september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Suus..

Rian succes bij de echo!

Ik heb eindelijk de Beeb gevoeld en heel duidelijk het was overduidelijk een grote plop oftewel schopje. Zelfs mijn vriend voelde het want hij was in no time met z'n hand op mijn buik :D

Ik ben nu toch wel een klein beetje in de wolken..

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    MissX, fijn dat je de baby hebt gevoeld, en dat je vriend zo snel reageerde. Super hoor.

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Saskia, fijn dat de controle goed was.

Suus, gefeliciteerd en nu maar lekker shoppen.

Rian, veel suc6 straks bij de echo en vergeet ons niet laat ons weten hoe het was.

MissX, super fijn gevoel zeker. Kan me goed voorstellen dat je in de wolken zit.

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Jongen of Meisje?

Ief: MEISJE

Berbel: JONGEN

Kris79: JONGEN

Marsab: VERASSING

Suus: JONGEN

Totaal
    3 JONGENS
    1 MEISJE
    1 VERASSING

5. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen ladies,

Alles goed met jullie? Hier gaat alles prima!
    Ben alleen de laatste tijd niet zo vaak meer online helaas :cry:

Gisteren een afspraak gemaakt voor een pretecho. Deze hebben we op vrijdag 25 mei. Dit duurt nog wel even, maar 1 mei hebben we de 20 weken-echo en ze raadde me aan de pretecho niet in dezelfde week te doen, omdat je dan weinig verschil ziet. En rond 25 mei ben ik 25 weken zwanger. Ben echt benieuwd hoor!

Ciao!

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hoi,

leuk zeg, dat een aantal van jullie al weten of het een jongen of meisje wordt.
    Hier weer alles oke, ongie geweest dus kunnen weer gaan klussen, nu voor de echt.
    Ik heb een leuke site gevonden (nou ja, van een collega gehoord) en dacht dat het misschien voor jullie ook wel iets zou zijn. Hebben jullie vast wel al gevonden maar ja.
    www.opkleinevoet.nl en dan de links, ook erg leuk.

Succes allemaal met de echo´s

Groetjes Anette

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    VOORSPELLINGEN

Brigitte: Jongen
    MissX: Jongen
    Pooh76: Meisje
    Maart: Meisje
    Joepie: Meisje
    xxRianxx: Meisje
    Ief: Meisje
    Darce: Meisje
    Saskia: Jongen
    Lucky1979: Jongen
    Patries: Meisje
    Suus1983: Heeft geen idee
    Mouschy; Meisje
    Sophie: Meisje
    Han: Meisje
    Marsab: Meisje
    Ponyville: Jongen
    Noor: 2 Meisjes
    Migga: Jongen
    Kristel: meisje

Jongen of Meisje?

Ief: MEISJE

Berbel: JONGEN

Kris79: JONGEN

Marsab: VERASSING

Suus: JONGEN

Totaal
    3 JONGENS
    1 MEISJE
    1 VERASSING

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Tot nu toe heeft alleen Ief het goed.

9. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)

Hey,

Jawel, volgens de gyn is dit toch zo.
    Maar ik bedoelde dat het allemaal zo nieuw is. Ik maak me ook snel zorgen, ben bang dat het toch nog allemaal fout loopt..

x

10. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Ik wil ook zo graag het kindje voelen maar ja. Nog even geduld. Ik ben ook nog niet zo ver als jullie. Waar voelen jullie dat dan?
    Laag in je buik, aan de zijkant, vlak bij je navel?
    Ik ben zo benieuwd. Dan kan ik er op gaan letten.

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Het zijn bubbeltjes ik had het al een week. Maar ik wou het pas geloven als ik echt een plop voelde. En ik voel het nu ook echt duidelijk net onder mijn navel, je voelt het wat dieper in je lichaam alhoewel als je ligt het soms vanaf de buitenkant kan voelen. Althans bij mij.

Het is heel gevoelig bij mij, het doet niet echt pijn ofzo maar het is anders dan gewoon ene luchtbel.

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik voel ook nog steeds niks, lijkt me echt geweldig om het te voelen.
    Af en toe wel borrelen enzo, maar volgens mij nog niet de beeb.

MissX, gaaf hoor, dat je het kindje al voelt!

