VOORSPELLINGEN Brigitte: Jongen MissX: Jongen Pooh76: Meisje Maart: Meisje Joepie: Meisje xxRianxx: Meisje Ief: Meisje Darce: Meisje Saskia: Jongen Lucky1979: Jongen Patries: Meisje Suus1983: Heeft geen idee Mouschy; Meisje Sophie: Meisje Han: Meisje Marsab: Meisje Ponyville: Jongen Noor: 2 Meisjes Migga: Jongen Kristel: meisje GESLACHT Ief: MEISJE Berbel: JONGEN Kristel: JONGEN Marsab: VERASSING Suus: JONGEN Virginie: JONGEN Migga: JONGEN Maart: MEISJE Totaal 5 JONGENS 2 MEISJE 1 VERASSING
Gefeliciteerd maart: een meid! Leuk hoor...... En lekker genoten van je echo? Nog leuke fotootjes meegekregen? Benieuwd hoe groot die van ons is... met 12 weken liep ie een week voor op de groei dus ben benieuwd... Maar weet bijna zeker wanneer de eisprong geweest is dus als ie groter is dan is ie in ieder geval niet verder.....
Ja hele leuke foto's meegekregen en ook een dvd en een leuke knuffel. De foto's heeft ze ook op een cd gezet en de foto's in een boekje.
Hoi hoi allemaal, Ik kom maar weer eens kijken voordat iedereen bevallen is en ik alles ertussenin gemist heb Is er ook iemand van ons die het niet wil weten wat het geslacht is. De afgelopen zes keer had ik er geen behoefte aan om het te weten. En dat is nu eigenlijk hetzelfde, ik ben zo bang dat er een stukje spanning afgaat zo na de bevalling. Over vier of vijf weken, -ik moet nog een afspraak maken- krijg ik de 20 weken echo dus dan zouden we het kunnen weten. Maar ik twijfel zo. qua verhoudingen binnen ons gezin, we hebben nu vijf zoons en één dochter verwacht ik half weer een zoon te krijgen. En Caruli heeft een meisje voorspeld. Als ik echt naar mijn gevoel luister en de kwalen vergelijk dan denk ik zelf een meisje. Dus wie weet wordt de stand dan een beetje gelijk. Statistiek hebben de jongens wel altijd voor gestaan eigenlijk, dus zou het niet zo gek zijn als dat hier ook zo was. Wat is jullie reden geweest om het geslacht vooraf te weten, behalve dan dat je blauwe of roze kleertjes kan kopen. Hier al redelijk de nesteldrang ik haal alles overhoop ondertussen. Uitzoeken, opruimen, nieuwe plekken geven. De kasten en dozen met kleding. De kastjes in de keuken. En manlief zit ik achter zijn vodden om dat haakje op die ene belangrijke plek te hangen Misselijk ben ik zo af en toe ook nog. Daar heb ik wel genoeg van intussen, het mag nu wel wegblijven. Ik ben ook voor isschias-klachten al bij de manueel-therapeut geweest, de isschias is nu weg al heeft die plaatsgemaakt voor een lage rugpijn waarvan ik weet dat het zich later verergerd tot bekkenpijn. Afgelopen week het hartje voor het eerst gehoord, door de echo bij de eerste controle liep ik dat mis jammer genoeg. En het was heerlijk om dat treintje te horen.
maart, leuk een meisje! brigitte, fijn dat je jurk zo goed zit ik heb de etosdoos al gehaald, altijd leuk die kadootjes
Maart: gefeliciteerd: een meid! Dus helemaal los op de roze kleertjes? Leuk hoor! Moons: hoe was het bij jou? Allemaal lekker genoten van het mooie weer? Had helaas een erg drukke dag op het werk, maar was om 16 uur klaar en heb er toen alsnog van genoten! Liefs Noor
Gefeliciteerd Maart! Echt hartstikke leuk; een meid! Miertje, ik wilde het geslacht graag weten omdat ik in de eerste plaats gewoon vreselijk nieuwsgierig ben! Daarnaast merken mijn vriend en ik allebei dat het nu ineens allemaal zo "levensecht" is! We weten wat het wordt, we weten hoe hij gaat heten, kortom, de beeldvorming is nu veel beter. Ik ben er niet bang voor dat de verrassing er na de bevalling vanaf is; dan is het toch ook weer een verrassing hoe onze kleine vent eruit ziet en op wie hij in eerste instantie lijkt! Ik heb de etos-doos ook al opgehaald; vond hem leuk! Wanneer zouden we de andere dozen kunnen verwachten?
