september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Brigitte: hoe was "the big day"? We zijn allemaal reuze benieuwd!

@Sas: da's inderdaad jammer dat je moet gaan kiezen, maar ik denk inderdaad wel dat zwemmen straks fijner is dan tai chi in de hitte.

@Seetje: gefeliciteerd met de nieuwe man in je leven!

Ik ben trouwens pas zo'n 3 kg aangekomen (tenminste vorige week 3kg ;)) Dus dat valt nog erg mee. Maar ben in het begin wat afgevallen dus officieel zal ik er wel 5 van moeten maken denk ik...
    Ach, volgens mij zegt het aantal kilo's niet eens zoveel, je kleintje pakt toch wel wat hij of zij nodig heeft. Maar ik ben wel erg benieuwd. heb het de vorige keer niet bijgehouden.

Nog kwaaltjes?

Liefs Noor

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hello girls!

@Jennifer en Avalon: welkom, join the club! Verslavend forumpje, hoor :)

@Rian: hoop dat de castratie en pillen je hond wat verlichting zullen geven.

@Brigitte: vertel, vertel! Hoe was de big day en hoe was jullie romantische weekend (want jullie zullen wel op een wolk hebben gezeten)?

@Patries: hoe warm is WARM in Dubai?

@degenen met de mooie echo's: gefeliciteerd! En leuk, benieuwd of de meiden of de jongens aan het eind van september op 1 staan!

Hier een pruttel en een stompje van binnenuit, de beeb laat zich kennen en we zijn benieuwd, ook wij gaan 7 mei voor de 20 weken echo. We denken een meid, maar wie weet...

Pfff, morgen lekker een weekend naar een Landal huisje met vrienden + dochtertje. Even eruit, hond mee, lekker eten, boek, film, spelletje en vooral bijkletsen. Zin in!

Iedereen dus alvast een goed weekend en deze forum-verslaafde leest maandag a.s. de 50 pagina's wel bij :D

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    meiden, graag gedaan. Er is vaak op het werk niks te doen dus kan ik vaak op internet. :)

Ik heb trouwens sinds gisteren last van maagzuur :( zijn er meer die er last van hebben en wat kan ik er tegen doen.

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey!

Ik ga vandaag een weekje op vakantie naar België!
    Dus ik ben een week niet op het forum!
    Veel plezier allemaal, deze dagen!
    Geniet van de zon ;)

groetjes Marsab

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@noor: ik had gister na 3 kwartier tai chi al dat ik me enigzins duizelig begon te voelen.. en toen bijna liter water weggedronken
    daarna ging het weer prima

bah.. ik wil helemaal niet kiezen :(
    gelukkig kan je ook thuis op eigen kracht tai chi-en :)

alhoewel ik bang ben dat dat meer zelfdiscipline vereist dan er aanwezig is

anyway.. even rennen voor het stadhuis
    moet er tussen 8 en half 9 zijn..

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.276
    36.122
    113
    hee marsab: veel plezier! lekker genieten, je hebt in elk geval er mooi weer bij.

groetjes suus

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Have fun Marsab.

Ik had ook last van maagzuur maart, sinds gisteren nadat ik iets te heet had gegeten, maar na een paar glazen water en een zoete kauwgombal was dit weer weg.

Postank gisteren geweest en ze gaan aan de slag voor ons, hopelijk kunnen we aan de einde van de maand lekker inpakken!

Saskia.. Ik zou lekker zwemmen met dit weer..

Ik voel de kleine alweer een stuk minder, jullie ook?

XXXX

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.276
    36.122
    113
    @miss x: ik heb ook wel weer eens dat ik de kleine overdag ineens weer minder voel. ik heb wel eens gelezen dat dat kan komen omdat ze veel groeien, dan bewegen ze minder.

groetjes suus

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.276
    36.122
    113
    @miss x: ik heb ook wel weer eens dat ik de kleine overdag ineens weer minder voel. ik heb wel eens gelezen dat dat kan komen omdat ze veel groeien, dan bewegen ze minder.

groetjes suus

10. Saskia78

@missX: wat voor huis hebben jullie op het oog? :)

wij hebben het huis nog maar weer een maandje uitgesteld
    tot eind juni deze keer :)

maar dan moet het toch echt gaan gebeuren.

vervelende is dat ik dan helemaal met een dikke buik in de weer ben vrees ik.. dus job zal erg veel "alleen" moeten doen
    gelukkig is er van allerlei kanten al hulp aangeboden.. dus dat scheelt :)

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wij hebben getekend voor een leuk appartement in Amstelveen. Met een leuk grasveldje voor de deur en speeltuin en op 2 minuten afstand van het winkelcentrum. Het is geen gek groot huis maar genoeg voor ons 3tjes en voldoende slaapkamers. Als de financiering rond is kunnen we eind mei erin. Dus ik vind dat wel fijn.
    Wij wonen nu in onderhuur, en wij wouden gewoon wat voor onszelf. Aangezien we allebei heel jong zijn komen wij nog niet in aanmerking voor een huurwoning. Dus zijn we gaan kopen en ik vind het allemaal best spannend hoor :D

Hebben jullie ook een ander huis en waarom een maand uitgesteld. Ik wou juist zo snel mogelijk omdat het toch allemaal best snel gaat. Als ik een megabuik heb wil ik gewoon lekker klaar zijn.

