september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi Mammies

wat een geklets ik had een het druk van de weekend ik lees het allemaal later terug.

Gefeliciteerd allemaal die het weten wat het word. Spannnend hoor, ik moet nog een week wachten, ben zo zenuwachtig.

Wij hebben ook wezen kijken van de weekend naar kinderwagen, wij denken dat het de bugaboo word ipv de Quinny Buzz, schijnt niet echt een boswagen te zijn.

Ik denk dat ik de kleine voel maar ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen hihi..

Maart... Wat een flinke buik zeg! Moet ook weer een fototje maken

XXX

2. Kris79

Kris79 Lid

16 jan 2007
    33
    0
    0
    Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties en felicitaties. Ja, we zijn er héél blij mee. Vooral mijn vriend is erg trots en vertelt steeds dat ie met zijn zoon naar voetbal zal gaan en misschien karate en vissen en... noem maar op. Heel schattig. We lopen allebei, nog steeds op een roze wolk. Inderdaad goed te vergelijken met het gevoel van de dagen na de positieve test Ief!
    Ik zal vragen aan hem om de echo's met geslacht te scannen. Wij zagen er niks in, maar ben benieuwd of jullie het zien!
    @ Ief: Ben je geslaagd met het kamertje?
    @Moons: ja, we lopen gelijk! Hoe staat het met jou buik? Ik krijg nu een klein inimini buikje.. kan me niet hard genoeg gaan!

De echoscopiste zei nog dat wat de moeder denkt dat het wordt, het in de meeste gevallen ook is.
    Ben benieuwd of het voor jullie uitkomt!

Patries, HAPPY BIRTHDAY! en veel plezier met je moeder en de AngelSounds!

@ Rian. Veel sterkte nu je man weg is!

Liefs,
    Kris

3. triez

triez Actief lid

4. Niet meer actief

Wat een MOOIE buik Maart :) had ik helemaal overheen gekeken!

5. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    zo de pasen weer achter de rug wat een durk weekend zeg.
    ben vanmorgen bij de dokter geweest voor mijn rug en heupen. de dokter dat misschien aan bekkeninstabilieteit moet nu naar een fysio therapeut om het zo lang mogelijk vol te houden.
    kan op mijn werk niet meer tillen en bukken en veel lopen. moet vanavond van half 4 tot 8 ongeveer werken mag medicijnen gaan delen en eten koken. en bewoners vermaken in de huiskamer. dat lijkt me een goed idee. wil namelijk nog niet thuis zitten dan komen de muren op me af. maar goed.

patries alvast gefeliciteerd. en veel plezier met je familie.

ik heb het idee dat ik de baby ook gevoelt heb het is een soort luchtbel in mijn buik die knapt heel apart gevoel hoor. maar voel het nog niet elke dag.

groetjes joepie

6. Niet meer actief

het is nog zo licht he? die bubbel toch achteraf gezien voel je wel verschil met bv. gas ofzo :p

Mijn vriend kan niet wachten tot hij het kan voelen!

7. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Net trouwens toch maar even gebeld naar de VK. Ik had vandaag weer wat nattigheid in mijn onderbroek (sorry voor het detail) en wilde toch ff uitsluiten dat dit geen vruchtwater zou kunnen zijn. Dus assistente gesproken en die zou het even overleggen met de VK en na half uurtje werd ik netjes terug gebeld dat ik vanmiddag om half 6 even langs kon komen. Ze willen toch even uitsluiten dat dit het idd niet is. Bah, maak me best wel ff zorgen nu :(!

8. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    nou ief veel sterkte dan vanmiddag. hoop dat alles goed is.

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hii

Gaan jullie trouwens op Yoga of cursus?

Ik heb me al opgegeven voor zwangerschapscursus en Yoga en ga ook zwemmen. Heb net even geinformeerd, ik vroeg me alleen af wanneer ik me moet opgeven voor zwemmen. Lijk me wel handig voor mijn conditie hihi.

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ief, wat vervelend. sterkte vanmiddag.

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Kris, mijn buik staat in mijn album, best al groot he?

Liefs Moons

12. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ief, hopelijk is het geen vruchtwater, succes vanavond.

13. Niet meer actief

lekker buikie hoor Moons!

14. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    patries gefeliciteerd met je verjaardag

ief, wel lekker dat je vanavond zekerheid hebt. Heb jezelf niet het idee dat het urine is, omdat je baarmoeder er misschien wat op drukt?

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey,

Ben dus ook uitgerekend voor september, de 4e.

Soms lijkt het alsof ik mijn kindje voel. Zoals sommigen hier al zeiden, net een luchtbelletje. En als ik dan wil voelen, dan is er niets meer.
    Vanaf wanneer voelen de meesten dat duidelijk?

Ben misschien al 19 weken, maar het blijft allemaal zo nieuw. Zoals die harde buiken, welk gevoel geeft dat?

We gaan wel beginnen uitkijken voor een geboortelijst aan te maken. Aan de ene kant vind ik het nog vroeg, maar aan de andere kant, ben bijna in de helft. Het gaat zo snel..

x

16. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Ik heb van het weekend een buikband omgedaan. Iedereen zei dat je nog nix zag: echt wel, vond ik. En nu krijg ik dus idd allemaal reacties van je begint echt dik te worden en dat soort praat. Hehe, dat wil ik horen, daarvoor ben je toch ook zwanger!.
    brenda

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @PAtries: gefeliciteerd! En heb je uk al gehoord met de angelsounds?

@maart: mooi buikje hoor! Zal hier ook binnenkort weer eens een foto maken!

Nog maar 6 dagen en dan hier ook 20 weken echo! En vandaag 19 weken! Jippie!
    Voel onze uk echt al heel erg goed en ook al heel vaak per dag.... Vind het jammer dat mijn mannetje het nog niet kan voelen... Proberen het wel maar lijkt wel of uk zich dan verstopt......

18. Niet meer actief

1 voordeel van de angelsound je kan ook horen dat ie beweegt we waren samen aan het luisteren gisteren en opeens BAM tegen dat ding aan (was echt heel hard) dus we lagen allebei dubbel!

Mijn mannetje kan geen genoeg krijgen van het geluidje!

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Morgen naar de VK, hartje luisteren. Alijd erg leuk!

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    welkom!
    Hoezo zeg je dat je misschien 19 weken bent? Weet je dit nog niet zeker?

Deel Deze Pagina