Kris, wat leuk! GEFELICITEERD! Heerlijk gevoel he? Snap precies hoe je je voelt met je dag kan nie tmeer stuk. Ik vergeleek het met mijn dag dat ik voor t eerst positief teste. Het wordt nu alleen maar leuker, want je kan gerichter kijken voor spulletjes en kleertjes. Leuk leuk leuk! Heb je trouwens een foto van het geslacht? Ik weet nl. niet hoe het er bij jongetjes uitziet . Kunnenen we ff vergelijken met die van ons (3 streepjes). Bij een jochie 2 streepjes toch? Moet trouwens eerst eens kijken hoe ik m op deze site kan zetten, want als ik scan is het pdf en het mag hier alleen maar jpg zijn. Voor de dames die nu ook bijna voor de echo moeten, spannend he? Komt nu steeds dichterbij! Leuke dingen dit! Vandaag gaan wij lekker burgelijk voor een kinderkamertje kijken.... Ben benieuwd of we gaan slagen ! Fijne dag vandaag! xxx
hallo dames, ik kom ook ff erbij,ik ben ook in september uitgerekent 20 ste,maar ik wil ff ook wat vragen ,omdat jullie ook net zo ver zijn als mij.... ik maak me een beetje zorgen omdat ik niks voel...soms voelde ik wel wat..en ik voel me zo goed enzo.... is het normaal dat ik nog niks voel ik voel me zo gewoon......
heyy meiden bedankt voor jullie reacties. Dat wij hem niet aan kunnen raken klopt niet weet ook echt niet waarom ik dat er heb neergezet. Vast met zwangerschap te maken. Wij hebben al een gedragstherapeut gesproken. En die zegt dat het ook met zijn karakter en zijn ras te maken heeft(mechelse herder) die zijn nou eenmaal alleen gezinsgericht en willen geen andere mensen daarbij. Hij heeft ook helaas een traumatische ervaring gehad met een stok. Waardoor hij 3 keer naar da moest. 1e keer vond hij dierenarts harstikke aardig. Hij werd gehecht onder plaatselijke verdoving was nogal een wond. Wij konden zien dat hij het wel meemaakte. Daarna was het gaan ontsteken dus toen moest het open gesneden worden. Dus ondertussen vertrouwd hij dus niemand meer. is ook wel logisch. We proberen het nu ook op te lossen, maar gedragstherapeute zei al hij is niet vals maar beschermd jullie gewoon. Hij is totaal niet dominant over ons. En tegenover mijn zoontje ook niet. Zelfs super lief. Het is echt mijn beste vreind en wil hem voor geen goud weg. Met verjaardagen vieren wij het 2 uurtjes en dan gaat hij in de bench. De kraamvisite doe ik dit keer maar 1 dag rond een bepaalde tijd want is me vorige keer zwaar gevallen. Hoop dat 't goed komt met kraamtijd maar ga er gewoon van uit en meld het gewoon bij 't gesprek. @Darcy: rustig aan en succes bij ha kris: gefeliciteerd met een knul! ik mag donderdag nou laatste dag met me mannetje dus ga van hem genieten tot snel weer liefs rian
@rian: het klinkt alsof je al een goede adviseur hebt gevonden @zara: same here hoor voel me helemaal top over het algemeen. denk dat als het mis was.. je het wel zou merken ik maak me maar geen zorgen vooralsnog woensdag weer VK dan hoor ik het wel
@Kris: gefeliciteerd met jullie knul! Leuk hoor! Wij moeten nog tot volgende week maandag wachten voordat we het wellicht weten... bij de 20 weken echo! Voel hier uk al zo vaak.... heel raar maar wel bijzonder... Mijn mannetje kan hem of haar helaas nog niet voelen... We proberen het wel eens maar dan verstopt hij of zij zich nog hihihihi Straks nog even naar de baby-dump..... even de aanbieding van 80 euro op een autostoeltje bij aankoop van een kinderwagen regelen....
Rian, genietze van elkaar! Kris, leuk dat je zo zeker weet dat t een jongetje is Ik moet iets minder dan 2 weken geduld hebben. Spannend Wij denken nu allebei een meisje. Ben benieuwd... xx Sophie
Hallo allemaal! Lekker genoten en aan het genieten van het geweldig mooie weer? Heerlijk he? Nog een beetje minder wind en een iets hogere temperatuur en dat aub totaan september! Kris: wat leuk dat jullie hebben kunnen zien dat t een knul is! Geniet er lekker van! Brigitte: geslaagd bij het shoppen? Zara: welkom allereerst. ik voel me momenteel ook behoorlijk goed, ben alleen nog wat vermoeider dan anders en kijk mijn banner! (maar snap wel dat je je onzeker voelt, heb ik ook.) Aftellen naar de volgende controle! Ief: geslaagd voor het kamertje? Hier net een grote vruchtenshake gamaakt van 1 banaan 2 peren 2 kiwi's en wat sap en helemaal alleen verorberd:: gezond he? Is om te compenseren voor de choco-eitjes Liefs Noor
We zijn geslaagd bij het shoppen! Hebben de kinderwagen, kinderkamer en maxi cosi besteld! Heerlijk! Nu alvast wat aan het opruimen
whauw, er zijn er al 2 die weten wat het wordt super! Zijn er ook meiden die net als wij NIET willen weten wat het wordt? Ben benieuwd!
