April Ief: 23 april (20 weken echo) Suus1983: 23 april (20 weken echo) Pooh76: 23 april (20 weken echo) Triez: 23 april ( controle VK) Maart: 24 april (20 weken echo) Las: 24 april VK controle Marsab: 25 april VK controle Jikke: 25 april VK controle Mei Toontje80: 1 mei (20 weken echo) en 3D ECHO (samen op een dag) Joyce: 1 mei (20 weken echo) Patries: 2 mei VK controle (19w2d) Miss X: 2 mei VK controle (22 weken) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) 7 mei 20 weken echo Noor: 3 mei: echo (18w5d) Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Rian: 7 mei (controle gyn vruchtwater) Miss X: 7 mei (Pret-Echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Maart: 8 mei vk controle (23 weken) Triez: 8 mei ( 20 weken echo, 21 weken) Saskia: 8 mei (20 weken, controle vk) Danique: 8 mei (23 weken, controle vk) Patries: 9 mei (20 weken echo, 20w2d) Ief: 9 mei vk controle (22 weken) Saskia: 9 mei (20 weken echo) Suus: 10 mei (controle ha) Sophie: 11 mei (controle vk) Siesje: 14 mei (controle vk) Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding) Siesje: 15 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d) Pooh: 16 mei controle gyn Noor: 22 mei GYN Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: (pret echo) JUNI Danique : 4 juni 3D echo Pooh: 6 juni controle gyn[/quote]
@Suus, Pomme, Ief: Gefeliciteerd! Lekker zeg. Een goede echo. @MissX: Ik ben hypotheekadviseur. Als je voldoende gegevens (recente salarisstroken, getekende koopovereenkomst, legitimatie en gegevens van eventueel openstaande leningen of lopende levensverzekeringen) voor die adviseur meeneemt kun je in princiepe vanavond nog weten of je het waarschijnlijk wel of niet rond kan krijgen. Ik heb m'n kindje nog steeds niet gevoeld. Ik wil het ook zo graag. Volgens de VK komt het meestal tussen week 18 en week 20 maar toch maak ik mij soms wel zorgen. Soms denk ik wel eens een plop of een soort spiersamentrekking te voelen maar dat is altijd boven mijn navel dus dat kan volgens mij niet want zo hoog zit het kindje nog niet...
@ Lucky1979 Ik voelde ons kindje pas eind in de 19e week hoor, dus het kan nog wel. Bedankt voor je advies. Ik ben benieuwd vanavond. Ik ben zo ontzettend bang dat het allemaaL niet gaat lukken, en er is zoveel keus dat je haast niet weet waar je het zoeken moet. Ik vind het allemaal erg spannend, ingewikkeld en zenuwslopend. Hopelijk zijn we er snel vanaf.
Hey allemaal! Heb even flink bijgelezen, wat een goeie en minder goeie berichten, gefeliciteerd voor hen, die een mooie en duidelijke echo hadden en sterkte met de hond (Rian) en PIEP echoscopistes (Siesje.) Hier alles goed, een buik waar ik niet meer omheen kan Opeens ging het snel! Tja Marsab, op het tuinfeest keken sommigen echt verbaasd naar mijn buik - ben jij ZWANGER? Eh... jahaa! De eerste les zwangerschapsyoga gehad en dat was heerlijk, dus vanaf nu elke week heen. Ik deed al aan yoga in het verleden, maar was vergeten hoe fijn het is als iemand je door de oefeningen heen begeleidt (en jij daar ligt te liggen, beetje ademhalen, meer niet ) Iedereen een fijne dag en Berbel, shop ze!
Maart, Dank je wel dat ik weer op de lijst sta Wat fijn dat alle echo's weer goed waren Ik ben nu echt aan het aftellen voor volgende week 1 mei! Ik kan echt niet meer wachten, we willen zo graag weten wat het wordt! Voor de rest gelukkig geen krampen meer gehad, dus hopelijk helpt de lactulose
Goede morgen mama's Ik kom net terug van de 20 weken echo. alles zag er goed uit. En ik heb weer te horen gekregen dat het een meisje is. Toch wel lekker zo'n dubbel check, nu weet ik het zeker. Ik vond de beelden dit keer ook minder mooi dan bij de pret echo. Maar ik ben super blij om te horen dat alles goed is.
