haarmasker meegenomen.. ben benieuwd :)

iemand hier nog op het terras gezeten gister?
    of grote paasplannen?

/me heeft stiekum paasstol gekocht en eitjes
    en broodjes
    straks even beetje eiersalade maken...

vraag me af of zalm uit blik met wat mayo en ketchup/curry ook voldoet als een salade om gewoon op je brood te smeren.
    iemand dat weleens geprobeerd al?

15. Niet meer actief

Wat je hier altijd in de buurt ziet (dorpjes enzo) dat alle vrouwen hun haar kort knippen als ze zwanger worden of de kinderen er zijn...vind ik jammer, als je het leuk vind okay maar deze vrouwen doen het omdat het makkelijk is..

Je herkent alle moekes hier op deze manier :p

Ik ga lekker tegendraads doen en mijn haar groeit juist iets langer haha of ik het vol ga houden (geen idee!) maar effe die kont tegen die krib in en niet doen zoals iedereen het doet haha

@saskia; bij vrienden thuis maken ze altijd zo salade; met mayo-ketchup-(geloof nog wat erbij) HET KAN DUS WEL effe googlen dan vind je het goede recept vast zo :)

16. Saskia78

mja kort si bij mij nog steeds tot eh.. net onder mn schouders hoor ;)

vorig jaar had ik haar tot op mn kont.. maar inmiddels in 3/4 etappes is het nu schouderlengte :)

gister trouwens was na het terras en de kapper onze favo-koffiebar al dicht
    dus maar eens naar een andere gegaan waar we al wat vaker hadden gekeken.

maar eh.. geen decaf koffie volgens de kaart
    wel een Fragola" (ijskoude verfrissing met aardbeii)
    nou volgens mij heb ik een prima alternatief gevonden voor koffie \o/
    alhoewel het idd wel echt ijskoud is :)

tis soort van vanillemelk met ijs gekoeld (geblend met ijsblokjes gok ik) en dan aardbeiensiroop erin

damned.. SUPER lekker :)

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi allen,

Pfoeh wat wordt hier druk gekletst. Vraag me wel eens af waar jullie de tijd vandaan halen ;) En dan zo actief op iedereen reageren. Sorry dat lukt me laatste tijd door drukte niet meer.
    Heb even snel laatste berichtjes doorgespit. Ief, gefeliciteerd :p wat leuk dat je al weet dat t een meisje wordt!

Las ook over gewicht. Ben zelf 2 kg aangekomen nu. Valt me erg mee. M'n buik is wel al goed zichtbaar vind ik zelf.

Hele gezellige dagen allemaal
    xxx Sophie

18. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heey meiden,

@ han: Leuk die echo foto :D
    @ de rest: Wat rustig hier iedereen zeker de hort op dit weekend?

Hier gaat alles goed. Laatste dagjes met me mannetje. Helaas moet hij nog veel doen voordat hij weggaat dus zie hem niet zoveel :cry: . Maar morgen en maandag is hij helemaal van mij. Vanavond gaat hij nog met vrienden weg dus morgen zal hij wel saggie zijn ;) . Dus eigenlijk alleen maandag nog over haha ;) .

Zit beetje met een probleempje. Ik heb een harstikke lieve hond. Voor ons gezin en bekende dan. Hij heeft het echt niet op vreemde en die moeten ook echt niet in de buurt komen. En vooral niet binnen. Nou zit ik straks met de kraamhulp. Die is er wel wat uurtjes en daagje hier. En kan hem ook niet hele tijd in zijn bench laten. Bij me vorige was hij nog pup en had dit 'probleem' nog niet maar sinds de kleine er is hij super waaks geworden. Hij is totaal niet VALS hor! Anders had ie ook ons wel aangevallen en alle bekende voor hem. En onze hond is net zoveel waard als ons kind en wil hem niet te min doen als de kraamhulp komt want straks reageert hij het op het nieuwe kind af. Wie heeft er misschien tips?

Liefs rian

19. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    als hij niet vals is, is er toch niets aan de hand. Wij hebben een diutse herder en blaft bij iedereen die binnen komt. Hij oogt dan niet lief, en sommige mensen vinden hem eng, begrijpelijk. maar zodra hij ze geroke heeft klimt hij weer op de bank om verder te maffen.

Ik hou ook vocht vast bij mijn onderbenen. En gisteren had ik harde buiken. Gebeurde bij het paaseieren zoeken op het korfbalveld met de kids. Maak me er stiekem een beetje zorgen over. Voel de beebie wel gewoon. En steken in mijn liezen, schaambeen, onderbuik. Kennen meer meiden dit. Anders vraag ik het de verloskundige zowiezo maar even.
    Groetjes, Brenda

20. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    als hij niet vals is, is er toch niets aan de hand. Wij hebben een diutse herder en blaft bij iedereen die binnen komt. Hij oogt dan niet lief, en sommige mensen vinden hem eng, begrijpelijk. maar zodra hij ze geroke heeft klimt hij weer op de bank om verder te maffen.

Ik hou ook vocht vast bij mijn onderbenen. En gisteren had ik harde buiken. Gebeurde bij het paaseieren zoeken op het korfbalveld met de kids. Maak me er stiekem een beetje zorgen over. Voel de beebie wel gewoon. En steken in mijn liezen, schaambeen, onderbuik. Kennen meer meiden dit. Anders vraag ik het de verloskundige zowiezo maar even.
    Groetjes, Brenda

Deel Deze Pagina