Nou meiden, we zijn eruit! De jongensnaam hebben we nu ook, voor een meissie wisten we het al heel lang. Zomaar opeens, afgelopen zaterdag, kwam de jongensnaam bij ons terecht - de hele dag de naam lopen "proeven" en nu weten we het zeker: dit wordt 'm. Stiekem hoop ik nog steeds op een dochter. Gek he. Terwijl ik weet dat ik lyrisch zal zijn als het een jongen blijkt te zijn! @Patries: happy birthday, girl! Iedereen een fijne avond nog, liefs, Darce
te gek darcy, een naam kiezen is super! Wij kregen ook de extra hint die we nodig hadden alleen dan voor de meiden naam (de jongens naam hadden we al VOOR de zwangerschap hihi)
Mouschy Han en Moons; veel plezier morgen bij de VK Suus: veel plezier bij de echo: spannend! Leuk hoor! Wil je weten wat je in je buik hebt? j/m? Hoe was het op het kdv? Maart: mooie buik hoor! Ief: hoe was het bij de vk? Patries: veel plezier met je moeder en een heel fijne verjaardag! Darcy: wat super dat jullie zo goed geslaagd zijn! Brigitte: jullie ook: lekker idee! Alle andere meiden: alles goed daar? Lekker aan het genieten geweest van het mooie weer? Liefs Noor
hey meiden, sorry maar heb nu even geen fut om op iedereen te reageren. Vandaag zware dag. Mannetje weggebracht. Viel mij nogal zwaar. Hij zat voor een groot gedeelte geestelijk al daaro. Was wel moeilijk voor me maar had ik kunnen verwachten, hij was er ook zo mee bezig. Het is gigantisch stil in huis. Gelukkig beetje afleiding van me zoontje en me hondje. Voel me eigenlijk heel eenzaam. Ga straks maar naar bed. Alleen. Leuk die zwangerschapshormonen er ook nog eens bij . Heb hem nog ff duidelijk gezegd dat hij voorzichtig moet doen en als hij me alleen laat dat ik dan ff persoonlijk naar boven kom om hem een schop op ze kont te geven . Maar op zulke momenten besef je ook weer hoeveel je eigenlijk wel niet van iemand houd en hoe belangrijk zo'n iemand eigenlijk wel niet is. Sorry voor me geklaag morgen ben ik weer de oude dan zal ik ook ff op jullie reageren liefs rian
Sterkte Rian! Denk aan je hoor! Lekker vroeg naar bed, dan is die eerste dag ook weer snel voorbij! Liefs Noor
rian, sterkte meid. En je hondje, zeg maar gerust hond. Kom morgen ook eens op dat forum van ponyville kijken, daar gebeurt wat meer dan hier.
Sterkte Rian, heb ooit ook eens mijn vriend voor vijf maanden zien gaan naar het buitenland... drama... en ja, stil is het wel natuurlijk... We zijn hier voor je, hoor!
Goedemorgen allemaal, Ten eerste wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de felicitaties. Leuk dat jullie aan mij gedacht hebben Mijn mams is goed aangekomen en we hebben gister al de hele dag met elkaar doorgebracht heerlijk hoor. En ja de Angelsound is al uitgeprobeerd en hij doet het super. Dus helemaal blij. Samen met mijn mams, vriendin en man het hardje van de uk geluisterd Daarnaast had mijn mams bergen met cadeaus meegenomen van mijn oma, tantes, broers, schoonzusjes. Bijna allemaal cadeaus voor de uk. Maar ook wat heerlijke smeerseltjes van Zwitsel speciaal voor mij. Dus we zijn super verwend. @Ponyville: Volgens mij ben jij vandaag de jarige in ons midden. Van harte gefeliciteerd. Geniet van je dag. @Maart: wat een mooie buik heb jij. Daar mag je zeker trots op zijn! @Darcy: gefeliciteerd met al jullie aankopen. Leuk hoor. @Rian: heel veel sterkte meid. Vergeet niet dat wij er voor je zijn. @Virginie83: welkom bij de septembermama's! @Ief: hoe is het bij de vk gegaan? Fijne dag allemaal. kus, Patries
@ponyville: kan jij de link naar het nieuwe septembermama forum nog een keer erop zetten? Ik had gisteravond vluchtig gelezen dat je dat forum had aangemaakt en nu zijn alle berichtjes weg. Ik kan ze in ieder geval niet meer vinden.
Dankjewel Patries ja ben vandaag 26 geworden Ik heb je de link gemaild van het september mama forum Patries! Lekkere handige lijstjes daar en natuurlijk gewoon lekker klessebes, iemand hier had mijn link doorgestuurd naar een van de mods dus kreeg een waarschuwing Dus heb ik hem hier weg moeten halen.
