Danique, helemaal met je eens hoor Ik vind ook dat iedereen dat zelf moet weten. En Bianc, ik heb ook wel een gat in mn hand Mrijn, gefeliciteerd! Ik heb ook nog steeds zo'n vette grijns Claudia, ik heb ook last van rommelige buik en ook veel gas Anneliesje, hoera! Jij ook gefeliciteerd! Ik heb t af en toe 's nachts en 's ochtends. Dan lijkt de wereld om me heen te draaien. Heel apart. Vind t een beetje tzelfde voelen als toen ik na een operatie net uit narcose bijkwam. Ik kijk ook constant in mn ondergoed en bij het afvegen. Geen kleurtje te zien Lin, ik ben ook wel nieuwsgierig naar t interview ja en volgens mij mag rolmops. Kijk anders even op site voedingscentrum.nl Joehoe toontje, weer een zwangere! Gefeliciteerd! Claudia, klinkt leuk klootschieten! haha is dat niet Twents? Seetje, gefeliciteerd! Dat vroege wakker worden heb ik ook! Ponyville, lekker op vakantie K wil ook! x Sophie
ohhhh hahaha die lassie hihihi ik dacht aan een heel andere whahaha nee wij zijn niet lang, ik ben vrij klein eigenlijk haha, ik ben 1.64 en mijn vriend ongeveer 1.76... ik was bij de geboorte 52 cm en woog 3370 gr. is wel leuk, heb hier het kraamboek van mijn moeder liggen van mij, wanneer ze naar de vk ging, hoe zwaar ze was enz. echt leuk om allemaal terug te lezen! mijn moeder was echt niet veel aangekomen, dat hoop ik ook te berijken haha, ze is begonnen met 53 kilo en ik ben geboren met 63 kilo! nou dat wil ik ook wel, alleen begin ik met de 62 kilo hahaha
Ik heb van mijn moeder een zwangerschapsdagboek gekregen, is zo leuk, dat heeft mijn moeder ook bijgehouden en kan ik straks lekker gaan lezen! Ach ja bianc ik weeg 95 kg en was als de dood om over te 100 kg te gaan maar intreseert me op dit moment geen bal er is maar 1 ding wat telt Ja heel de tijd in de wc je wc papiertje checken haha komt me bekend voor!
haha ja he ponnyville zo'n boek is echt leuk! ja jij weegt meer maar je bent ook een heeeel stuk langer als mij he haha! ja ben wel bang dat je meer als 5 kilo gaat aankomen, zou anders ook niet goed zijn he! en ach, niemand vindt het leuk om aan te komen maar je doet het nu voor iets heels moois! wc papiertje nakijken komt me hier ook heel bekend in de oren haha
ja precies normaal wil ik niet aankomen nu heb ik er geen problemen mee. Ja mijn vriend weegt 105 kg dus we zijn lekker paar samen vind wel fijn ik heb ook wel dunnere partners gehad en daar voelde ik me altijd ik bij dan is dit veel beter!
Tja, ik ben 1,80 en mijn man is 1,84. We zijn dus iets aan de grote kant, maar waren allebei niet megagroot bij geboorte dus dat valt godzijdank nog wel mee. Had ook bij het bevallen forum gekeken, dat doe ik de komende tijd dus maar niet. al die horror verhalen Dat is ook het enige wat me tegenstaat aan dat hele zwanger zijn, het baren!
je moet je absoluut goed voelen bij elkaar, dat is heeeeel erg belangrijk! en wat ik al zei, jullie zijn allebei echt wel lang! dan moet je ook niet te weinig wegen vindt ik! en vel over bot vindt ik ook niets hoor! mijn vriend al helemaal niet, als ik zeg, schat ik ga aan de lijn, dan kijkt hij me aan met zo'n blik van echt niet, moet wel wat kunnen vastpakken
joos, ik zie daar niet tegen op, hoe je het ook went of keert, het MOET er echt uit! het is er leuk ingeschoten en tja... wat er in gaat moet er ook weer uit! en joh, je krijgt er iets geweldigs moois voor! je berijkt er niets mee om al die horror verhalen te lezen, wie weet is het er bij jou wel met een zucht en een scheet uit!
Je hebt ook gelijk bianc! Ik heb mijn man alleen uitgelegt dat een kind baren bij hem gelijk zou staan aan een rookworst proberen zijn neusgat in te drukken! Het past gewoon niet! haha Nee hoor denk ook dat het wel redelijk te doen zal zijn. Dacht dat er tips/trucs etc op het forum zouden staan, maar waren bloederige drama's! Ga er inderdaad maar niet meer naar kijken!
nee daar zie ik ook niet tegenop eigenlijk, het moet er toch uit, ik wil ook niet naar cursussen ofzo dat vage gedoe zie ik allemaal niet zitten, ik ben heel nuchter en nogal lomp aangelegd dus zie mezelf niet puffend oefenen, als het moet dan moet het, maar dat komt dan wel wanneer het echt nodig is haha
goedemiddag Ik meld me ook weer. Gisteren naar een verjaardag geweest en kon nog net mijn mond houden over onze frummel.... Ben toch nog wat onzeker dus wilde het nog niet aan iedereen vertellen... Hier vanmorgen nog een keertje wat bruine prut maar geen helderrood meer gezien... even kijken of ik morgen toch even met de VK zal bellen.... ligt er ook aan wat ik morgenochtend weer aantreft. Verder wel wat last van mijn buik maar dat zijn mijn darmen... hier ook gasjes inderdaad. Misselijk ook nog steeds (bianc de lange vingers zijn al bijna op... hahahaha). Moet 's nachts 2 keer opstaan om wat te eten anders komt het niet goed.... En slaap ook niet optimaal... veel vaker wakker en dan kom ik moeilijk weer in slaap... maar goed ook dat zal er wel wat bij horen
Ik ga zeker wel een cursus doen, maar niet zo'n yoga zweef ding gewoon een puf-club. Baat het niet dan schaadt het ook niet
whahaha een rookworst in zijn neus, vindt het een hele goeie van je joos, whahaha ik ga ook niet aan puf cursusjes beginnen, zie me dat echt niet doen! ga wel lekker 1 keer per week zwemmen, dan doe je nog iets aan beweging he, en het zwembad is hier om de hoek!
