Dag allemaal! Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad en we krijgen een gezonde meid! We hadden een super goede echoscopist gehad met 2 stagairs en zij hadden flink de tijd genomen. Met z'n 3'en de conclusie getrokken dat er echt niets tussen de beentjes hangt... hihi. We zijn heel blij en we gaan het vanavond echt even vieren. Lfs Pomme
wat druk hier. Joyce wat vervelend! Maar wel fijn dat je je baby dan voelt maakt alles weer goed he liefs rian
pomme: GEFELICITEERD! De meiden lopen voor! wie had dat nou nog verwacht, maar de jongens van noor komen er nog bij maarja nu lopen de meiden ff voor. liefs rian
Pooh, goed dat alles goed was. Jammer dat we het niet mogen weten. Zal ik je voorlopig als verrassing erop zetten. Joyce, ik zal je er meteen tussen zetten. Pomme, gefeliciteerd een meid wat leuk. de meiden lopen weer voor.
April Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 april (20 weken echo) Triez: 23 april ( controle VK) Maart: 24 april (20 weken echo) Las: 24 april VK controle Marsab: 25 april VK controle Jikke: 25 april VK controle Mei Toontje80: 1 mei (20 weken echo) en 3D ECHO (samen op een dag) Joyce: 1 mei (20 weken echo) Patries: 2 mei VK controle (19w2d) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) 7 mei 20 weken echo Noor: 3 mei: echo (18w5d) Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Rian: 7 mei (controle gyn vruchtwater) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Maart: 8 mei vk controle (23 weken) Triez: 8 mei ( 20 weken echo, 21 weken) Saskia: 8 mei (20 weken, controle vk) Danique: 8 mei (23 weken, controle vk) Patries: 9 mei (20 weken echo, 20w2d) Ief: 9 mei vk controle (22 weken) Saskia: 9 mei (20 weken echo) Suus: 10 mei (controle ha) Sophie: 11 mei (controle vk) Siesje: 14 mei (controle vk) Siesje: 15 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d) Pooh: 16 mei controle gyn Noor: 22 mei GYN Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: (pret echo) JUNI Danique : 4 juni 3D echo Pooh: 6 juni controle gyn
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Maart: MEISJE - uitgerekend 1 september Mouchy: ? - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING - uitgerekend 4 september Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september Danique: VERRASSING - uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: ? - uitgerekend 6 september Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Kim: ? - uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Jikke: ? -uitgerekend 14 september Joyce: ? - uitgerekend 16 september Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Han: ? - uitgerekend 23 september Saskia: ? - uitgerekend 24 september Joepie: ? - uitgerekend 24 september Patries: ? - uitgerekend 24 september Lucky: ? - uitgerekend 25 september Darcy: ? - uitgerekend 25 september Noor: (2ling) ? - uitgerekend 29 september Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september Verwacht: 6 JONGENS 7 MEISJES 5 VERRASSINGEN 13 NOG ONBEKEND
hihi, hier ben ik dan. Voor zover ze konden zien was alles goed met de kleine! Jippie. Ze was wel heel zakelijk, maar ook wel aardig. Ze vroeg direct of we het wilden weten en toen ik zei dat we een pretecho hadden gehad en dacht dat het een jongetje was, heeft ze daar ook nog even naar gekeken en een foto van gemaakt. Hier zit wel duidelijk iets tussen de benen haha. @seetje: jammer he, zo'n onaardig mens.. ik kan mijn dag daar ook echt door laten vergallen. ik was echt zenuwachtig voor de echo, maar ben nu super blij dat ik toch maar heb doorgezet. Lekker lang naar mijn kindje kunnen kijken en voor zover bekend is alles normaal, beter kan niet toch.
hee, wat zie ik nu trouwens, de meiden lopen in een keer voor! dat is ook grappig, het begon met allemaal jongetjes. Echt leuk dat je de lijstjes allemaal bij houdt Maart, lekker overzichtelijk!
Pooh, gelukkig was alles goed. Suus, een jongen, gefeliciteerd en fijn dat alles er goed uitzag. Pomme, een meisje, gefeliciteerd. Liefs Moons
Seetje, wat een naar mens, echt belachelijk, fijn dat alles goed was en snel meer nieuws. Pooh, gefeliciteerd. Spannend! Pomme, wat leuk een meisje, gefeliciteerd Suus gefeliciteerd. Wat een goede berichten weer allemaal x Sophie
bedankt voor jullie reacties meiden. Pooh en pomme: jullie ook gefeliciteerd met de echo. Nog meer goed nieuws: ik heb vandaag bericht gekregen van het kinderdagverblijf ens ons kindje kan straks terecht op de dagen die we hadden aangevraagd. Wel fijn dat we daar nu al zekerheid over hebben.