@ief: fijn dat je echo ook goed was en wat lijkt me dat bijzonder om zo'n bevalling mee te maken, helemaal als je idd zelf ook zwanger bent
Fijn dat alles goed was op de echo Maart... Nu extra genieten en inderdaad die dubbel check maak je zekerder dat het zeker weten een Meid is
April Marsab: 25 april VK controle Jikke: 25 april VK controle Mei Toontje80: 1 mei (20 weken echo) en 3D ECHO (samen op een dag) Joyce: 1 mei (20 weken echo) Patries: 2 mei VK controle (19w2d) Miss X: 2 mei VK controle (22 weken) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) 7 mei 20 weken echo Noor: 3 mei: echo (18w5d) Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Rian: 7 mei (controle gyn vruchtwater) Miss X: 7 mei (Pret-Echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Maart: 8 mei vk controle (23 weken) Triez: 8 mei ( 20 weken echo, 21 weken) Saskia: 8 mei (20 weken, controle vk) Danique: 8 mei (23 weken, controle vk) Patries: 9 mei (20 weken echo, 20w2d) Ief: 9 mei vk controle (22 weken) Saskia: 9 mei (20 weken echo) Suus: 10 mei (controle ha) Sophie: 11 mei (controle vk) Siesje: 14 mei (controle vk) Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding) Siesje: 15 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d) Pooh: 16 mei controle gyn Noor: 22 mei GYN Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: (pret echo) JUNI Danique : 4 juni 3D echo Pooh: 6 juni controle gyn[/quote]
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: ? - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING - uitgerekend 4 september Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september Danique: VERRASSING - uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: ? - uitgerekend 6 september Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Kim: ? - uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Jikke: ? -uitgerekend 14 september Joyce: ? - uitgerekend 16 september Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Han: ? - uitgerekend 23 september Saskia: ? - uitgerekend 24 september Joepie: ? - uitgerekend 24 september Patries: ? - uitgerekend 24 september Lucky: ? - uitgerekend 25 september Darcy: ? - uitgerekend 25 september Noor: (2ling) ? - uitgerekend 29 september Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september Verwacht: 6 JONGENS 7 MEISJES 5 VERRASSINGEN 13 NOG ONBEKEND
Hmm lekker is dat rian en ik denk dat je vriend inderdaad beetje frustie is over dat hij eigenlijk helemaal niets kan doen maarja.. dat hoort bij het werk he erg vervelend en frustrerend lijkt het me wel in ieder geval grappig trouwens dat de dames nu ineens voorliggen op de heren half/half had ik daar al niet mee rop gerekend 9 mei gaan wj als het goed is onze bijdrage leveren wat ik me alleen afvroeg.. ik heb hele dagen superveel dorst drink me rot.. (en plas me suf dus) maar ik blijf echt onwijs veel drinken en dan is het nog niet eens echt warm met pasen zat ik ongeveer met mn mond aan mn waterflesje vast zegmaar... zijn er meer die daar last van hebben?
Hoi! Bedankt voor al jullie lieve reacties! En voor de meiden die nu weer echo's hebben gehad: geweldig dat alles goed is! (en dat de dubbelcheck van het geslacht klopt, hihi) Joyce: lekker dat je nu geen krampen meer hebt. Houden zo! Ief: wow, dat lijkt me wel heel bijzonder! Zou je zelf ook iemand bij de bevalling willen hebben? Saskia: hier nog zo'n dorstig typeje! Drink me suf aan water, en zit voor m'n gevoel de halve dag op de wc. Maar ja, wat wil je met al dat water en zo'n kleine uk die je blaas als een geweldig springkussen ziet Hoe is het nu met jou en je hond Rian? En met je vriend? greetz, pooh
@maart: ik had je berichtje vanochtend helemaal gemist, zag dat we tegelijk een berichtje hadden geplaatst, dus alsnog mijn reactie: Fijn dat de echo zo goed ging meid! leuk he, zo'n dubbelcheck. Heb ik ook gehad en kan nu toch niet meer missen zou je denken als 2 mensen hetzelfde erin zien.
Maart: Fijn dat alles nu weer goed was ief: wat bijzonder dat je daar bij mocht zijn. miss x: Hoop dat alles snel rond is kan jij ook gewoon gaan genieten van alles zonder allemaal stress. saskia: Veel drinken kan nooit kwaad hoop dat ik niemand ben vergeten Vriend is gelukkig bijgetrokken en castratie gaat door Met hondje gaat het nog niet echt beter heb niet echt idee dat pijnstillers helpen. Keek net ff of we salaris binnen hadden, schrok ik me toch een hoedje vriend is 2 weken weg maar geld stroomt al binnen Nou gaat dat er ook weer snel uit hor Castratie hond 180 euro armer liefs rian
@ rian.. Wou nog even zeggen dat die foto met je hond en de kleine zo schattig vind samen. Dat koppie van je hond. Zo lief! En de kleine natuurlijk ook.
heyy meid bedankt Zal is ff recentere foto's van die 2 neer zetten dit is al bijna half jaar terug. Zijn echt verzot op elkaar
Rian, jij had toch jouw 20 weken echo al gehad maar ze konden het geslacht niet zien. ga je nog een pret echo doen of blijft het een verrassing totaan de bevalling.
Was niet te zien neej, heb 7 mei echo bij gyn ga vragen of die het kan zien anders word het gewoon een pretecho en dan gaan ze maar net zolang zoeken dat ze het vinden want moet het gwoon weten hahaha