Dames, Ponyville had eerst een waarschuwing gehad. Toen heeft ze de link via e-mail verstuurd aan Patries volgend mij, ze hebben haar daarna geband. Ze kan hier dus niet reageren op jullie.
Dames, Ponyville had eerst een waarschuwing gehad. Toen heeft ze de link via e-mail verstuurd aan Patries volgend mij, ze hebben haar daarna geband. Ze kan hier dus niet reageren op jullie.Wat stom zeg! En hoe moet ik nou op die site komen . Mag ze nu nooit meer komen?
So lange tijd hier niet geweest vanwege een verschil in inzicht, maar ik zie dat het een stuk rustiger is geworden hier, dus kom ik de boel hier weer even versterken. Alles gaat hier lekker, uiteraard met de bijbehorende kwaaltjes, maar ik ben allang blij dat we nu zo'n eind zijn gevordert. 23 april hebben we de 20 weken echo en als alles goed mag zijn dan kunnen flink aan het shoppen. Zal het wel fijn vinden als ik te horen krijg dat alles goed is, blijft toch stiekum een beetje onzeker ! Ik ga weer even verder met werken want dat moet ook gebeuren !
Han Ief Moon: fijn dat het goed was bij de VK! Mouschy: hoe was het bij jou? Suus: wel laten weten hoe de echo was hoor! Hier al twee nachten achter elkaar gedroomd dat we twee meisjes kregen. In de eerste droom zei de echoscopiste dat het op de echo's meisjes waren en vannacht droomde ik dat ik al was bevallen en twee meiden achter elkaar een schone luier aan het geven was. We zijn er ook uit welke (eerste) namen we aan de baby's gaan geven. (maar houd het nog even voor me, sorry als ik flauw ben). Maar onze dochter heeft ook nog een tweede (en zelfs een derde) naam (geen doopnamen, maar gewoon 3 namen) en we willen de tweeling dan niet "maar"1 naam geven, maar ieder twee. Over de tweede namen zijn we nog niet uit, maar we zijn er eigenlijk ook nog helemaal niet zo mee bezig. De namen die we nu hebben kwamen eigenlijk een beetje uit de lucht vallen. Wel fijn... Liefs Noor
Ja alles goed bij de VK! De baby is mooi in lengte, precies 20 wkn. We hebben het hartje gehoort, erg mooi altijd. De hartslag was 158, maar ik weet dus niet meer hoeveel het is als je een jongen of meid hebt... zal het eens opzoeken. Mijn bloeddruk was goed, niet zo laag meer als vorige keer, ben ook niet meer zo flauw gelukkig. En ik voel me helemaal top op het ogenblik, dus dat is wel heel lekker Ik had stiekum een beetje gehoopt dat ik een echo zou krijgen, maar die krijg ik volgende week vrijdag dus nu niet... Af en toe krijg je nl bij deze vk praktijk zomaar een echo, gewoon voor de leuk. Dus we wachten nog ander halve week in spanning af haha
hihi noor, ik las toevallig ergens dat je als je over meisjes droomt een jongetje krijgt, maar was weer een bakerpraatje, maar wie weet. @rian: wel filmen he die stapjes! echt balen voor je dat je mannetje zo lang weggaat, sterkte meid! ik kan me trouwens wel voorstellen dat je niet werkt hoor, als mijn vriend soms zo lang weg zou moeten, zou ik dat waarschijnlijk ook niet doen. @brigitte: ik weet niet waar je in Friesland woont, maar misschien een optie om je pretecho in Groningen te laten doen? ik woon in een dorpje in groningen en laat het gewoon in de stad doen. Moet je maar ff googelen op first look, dan vind je het echobureau vanzelf. nou meiden, ik moet nog tot half 5 aan het werk (en heb nu al geen zin meer) en dan op naar de echo, tuurlijk laat ik het weten hoor! ik moet namelijk van mijn vriend tegen iedereen mijn mond houden erover, nou dan moet ik het iig hier even kwijt, alleen hopen dat er geen bekenden meelezen.
Hallo meiden, daar ben ik weer. Beetje druk geweest, dus vandaar weinig tijd gehad om te reageren. Beetje geslapen Rian? Fijn dat je je wat beter voelt, maar het blijft natuurlijk niet leuk (zachtjes uitgedrukt ) Leuk dat je morgen weer naar je beeb gaat kijken! Zoiezo weer een hoop (pret)echo's deze dagen. Veel plezier allemaal! Wij hebben gisteren nog een extra echo tussendoor gehad. De uk was het hele weekend al heel rustig, en dat terwijl ik de weken ervoor een heel druk beebje gewend was. Gelukkig was alles oke. De kleine lag eerst horizontaal (lekkere dwarsligger, hihi) en was nu naar een wat "normalere" positie gedraaid. Dat zou ermee te maken kunnen hebben. We hadden nu een andere gyn dan normaal. Ze ging ook eerst aan m'n buik voelen en vond dat m'n baarmoeder wel aan de grote kant is. Hij kwam nu al tot m'n navel! Verklaart ook wel voor een deel de enorme buik die ik heb. Omdat de uk prima volgens de curves groeit hoeven we ons geen zorgen te maken, maar ik vind het wel een beetje vreemd. Nou had m'n moeder dat ook wel, dus mss zijn het de genen. Hebben jullie trouwens ook zo'n onwijs droge huid? Iemand nog tips (naast de Zwitsal babyolie badjes)? Ik heb een fles VSM puur mama BBBB-creme staan, maar die mag je niet gebruiken bij open plekjes. En aangezien ik iedere dag injecties moet zetten, kan ik deze dus niet gebruiken. Dus als iemand 'm wil hebben, dan hoor ik het graag. greetz, pooh
ik heb ook last van een droge huid. Ik gebruik nu gewoon bodylotion. Dus als iemand tipos heeft graag.
