op de helft en we gaan ervan uit dat alles natuurlijk goed gaat. vanavond de echo ben heel erg benieuwd! groetjes las
@ief: hier duurt het meestal rond een week. soms een dag langer.. maar nooit minder vandaag moet poeslief onder het mes tho. In het begin was ze vooral erg aaibaar.. toen werd ze "vervelend klef" en inmiddels liep ze luid mauwend door het huis te stalken en overal druppeltjes urine te verliezen... dus tja.. vorige week toen ze al "huilende" door de gang aan het stalken was snachts... en er sochtends een bijzonder vies ruikend plekje op de bnak zat.. toch de beslissing maar genomen. we hebben hetnooit gedaan omdat ze superbang is voor mensen. maar vanochtend leek het wel alsof er 3 katten in het mandje zaten zo ging ze tekeer en bij de dierenarts was ze alweer hlemaal stil maar met van die grote bange ogen Ben benieuwd of alles goed gaat.. mogen om 12 uur bellen Het is alleen niet de sterilisatie waar ik me zorgen om maak.. meer over hoe ze zich zal gedragen tegen de tijd de narcose uitgewerkt raakt bij de dierenarts lag op de balie een grote zwartwitte kat lekker te genieten van alle aandacht. dus bi jde vraag wat er aan de hand was maar gezegd dat we graag willen dat ze net zo relaxt word als de kat op de balie helaas was dat niet mogelijk volgens de dierenarts je kan overigen nu vast bellen voor een afspraak over anderhalve week dan zit je zeker goed qua timing sochtends brengen, smiddags halen.. goed te doen dus.
VOORSPELLINGEN Brigitte: Jongen MissX: Jongen Pooh76: Meisje Maart: Meisje Joepie: Meisje xxRianxx: Meisje Ief: Meisje Darce: Meisje Saskia: Jongen Lucky1979: Jongen Patries: Meisje Suus1983: Heeft geen idee Mouschy; Meisje Sophie: Meisje Han: Meisje Marsab: Meisje Ponyville: Jongen Noor: 2 Meisjes Migga: Jongen Kristel: meisje Joyce: Meisje GESLACHT Ief: MEISJE Berbel: JONGEN Kristel: JONGEN Marsab: VERRASSING Suus: JONGEN Virginie: JONGEN Migga: JONGEN Maart: MEISJE Moons: JONGEN Miss X: MEISJE Brigitte: VERRASSING Totaal 6 JONGENS 3 MEISJES 2 VERRASSINGEN
@Sas: aaah: meestal zijn ze erg lodderig na de ingreep (dat hadden onze mannetjes) en dan zakken ze een beetje door de achterpootjes/vallen om... Sneu, maar zoooo schatrig! Bij ons waren ze een dag sloom en daarna zo goed als normaal. Heb je al krantensnippers in de kattenbak gedaan? Liefs Noor
Goedemorgen Mama's Een kat op poes castreren duurt soms maar een dag en ze zijn er snel overheen. Is helemaal niet zielig. In het begin eventjes slap maar daarna klimmen ze alweer in de boom alsof er niks is gebeurd. Met mij gaat het wel oke.. Voel af en toe depri gevoelens aankomen. Ik weet niet hoe dat komt. Wij weten eindelijk dat het een kleine meid word en maandag gaan we het voorlopige koopcontract tekenen van ons huisje dus alles is in bloei. Maar ik voel me niet zo. Ik voel me een beetje ongelukkig Ik hoop dat het hormonen zijn. Hebben jullie hier ook last van?
Goede morgen mama's Ik zag dat er voor vandaag weer een aqantal afspraken staan. Las veel suc6 en plezier bij de echo. MissX, ik ken dat gevoel. Ik heb soms ook zo'n aanval. De ene keer voel ik me down en de andere keer weer helemaal gelukkig.
Goedemorgen meiden. Ik kom net bij de VK vandaan en alles was weer goed. Bloedruk was goed, kindje was goed gegroeid en natuurlijk weer het hartje gehoord. Ik heb niet zo'n angelsound dus dat was wel weer even fijn! 8 mei krijg ik de 20 weken echo en 15 mei ga ik weer naar de VK voor controle. Dan ben ik over de helft. Wat gaat de tijd toch snel. Voor we het weten liggen we te puffen...
hier gaat het wat minder heb last van bi en werk nu therapeutische. heb erg veel last van. kan niet zitten kan niet lopen oo alles doet pijn. maar goed hier ook last van depri buien en dan moet ik janken om niet eigenlijk. maar naar z`n jank bui gaat het het weer een beetje beter met me. het is nu ook de tijd van het jaar weer bij me ben toen 28 april getrouwd en 22 mei is mijn vriend overleden en dat is straks 3 jaar terug maar het blijft een rot periode. 7 mei hebben wij 20 weken echo ben erg beniewd wat het wordt. ik was 1 kilo aangkomen en ben nu weer 1 kilo afgevallen. groetjes joepie
mja mijn kater was idd een dag lang lodderig.. wilde wel eten.. maar enkel als we het kwamen brengen dag erna rende hij weer rondjes de abessijn rende 2 uur na de operatie alweer dus het varieerd een beetje.. maar meestal duurt het wele en dagje punt is meer dat we ons afvragen of ze nu weer angstiger is geworden straks.. of niet. dus meer sterkte voor poes.. dan voor ons he
moons dat zal best wel lukken alleen ben ik zo verdomd nieuwgierig! Wil iemand nog een gokje wagen? groetjes las