september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Positiekleding shoppen, dat is inderdaad heel lastig. Ik heb gewoon wat leuke dingen gekocht in een maatje groter zit ook goed en dan vaak stretch kleding die rekken ook lekker goed mee.

Seetje, spannend hoor. laat je het ons weten. veel plezier vanavond.

2. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    @ Jennifer: welkom bij de septembermama's!

@ Saskia: gelukkig kan je met een aantal kleurtjes buikbanden (kleinste maat) een hoop opvangen. Gewoon onder je shirtje, ziet niemand die blote buik meer!
    Ik ben ook nog niet geslaagd bij H&M, wel eea van Mamalicious! Heerlijk merk met leuke jonge kleding. Vreemde is dat ik een klein maatje heb (S) en bij de Prenatal is er bijna niets te vinden in die maat... Of ik ben te laat of ze hadden alleen maar groter!

@ Rian: ik zou ook even een foto laten maken als ie toch onder zeil is... Narcoses zijn natuurlijk nooit echt goed en nu kan het mooi tegelijk (scheelt ook weer kosten ipv twee keer narcose).
    Ps: klein wereldje hé, hoorde dat een meisje dat bij de groenteboer naast onze eigen winkel werkt (Anouk) jullie goed kent! Hihi....

Vanacht heb ik gedroomd dat we een echo hadden, waarbij gezegd werd dat het waarschijnlijk een meisje is! Grappig.... Vriendje wil het liever niet weten, dus moeten we gewoon wachten tot de bevalling!

Vanmorgen zat ik met mijn broodje op de bank, toen het kleintje weer heel druk begon te schoppen. Ontblootte mijn buik en ja hoor, ik zag het gewoon aan de buitenkant! Ik natuurlijk direct terug naar bed gehold (vriend lag nog in bed) en zijn hand gepakt.... Tja... en toen hield de beeb zich weer koest! Wel maf hoor, zo vroeg al, maar ik klaag niet!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja future maman werd me ook al aangeraden door een vriendin van mij
    net als vida vita

en noppies zag ik laatst wat dingen van.. dat is inderdaad erg leuk

de mini-prenatal in r'dam centrum heeft enkel bloemetjesjurken.... dat is niet geheel mijn stijl geloof ik *grin*

en miss etam staat nog op het "te bezoeken"-lijstje :)

ben benieuwd
    komende zondag komt mn mamsje.. en dan word er ongetwijfeld oo gewinkeld.

merk trouwens dat de hormonen mn humeur de laatste tijd juist redelijk met rust laten
    erg prettig.. werd soms moe van mezelf wat dat betreft.

maarja.. wel continu moe en dorstig.. maar dat overleven we wel weer :)

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Marsab, hoe was het bij de vk?

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    AGENDA

Mei
    Toontje80: 1 mei (20 weken echo) en 3D ECHO (samen op een dag)
    Joyce: 1 mei (20 weken echo)
    Patries: 2 mei VK controle (19w2d)
    Miss X: 2 mei VK controle (22 weken)
    Jikke: 3 mei (20 weken echo)
    joepie: 3 mei vk controle (20 weken) 7 mei 20 weken echo
    Noor: 3 mei: echo (18w5d)
    Darce: 7 mei (20 weken echo)
    Kristel: 7 mei (20 weken echo)
    Rian: 7 mei (controle gyn vruchtwater)
    Miss X: 7 mei (Pret-Echo)
    Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken)
    Lucky1979: 8 mei (20 weken echo)
    Maart: 8 mei vk controle (23 weken)
    Triez: 8 mei ( 20 weken echo, 21 weken)
    Saskia: 8 mei (20 weken, controle vk)
    Danique: 8 mei (23 weken, controle vk)
    Patries: 9 mei (20 weken echo, 20w2d)
    Ief: 9 mei vk controle (22 weken)
    Suus: 10 mei (controle ha)
    Sophie: 11 mei (controle vk)
    Siesje: 14 mei (controle vk)
    Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding)
    Siesje: 15 mei (20 weken echo)
    Mouschy: 15 mei 3D echo!
    Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken
    Rian: 16 mei (vk controle 24 weken)
    Brigitte: 16 mei vk controle
    Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d)
    Pooh: 16 mei controle gyn
    Noor: 22 mei GYN
    Saskia: 24 mei "20"-weken echo (zit dan alweer op 22w... )
    Mouschy: 25 mei VK controle
    Joyce: (pret echo)

JUNI
    Danique : 4 juni 3D echo
    Pooh: 6 juni controle gyn

6. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    hoi dames,

Ik kom hier ook wat meekletsen,ik volg hier wel stiekem het forum :) maar heb vaak niet de tijd om zelf iets te schrijven,daar ga ik proberen vanaf nu verandering in te brengen ;)

Proficiat aan al de dames die een mooie 20 weken echo al gehad hebben,ik moet de mijn nog hebben op 14 mei.Ben echt wel benieuwd!
    Ook hier aan het afwachten wanneer ik de beeb ga voelen.

bij mij zie je tot nu nog helemaal niks :cry: het zwangere buikje mag toch echt wel beginnen komen.Heb ook geen last van zwangerschapskwaaltjes tot nu toe :) dat maakte me wel onzeker maar heb nu twee mooie echo's gehad en twee keer het hartje bij de dokter gehoord.

groetjes

joyce

7. Saskia78

@avalon.. dat zei ik ook nog voor het weekend hoor :)
    voor je het weet begint het ineens een beetje ergens op te lijken :)
    het is nog geen echte buik.. maar hij is duidelijk in aantocht nu.