@Rianne: Fijn te horen dat je al gesproken hebt met een gedragstherapeute. Die hebben er per slot van rekening voor geleerd, dus zullen je zeker goed advies geven. En net wat je zegt een Mechelse Herder is altijd erg beschermend naar zijn familie en als hij dan ook nog eens slechte ervaringen heeft bij dierenarts of met een stok. Tja honden zijn niet gek, dat vergeten ze niet, dus ze zijn dan extra op hun hoede. Succes met je lieve beestenvriend. @Kris: Gefeliciteerd de eerste september boy. Leuk hoor. Ik ben ook zo nieuwsgierig, wij moeten nog 2.5 week wachten. Het lijkt nog zo ver weg. @Brigitte: Super hoor dat jullie zijn geslaagd voor de babykamer, kinderwagen en maxicosi. Leuk he al die aankopen doen. Nu wordt het nog echter. Spannend. @Zara welkom bij de septembermama's. Ik moet zeggen dat ik me ook steeds beter voel, ben nog wel heel erg moe en heb last van mijn borsten. Daarnaast heb ik nog maar een klein buikje. Het zou volgens mij zo fijn zijn als je de uk kan voelen, kan je veel sneller een bevestiging krijgen dat het goed gaat. En daarnaast is dat natuurlijk ook een hele ervaring. We moeten nog even geduld hebben, en nu iedere keer maar wachten op de bevestiging bij de gyn. Ik ben helemaal een beetje zenuwachtig vandaag, best raar. Mijn mams komt vanacht aan op in Dubai om 1uur. Dus net op mijn verjaardag Ik heb er zo veel zin in. Heb alle daagjes vrij genomen dat ze hier is, dus kunnen we heerlijk van elkaar genieten. O ja en vandaag 16 weken. Klinkt toch al heel wat. Helaas ziet nog niemand aan mijn buik dat ik zwanger ben. Maar als ik het vertel, zeggen mensen wel dat ze een soort vermoeden hadden. Ik straal vertellen ze mij dan. En ik moet zeggen dat doe ik ook. Ik ben echt nog steeds super happy.
@marsab: ik wil het niet perse weten.. maar job juist wel die is supernieuwsgierig "dat is handig met babyspullen kopen" nahja.. neutrale kleuren genoeg dacht ik zo en op een pretecho kan je het vaak ook erg goed zien hoelang vantevoren moet je zo'n afspraak maken eigenlijk? ik begreep dat rond 26 weken een mooi moment was? @patries: enige wat je hier zit is dat mn buik wel wat dikker is.. maar dat ziet er meer uit als een spekrolletje dan een zwanger buikje... en verder hier heel de middag door blijdorp gebanjerd, koffie gedronken in de zon alle kroketjes en frietjes weerstaan! het ijsje niet tho... daar was het toch echt TE mooi weer voor en daarna hier achter aan de plas lekker een pizza gegeten. echt lekker! dat zal ik echt ZO missen na het verhuizen :/ maarja.. ze gaan wel weer een singel vlakbij huis graven en met kindje is het sowieso minder practisch om gewoon aan het water een pizza te eten ben ik bang perfect weekendje gister gingen we al naar de dierentuin maar konden we op niet 1 parkeerplaats meer terecht. maarja. toch abbo dus auto omgedraaid en naar zeeland gereden. andere optie was terrasje pakken in de stad.. maar achterf gezien is het maar goed dat we dat niet gedaan hebben (http://www.ad.nl/binnenland/article1259619.ece) uiteindelijk lekker hele middag in zeeland in de tuin gezeten bij jobs ouders en vervolgens uiteten geweest was weer een ahum "gezonde" pasen maar geen paaseitjes en wel onwijs lekker
Wij wisten ook al met 16 weken dat het waarschijnlijk een jongen is, dus dan is het nu 1 meisje 2 jongens Maar we wachten toch de 20 weken nog even af, dan zal het nog duidelijker te zien zijn. Brigitte, leuk he dat shoppen, het liefst wil je alles gelijk gebruiken. Patries, geniet van je moeder! Op je verjaardag, wat wil je nog meer. Zara, welkom en veel lees/schrijfplezier. Iedereen verder lekker van het mooie weer genoten? Lekker he, mag inderdaad wel een tjd zo blijven, het ziet er voor deze week in ieder geval goed uit.
