Jeetje, jullie kletsen er echt tig blz. op los! Werken jullie wel? * plaag plaag* Iedereen met een goede echo! gefeliciteerd! Andere met slechtere berichten (rian, siesje) wat balen en kl*ten zeg! morgen weer controle bij VK, maar kan niet wachten tot 8 mei -> 20 weken echo!
Krijg net brief binnen er is een thuisfront dag (voor de achterblijvers) Doen ze dat helemaal in duitsland in een of ander pretpark! En ik woon helemaal in den helder! en dan moet ik er ook nog is om half 9 zijn. Sorry maar daar ga ik dus echt niet heen hahaha liefs rian. (ik verveel me)
Hoi Meiden, Jullie gaan echt snel. 2 dagen niet geweest en ruim 5 bladzijdes te lezen. @Degene die voor echo is geweest, gefeliciteerd! Geniet ervan @Siesje: Een echt .....piep mens die echoscopiste. Hebben ze dan echt geen gevoel? Heel raar. @Rian: wat naar zeg dat je hondje zo last heeft van mijn poot. Ik snap heel goed dat je bezorgd bent. Ik hoop dat de pijnstillers aanslaan en anders toch maar volgende week (als hond toch al onder narcose ligt voor castratie) foto maken voor alle zekerheid. Is wel heel vervelend die onzekerheid. Je wil je beestje zo graag helpen, zodat hij geen pijn meer heeft. Bah. Hier gaat het goed. Heb het erg druk gehad met visite, maar die zijn nu allemaal terug naar Nl. We zijn wel weer flink verwend. Erg leuke cadeaus voor onze uk gekregen. Ook een hele mooie luiertas van jeans stof. Helemaal super dus. Ik voel onze uk nu ruim 1.5 week en mijn man heeft het ook al gevoelt. Is zo heerlijk om je babytje iedere dag te voelen, is nu nog echter en steeds meer genieten. Groetjes, Patries
Hoi allemaal! Ik ben net nieuw op deze site, heb jullie allemaal net gevonden! Ik ben uitgerekend 18 september. ik probeer een beetje bij te lezen met jullie...wat een verhalen allemaal! Wij hebben net de uitslag gehad van de vruchtwaterpunctie en alles is 100% gezond en goed! Toch stiekem wel een opluchting! We weten ook dat het een meisje wordt! volgende week hebben we de 20 weken echo...wat leuk dat er ook meiden in het buitenland op de forum zitten, toch altijd weer spannend hoe het daar dan gaat! Ik ben zelf stewardess en mag nu dus niet meer de lucht in...wel heel vaak in Dubai geweest! Ik hoor nu mijn vriend thuiskomen, dus ga lekker naar beneden, tot gauw! jennifer.
Ik had even een vraagje, waar laten jullie die pretechos doen? Of 3d echo? (is toch hetzelfde?) Ik wil het ook graag laten doen, gewoon googelen? ik drink me trouwens ook helemaal suf! Loop de hele dag met flesjes te zeulen, soms mix ik het met een beetje spa cactus, kan ik echt iedereen aanraden, is lekker fris, gewoon twee derde water en een derde spa cactus in een half liter flesje...MMMM! Kan ik nou ook op de lijst?/ 18 september uitgerekend en een meisje! wat leuk dat jullie dat bijhouden! groetjes, jennifer.
welkom jennifer! Tuurlijk kun je op de lijst, Maart maakt die lijsten, dus ze zal je er wel zo ff tussen zetten. Lekkere tip trouwens van het drinken, klinkt zeer fris! Heb ook enorm veel dorst, net nog een halve ananas opgegeten! Heerlijk en goed voor de vitamientjes! (vroeg me eerst af of je dit wel mocht eten, ivm het opwekken van weeën, maar dit is pas van toepassing in het laatste stadium van je zwangerschap...gelukkig)
ps jennifer, nu nog ff een mooie banner aanmaken! Kun je hier links naast doen!Bij zwangerschapsbanners en dan de code ff in je profiel plakken!
