september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Hallo lieverds! Ik heb vandaag mijn eerste werkdag sinds de vakantie (gelukkig ook maar 3 uur en slechts alleen vandaag: ik ben freelancer) en ik ben zooo moe! Ik zou liefst willen slapen.

Zijn jullie ook zo uitgeput?

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    yep hier ook moe (en dan s nachts niet zo lekker slapen, maar werk 32 uur in de week dus dat merk ik ook wel... heb al besloten dat ik een middag in de week vrij neem de komende weken... en gelukkig kan dat op mijn werk.... even bijtanken

3. Lijn

Lijn Lid

29 mrt 2006
    88
    0
    0
    ga ook maar es meekletsen (op de dagen dat ik niet werk dan). ben ongelofelijk moe! slaap ook heel veel maar blijf moe. en gelukkig valt de misselijkheid momenteel mee. vorige keer kon ik geen eten zien (de koelkast stonk, gebakken vlees stonk, en ochtendmissselijkheid, vergeet het maar was gewoon de hele dag misselijk!).
    maar goed, die vermoeidheid heeft een goede reden! daar zijn we blij om niet waar!
    werken jullie allemaal? en veel uren/dagen? zwaar werk? of op kantoor (kan ook zwaar zjin, stressig enzo)
    ik werk 3 dagen, ik doe advieswerk. fysiek dus een eitje, maar geestelijk.... en de overige dagen zorg ik voor mijn zoontje.
    groetjes lijn

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo dames,

Ook ik kan vertellen dat ik errug moe ben, terwijl ik 's nachts slecht slaapt.
    En ik heb toch regelmatig wel een zeurderig gevoel in mn buik, net zo'n ongi gevoel. Ik maak me dan ook wel zorgen en wilde vanmiddag de VK bellen voor het maken van een afspraak, maar dat kan maar tot 13.00u. Dus was net te laat, morgen weer een dag.
    Ik mag gelukkig al met 5 weken een echo, omdat ik een buitenbaarm.zwang. Zal echt een grote opluchting zijn als het nu wel goed zit. Duimen maar. Gelukkig voel ik me wel anders dan de 1e keer, dus dat betekent veel goeds.....

Liefs
    Joyce

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben ook de hele dag door moe.... echt niet leuk is dat hoor....... We hadden zaterdag een feestje en ik zat zowat te pitten daar, schaamde me rot :oops:

Maar ik ben een gastouder. Ik heb dus oppaskids bij mij thuis. Sinds de geboorte van Ewout werk ik dus lekker thuis! En dat blijf ik doen todat de kids naar school toe gaan :D

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hier ook moe en slaap ook niet optimaal; vaker wakker en dan kom ik moeilijk weer in slaap. En ook hier dat zeurderige gevoel maar heb van de VK begrepen dat dat er een beetje bijhoort..... Maar wat rustig aan doen dan gaat het beter.....

Ben ondertussen ook druk met dingen voor onze trouwdag.... Vanavond gaan we een definitieve datum prikken.. Al een idee voor een kaart... locatie al op het oog.... En het is een leuke afleiding in deze spannende weken

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ben niet heel erg moe, maar vandaag wel een paar keer wat misselijk...

Ik werk ook 32 uur als adviseur (communicatieadviseur om precies te zijn) en heb daarnaast ook nog eens 4 uur reistijd per dag! Ben ontzettend bang dat ik straks echt last krijg van misselijkheid in de trein. Om dan zomaar even op te staan en op zoek te gaan naar de dichtstbijzijnde toilet is nooit een pretje, laat staan in de ochtendspits. Maar goed, ik zie wel hoe het gaat en anders moeten ze het een tijdje zonder me doen.

ben ook heel erg aan het dubben hoe ik het straks ga doen. Ik zou kunnen stoppen met werken en op mijn nichtje gaan passen (daar krijg je via de overheid nog best wat voor betaald), maar dat lijkt me wel heel eenzijdig. Misschein dat mijn maneen vaste vrije dag kan nemen en dat mijn zusje een dag op kan passen. Dan kan ik 2,5 dag werken waarvan ene halve dag thuis. Helaas zijn de banen in de communicatiesector in Brabant zeldzaam.

:oops: :oops: :oops: Ik ben vast de eerste van de septembermoeders, maar ik heb net positiekleding besteld :oops: :oops: :oops: Ik had sowieso nog wat kleding nodig omdat ik nu tussen maat 40 en 42 inhang en om dan gewonen kleding te bestellen. Dan maar liever meegroeispul! Ik heb 3 wikkeljurkjes, 3 shirts met lange mouwen en een broek besteld. Geen idee hoe het valt.