en ik loop maar paar daagjes voor op jou... :)
    dus don't worry :)

8. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    we zullen nog eens praten als mijn buik echt super is :) haha

En iedereen zegt dan tegen me:je moet blij zijn dat je nog niets ziet,nog van profiteren.
    Maar ik wil dat buikje kunnen showen :D

9. Saskia78

1 ding scheelt.. straks een paar maanden mooi weer :)
    dat is natuurljik ideaal showen :)

alleen dat wachten he.. duurt eeuwen :)

vandeweek nog iemand die snel mompelde "oh dan zit het zeker rondom.. dan zie je het nog niet zo goed"
    zulke excuses vind ik toch eh.. niet zo cool bleek :)

10. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    Op het werk zeggen ze tegen mij ook wel eens dat je het toch al ziet,maar ik zie gewoon nog niks zelfs mijn vriend niet.Maar heb wel een vetrandje en daar zullen ze nu gewoon meer op letten :)

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ben weer een kilotje aangekomen, Totaal 11 kilo ik voel me nu al een olifant..
    En dan te bedenken dat de verloskundige tegen mij zei.. Na de 20e week ga je ECHT aankomen. Nou ik ben benieuwd.

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Miss X, sluit je maar bij mijn olifanten club aan. ik ben ook al veel aangekomen en inderdaad na de 20ste week gaat het nog veel harder.

13. Saskia78

hmm en ik maar klagen dat mn gewicht veel te hard gaat... zit op 4,1kg nu

maar 3kg daarvan zit in de laatste maand
    gaat toch ineens wel erg hard hoor

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Het is ook niet alleen een buik. Ik geef toe dat mijn armen niet meegroeien. Maar mijn kont, borsten, buik en gewoon de omvang is nogal dik hahah. Ik merk ook al dat ik sneller zweet en stink :oops:

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meiden
    ik meld me even kort na een mooie bruiloftsweekend.... We hebben een meer dan geweldige dag gehad! Was echt super...... :D :D :D
    Ga deze week even alles bijlezen van wat jullie sinds donderdag allemaal geschreven hebben.....

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo Brigitte,

Welkom terug. goed om te horen dat je het geweldig hebt gehad. nu lekker nagenieten.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.072
    113
    hee brigitte: leuk om te horen, verwacht binnenkort een uitgebreid verslag hoor meid!

@jennifer: welkom meid!

@miss x en maart: ik meld me ook maar bij de olifantenclub, ben helaas ook al zo'n 11 kilo aangekomen... Vooral mijn kont en benen worden ook dikker. Nu beweeg ik ook niet zo veel meer, daar heb ik gewoon geen energie meer voor.

groetjes suus

18. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Ik voel me helemaal welkom! Thanks! Ik zal morgen even mijn afspraken met verloskundige en echo etc. opzoeken en doorgeven. hoe werkt die agenda dan? kan ik het gewoon hier aangeven en maart zet het erop...(ik ben maar een simpel stewardesje en werk dus nooit met computers!)Wat een hitte vandaag! 27 graden, ik zat net even in de zon, maar ben toch maar binnen gaan zitten. Mijn honden liggen ook voor pampus in de gang op de koude tegels! Nou Rian, wij hebben een berner sennen hond met ED, dus van pijn en revalideren weet ik ook het een en ander, mocht je nog tips nodig hebben? Maar er zijn al meiden op dit forum die goede raad hebben! In Dubai zal het ook wel lekker heet worden nu?/ Gelukkig hebben ze daar overal airco! Dubai vond ik altijd heerlijk, verrukkelijk eten, alles schoon en nieuw en groot! En veel te doen, shoppingparadijs, gold soukh etc.! wat doe je daar voor werk Patries? Zo leuk dit forum, we zijn allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend...spannend! tot snel!
    jennifer.

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Jennifer, als het doorgeeft dan zet ik je er wel tussen, no problem. ik zie trouwens dat je nog geen banner hebt.

20. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Avalon: Welkom bij de septembermama's. Geniet heerlijk van je zwangerschap. En maak je maar niet druk over je buikje hoor. Dat deed ik ook en sinds een paar daagjes is mijn buikje echt gegroeid. Iedereen zegt dat ook, dus ik verbeeld het me niet. Dus wie weet heb jij dat het zelfde over een paar daagjes.

@Brigitte: fijn te horen dat je een geweldige bruiloft hebt gehad. We zijn benieuwd naar de verhalen en foto's! :rolleyes: Ik ben gewoon nieuwsgierig. Geniet nu maar lekker na van jullie bijzondere dag.

@Seetje: heel veel succes en plezier vanavond met de geslachtsbepaling. Ik hoop dat deze vrouw een stuk aardiger is. Zal wel moeten na die ...piep mens.

@Dat van die hormonen, daar heb ik ook last van. Ik had het dan ook vanmorgen behoorlijk gehad toen ik een vreselijk onaardige opmerking kreeg van een receptionist aan de balie van het ziekenhuis. Kunnen mensen nou nooit eens normaal doen. Echt mijn hormonen schoten door mijn hele lichaam. Vervelende was dat ik naar de cardioloog ging om mijn hart te checken, niet echt handig als je dan zo op hol slaat. zal best de test beinvloeden :oops: handig hoor die hormonen.

Ik kreeg net berichtje van mijn vriendin, ze was eindelijk aan de beurt om hun kindje op te wekken. Ze gingen nu haar vliezen breken en medicijnen toedienen. Het kindje moet nu binnen 12 uur geboren worden. Zo spannend. Ze houden me op de hoogte. Ik ben helemaal zenuwachtig

Deel Deze Pagina