Brigitte: ik heb het maet tranen in mijn ogen zitten lezen! Wat een geweldige dag hebben jullie gehad! Hier zullen jullie nog heel lang met heel veel plezier aan terugdenken! Lekker nagenieten en straks alles weer opnieuw beleven als de foto's klaar zijn! Ben erg benieuwd naar de plaatjes! Geniet lekker verder van je "wittebroodsweken"!
Hier vandaag precies 18 weken, hoera! Bijna op de helft (of misschien ben ik dat zelfs al, maar we gaan natuurlijk voor minimaal 37 weken!) Donderdag weer een echo!
Brigitte: geweldig dat jullie zo'n fantastische dag gehad hebben! Het klinkt echt als een superdag! Lekker nagenieten hoor! Ben ontzettend benieuwd naar foto's Hoe is het met je kleine uk? Noor: lekker, bijna op de helft! Succes donderdag, hopelijk kunnen ze dan bevestigen of jullie inderdaad 2 knullen krijgen. groeten, pooh
Brigitte: Mooi dat jullie zo'n prachtige dag hebben gehad! Fijn dat je zo genoten heb! Noor: Al op de helft! Mouschy: Gefeliciteerd jongens mama! En gefeliciteerd met je knulletje vandaag!
Ja, bijna op de helft, lekker hoor. (Ben alleen natuurlijk qua omvang nog laaaang niet op de helft - misschien kan ik straks biertjes serveren vanaf mijn "dienblad") Ja, donderdag hoop ik de laatste 5% extra zekerheid te krijgen, maar met 95% kans kan het natuurlijk eigenlijk al niet meer missen...) Liefs
Hoi Sophie, Ik dacht ff kijken hoe het daar in September met jullie gaat. Blij om te zien dat je er nog bij bent! Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet van alle mooie momenten... Groetjes
@mouschy:gefeliciteerd met jullie knul! @brigitte: oh, klinkt helemaal geweldig meid! leuk dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad, ik ben ook erg benieuwd naar de foto's.
Heb weer even wat foto'tjes in mijn album gezet, kwam er niet eerder van, waaronder 1 van het vermeende piemeltje
Mouschy gefeliciteerd met jullie 2de knulletje! Leuk hoor. Nu staan de dames en heren gelijk ! Brigitte, geweldig verhaal! En blij tehoren dat jullie zo genoten hebben! Morgen alweer Queensday. Wie gaat er wat leuks doen? Fijne dag vandaag! x
@Ief: helaas moet ik morgen werken.... Maar daar eten we natuurlijk wel lekker een oranjetompouce! En ben om 1600 uur klaar dus gan daarna nog wel even wat leuks doen!
Haha ja die oranje tompouchen horen er wel bij he? En zo is het ook nog wel een lekker dagje toch? Trouwens wat een leuke foto's heb je geplaats. Idd duidelijk een piemeltje hoor hahaha. Als ik die vergelijk met de echo van onze dochter met 20weken.. Daar zag je twee kleine kadetjes naast elkaar zitten en hier zie je echt wel een bult ! Maar je buikje is ook mooi!
hi dames.. ik schreef in het begin mee maar daarna deed de site het niet meer.. helaas ben ik ook niet meer zwanger ik heb een miskraam gehad met 16 weken.. de baby leefde helaas niet meer.. we heben een moeilijke rijd maar ik wens jullie heel veel sterkte toe en veel plezier met de rest van de zwangerschap
Cristel, o wat erg meid, met 16 weken pas. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven. Dikke knuffel. Liefs Moons
dankjewel voor jullie berichtjes... is hier verder wel alles goed? en met jullie babys? groeien de buiken al hard.. vast wel! ik wens jullie heel vee gelek toe en als ik kan dan kijk ik toch soms even stiekem bij jullie mee