weer zo'n mooie zonnige dag... heerlijk! Hier nog 1 dagje wachten op de 20 weken echo.... ben erg benieuwd.... hopen dat alles goed is en dat we ook nog als bonus mogen zien wat ukkepuk is..... Volgens mij heb ik trouwens de Etosdoos 2 keer aangevraagd... Een keer bij etos zelf en een keer via jongegezinnen..... oeps....
Maart Gefeliciteerd met je kleine meid! Wat leuk.. Je zal wel in de wolken zijn hihi.. Ik moet nog een dagje wachten hihi, ik hoop ook dat alles gezond is en dat wij kunnen zien wat het word.. Je bent dus ook al verder. Dan ben je volgens mij in augustus uitgerekend toch?
Goedemorgen meiden, Sorry dat ik nu pas reageer, geen tijd gehad gisteren. Maart, een meid, wat leuk. Hier gisteren de echo gehad, alles zag er heel goed uit, en overduidelijk eeeeeeeeeeeeeeen JONGEN. Dus weer een jongen op het september forum. Onze jongens krijgen dus een broertje. Hij was heel erg bewegelijk, erg leuk om te zien, zal later even foto's plaatsen. Geniet van de mooie dag vandaag. Liefs Moons
VOORSPELLINGEN Brigitte: Jongen MissX: Jongen Pooh76: Meisje Maart: Meisje Joepie: Meisje xxRianxx: Meisje Ief: Meisje Darce: Meisje Saskia: Jongen Lucky1979: Jongen Patries: Meisje Suus1983: Heeft geen idee Mouschy; Meisje Sophie: Meisje Han: Meisje Marsab: Meisje Ponyville: Jongen Noor: 2 Meisjes Migga: Jongen Kristel: meisje GESLACHT Ief: MEISJE Berbel: JONGEN Kristel: JONGEN Marsab: VERASSING Suus: JONGEN Virginie: JONGEN Migga: JONGEN Maart: MEISJE Moons: JONGEN Totaal 6 JONGENS 2 MEISJE 1 VERASSING
Brigitte, veel plezier met aftellen. Spannend hoor. Wij zijn bijna 1 jaar getrouwd, lijkt nog of t gisteren was Zo leuk dat steeds meer van ons weten wat t wordt. Ik kan de nieuwsgierigheid bijna niet meer aan. En spannend of t gezond is voor zover ze kunnen zien. Aanstaande zaterdag schiet al op! Succes allemaal en geniet ze. Liefs, Sophie
@Moons: leuk hoor een jongen! De jongens zijn wel in de meerderheid hier op het forum.... Hadden jullie zelf ook gedacht dat het een jochie zou worden? En wat een leuke foto's... een droppie! Wat 3-D echo's allemaal kunnen laten zien ongelooflijk... Wij krijgen morgen volgens mij gewoon 2 D maar maakt niet uit... als alles maar goed is
Moons gefeliciteerd met jouw kleine ventje. Was je voorspelling ook een jongen? MissX, nog 1 dagje wat spannend ook voor jou. Ik ben nu 1 september uitgerekend. Dus ik blijf nog wel een echte september mama. Brigitte, spannend. Jouw grote dag is nu wel heel dichtbij. Ik heb de etos doos ook opgehaald, altijd leuk.
