@Suus: regelmatig blijven eten wil nog wel eens helpen tegen de misselijkheid... ik doe het hier ook en sinds ik dat doe gaat het redelijk goed Mijn schoonvader heeft zich per ongeluk al versproken bij de vader van mijn vriends beste vriend... dus die moeten we ook maar even bellen... En mijn beste vriendin weet het ook dus mag hij het ook wel weten.... hahahahaha.... Ik heb zelf al jaren geen contact meer met mijn vader maar de vriend van mijn moeder maakt veel goed... die zat ook met natte oogjes toen wij het vertelden
Haha, hoe herkenbaar. Sinds we vorige week getest hadden, zoekt het mannetje hier ook veel informatie op. Hij heeft een site gevonden waar je met de dag/week/maand kunt zien hoe je baby eruit ziet, wat de moeder voelt e.d. Ikzelf ga morgen de huisarts bellen, want die heeft tot 7 januari vrij. Heb nog het een en ander te vragen en vind het ook wel fijn als het in m'n dossier komt te staan. Ik was trouwens afgelopen donderdag in een maffe bui; begon erg te twijfelen, was gewoon vreemd Ik heb toen weer een test gedaan (ook al vertelt je lichaam dat je zwanger bent) en het teststreepje kwam nog eerder dan het controlestreepje. Ook nog steeds kijken of er wat aan het WC-papiertje zit... pfff, haha. Voor de rest nog steeds krampjes, steekjes enzo. Net of je ongesteld moet worden. Boobies worden nu wat meer gevoeliger...
Hallo meiden, Ik weet sinds vandaag dat ik een september mama ga worden. Net als julie! Heerlijk he om zwanger te zijn! Gr Droom
jeetje wat gaan jullie goed! Komen er steeds meer bij en we zijn er nog lang niet, hopelijk ik ook, maar dat duurt nog minimaal 13 dagen voordat ik daar antw op heb. Meiden geniet er lekker van, en hou jullie in de gaten Liefs Ikke
wat leuk dat we alweer in de september maand zitten...wat gaat het allemaal toch snel..voor alle nieuwe zwangere...geniet van deze mooie tijd...xxx sonya
Alle nieuwe septembermama´s GEFELICITEERD! Ik had nog een vraagje. Hebben jullie ook zo´n gevoel alsof je in de sportschool heel erg je buikspieren hebt getraind? Ik heb constant het gevoel alsof ik spierpijn heb, zo net onder mn borsten. Soms is het weg, maar dan komt het weer... Is dit ook bekend bij iemand? Voor de rest eigenlijk nergens last van. Mn spijkerbroek zit alleen wel strak, pffffff Gr. Joyce
hey joyce, ja die spierpijn komt mij ook wel bekend voor! vooral met hoesten, niesen of de hik hebben... broek zit nog gewoon lekker...
Alle nieuwe september mama's gefeliciteerd en welkom. Hier nog niet veel klachten, alleen zeer slecht slapen en dat terwijl ik juist erg moe ben... Lekker genieten allemaal en hopen op een koele zomer Domino
Hey Bianc, Inderdaad ook met hoesten, ik hou nu automatisch al mn buik vast Daarnaast heb ik ook constant een vol gevoel, maar ik eet wel gewoon, anders gaat het niet goed, hahaha En ook nog geen last van mn boops.... En ik hoop zeker op een koele zomer, pfffff Liefs Joyce
Ik hoop ook op een niet al te hete zomer.... of ik moet het dan nog net zo koud hebben als nu.... hihihihi... dan mag het van mij wel 30 graden worden...
nou brigitte daar trek je je niets van aan hoor. op dat moment interreseerd je maar weinig. De jongste bij mij is geboren op de warmste avond van 2003 vandaar. En we sliepen toen nog op zolder! groetjes las
We zullen zien.... en ach in augustus zijn we al het goed is allemaal lekker met verlof dus dan liever at zon dan regen regen en regen (zoals afgelopen jaar)... eerst maar eens zien dat alles goed is....
Brigitte22 Jij sprak erover dat je het zo koud hebt. Ik zit af en toe ook te rillen en dan krijg ik het echt niet warm. Meestal ga ik dan lekker in bad, maar zal dit ook een verschijnsel zijn? Vooral omdat je temp natuurlijk wel hoger is dan normaal... Gr. Joyce
Hallo nieuwe september mama's van harte gefeliciteerd! die spierpijn komt mij ook bekend voor vooral als ik me uitrek bij mij zit het dan alleen lager bij mijn buik. Ik las net over paardrijden, ik heb het de vorige keer tot 25 weken gedaan, toen werd ie kreupel. Ik heb wel een tinker dus vrij rustig en zit als een stoel dat scheelt wel.
hey... ik heb het helemaal niet koud terwijl ik normaal altijd koude voeten en handen hebt, nu zijn ze gewoon warm! ook als ikbuiten ben geweest,echt vaag!
Oh, ok! Dan heb verkeerd gelezen Ik ben eigenlijk altijd een koukleum geweest en nu nog steeds, hahaha Gr. Joyce
@Joyce: ik heb het wel steenkoud... ben in de winter altijd al een koukleum maar nu is het nog extremer... zit ik met 2 truien aan en dan heb ik het nog niet warm... maar zal inderdaad wel komen omdat je lichaamstemp hoger ligt..... En met een lekker dekentje en een bakje thee op de bank is ook totaal geen straf hoor... Alleen op mijn werk is het soms wat onplezierig maar goed...
Nieuwe sept. mama's welkom Ik heb het dan weer heel koud dan weer heel warm. Lekker bad wil ook wel helpen Alhoewel ik dan de neiging heb in een heel heet bad te zitten, maar dat kan natuurlijk niet Mijn spierpijn zit ook lager. Ik heb af en toe t gevoel dat ik flinke spierpijn in mn baarmoeder heb. Jullie hadden t over opa's. Mijn vader was ook al zo blij. Kreeg tranen in zn ogen en bleef me zoenen en omhelzen. Leuk is 't heh als anderen zo meeleven. Brigitte, gelukkig dat je geen helderrood meer zag. Kan me voorstellen dat dat t een opluchting is. X Sophie