@Patries: geweldig, geniet van je mams! Dat jullie maar een fijne tijd mogen hebben met elkaar (en nu kun je de Angelsound uitproberen, he?) @Saskia: ik heb ook zo'n rare buik, vind ik zelf. Een spekrolletje, zeg dat maar gerust. En toch... als ik sta, is het wel mooi om te zien @Suus: wat gaat jouw huisarts over die pijn in je stuitje en bil zeggen, denk je? Ik dacht gisteren ook aan spit, is ook een mogelijkheid natuurlijk. Wij zijn gisteren geslaagd bij particulieren voor een kinderkamertje. Commode, ledikant en plank voor boven de commode, prachtig cremekleurig hout, bijna geen krasje op te zien! Dit lieve Turkse gezin was heel netjes erop geweest en hadden het in de box onder hun flat gezet. Hun zoontje is drie en heeft een ander kamertje gekregen. Ze leefden zo met ons mee, dat ze ons vanalles gratis mee wilden geven, maar we zijn al goed voorzien De commode staat al in het kamertje en het is helemaal onze stijl, heel passend bij een 18e eeuws houten huis. Dus ik geniet en ga ook lekker aan de slag na de 20 weken echo, lekker tutten Verder gisteren de knoop doorgehakt en twee supergoede matrassen en disc flex lattenbodems besteld bij de beddenspeciaalzaak. Levertijd 8 weken, dus da's wel jammer. Maar goed, dan slapen we weer lekker na die tijd! Vandaag nog vrij, ga zo de deur uit met de hond en wens jullie een fijne dag. Ik heb in de zwangerschap weer een mijlpaal gehaald!
Ben al lang niet meer op het forum geweest. ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Heb even 3 dagen met griep op bed gelegen en heb niets anders dan plat gelegen in mijn bed. Het voordeel hier van was dat ik zeker was dat ik mijn beebietje voor het eerst heb gevoeld, jeetje wat is dat machtig zeg! Veel liefs van Pomme
Goede morgen mama's Ben van ehet weekend druk geweest en niet op internet geweest, jeetje wat gaan jullie hard. Ik zal vanavond alles terug lezen. Ik kom net terug van de vk. Hartje gehoord en alles was gelukkig helemaal goed. Ook mijn bloeddruk. Ze vertelde mij ook dat als ik wil nog vandaag om half11 voor de 20 weken echo kan maar dat heb ik niet gedaan, vind het nog te vroeg en mijn mannetje moet natuurlijk ook mee. Ik mag nu 24 april. Ik heb ook een nieuwe buikfoto. wat groot al he.
AGENDA Mouschy: 11 April VK Han: 11 april VK (16/17weekjes) Moons: 11 april vk (15/16 weken) hartje luisteren en controlles xxrianxxx: 12 april 20 weken echo Suus1983: 12 april ha (hartje en controle) Maart: 14 april (pret echo - 19w4d) MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Marjannie: 16 april (20 weken echo) Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Gonzo: 17 april echo Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Saskia: 19 april VK controle Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Maart: 24 April (20 weken echo) Jikke: 25 april VK controle Patries 28 April (20 weken echo/ 18w5d) Patries 2 Mei VK controle (19w2d) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) 7 mei 20 weken echo Ponyville: 3 mei (20 weken echo) donderdagavond om 19.30 uur Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Maart: 8 mei vk controle (23 weken) Ief: 9 mei vk controle (22 weken)
Geslacht Ief: MEISJE Berbel: JONGEN Kris79: JONGEN Marsab: VERASSING Totaal 2 JONGENS 1 MEISJE 1 VERASSING
hee meiden, wat weer een geklets! @patries: heel veel plezier met je moeder, lijkt me ook heel speciaal als je elkaar toch al niet zo veel ziet vanwege de afstand, geniet ervan en gefeliciteerd met je verjaardag! @darcy: ik heb geen flauw idee wat de ha ervan zegt, denk gewoon iets van rustig aan doen ofzo.. maar ja, dat weet ik zelf ook wel. Maar hij is niet makkelijk. Wij hebben morgen om 17.30 uur een pretecho en ben toch best een beetje zenuwachtig, zou het toch wel leuk vinden als ze kunnen zien wat het wordt. En vanmiddag om 15.30 uur krijg ik een rondleiding bij het kinderdagverblijf, ben heel benieuwd.