Saskia, Ik heb het toevallig afgelopen maandag aan de Vk gevraagd. Zwangerschapsgym moet je voor je 5e maand regelen werd mij verteld. Dus ik heb het gisteren gelijk aangevraagd. Het ligt aan je verzekering of het vergoedt wordt of niet. Bij mij wordt het waarschijnlijk niet vergoedt en kost dus 130,- Ik ga het wel indienen en misschien wie weet, krijg ik wel een gedeelte vergoedt. Gr. Joyce
hmm eens kijken wat agis wel/niet vergoed dan weet het niet zo goed eigenlijk... gedoe ook altijd en voor de 5e maand.. begint op te schieten voor de meeste mensen hier heb GEEN idee wat ik leuk ga vinden tho... kan me er namelijk helemaal NIETS bij voorstellen
Ik ga morgen zwangerschapszwemmen is gewoon inloop ben benieuwd In Mei begin ik met Zwangerschapscursus gewoon bij thuiszorg. Kost me helemaal niks net als de Yoga dus ik ga lekker van alles doen.
Las gefeliciteerd: een meid! Leuk hoor, dan heb je het netjes verdeeld! En inderdaad maken de meisjes wel een inhaalslag! Rian: goed te horen dat het beter gaat! Misschien dat spanning inderdaad een grote rol speelt, wel begrijpelijk. Hoop dat het rustig blijft! Liefs Noor
Ik zat net inderdaad op de site van thuiszorg te kijken en daar kost de zwangerschapscursus helemaal niks Scheelt me dan toch weer 130,- Waarom nu dat verschil? Dus ik denk dat ik me daar ook ga aanmelden. Zo zie je maar weer, je moet altijd weer verder kijken dan je neus lang is
MissX: ik zie dat jij uit Amsterdam kom. Heb jij je toevallig ook aangemeld bij thuiszorg Amsterdam? Daar zie ik dus dat de cursus niks kost
Hmm ik heb net even gemaild voor zwangerschapszwemmen in r'dam charlois.. maar daar doen ze niet aan in het zwembad woon er nog niet.. dus ook geen flauw idee wat er allemaal in de buurt zit gedoe allemaal *mok*
Hallo allemaal, Ik lees nog af en toe mee... en ik kan nu toch weer wat melden... Na de curretage van 20 februari.. Lijkt het nu bij de eerste poging (na eerste cyclus) al meteen raak te zijn... 1ste test van het huismerk van de apotheek gaf een nadrukkelijke streep. Dus zoals het er nu uitziet ga ik me aanmelden bij de december OUDERS Groetjes, Ouder
oe wat gaaf ouder! het is je echt van harte gegund! Ben blij dat het nu toch nog goed lijkt te komen! @las: eh geen rijbewijs vooral ook wat had je in gedachten?
ouder dit is echt gaaf nieuws! Zo snel. Ik hoop en ga ook heel hard meeduimen dat het allemaal goed gaat en jullie in december een lief klein babytje mogen vast houden. Probeer er toch van te genieten hoe moeilijk dat ook is. groetjes en veel liefs las
Vraagje: Hebben jullie wel eens positiekleding online besteld? Ik zit af en toe op internet te surfen en je kan dus genoeg online bestellen, maar ik weet het eigenlijk niet? Wie heeft hier ervaring mee?[/quote] ik heb ook wel wat bestelt via internet bij de h&m.com en bij de wehkamp dat beviel me wat minder. maar bij h&m is het wel goede kwaliteit. de meisje maken een inhaalslag zo te zien. ik denk dat wij ook een meisje krijgen. ben beniewd nog een poosje geduld hebben. groetjes joepie
@las: gefeliciteerd met je meid! @ouder: yeah, gefeliciteerd zeg! echt geweldig nieuws. ik ben aan het werk, maar heb geen zin meer vandaag, moet nog eventjes. Verder niet echt veel te melden. groetjes suus
Hoii Ik heb me inderdaad ingeschreven bij Amsterdam Thuiszorg. Ik weet niet waarom het me niks kost, ik geloofde het ook helemaal niet hihi. Ik weet niet wat het verschil is, maar volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde. Ik ben benieuwd ik moet in mei beginnen en mijn vriend hoeft maar 1 of 2 keer mee en niet elke keer dat is wel fijn. Joya schijnt ook gratis te zijn net als die andere ouderschap cursussen. Ik ben benieuwd. Eerst morgen maar zwemmen, ben benieuwd.. XXXX
Ik heb ook weer nieuwe buikfoto's en moest gisteren were bikini's passen. Nou mijn lichaam is wel erg gegroeid hoor moet echt heel erg wennen hihi
@Las: Gefeliciteerd. Een meisje! @Ouder: Dat is goed nieuws zeg! Gefeliciteerd. Geniet er van! @Rian: Ik ben blij dat het weer beter gaat!
heyy meiden, toch een blaasontsteking. Dacht het al want nu elke keer als ik moet plassen harde buiken. Nu medicijntjes. Ik ga niks doen aan cursus bij vorige ook niet gedaan, en zit ook met me kleine enzo, heb al cursus genoeg maar dat 't gratis was wist ik ook niet wat apart. liefs rian