Ik ben er wel vanuit gegaan dat het weer een jongen was. Kon me niet voorstellen dat wij een meid zouden krijgen, al had ik dat natuurlijk ook heel leuk gevonden. Wij kregen de echo ook in 2d hoor, maar ze heeft tussendoor af en toe even 3D aangezet. De mooiste beelden van 3D zijn tussen de 25 en 30 weken, omdat de baby dan al veel meer onderhuids vet heeft. Nu zijn ze nog een beetje "eng" botjes met een velletje erover, maar inderdaad heel mooi om te zien dat zo'n kleintje al helemaal af is. De echo was ook heel duidelijk. Liefs Moons
Heyy meiden, Moons: gefeliciteerd met nog een knul. Fijn dat alles goed was! Brigitte: Fijn dat de jurk nu goed past. Veel plezier morgen. En vrijdag natuurlijk! miss X: Jij ook veel plezier morgen! Hier gaat alles goed, Mannetje spreek ik bijna iedere dag via msn, Nu heeft hij het nog niet zo druk, vandaag moest hij voor het eerst wat doen, was zenuwachtig, gelukkig was alles goed gegaan. Me buik groeit echt niet, terwijl bij me vorige ik nu al een echt buikje had iedereen zegt 't ook tegen me maak me nu wel zorgen ivm met dat vruchtwater tekort. Gelukkig morgen naar verloskundige, vraag gewoon of hun even willen kijken anders moet ik nog 2 weken wachten tot ik naar gyn mag. Het zit me gewoon helemaal niet lekker en heb er beetje slecht gevoel over. Maarja ga lekker geniet van de zon, me zoontje heeft dus al lekker bruine kop weet niet van wie hij dat heeft want ik verbrand altijd meteen, vast van ze vader. Ben zo jaloers. Liefs rian
Maart en Moons: gefeliciteerd! \/ Oh, wat leuk is dit toch! Ik vind het heel grappig om te zien hoeveel kleine mannetjes er geboren zullen worden in september. Ben ook heel benieuwd of er meiskes bij zullen komen - ik hou het voor mezelf nog steeds op een wijffie! Morgen controle bij de vk en aftellen tot 7 mei - wij willen het ook zo graag weten. Laatst zei iemand tegen mij: "maar het leven heeft al zo weinig verrassingen." "Nou," was mijn antwoord, "ik heb er al vele gehad, ook nare. Dus laat ons maar genieten van een leuk weetje, i.p.v. een vraag!" Mooi weer vandaag. Ga zo met drie vriendinnen een reunie houden, lekker eten en aan het malt bier of de Rivella - we konden altijd goed wijn drinken, maar twee geven nu borstvoeding, eentje zit aan de Clomid en ik ben natuurlijk zwanger. Dus dat wordt non-alcoholisch genieten en sowieso leuk! Tot gauw weer en een ieder die de komende week voor de echol of controle gaat: succes!
AGENDA April MissX: 16 April 20 weken echo (20 weken) Darce: 16 april vk (hartje en controle) Brigitte: 16 april 20 weken echo en VK controle xxrianxxx: 16 april VK controle Marjannie: 16 april (20 weken echo) Las: 17 april echo (20 weken) Lucky1979: 17 April VK controle (hartje luisteren) Ponyville: 17 april VK controle (19 weken) Gonzo: 17 april echo Ponyville: 18 april; pretecho voor het geslacht (19 weken) Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Triez: 23 april ( controle VK) Maart: 24 April (20 weken echo) Jikke: 25 april VK controle Patries 28 April (20 weken echo/ 18w5d) Mei Patries 2 Mei VK controle (19w2d) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) 7 mei 20 weken echo Ponyville: 3 mei (20 weken echo) donderdagavond om 19.30 uur Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Maart: 8 mei vk controle (23 weken) Triez: 8 mei ( 20 weken echo, 21 weken) Saskia: 8 mei (20 weken, controle vk) Ief: 9 mei vk controle (22 weken) Saskia: 9 mei (20 weken echo) Mouschy; 15 mei 3D echo! Mouschy; 25 mei VK controle