wat een geklets zeg. ik baal enorm dat ik geen internet heb ik mis jullie wel hoor. @home heeft een fout gemaakt en ons afgesloten nu moeten we wachten opnieuwe aanmelding. (grrrr) als ik sàvond op bed lig dan voel ik de uk heel goed het is net een slang wat in mijn buik kruipt. kan niet wachten tot het 7 mei is dan weten wij het ook wat het gaat worden. andere meiden allemaal gefeliciteerd met de echo`s ben er dus niet zo vaak. maar alles gaat goed. lees af en toe bij mijn ouders even. groetjes joepie
April Marsab: 25 april VK controle Jikke: 25 april VK controle Mei Toontje80: 1 mei (20 weken echo) en 3D ECHO (samen op een dag) Joyce: 1 mei (20 weken echo) Patries: 2 mei VK controle (19w2d) Miss X: 2 mei VK controle (22 weken) Jikke: 3 mei (20 weken echo) joepie: 3 mei vk controle (20 weken) 7 mei 20 weken echo Noor: 3 mei: echo (18w5d) Darce: 7 mei (20 weken echo) Kristel: 7 mei (20 weken echo) Rian: 7 mei (controle gyn vruchtwater) Miss X: 7 mei (Pret-Echo) Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Maart: 8 mei vk controle (23 weken) Triez: 8 mei ( 20 weken echo, 21 weken) Saskia: 8 mei (20 weken, controle vk) Danique: 8 mei (23 weken, controle vk) Patries: 9 mei (20 weken echo, 20w2d) Ief: 9 mei vk controle (22 weken) Suus: 10 mei (controle ha) Sophie: 11 mei (controle vk) Siesje: 14 mei (controle vk) Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding) Siesje: 15 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d) Pooh: 16 mei controle gyn Noor: 22 mei GYN Saskia: 24 mei "20"-weken echo (zit dan alweer op 22w... ) Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: (pret echo) JUNI Danique : 4 juni 3D echo Pooh: 6 juni controle gyn bah had foutje in de datum gemaakt echo is niet de 9e.. maar de 24ste das toch heel wat anders @noor: ik mag er de 8ste op de normale controle even over klagen en dan kijken we verder ondertussen niet te veel suiker happen... *mopper*
Hallo allemaal! Iedereen gefeliciteerd met de geslaagde echo's, leuk dat de meiden aan een inhaalslag zijn begonnen, ben benieuwd wat de uitslag uiteindelijk gaat worden. Seetje: balen zo'n mens! hoop dat wij een betere krijgen. Rian: hopelijk helpen de pijnstillers en anders is het idd een erg goed plan om de rofo te maken als hij toch al plat ligt, vooral ook omdat hij het zo verschrikkelijk vind bij de dierenarts. Ik ben de laatste paar dagen zoooo verschrikkelijk moe... ik dacht dat het de eerste 3 maanden zo zou zijn maar toen had ik er lang niet zoveel last van dan nu. Ik kan zelfs niet meer lang assisteren want dan krijg ik vlekken voor mijn ogen e.d. Vrijdag was het zelfs zo erg dat ik alleen maar een grijze waas zag en niets meer hoorde! niet echt handig. Verder is de kleine steeds drukker aan het worden. Ik had al enkele keren het idee dat de kleine ook wel aan de buitenkant te voelen moest zijn maar remco voelde niets. Vanavond schopte de kleine zo hard dat we het zelfs konden zien en toen remco dus zijn hand erop legde voelde hij het ook! Ik was helemaal door het dolle heen! Ik ga nog maar even op de bank hangen en dan maar weer mijn bedje in!
Jennifer. leuk dat je mee komt kletsen. Ik waarschuw wel even dat het heel verslavend is . Ik zet jou ook in de bevallingslijst. We hebben ook een agenda daar kan je zelf als je wil je afspraken neerzetten, zo weten we van elkaar wanneer wie een afspraak heeft en kunnen we elkaar suc6 wensen. Als je er niet uitkomt kan ik dat of een ander het ook voor je doen.
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: ? - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING - uitgerekend 4 september Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september Danique: VERRASSING - uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: ? - uitgerekend 6 september Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Kim: ? - uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Jikke: ? -uitgerekend 14 september Joyce: ? - uitgerekend 16 september Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Han: ? - uitgerekend 23 september Saskia: ? - uitgerekend 24 september Joepie: ? - uitgerekend 24 september Patries: ? - uitgerekend 24 september Lucky: ? - uitgerekend 25 september Darcy: ? - uitgerekend 25 september Noor: (2ling) ? - uitgerekend 29 september Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september Verwacht: 6 JONGENS 8 MEISJES 5 VERRASSINGEN 13 NOG ONBEKEND
@jennifer: Welkom bij de septembermama's. Erg leuk dat jullie een meisje krijgen. Nu lopen de meisjes echt ineens voor. Geniet lekker van je zwangerschap en blijf vooral lekker meekletsen hier op het forum. Leuk dat je al een aantal keren in Dubai bent geweest. Wat vond je ervan? Dan weet jij in ieder geval waar ik woon @Han: Vervelend he die moeheid. Ik heb er ook heel erg van last van en ook dat bijna flauwvallen. Is echt niet leuk. Vooral als je op je werk bent, dan voel ik me zo lullig. Als je het maar op tijd aangeeft, anders val je wel een keer om. Dan kan je je alleen maar bezeren. Succes Han, maar veel uitrusten tussen het werk door en je suikerspiegel op peil houden. Ik drink veel limonade, dat helpt enorm.