Ik heb hier een lijst van babyuitzet. zijn er nog dingen die ik vergeten ben. Verzorging: aankleedkussen 2 hoezen voor aankleedkussen luieremmer 2 kruiken 2 kruikzakken haarborstel nagelschaartje spuugdoekjes navelbandjes 1 pak newborn wegwerpluiers babyolie baby bodylotion baby haarlotion babyzeep babycrème baby wasgel zeepvrij baby massageolie baby shampoo lotiondoekjes zinkzalf Voeding: 2 zuigflessen met speen 2 extra spenen Fleswarmer 1 flessenreiniger Fopspeen Bad: bad (met standaard) badthermometer badcapes hydrofiel washandjes Aankleding: boxpak 4 sokbroekjes 4 luierpakjes 4 luiertruitjes/t-shirts drukknoopjes 3 overslaghemdjes 2 mutsjes 2 sokjes Slapen: slaappak 2 dekentjes 3 bovenlakentjes 2 hoes- of onderlakens 2 slaapzakjes Extra: Wandelwagen Maxi cosi Box Boxkleed
Woon in Sneek... dus op zich kan het wel in Groningen... zal eens kijken op internet.... Laat me in ieder geval even weten hoe het daar is...
Ik heb ff zitten kijken naar je lijstje. Volgens mij mis ik de hydrofielluiers. Die zijn super met afdrogen, maar ook handig onder het hoofdje in het bedje en de kinderwagen (handig, want ze spugen nog wel eens die ukkies, hihi) En mss is een wipstoeltje ook handig. Ik heb zelf m'n lijstje van http://www.baybpark.nl Er staan ook een aantal dingen op die me overbodig lijken, maar op zich wel een lekker overzicht. Verder lees ik regelmatig dat je veel van de babyverzorgingsproducten niet gebruikt. Stond pas ook een handig topic over bij de babyuitzet op het forum. Misschien dat je daar wat aan hebt. Mag ik uit je lijstje opmaken dat je flesvoeding wilt gaan geven? Anders mis je de voedingsbh's en zoogcompressen nog (+ evt. kolfapparaat) Nou, hopelijk heb je er wat aan. greetz, pooh
zeg Brigitte, jij werkt toch bij de apotheek? Heb jij niet een goede tip voor onze droge huidjes? (en bij voorkeur een spulletje waar m'n prikplekken tegen kunnen, hihi)
Wel logisch hoor dat je dat vergeet. Je melkfabriek heb je per slot van rekening altijd bij je Heb je nog naar de link gekeken? Was er vergeten bij te zetten dat je dan naar algemeen en dan advieslijst moet gaan. Overigens over het badje: wij zijn ons te buiten gegaan aan zo'n thermobadje. Tuurlijk is een gewoon badje veel goedkoper, maar ik vond 'm zoooooooo leuk! Dan heb je ook geen thermometer meer nodig
IS ALTIJD LASTIG HE DROGE HUID.... EEN TIP IS IN IEDER GEVAL NIET IEDERE DAG DOUCHEN EN ONDER DE DOUCHE EIGENLIJK LIEVER NIET IEDERE DAG ZEEP ENZO GEBRUIKEN... DAT DROOGT DE HUID EXTRA UIT. ER ZIJN WEL WAT CREMES OM JE HUID WAT MINDER DROOG TE MAKEN, MAAR BIJ OPEN PLEKJES IS HET ALTIJD LASTIG... WAT HEB JE ER AL OPGESMEERD?
brigitte nog een vraagje? Als ik het bad in stap met alleen water nog geen gedoe er in worden mijn benen al rood en gaat het branden en jeuken. Weet jij wat dat is? groetjes las
zo net terug van de vk alles doet het prima hartje doet nog steeds zoefzoefzoefzoef bloeddruk nog steeds "perfect" net als vorige keer standaard bloedgroep, goed ijzergehalte mezelf als tractatie maar eens voorzien van een verse ouwewijvenkoek \o/ (beter dan gebak en minstens net zo lekker) nu weer 4 weekjes wachten voor een echo en vervolgafspraak druk geweest weer hier vandaag. hier ook last vna een droog huidje vooral op mn benen overigens.. dus moet nog even gewone bodylotion kopen denk ik nothing fancy.. denk z o'n parfumloos spulletje ofzo jammer van dat bannen van ponyville troiuwens snap wel dat ze niet willen dat je mensen hier naar adnere sites "lokt" maar anders vinden ze dat vanzelf ook nog wel lijkt me maarja.. wie ben ik he