Ga gewoon nog uit van blaasontsteking want heb nog wel last van buik. Want dat kan weeen geven. En zo niet dan moeten ze maar wat gaan zoeken want dat weinig vruchtwater zat me al niet lekker. liefs rian
Jeetje Rian, das schrikken meid! Hoop voor je dat het rustiger wordt en blijft! Denk aan je hoor! Hopelijk heb je vlug meer duidelijkheid! liefs Noor
Hai rian, doe lekker rustig aan (voor zover dat gaat met die kleine man om je heen). Ik heb zelf met 13,5 week weeen gehad en hiervoor bijna een week plat gelegen. Nu doe ik het nog steeds rustig aan, maar het gaat gelukkig (op flinke harde buiken als ik teveel gedaan heb) nu best goed. Bij mij hebben ze idd ook nagekeken of het een blaasontsteking was, maar dat was niet het geval. En groot gelijk dat je naar het vruchtwater laat kijken, ze kunnen je maar beter geruststellen, toch? liefs, pooh
bah dat is schrikken rian! :/ voel je je nu al wat beter? poes doet het hier trouwens weer helemaal en zelfs erg kroelbaar.. misschien voelt ze zich toch nog wat rot ondanks de pijnstiller ze is in ieder geval niet vergeten heo ze sochtends je melk moet jatten enkel 1 ding doet ze niet meer.. en dat is mauwen? nahja.. dat komt vast vanzelf weer
heb mezelf er ook maar bij gezet. Las: ik ben ook zwanger van de 4e en iedereen zegt dat dit ook weer een meid word. Heb 2 jongens eb 1 meid. Ik zelf heb geen idee, en het maakt me ook niet uit. aan de ene kant denk ik leuk, van alles 2 en aan de andere kant heb ik zoiets van een jongen is ook wel stoer. We zien en horen het hopenlijk 3 mei (20 weken echo), en dan zal ik het jullie vertellen. Ik heb 'savonds onzettende opgezette onderbenen (vocht) doet geen pijn of zo maar zit me niet lekker. Zijn er meer die dat nu al hebben? Groetjes, Jikke
Leuk Las, een meid. Was alles goed? Mooi he die 3/4 D Echo, al helemaal af, maar nog heel klein. Gefeliciteerd meid. Liefs Moons
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Maart: MEISJE - uitgerekend 1 september Mouchy: ? - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING - uitgerekend 4 september Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september Rian: ? - uitgerekend 6 september Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Sophie: ? - uitgerekend 9 september Kim: ? - uitgerekend 10 september Pooh: ? - uitgerekend 12 september Jikke: ? -uitgerekend 14 september Joyce: ? - uitgerekend 16 september Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Han: ? - uitgerekend 23 september Saskia: ? - uitgerekend 24 september Joepie: ? - uitgerekend 24 september Patries: ? - uitgerekend 24 september Lucky: ? - uitgerekend 25 september Darcy: ? - uitgerekend 25 september Noor: ? - uitgerekend 29 september Verwacht: 6 JONGENS 4 MEISJES 2 VERRASSINGEN 15 NOG ONBEKEND
AGENDA April Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Triez: 23 april ( controle VK) Maart: 24 April (20 weken echo) Jikke: 25 april VK controle Patries 28 April (20 weken echo/ 18w5d) Mei Patries 2 Mei VK controle (19w2d) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) 7 mei 20 weken echo Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Rian: 7 mei (controle gyn vruchtwater) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Maart: 8 mei vk controle (23 weken) Triez: 8 mei ( 20 weken echo, 21 weken) Saskia: 8 mei (20 weken, controle vk) Ief: 9 mei vk controle (22 weken) Saskia: 9 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Mouschy: 25 mei VK controle
FF de agenda bijgewerkt met mijn VK afspraak: AGENDA April Mouschy: 20 April echo van 21 weken Noor: 20 april echo en controle Gyn (16w6d) Sophie: 21 april (20 weken echo) Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 April (20 weken echo) Triez: 23 april ( controle VK) Maart: 24 April (20 weken echo) Jikke: 25 april VK controle Patries 28 April (20 weken echo/ 18w5d) Mei Patries 2 Mei VK controle (19w2d) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) 7 mei 20 weken echo September: 3 mei (20 weken echo) donderdagavond om 19.30 uur Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Rian: 7 mei (controle gyn vruchtwater) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Maart: 8 mei vk controle (23 weken) Triez: 8 mei ( 20 weken echo, 21 weken) Saskia: 8 mei (20 weken, controle vk) Ief: 9 mei vk controle (22 weken) Saskia: 9 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Mouschy: 25 mei VK controle
dat had ik al begrepen bij je antwoorden. Leuk hoor! lekker genieten maar. In welke volgorde heb jij je kids? Ik eerst 2 jongens van 6 en 7 en daarna een meisje van 4. Jikke
Heyy meiden, Hier is het weer redelijk rustig geworden. Baby schopt ook weer dus dat stelt me weer gerust. Denk gewoon alle stress van laaste tijd, waar ik zelf niet zoveel van heb gemerkt, maar moet toch wel inzien dat alleen alles doen en ook me mannetje in spannende situatie zit, me toch wel op kan breken. Geestelijk kan je je makkelijker op de been houden dan lichamelijk want dat kan je moeilijk zelf beslissen. Pooh: ja, rusten hebben ze mij ook geadviseerd. Haha alleen snappen me hond en kleine dat niet. En ben ook niet van 't rustig aan doen. Maar soms moet je. Gaat het met jou nu wat beter? Las; Gefeliciteerd met een meid nou alles al weer vergeten haha liefs rian
ben blij dat je weer vrolijk bent rian en las: nog gefeliciteerd! las er helemaal overheen net *schaam* /me kan niet wachten tot de echo.. ben nu toch wel erg nieuwsgierig *grin* en ik maar roepen dat het me niet uitmaakt.. maar jobs nieuwsgierigheid is aanstekelijk kennelijk
Rian, Gelukkig dat je je weer beter voelt en geen bloedverlies meer heb. Wat zal dat schrikken geweest zijn zeg! Las Gefeliciteerd met een meisje, leuk hoor! Hier alles goed. Sinds 2 dgn voel ik ook de kleine beeb, echt heel bijzonder! In het begin kan je het gevoel niet plaatsen, maar naarmate het steeds terugkeert weet je het zeker Vraagje: Hebben jullie wel eens positiekleding online besteld? Ik zit af en toe op internet te surfen en je kan dus genoeg online bestellen, maar ik weet het eigenlijk niet? Wie heeft hier ervaring mee?
wanneer moet je zwangerschapsgym en dergelijke gaan regelen trouwens? en eh.. tja.. zwemmen, gymen.. yoga... ik weet niet eens zeker wat ik wil! denk dat ik zwemmen wel erg fijn vind gymen is makkelijker yoga vindt ik niet ultiem nodig.. tai chi al 1x per week voor de rust in hoofd en lijf en er zijn vast nog een paar opties die ik gemist heb onderweg