Oja bijna vergeten te vertellen dat mijn vriendin waarschijnlijk vandaag gaat bevallen. Ze ligt al sinds zondagavond in het ziekenhuis, ze gaat het kindje namelijk halen. Kindje is klein en zal bijna niet meer groeien. Dus nu het nog gezond is gaan ze het een maand eerder halen. Erg spannend dus. Ik wacht met smart op een telefoontje dat de kleine eris. Ik ben helemaal zenuwachtig. Wel gek toch dat het zo veel met je doet, is nog niet eens mijn eigen kindje. Wat zal er dan met me gebeuren?
hier ook erg moe hoor en erg dorstig dus vanochtend merkte job op dat mijn "2 rolletjes" langzaam aan het veranderen zijn in 1 buik \o/ toch prettig als mensen niet denken dat je te veel gegeten hebt.. maar dat het daadwerkelijk ergens een buikje is bijkomend nadeel is.. dat ik ook zojuist merkte dat het shirt wat ik vandaag aan heb.. wel exact precies tot op de mm lang genoeg is om tot op mn broekrand te komen als ik even diep ademhaal.. dan sta ik daar met een blote buik dus binnenkort.. shoppingtime vrees ik hoop alleen dat ze dan leukere dingen hebben dan van het weekend want vond weinig bijzonders. c&a had wel leuke broeken in ieder geval maar h&m had bijna niets.. 3 rekjes kleding en dan nog van dat spul wat je eigenlijk heel niet aan wil dat viel me best tegen omdat ik normaal vaak geneog slaag bij h&m maar de collectie positiekleding is nogal minimaal
saskia had hat zelfde probleem bij h&M. Ben toen naar future maman gegaan. Dacht dan maar een beetje duurder maar wel leuk. Hebben ze daar ook altijd wel aanbiedingen. Had toen ik weg ging drie broeken voor 75 euries! Vindt dat niet echt veel. Dus misschien een tip groetjes las
Ik had geluk bij prenetal een paar weken geleden, 2 supergave spijkerbroeken van eur 140 voor eur 40, koopje toch ! Ik zit in een zeer vruchtbare omgeving ha ha ha, ik kan van iedereen kleren lenen, schoonzus, vrouw van de baas, vriendin. Dus ik heb inmiddels een mega garderobe. Vanavond hebben we de geslachtsbepaling, dat vrouwtje schijnt wel heel leuk te zijn, mijn vriendin is er ook geweest. Ben wel benieuwd hoor, ik denk een meisje maar je weet het niet he, kan alle kanten op ! Hoe staat het met de warmte ? Heeft er al iemand last ? Ik zit hier lekker met mijn schoenen uit voor een open deur, heerlijk fris windje nog !
Hai Sas, ik had dat probleem ook bij de H&M. Ik weet niet waar je precies van houdt, maar future maman en noppies hebben vaak leuke dingen. Bij een wat grotere prental kun je vaak best leuke dingen vinden. Je bent dan mss wel wat duurder uit dan bij de H&M, maar ja, iedereen kijkt ook wel naar je deze zomer... Dus redenen genoeg voor een leuk gevulde kledingkast Ik heb m'n kledingkast goed gevuld bij promiss. Ze hebben leuke linnen broeken die echt geweldig zitten. Qua shirtjes moest ik wel ff wennen, maar de truc is gewoon aantrekken Bovendien blijven deze wel heel mooi in de was (ook niet onbelangrijk) Succes met je shop-stroop-tocht Hier alles goed. Vandaag op de helft! Yes, dat betekent dat ik morgen over de helft ben (of ben ik nu iets te enthousiast? hihi) Dat moe zijn herken ik ook wel. Hebben jullie trouwens ook regelmatig dat je hormonen je humeur terroriseren? Vreselijk, vooral als je zelf door hebt dat je niet om uit te staan bent greetz, pooh
Goedemorguhh Welkom Jennifer! Ik ben ook nog steeds heel erg moe hoor. Ik ben echt helemaal kapot in de ochtend. En in de avond val ik altijd op de borst van manlief in slaap, rond een uurtje of half 11. Onze kleine meid is erg druk druk druk, wel leuk hoor.. xxx