Zijn jullie ook aan het kwijlen bij al die gave kinderwagens, buggy's en autostoeltjes? Ik ben echt de ideale consument hoor, voor mij geen zwart of donkerblauw, ik ga voor de jungleprint of camouflagelook of of of... Hebben jullie nog tips? Ik weet ook helemaal niet wat je nou echt nodig hebt en wat je maar een paar maanden gebruikt en dus het beste zo goedkoop mogelijk kan houden...

X

8. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo heb net de vk gebelt en nou blijkt dat de eerste afspraak al met 8 weken is dus 22 januari mag ik al.
    dat is snel!

groetjes las

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het ook erg moeilijk om me in te houden bij al die babyzaakjes.
    Gistermiddag nog bij de Prenatal binnengelopen, niks gekocht, maar het was erg moeilijk.
    Ik denk dat ik wel binnenkort positiemode moet gaan dragen, want mn broeken zitten behoorlijk strak. Heb steeds het gevoel alsof ik veel te veel gegeten hebt. Zodra ik thuis kom trek ik dan ook lekker mn joggingbroek aan, heerlijk!
    Wat een verademing is dat :D
    Mrijn, waar heb jij positiemode besteld?
    Ik wil sowieso bij de Miss Etam gaan kijken, maar wil inderdaad ook niet teveel kopen, aangezien het toch maar tijdelijk is.
    En straks in de zomer dragen we toch alleen maar hemdjes o.i.d.

19 januari ben ik trouwens jarig en willen we het dus gaan vertellen aan iedereen. Ik had een idee om een taart te laten maken met als tekst erop, 'voor de opa's en oma's.
    Hebben jullie nog ideetjes?

Gr. Joyce

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend las28!
    Het lijkt mij echt geweldig om te zien.
    Ik mag hopelijk volgende week al terrecht, morgen bellen...

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb het een en ander bij de wehkamp besteld. Voordeel is dat je in je eigen maat besteld en dat de kleding als het ware meegroeit. Ik hoop er dus wat langer iets aan te hebben omdat je de wikkeljurken heel goed met een broek aan kan, maar in de zomer ook zonder iets eronder.

Joyce, ben je ook al aangekomen in gewicht? Ik heb tussen kerst en oud en nieuw echt heel erg rustig aan gedaan met eten en ben nog niets aangekomen.

Ik zou een ronde taart maken die lijkt op een beschuit met muisjes. Als je de smaak muisjes te overheersend vindt, kan je bij de bakker een marsepeinen 'plaat' laten maken met een muisjesprint.

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Mrijn,
    dat idee van een taart in de vorm van een beschuitje vind ik ook wel erg leuk. Ik ga eens bij de bakker informeren.

Ik ben nu 1 kg aangekomen en heb me erg rustig gehouden met de feestdagen. Dus ik ben benieuwd hoe snel het eigenlijk allemaal gaat.
    Grappig, ik zie dat er tussen ons precies een week zit.

Voor de rest voel ik me wel goed eigenlijk. De misselijkheid moet nog komen denk ik, hahaha

Ga nu lekker naar huis, jippie!

13. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    jup ik ook moe moe en moe... maar dat komt mede denk ik door het werken .....ik werk 18 uur in de week in dementen zorg dus das best vermoeiend .....ik ook al een mega buik ....maar dat zijn voornamelijk mijn darmen echt het lijkt wel 4 mnd al ....van cup c naar grote d cup ..ik lijk dolly p wel pff...

14. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Jemig las...ik heb ook gebeld en mag pas komen in mijn 11e week!

Kreg wel te horen dat je nu ook meteen een npm kan laten doen.Dat is dan alwel met 9 weken (dat schijnt nu standaart te zijn sinds 2 wk?)

