Migga het gaat vast niet lang meer duren hoor! Brigitte een hele fijne dag, geniet er van! Han ik vond het ook heel moeilijk om mijn kleintje af te geven op het kdv maar als ik zie hoe leuk ze het nu vind, ben ik blij dat ik het gedaan heb, en ik vind het ook heerlijk om even iets anders aan mijn hoofd te hebben. Het is idd een moeilijke keuze maar je moet doen waar je je goed bij voelt.
@migga: mijn buik lijkt wel wat op die van jou (nou ja, mijne is iets dikker als een vetrolletje) maar qua groei dan. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, misschien heeft dat er idd wel mee te maken. Maar het zal binnenkort vast heel hard gaan. Lijkt me eerlijk gezegd wel erg leuk om met mijn buikje te kunnen showen hoor..
Hmm mijn baarmoeder lag met eh.. 12 weken helemaal naar achter gekanteld betekend dat automatisch dat je placenta naar voren zit dan? want ook hier ziet het er hooguit alsof ik gwoon te veel gegeten heb. vetrolletje op nasty plek en een te dikke buik die er nou niet echt "zwanger" uit ziet zegmaar
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Maart: MEISJE - uitgerekend 1 september Mouchy: ? - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING - uitgerekend 4 september Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september Danique: VERRASSING - uitgerekend 5 september Rian: ? - uitgerekend 6 september Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Sophie: ? - uitgerekend 9 september Kim: ? - uitgerekend 10 september Pooh: ? - uitgerekend 12 september Jikke: ? -uitgerekend 14 september Joyce: ? - uitgerekend 16 september Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Han: ? - uitgerekend 23 september Saskia: ? - uitgerekend 24 september Joepie: ? - uitgerekend 24 september Patries: ? - uitgerekend 24 september Lucky: ? - uitgerekend 25 september Darcy: ? - uitgerekend 25 september Noor: (2ling) ? - uitgerekend 29 september Verwacht: 7 JONGENS 4 MEISJES 3 VERRASSINGEN 15 NOG ONBEKEND
Ik heb geen idee Sas, maar ik kan me zo voorstellen dat het niets uitmaakt waar je placenta ligt. Mss een goede vraag voor de vk als je weer mag. Bij m'n vorige zwschap lag m'n placenta ook aan de voorkant, maar ik had toch wel een buikje. Volgens mij heeft het te maken met of je naar "buiten" of naar "binnen" draagt en hoe het gesteld is met je buikspieren. Die van mij zitten er voor de sier (als ze er uberhaupt al zitten, hihi) dus mss dat ik daarom ook wat makkelijker uitdij. Maar goed, ik ben ook maar een leek, dus heb ik het ff voor je opgezocht in een van m'n boeken. De schrijfster (een vk) schrijft dat je je buik nooit moet vergelijken met andere zwangeren (makkelijker gezegd als gedaan trouwens). Aan de buitenkant kun je niet zien of je een groot of een klein kindje krijgt. Je lijkt een dikkere buik te hebben als je meer naar voren draagt dan bijv. wanneer je in de breedte en/of meer naar binnen zou dragen. Enne, jij bent toch ook lang? Want bij langere vrouwen lijkt de buik ook altijd iets kleiner. Heb je hier iets aan? greetz, pooh
hmm somehow kwam er ergensn iets verkeerd terecht maar je zou best gelijk kunnen hebben pooh ik hoor het 8 mei wel denk ik
Goedemorgen Mama's Laatse dagje werken voor mij en dan heb ik weer lekker weekend.. Gisteren wezen zwangerschapszwemmen. Het was echt heerlijk, je voelt je zo licht en ik voelde ook gelijk welke spieren in gebruikte, vooral mijn onderug en hoe stijf ik was geworden. En je slaapt als een roos. Ik vond het heerlijk en ga volgende week weer @Han... Je moet zelf beslissen wat je het prettigste vind, of beter gezegd wat je het onprettigst vind. Thuis zitten of je kind achterlaten bij de KDV. Je moet doen wat je het fijnste gevoel geeft. Succes XXX
missx, ik wil ook gaan zwemmen maar weet niet goed vanaf wanneer. Waren er ook die minder ver zwanger waren of weet je dat niet.
Goedemorgen ladies, Hier vanochtend weer erg last van krampen. Mag maandag naar de huisarts. Hopelijk mogen ze me er wat voor geven. De VK zei dat het leek op een spastische darm? De krampen zijn dan echt ondraaglijk. Ik kan dan niet eens meer lopen, zoveel pijn doet het. En op zo'n moment weet ik ook niet of ik moet staan, zitten, liggen, pfffff Echt doodvermoeiend. En als de pijn dan eenmaal voorbij is, hou ik heel de dag een beurs gevoel in mn buik Zijn jullie hier ook mee bekend? Ik let overigens heel erg op mn eten, veel vezelrijk enz....
Joyce, ik ken het gevoel. Ik heb al heel lang een spastische darm. Ik gebruik hiervoor dan ook Metamucil (poedervormig zakje, wat je moet oplossen in een glas water op je nuchtere maag). Dit bevordert het zamen knijpen van je darm, waardoor je niet die kramperige reactie krijgt. Zolang je het gebruikt gaat het prima en merk je ook echt wel verschil. Je ontlasting zal ook anders zijn dan. Maar de pijn wordt een stuk minder. Maar snap precies wat je bedoeld met dat het soms niet uit te houden is! Anders moet je dat maandag even vragen aan de huisarts. Wie weet slaat het bij jou ook wel aan Dus er zijn al dames geweest voor zwangerschapszwemmen. Leuk. Ik heb mij opgegeven voor zwangerschapsyoga. Ik geloof dat ik begin juni (rond mijn 26ste week) moet beginnen. Hopelijk kan ik alle lessen nog meemaken, want de juf gaat in de tussentijd ook nog met vakantie .. Naja ff afwachten dus! Brigitte, hele fijne dag vandaag! Geniet ervan! Fijne dag allemaal xxx
Brigitte trouwt vandaag! Het is prachtig weer dus geniet ervan Brigitte, we denken aan je. En alvast, van harte gefeliciteerd!
Ief, bedankt voor je reactie. Ik zal dit maandag aan de HA voorleggen. Je kan gewoon niet omschrijven wat voor gevoel het is Ik wil er in ieder geval wat voor hebben, want dit hou ik echt niet vol! Terwijl voor mn zwangerschap nooit ergens last van heb gehad....
Joyce, kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor. Ik heb er ook veel meer last van nu met de zwangerschap. Zelfs lucht in mijn darmen kan soms heeeeel pijn doen. maar ook wel weer logisch, want je darmen zin helemaal verplaatst door de zwangerschap. Veel drinken schijnt ook te helpen .. Succes nog eventjes hihi.. Moons wat een super foto'tjes van je echo. Wij hebben ook die 3d gedaan. Ik krijg ze alleen niet in het juiste formaat , anders had ik ze ook ff kunnen showen .
heyy meiden, @ brigitte: fijne dag vandaag! @joyce: wat vervelend. Hoop dat je er wat voor krijgt van de HA. @ miss x: Fijn dat het zwemmen zo leuk was. Hier is alles weer als vanouds nergens meer last van gelukkig. Mijn buik is nog niks te zien. Baal ervan want me normale broeken zitten niet lekker maar zwangerschapsbroeken ook nog niet. liefs rian
Trouwens, heb ik iets gemist of is Ponyville al een tijdje niet meer online geweest? Ik mis haar op het forum