Het inderdaad raar om niks te mogen doen, of weinig in iedergeval. Ik ben afgelopen december verhuisd naar mijn huidige woning en toen was ik dus al zwanger. Ik heb zitten klussen, sjouwen met dozen en alles gedaan wat niet mocht hihi. Maar dit keer word het echt bijna met de handen over elkaar staan met de verhuizing zelf.

XXX

12. Saskia78

Mja slepen mag nu al niet van "de baas" :)

maar we hebben nu ook een koophuis dat nog niet verkocht is
    en bovendien moesten we nog regelen dat r OF een samenlevingscontract OF een huwelijk kwam

dus buiten dat wij het liefst ook zo snel mogelijk kover willen..
    willen we zo kort mogelijk dubbele lasten natuurlijk.
    en bovendien gaan we nu uiteindelijk trouwen op 15 mei
    de vraag was of het trouwen uberhaupt kon op zulke korte termijn maar de datum staat sinds vanochtend officieel helemaal vast \o/

dus dan kunnen we onze gasten ook nog voorzien van iets van koffie/gebak.. zonder dat we meteen op elke kopje koffie moeten bezuinigen

het was helaas puur een financiele beslissing :)
    ik wil ook het liefst nu al verhuisd zijn. maar tja.. komt vanzelf.. :)
    kan niet wachten :D
    maar moet nog eventjes :(

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey allemaal

Was al een tijdje geleden, ik moest een week op cursus voor mijn werk en thuis heb ik geen internet meer, dus..
    Heb veel mogen bijlezen! :D

Brigitte: Proficiat met je huwelijk! Hopelijk is het volgend jaar mijn beurt!

Ik ben woensdag bij de gyneacologe geweest, alles is heel goed met ons kleintje. Hij groeit goed; zijn lengte en gewicht zijn normaal, zelfs meer dan zijn leeftijd. Zijn hartje klopte ook normaal. Vruchtwater is oké. Ben een gelukkige moeder!

En die kilo's nemen we er maar bij zeker? Ben al mijn 'hele leven' op dieet, voor een keer dat het niet hoeft, niet mag zelfs, profiteer ik daar wel van. Gevolg is dat ik niet graag op de weegschaal ga staan, maar bij de dokter moet het nu eenmaal!
    Tja, zorgen voor later hé!

Hopelijk gaat alles goed met alle mama's en de kindjes en geniet van het goede weer!

x

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wij twijfelen ook heel erg aan een huwelijk of samenlevingscontract. Maar we hebben besloten om het laatste maar te doen. Ik wil 1x trouwen in mijn leven en dan ook op de juiste manier en we hebben nu het geld niet daarvoor. Dus we hebben besloten om maar niet te gaan trouwen omdat het alleen maar praktisch zou zijn.

15. Saskia78

tja punt was meer dat we dan nu een samenlevingscontract moesten laten opstellen voor 600e
    vervolgens nog een apart testament
    en bovendien nog heel gedoe om job als vader erkent te krijgen plus alle rechten
    want met erkennen.. krijgt hij enkel plichten
    die rechten moet via de rechtbank geregeld worden.

dus het feest komt zeker nog een keer
    maar voor nu.. moet het maar even zo

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meiden
    Ik kom dit weekend even met een verslag van onze trouwdag en dan zet ik ook alvast een paar foto's in mijn album.... Maar we hebben echt een supergeweldige dag gehad.......

Ik heb sinds een paar dagen ook af en toe last van maagzuur... overdag wel lastig maar dan gaat het nog wel maar in bed wat minder. Dus dan sta ik even op en drink wat melk ofzo iets en dan kan ik lekker gaan slapen........

Saskia: leuk hoor dat je toch gaat trouwen.... en inderdaad je kan rustig het feest later doen.... Wij geven het grote feest ook pas later.... En hoe gaan jullie het 15 mei precies doen?

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou meiden, morgen is Ewout jarig en ik zal jullie maar niet langer in spanning houden...... het is een........

JONGEN!!!!!!!!!

De meeste hadden het dus wel goed gezien op de echo :)Ewout krijgt dus een broertje!
    Word dus een jongens mama :D

Gisteren ben ik bij de Pilates les geweest. Was helemaal niet zweverig of zo, of ingewikkeld. We hebben gewoon een uur lang rustig oefeningen gedaan, bekkenbodemspieren en zo getraint en ontspannings oefeningen. Was wel leuk, ook veel meiden die rond de 20 weken zwanger zijn dus nu al veel herkenning ;)

18. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wat leuk een Jongens Mama

Gefeliciteerd!

19. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Mouschy, 2 jongens stoer hoor!

brigitte je foto's staan er nog niet op, ik ben wel heel benieuwd

Vanmorgen 20 weken echo gehad maar het was deze keer niet te zien wat het is :(
    Nu hebben ze met 16 weken gezegd dat het een jongen is maar we hadden het graag nog een keer gehoord, voor de zekerheid.
    Maar alles zag er goed uit, dat is toch het belangrijkste.

20. Saskia78

gefeliciteerd!

het word zo wel een nek aan nek race he :)

@brigitte: wat we precies gaan doen.. ik weet het nog niet :(

vandeweek eens kijken of we ergens sochtends een koffie/gebaksessie kunnen regelen

schoonmamma opperde een hightea
    maar dat is meer iets voor smiddags toch?
    en stadhuis is om 10 uur al :)

Deel Deze Pagina