Mocht ik dat wel willen doen dan kan ik met 9 weken terecht...
    Mara wil ik dat wel....*zucht*

15. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    jeeeeeeeeeeeee wat kletsen jullie veel af zeg, gezellig!
    vandaag weer wezen werken na 2 weken vakantie, ben niet moe maar heb me toch een spierpijn in mijn benen en kont...en nee dames ik doe heel normaal werk haha :) ;)
    ben tandarsassistente dus geen gekke dingen gedaan vandaag maar die spierpijn...vaag hoor :(
    ben niet moe gelukkig, lijkt wel of ik energie voor 10 hebt, lig s'nachts ook echt wakker voor me uit te staren...
    ohhja die babywinkels...weet al precies wat ik allemaal wil hebben haha :p
    positiekleding, leuk!
    alleen zonde van mijn geld nu, nog geen buik te zien! alleen een klein bolletje boven mijn doos die je alleen kunt voelen, ik zie het wel maar vriendlief niet...pff mannen haha
    ga nu ff eten maken want ik heb wel honger zeg! of wordt het lekker naar de Mac...mmmmm ff met vriendje bespreken haha ;)
    liefs van bianca

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik heb geen idee hoe dat allemaal zit... je kan het de VK hier nog even vragen... Ik mag volgende week maandag en dan zal ik het wel horen.....

17. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    heeeeel herkenbaar wat jullie allemaal schrijven!
    ik ben ook vreselijk moe, maar slaap desondanks ook slecht. Ben ineens "zomaar" wakker 's nachts, en dat had ik voorheen echt nooit!

Verder heb ik een vreselijk gevoelige maag. Als ik maar íets teveel gegeten heb, dan ben ik haast ziek van de maagpijn en de misselijkheid. Begin het bijna "eng" te vinden om nu netjes mijn bammetjes te eten tussen-de-middag, omat ik bang ben dat dat misselijke gevoel weer op komt zetten..... Ook mijn darmen gaan tekeer, echt niet normaal!
    Jaja, wie zwanger wil zijn....... hihi

Ik heb ook een afpraak bij de VK gemaakt! Bij ons is de eerste afspraak pas met 9 weken, dus 30 januari mag ik terecht! Nog 3 weken wachten!
    Ze zei dat we dan ook al naar het hartje gingen proberen te luisteren. Ze wist nog niet zeker of dat al ging lukken, want 9 weken is daarvoor vrij vroeg, en het hangt er een beetje van af er tegen die tijd zich al een speklaagje op mijn buik gevormd heeft, hihi!
    Nou, ben erg benieuwd! Verder zei ze dat we vast na moesten gaan denken over een eventuele prenatale screening met een nekplooimeting. Maar daar zijn vriendjelief en ik het al over eens; dat willen we NIET !

Nu ga ik gauw even op de bank liggen, voordat mijn maaginhoud zo naar boven komt.......

Knuf, Migga

18. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    heeeeel herkenbaar wat jullie allemaal schrijven!
    ik ben ook vreselijk moe, maar slaap desondanks ook slecht. Ben ineens "zomaar" wakker 's nachts, en dat had ik voorheen echt nooit!

Verder heb ik een vreselijk gevoelige maag. Als ik maar íets teveel gegeten heb, dan ben ik haast ziek van de maagpijn en de misselijkheid. Begin het bijna "eng" te vinden om nu netjes mijn bammetjes te eten tussen-de-middag, omat ik bang ben dat dat misselijke gevoel weer op komt zetten..... Ook mijn darmen gaan tekeer, echt niet normaal!
    Jaja, wie zwanger wil zijn....... hihi

Ik heb ook een afpraak bij de VK gemaakt! Bij ons is de eerste afspraak pas met 9 weken, dus 30 januari mag ik terecht! Nog 3 weken wachten!
    Ze zei dat we dan ook al naar het hartje gingen proberen te luisteren. Ze wist nog niet zeker of dat al ging lukken, want 9 weken is daarvoor vrij vroeg, en het hangt er een beetje van af er tegen die tijd zich al een speklaagje op mijn buik gevormd heeft, hihi!
    Nou, ben erg benieuwd! Verder zei ze dat we vast na moesten gaan denken over een eventuele prenatale screening met een nekplooimeting. Maar daar zijn vriendjelief en ik het al over eens; dat willen we NIET !

Nu ga ik gauw even op de bank liggen, voordat mijn maaginhoud zo naar boven komt.......

Knuf, Migga

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Die moeheid ken ik ook ja *gaap gaap* en ook dat zomaar wakker worden wat jij beschrijft Migga.

Brigitte, misschien heb ik er overheen gelezen, maar ben benieuwd wat de verloskundige zei of heb je niet gebeld?

Wij zijn er nog niet uit of we prenatale screening doen. Gezien mn leeftijd misschien wel.

x Sophie

20. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Ik vind dit al een super idee Joyce, leuk hoor!

Deel Deze Pagina