Jippie, vergat nog iets te melden. Mag drie dagen per week gaan werken straks (nu vier) Helemaal top. x Sophie
Meiden gefeliciteerd met de goede echo's! Toch altijd een lekker gevoel! Suus: wat lekker dat je het kdv helemaal geregeld hebt! Wij hebben onze dochter nu op di en vrij. Vanaf 1 januari is er pas plek voor de tweeling op de dinsdag, maar ter overbrugging kan ik vanaf 1 dec alledrie tijdelijk op ma-vrij of woe -vrij brengen en dan vanaf 1 jan alledrie op di-vrij. Dus dat is geregeld. Verder al druk bezig met hier en daar wat inpakken en de laatste dingen regelen voor het huis: volgende week sleuteloverdracht. heb er helemaal zin in en ga me straks lekker uitleven op jongetjesbehang voor de tweelingkamer! Helaas heeft mijn vriendin net te horen gekregen dat ze een missed abortion heeft gehad. Ze wordt donderdag gecuretteerd: bah wat een rotnieuws, ik had het haar zoooo gegund... Liefs Noor
Bedankt voor jullie lieve reacties! Suus en pomme: fijn dat jullie echo's ook goed waren! En lekker Sophie, dat je 3 dagen mag gaan werken. Helaas zit dat er voor mij niet in. Mijn werkgever heeft 4 dagen als minimum gesteld voor mijn functie Rian: tuurlijk mag je dat vragen, je beledigd me niet hoor. Ons eerste kindje had allerlei zeldzame afwijkingen waardoor hij nooit levensvatbaar zou zijn. Hij is met 24 weken via een opgewekte bevalling geboren. Maar ik wil jullie ook niet (onnodig) ongerust maken, wat ik al zei, wat hij had is echt heel zeldzaam. Maar daarom is deze zwangerschap nu wel heel spannend voor ons... Ook hadden wij een verhoogde kans op herhaling, vandaar de intensieve controles in het eerste stuk. Voor de meiden die morgen hun echo's hebben: veel plezier en succes! greetz, pooh
Noor: Wat vervelend voor die vriendin zeg. Lekker druk bezig al voor de verhuizing! Fijn dat je toch nog wat kon regelen met kdv. pooh: Wat naar zeg. Vind dat je het heel knap doet nu dan hor. Je bent er super positief onder! Maar ben blij dat deze zwangerschap beter loopt. En als ze op de 20 weken echo niks kunnen zien is er dan al meer hoop dat het niet raar gaat lopen? Meis als er wat is kan je altijd bij ons komen, ik ben echt trots op je zo positief Toppie!
Goodmorning ladies, Fijn te horen dat alle echo's goed waren. Hier was de echo ook goed. Vond overigens de beelden hier minder mooi dan bij de pretecho, maar goed de deskundige kon alles goed zien. En het is nog steeds een meid . haha Verder mocht ik gisterenmiddag bij de bevalling van mijn vriendin zijn! Om 12 uur was ik bij haar en zijn we naar het ziekenhuis gegaan met 1 cm ontsluiting en om kwart voor 4 was haar dochtertje al geboren. Best heftig en snel allemaal. Was gisterenavond ook best wel op. Heeft best een bbehoorlijke indruk bij mij achter gelaten! Maar alles is gelukkig allemaal goed gegaan en moeder en kind maken het super! Rian, wat een vervelende situatie met je hond. Hoe gaat het nu? Is je vriend nog steeds boos?
ief wat spannend voor je om bij zo'n bevalling te zijn, zeker als je zelf ook zwanger bent. fijn dat alle echo's weer goed waren, en de meisjes lopen ineens voor?! vandaag lekker een dagje vrij, heerlijk, ga lekker shoppen
Suus, Pomme, Ief.. Gefeliciteerd!!! Pooh.. Gelukkig was alles goed en fijn dat je vaker mag komen, dat geef je toch wel een gerustellend gevoel. Rian... Vervelend van je schoonvader en hond, hopelijk vind je een oplossing en niet teveel stressen he? Niet goed voor de beeb Wat een geklets allemaal poeh poeh ! Wij moeten vanavond naar de Hypotheker, ik hoop zo dat de financiering allemaal goed gaat, wij hebben gisteren het voorlopig koopcontract getekend en moeten nu de financiering rond hebben. Het is allemaal zo nieuw voor me, dus ik weet niet hoe lang alles duurt en wat er allemaal gaat gebeuren. Ik slaap daarom ook slecht. Ik hoop dat we snel in ons huisje kunnen als alles rond is. XXX