brigitte, ik zou morgen voor de zekerheid ff de vk bellen, je kan het altijd ff navragen toch! nu is het ook zo onzeker! ohhh al bijna op die lange vingers! er zitten vaak wel een hoop vingers in zo'n pakje, haha ze waren lekker dan! hoop dat ze ook een beetje tegen de misselijkheid hebben geholpen! gelukkig geeft je lichaan het goed aan als je wat moet eten, liever dan er maar een keertje of 2 extra uit s'nachts! als het dan in de ochtend bij het wakker worden beter gaat met je! pfff ja dat slecht slapen, hou maar op!
Jee, wat een actief topic is dit! Ik ben gister lekker gaan eten in Roosemdaal, maar wat is de kaart ineens beperkt zeg, als je zwanger bent... Er stonden 10 voorgerechten op de kaart en er waren er maar 2 die ik mocht hebben. De rest bestond echt alleen maar uit rauwe vis of rauw vlees. Evengoed heerlijk gegeten hoor en met die armpjes en beentjes zit het nu ook wel goed Claudia: ik 'ken' jou toch van Bokt? Moest meteen aan je denken toen ik je naam zag, we hebben weleens iets van elkaar gekocht geloof ik. Ik heb mijn paard begin december verkocht. Een belangrijke reden was dat ik graag een kind wilde en dat een paard daar met ons ritme en uitgavepatroon (hebben een jaar geleden een prachtig maar duur huis gekocht) niet in past. Mijn man en ik werken beiden in Den Haag terwijl we in Brabant wonen (ik heb 4 uur reistijd per dag ). Mijn man heeft een eigen zaak en werkt zo'n 80 uur per week dus de kans is groot dat ik stop met werken. Ik denk er nu we; over om 2 dagen te gaan werken en dat mijn man dan een vaste dag vrij neemt in de week en dat mijn zusje die andere dag bijspringt. Maar of dat te halen is? Mijn zusje heeft trouwens ook een kleine van nu 7 maanden. Ze woont in Den Haag, maar na een nogal heftg eind van haar relatie heeft ze besloten om ook naar Brabant te komen. De eerste tijd komt ze met de kleine bij ons in huis. Super leuk! Kan ik alvast oefenen en kan zij me coachen.
de lange vingers trekken me nog wel een beetje als ik misselijk wakker word. En gelukkig duurt het dan 10 minuutjes en trekt het weg... dus dat scheelt. Volgens mij groeien mijn boobies per dag... ongelooflijk... als het zo doorgaat heb ik aan het eind cup FFFFF ofzo... hahaahaha...
ohhhh ja mijn boobs ook hoor, geloof niet dat ik het zo leuk vindt...zit normaal al op D haha! gelukkig trekt de misselijkheid met 10 minuutjes weg meis! mrijn, gelukkig heeft jullie kindje nu ook armpjes en beetjes, anders is het ook zowat he las het niet af is hahaha ik vertelde het gisteren tegen mijn vriend en die zei gelijk, ohhh maar we moeten nog heel veel dingen afwerken hihi! ja je kan ineens niet meer alles eten he, zeker in een restaurand kan dat lastig zijn! maar goed om te lezen dat het goed heeft gesmaakt! leuk dat je zusje in huis komt bij jullie, de vooraf gaande rede is natuurlijk niet zo leuk maar dit is een mooie oplossing dan! heb me net via de email aangemeld voor moeders voor moeders, vindt het wel heel goed wat hun daar doen... ben benieuwd wanneer ik iets hoor van hoe of wat...
zo wat kunnen jullie beppen! bianc jij komt uit rotterdam en het zwembad ligt om de hoek. mag ik weten wat voor zwembad want ik woon in barendrecht en het zwembad ligt hier ook om de hoek. Nou gisteren kebab gegeten! dat doen we de komende 8 maanden maar niet meer. Zat gisteren op een verjaardag en niemand weet het nog. Maar ben zeker een keer of 8 naar de wc gelopen dat iedereen begon te vragen voel je je wel lekker. Mijn schoonvader zei zelfs volgens mij wordt ik weer opa! groetjes las(sie)
hey las, gaat het nu weer beter, geen last meer van je kebab... kom uit omgeving rotterdam, maar woon nog dichter bij jou, ridderkerk... met de fakkel om de hoek ohhh je schoonvader heeft hem dus al door!
hee, wat wordt hier lekker veel gekletst opeens, gezellig! Alle nieuw zwangere meiden, GEFELICITEERD! Ik begin langzamerhand ook een beetje last te krijgen van misselijkheid, maar ja, dat hoort er bij. mijn vader is ook zo blij dat hij opa wordt, haha, wat is dat toch met vaders.. Van mijn vader had ik niet verwacht dat hij zo blij zou zijn, heeft het nog maar over een ding. Groetjs Suus