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Suus: gefeliciteerd een jongen! LEuk hoor! En nog leuke foto's meegekregen van de pretecho?

He steeds meer meiden gaan beeb voelen... leuk he... Ik voel hem of haar inmiddels alweer meer dan 3 weken... begon inderdaad als vage plopjes maar nu zijn het echt al schopjes (of stompjes dat kan natuurlijk ook nog)....... Is in ieder geval een druktemakertje! Mannetje heeft het misschien 1 keer gevoeld maar uk speelt nog wat verstoppertje

14. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    suus gefeliciteerd met je gozertje.

ik voel grummel ook al een paar weken en vindt het nog steeds heel bijzonder.

groetjes las

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Suus: wat leuk dat jullie nu weten dat het een knul is, kun je je toch wat meer gaan richten op bepaalde dingen!
    Rian: ben erg benieuwd hoe het bij jou was! Is er nog iemand met je meegeweest?
    Annette: goed te lezen dat het goed met je gaat en idd: met frisse moed er tegenaan!
    Lucky: ik voel van binnen kleine duwtjes aan de zijkanten van mijn baarmoeder, maar dat is omdat bij mij de placenta aan de voorzijde (tegen mijn buik) aanligt, dan voel je het nu (nog) niet middenin je buik, dus het hangt er maar net vanaf. Bij mijn eerste voelde ik het met 17 weken en nu dus al wat eerder, maar dat is wrs omdat ik het herken en er erg op let (en omdat het er twee zijn?)
    Het komt vast vlug!

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Volgens mij begin ik hem/haar ook te voloen. Ik voel iets, lijkt wel op kleine schopjes.

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Raar he, ik heb ook steeds gezegd.

Volgens mij voel ik hem :rolleyes: Maar wou het niet met zekerheid zeggen.
    Maar het is die ene plop die jou de bevestiging geeft hihi. Leuk he

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hoi,

@ annet: wat een schatjes! Echt een leuke site.

@ suus: wat leuk zeg, een jongen! ben ja al aan het shoppen geslagen?

@ rian: hoe was het? hebben jullie de kleine goed kunnen zien? fijn dat je man/vriend (ben 't ff kwijt) goed is aangekomen.

@ lucky: bij mij voelt het vooral alsof iemand met een veertje aan de binnenkant van m'n baarmoeder zit te kietelen. weet je al of je placenta aan de voor- of aan de achterkant zit? dat heeft er namelijk ook mee te maken, net als dat het je 1e of 2e kindje is. de eerste paar keer vraag je je af of je de beeb voelt, maar daarna weet je het zeker hoor ;) het zal vast niet lang meer duren voor je.

@ missX: gaaf zeg, dat je de kleine nu ook gevoeld hebt! Geniet ervan!

Verder hier vandaan niet zo heel veel te melden.

Tot gauw!

19. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hey meiden,

Alles was goed! alleen te weinig vruchtwater niet om zorgen over te maken maar wel om in de gaten te houden dus over 3 weken nog een echo. Maar goed ook want de kleine wou echt niet laten zien wat 't was! Ik balen. Me moeder en schoonmoeder is toch ook leuk om 't niet te weten. Ik wil het gewoon wel weten ivm kleertjes het kamertje enzo. Gelukkig was 't helemaal gezond. En stond raar te kijken dat ik de kleine al zo goed voel want me placenta zit aan de voorkant! voel al druk geschop kan al voelen met me hand. Ben net terug van strand ben nu wel moe. Ga me liefie maar is emailen dat we nog niet weten wat 't word en dat we toch ook maar eens aan een jongens naam moeten gaan denken. (wat we dus totaal niet kunnen verzinnen) Maar anders doe ik over paar weken gewoon een pretecho, wil het toch gewoon weten. En hoop dat 't goed komt met me vruchtwater want wil toch wel de 40 weken halen liefst nog langer vanwege me vriend. haha zal wel de enige zijn die dat wil ;)

liefs rian

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Rian, Jammer dat ze niet gezien hebben wathet gaat worden. Gelukkig was alles goed en hoef je je ook niet zorgen te maken over het vruchtwater dat houden ze wel goed in de gaten.

Deel Deze Pagina