Patries, nog gefeliciteerd! Fijn te horen dat de angelsound het goed doet. Heerlijk he, nu kan je altijd luisteren naar je kleine uk! Veel plezier deze dagen met je mamsie! Isabelle, gefeliciteerd! Hele fijne dag! Rian, gedsie, leef met je mee! Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt geslapen! Kom maar lekker veel op het forum, dan vrolijken we je wat op Gisteren bij de VK geweest. Wat bof ik toch met die meiden. Zo behulpzaam en lief. Tuurlijk werd al snel verlies van vruchtwater weg gewimpeld, want wat ik beschreef kon het het eignelijk niet zijn. Je moet echt druppeltjes verliezen en dat is bij mij niet het geval. Ook moet je continue last hebben van een vochtige onderbroek en dat heb ik niet gelukkig. Ze heeft nog even goed aan mijn buik gevoeld, want daaruit schijn je ook te kunnen voelen of je vruchtwater verliest. Alles voelde goed en ze kon mijn kindje voelen zitten. Nu weet ik hoe dat voelt en kan ik haar zelf opzoeken met mijn hand. Wel heel gaaf! Bloeddruk was ook goed en hartje deed het super. Ze hoorde zelf het roffelen van de hart klepjes... Ik meot het wel goed in de gaten blijven houden, want je weet maar nooit zei ze. En als het elke dag aan blijft houden of erger wordt, wil ze toch even dat ik naar het ZH ga. Maar zei was er helemaal gerust onder. Dus ben echt heel blij dat ik gegaan ben. Ze kunnen trouwens op de 20 weken echo ook zien of er scheurtjes in je placenta zouden zitten of als je te weinig vruchtwater hebt... Zoooo wat een verhaal heb ik weer opgeschreven he? hihi Wel lief dat jullie met me mee leefde. Nu hopen dat het gewoon wegblijft haha Liefs
Thanks! Het zijn idd hele erge lieve meiden. Ze zeggen ook dat ze liever hebben dat ik vaker aan de bel trek, dan onzeker thuis op de bank ga zitten... Zelfde als ik ff onzeker ben qua het hartje, mag ik ook altijd even langskomen... Ja ben echt blij met deze praktijk! Toppertjes Jij fijne dag vandaag he? Laat je maar even goed verwennen
klinkt heel goed ief! ik zou de mijen bijna inruilen.. en die zijn eigenlijk gewoon ook onwijs lief patries: jij nog gefeliicteerd! ponyville: jij ook van harte! (netjes op tijd! damned ik ben een drama met verjaardagen ) hier vanmiddag ook vk als ze gaat voelen.. ga ik eens vragen wat ik precies zelf kan voelen want als ik zelf op mn buik druk voel ik ook allerlei dingen.. kan ze alleen niet precies plaatsen en omdat ze vorige keer zei dat mn baarmoeder naar achter lag.. weet ik niet precies wat alles is en gezien ik nog steeds geen buik heb.. vermoed ik niet dat mijn baarmoeder zich inmiddels naar voren geduwt heeft spannend weer
oh en grote dag vandaag! ik ben uit gemoeder-voor-moedert! begon die potjes toch wel zat te worden hoor en kreeg gister leuk fotolijstje voor de echofoto in de bus dus dat staat nu in de kast bij de andere fotoos
Er is er een jarig, hoera, hoera! dat kun je wel zien dat ben jij! Van harte gefeliciteerd Ponyville! En een fijne dag. Ief, fijn dat alles goed was. Heerlijk dat je gelijk terecht kon en dat ze zo serieus met klachten omgaan! Moons, wow, inderdaad een mooie grote buik! En die foto is ook nog eens meer dan een week oud he? Ben benieuwd hoe die nu is. Ik zal er ook weer eens maken. 's Avonds begint het wel ergens op te lijken Liefs! Kris
Goede morgen mama's Ief, super dat alles goed is ben je weer van de schrik af. Ponyville, hartelijk gefeliciteerd. hiep hiep hoera.
Ponyville gefeliciteerd!!!! Rian, sterkte meid! kom gewoon wat vaker op het forum dan word je even afgeleid.... Het is wel fijn dat je een kleine/grote man in de ronte hebt lopen/kruipen, dus dat is ook even afleiding. Ik ga zo naar de VK, is altijd wel leuk vind ik! Volgende week vrijdag echo, echo, echo hahaha
Ponyville gefeliciteerd. Rian, heel veel sterkte Ief.. Gelukkig is alles goed gegaan, nu lekker weer genieten