september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    idd dames klootschieten is twentsch 8)

Doe het nu al 6 jara en is erg leuk..Het gaat er eigenlijk gewoon om wie de kloot (een houten balletje die in je hand past, met daaron lood, en dus wat zwaarder) onderhands het verste krijgt...En vanaf dat punt gaat je team genoot verder etc etc..

@ joos, spat is inderdaad shit zeg..Die van mij (sjors) is een appaloosa van 24 jaartjes oud, die is zo bomproof, dat rijden nu geen probleem is...

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig Las, lijkt me geen pretje!

Claudia, ja volgens mij hadden wij vroeger zo'n 'kloot' thuis liggen :)
    Mijn vader komt uit Twente.

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Sophie: ja was vandaag wel blij dat de kleur in ieder geval wel verandert was.... daarnet nog wel even wat bruin (koffie met melk kleur). Ga morgen gewoon voor de zekerheid nog even met de VK bellen dat ik dit weekend 2 keer wat rood gehad heb en nu weer bruin... dan maar even kijken wat ze zeggen.....

4. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    @ claudia
    Ach ja, hij geniet nu van zijn vervroegde pensioen.(en huppelt daar als een jonge hinde door het land... :) geen kreupelheid meer te bekennen!)

Tja, als je een bomproof paard heb zou ik gewoon lekker blijven rijden tot je lichaam aangeeft dat het niet meer lukt! werkt denk ik wel lekker ontspannend!

5. Niet meer actief

NOU ik was vandaag wezen zwemmen bij het meerdal (waren we nog niet geweest) heb het echt de hele dag ijskoud gehad zelfs het bubbelbad vond ik dus te koud, later stonden we in het kleedhokje (gelukkig samen) want toen kreeg ik het weer TE heet en ging ik daar bijna van mijn stokkie (dus niet te koud en niet te heet, kortom lekkere zeikerd dus haha) hebben daarna lekker in bed filmpje gekeken en heerlijk geknuffeld daar was ik wel aan toe want ondanks dat ie echt heel lief voor me is voel ik me soms wel een beetje alleen met al die gevoelens en veranderingen, het is lastig uit te leggen en je voelt je al snel een zeikerd :( best balen, ik weet dat ik niet alleen ben maar soms voelt het effe zo....is moeilijk uit te leggen waarom eigenlijk, het is gewoon allemaal zo nieuw.

6. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hey Meiden, wat een gezelligheid hier! Hou het bijna niet meer bij, haha!

Ooooow Joyce, dat klinkt heerlijk.... EEN BAD! Wat baal ik toch dat wij geen bad hebben! Ik kan daar nu echt naar SNAKKEN ! Lijkt me vooral heerlijk als je voor een thuisbevalling kiest! Hmmm.... lekker in het warme water je weeën weg puffen! Nou ja, zover zijn we natuurlijk nog niet, hihi!

Hier gaat alles prima. Hoewel ik me gisterochtend echt beroerd voelde (heb ook meteen maar lange vingers gekocht, hihi!), ging het vandaag heel goed. Kan wel merken dat mijn maag niet zoveel meer kan hebben. Heb snel last van brandend maagzuur een een "vol" gevoel, zeg maar. Maar verder mag ik absoluut nog niet klagen over mijn kwaaltjes.
    Ik zou toch zoooooo graag willen weten of alles goed is met mijn frummel! Ik ga morgen een afspraak maken met de VK. Hopelijk kan ik er snel terecht! ooooow ik moet er toch niet aan denken dat het mis zou gaan!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    hee meiden, ook hier aldoor koud! Ben ook van mezelf een koukleum, maar ook met een heel dikke trui word ik niet meer warm hoor, zal er toch wel een beetje bij horen. En moe, niet normaal. Ik werk elke dag en dan kan ik 's avonds tegen 20.00 uur al wel naar bed.

Maken jullie je ook zo druk of alles wel goed gaat enz? Wilde dat je net als in Belgie wat vaker een echo kreeg..

Groetjes suus

8. Domino

Domino Lid

19 okt 2006
    97
    0
    0
    Nijmegen
    Moet zeggen dat ik me ook regelmatig best druk maak. Ik voel eigenlijk niets. 't Is dat ik een positieve test had, maar anders zou ik ook zo geloven dat het niet zo is. Heb ook telkens de neiging om nog een test te doen. Gewoon als bevestiging. Misschien als ik straks veel kwaaltjes krijg, verlang ik weer terug naar deze eerste weken waarin ik niets voel / geen klachten heb :)

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hier nog eentje die zich wel druk maakt of alles goed is.... maar ja dat schijnt er ook bij te horen he... ik mag gelukkig volgende week al naar de VK... nog 7 daagjes wachten

10. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    brigitte gelukkig krijg je tenminste wat zekerheid.

en ik denk dat iedereen zich wel druk maakt.
    want iedereen wil toch dat het gezond is!

groetjes las

11. Niet meer actief

ja brigitte het is wel fijn dat je vroeg naar de VK mag beetje extra zekerheid kan geen kwaad, iedereen maakt zich zorgen en ik denk dat heel veel vrouwen met een jonge zwangerschap (4-7 weken) nog te weinig voelen om zeker te voelen, ik moet wel zeggen dat ik me anders voel hoor, geen kwaaltjes maar gewoon een gevoel...probeer me daar aan vast te houden dat helpt..

12. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja dat druk maken ken ik pffff wat ben ik blij als de 15 weken voorbij zijn :rolleyes: Vorige keer ook, ik maak me daar zo druk over.... Is natuurlijk ook helemaal niet goed, maar dat gaat onbewust zullen we maar zeggen.
    Ik pas al een paar spijkerbroeken niet meer :oops: gaat wel snel hoor, dikker worden! ik krijg al van mijn schoon familie te horen dat ze het al duidelijk kunnen zien :confused: Mijn man is eind van deze maan jarig en dan weet de hele fam. het. Dan ben ik 2 maanden ;)

13. Niet meer actief

ja bij een tweede zwangerschap zie je sneller he?

Maar ik moet zeggen dat ik ook al moeite heb met bepaalde broeken en ben nog geeneens 5 weken haha maar goed we zien wel, is voornamelijk heel veel gas (ontvlambare ponyville)

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hahahaha pas maar op ponyville! Licht ontvlambaar! Hier ook wat meer gas dan normaal.. pas nog wel al mijn broeken maar die zaten rond mijn buik altijd al erg ruim dus daar kan ik nog wel een tijdje in doorgroeien... Wel al een hele kleine bolling te zien. De grootste veranderingen zitten wat hoger... mijn boobies zijn al een halve cupmaat gegroeid en heb het idee dat het nog niet klaar is...

15. Niet meer actief

ojee Pammie Anderson pas maar op, brigitte komt eraan :p

Nee nog niets groter en bij is het zelfs gewenst ik heb maar een kleine B cup haha mag wel ietsjes groter worden hoor! maar goed ik ben ook nog maar zo vroeg dus komt allemaal wel, je word wel ongeduldig hoor hiervan!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    @mouschy, wat grappig dat je nu al een buikje kunt zien. Bij mij nog niet, mijn broeken zitten wel wat strakker, maar ik moet eerlijk zgg dat ik denk dat dat komt doordat ik de laatste tijd een paar kilotjes ben aangekomen hihi. Mijn boobies groeien idd wel al..heb al d van mezelf, dus ben benieuwd, vriendlief vind het iig wel erg leuk.

Groetjes Suus

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    @mouschy, wat grappig dat je nu al een buikje kunt zien.
    Bij mij nog niet, mijn broeken zitten wel wat strakker, maar ik moet eerlijk zgg dat ik denk dat dat komt doordat ik de laatste tijd een paar kilotjes ben aangekomen hihi. Mijn boobies groeien idd wel al..heb al d van mezelf, dus ben benieuwd, vriendlief vind het iig wel erg leuk.

Groetjes Suus

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    oeps, 2 keer, sorry,

Mag trouwens volgende week donderdag naar de vk, ben heel benieuwd!

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    gefeliciteerd voor de nieuwe septembermoeders! Leuk dat je gewoon weet dat er elke dag wel weer een paar vrouwen helemaal blij naar de teststrip kijken.

Jeetje, weer een half uur nodig gehad om bij te lezen, gezellig! Vroeger zat ik dagelijks uren op een paardensite, maar die ga ik nu maar verruilen voor deze site. Hbe ik meteen een nieuwe hobby ;)

Over die boobies, bij mij zijn ze echt enorm! Het lijkt wel of ze in de afgelopen 2 dagen (sinds in weet dat ik zwanger ben) ineens als een gek zijn gaan opzwellen. Nu had ik al een D-cup... Ik moet ook echt opletten waar ik mijn armen houd, het doet echt pijn als ik ze per ongeluk aanraak ofzo.
    Sporten gaat nu ook echt niet meer. Ik loop 3 keer in de week hard op een band, maar zelfs met een dubbele sport-bh is dat geen doen meer.

Ik heb het ook constant koud en ik heb hongerrrrrrrrrrr. Ik wilde eigenlijk nog snel een paar kilootjes verliezen voor ik zwanger werd, maar met die vraatzucht die ik nu heb, worden het eerder een paar kilo's meer.

Ik ga zo eens op zoek naar een huisarts in Fijnaart. Ik woon daar nu 1,5 jaar, maar heb nog niet eerder een dok nodig gehad.

Hebben jullie je al aangemeldt voor moeders voor moeders?

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik had me wel aangemeld voor moeders voor moeders maar woon in een gebied waar ze niet zitten dus helaas......

Deel Deze Pagina