Alleen tests waar de baby geen risico bij heeft vind ik te doen anders mogen ze het lekker laten. Ik heb trouwens fotootje van mij en mijn vriend in mijn album gezet (die foto is van 25 december en een paar dagen ervoor was mijn ovulatie (maakt de foto wel erg speciaal) Trouwens ben in alle ritten geweest haha blijkbaar is ie precies goed gestuiterd haha
leuke foto ponyville! Ik zal even wat duidelijke info over de combinatietest opzoeken Pomme. Bij deze risicotest loopt de baby geen gevaar. Als er verhoogd risico is, dan kom je in aanmerking voor vruchtwaterpunctie om meer duidelijkheid te krijgen. Met deze punctie is er klein risico op miskraam. Dat vind ik dus ook nogal heftig. x Sophie
Heb vanmiddag geprobeerd te bellen naar vk, moet tussen 12 en 13 bellen... Hoe ga ik dat nou weer doen met werk? Wil zo graag afspraak maken dan is het toch echt echt...
Dames, wat gezellig hier. ik kan jullie niet meer bijhouden, zo snel gaan jullie. ik ben een paar dagen niet op het net geweest en jullie zijn al 20 pagina's verder. alle nieuwe mama's gefeliciteerd!
meiden mijn vk had het over een combinatie test (vroege bloed test en npm) ...Deze kon ik met 9 weken doen...Anders heb ik mijn 1e termijn echo pas op 21 febr! doen jullie dit?
he meiden, is het hier gezellig? Hopelijk mag ik volgende week ook meeschrijven. Even een vraagje, gisteren had ik een veeg bruinverlies, nu niets meer. heb mijn ei op dag 14 of 15 gehad, gisteren dag 24, dus 9 of 10 dpo, zou het een innestelling kunnen zijn? Stiekum maak ik mezelf natuurlijk helemaal gek. Heeft iemand van jullie dit ook gehad? Als ik van mijn korste cyclus uitga mag ik zondag testen en anders donderdag. Denk niet dat ik zo lang kan wachten aangezien mijn ei redelijk vroeg was. Wat denken jullie, zou je 1 week na de eventuele innestelling kunnen testen? Ik vind het superspannend. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik heel fijn vinden, ook omdat ik anders als ik geen mk had gehad 6 februari uitgeteld was. Heb nu steekjes links onder in mijn buik, verder misselijk, maar had afgelopen weekend de griep dus kan daar ook van zijn. Sorry voor mijn lange verhaal Liefs Moons
Ben erg onzeker vandaag soort ongi kramp onderin buik en misselijkheid is ook stuk minder... Pfff maak mezelf helemaal gek.
Jee Moons, kan me voorstellen dat het voor jou nu helemaal spannend is. Laat je het wel even weten als je een test hebt gedaan? Ik weet niet wanneer ja kan testen. Mijn eerste test heb ik 3 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden gedaan en die gaf eigenlijk geen stip (predictor schijnt sowieso veel hormoon nodig te hebben). Toen ik 10 dagen overtijd was, vond ik de predictor nog steeds niet overtuigend, maar de digitale CB liegt niet. Moraal van dit verhaal : Koop meteen de digitale CB. Er zitten sowieso 3 teststrips in, dus als hij nu nog geen positieve uitslag geeft, kan je het een paar dagen later weer doen. Ik heb het nog steeds ijskoud en sinds vandaag ook wat krampjes die lijken op ongesteldheid. Ik weet dat het erbij hoort, maar het is toch een tegenstrijdig gevoel hoor... Nog even een vies praatje op de vroege ochtend... Hebben jullie ook ineens een heel andere stoelgang ? Ik lijk wel een geit, alleen maar kleine harde keuteltjes zonder dat het echt oplucht, zal ik maar zeggen
Mrijn, ik ga denk ik zondag testen. Heb nog 3 testen van deze site liggen, schijnen zeer gevoelig te zijn. Harde ontlasting hoort volgens mij ook bij zwanger zijn. Ik heb nu diaree, maar komt omdat ik grieperig ben. Liefs Moons
Goodmorning iedereen! @mrijn: ken het geitensyndroom....... Het is ook wat donkerder dan normaal (niet dat ik met een vergrootglas boven de pot hang...maar je ziet het wel
@Pomme, Bedankt voor je leuke reactie op de taart, ik denk ook wel dat ik dat ga doen. Net VK gebeld, ik mag op mijn verjaardag (19-1) de 1e echo laten maken in het ziekenhuis. Ik vind het zo spannend allemaal! En 30-1 heb ik mn intakegesprek bij de VK. Kan echt niet wachten gewoon. Gisteravond heeft mn vriend een paar foto's gemaakt van mn buik(je). Als ik het niet vergeet zal ik ze vanavond in mn album zetten. @Mrijn en @Joos1 Ik ben ook bekend met het geitensyndroom Leuk woord trouwens, houden we erin Je denkt dat je nodig moet, maar het resultaat is echt 3x niks, hahaha Ben benieuwd wat voor klachten we nog meer met zn allen krijgen Liefs Joyce
@Joyce Heb je nu al een buikje dan? Lijkt me heerlijk om te kunnen zien, sta nu elke avond voor de spiegel te draaien maar zie nog niets... Straks vk bellen, hoop dat ik snel mag komen! En nu weer aan het werk, mijn baas zel wel denken die is druk bezig vanochtend... Ja met het forum
Hahahaha, daar heb ik ook last van. Tussen het werk door moet ik toch een aantal keren kijken op het forum hoor. Het is echt zooooooo verslavend. Ik heb inderdaad al een buikje, ik zal vanavond de foto's in mn album zetten. Vanochtend ook voor het eerst een beetje misselijk, maar dat trok gelukkig wel snel weg. Vraagje. Als jullie 's ochtends voor het eerst naar de wc gaan om te plassen, krijgen jullie dan ook kramp in je buik? 's Nachts vult je blaas zich natuurlijk en dan plas je 's ochtends alles eruit, maar dat doet behoorlijk veel pijn vind ik? Herkenbaar? Gr. Joyce
Woow zeg, wat zijn jullie actief! Kan niet overal op reageren hoor haha! Joyce, wat leuk dat je op je verjaardag een echo krijgt, en dat van die taart is ook superleuk! Ben benieuwd naar de reacties! Hier gaat het prima, ben alleen ontzettend moe, maar dat zijn we geloof ik allemaal haha! En die krampjes en rommelende buik heb ik ook, dat voelt niet zo fijn hoor! Denk dan steeds dat het mis is! Heb ook best een opgeblazen buik! Pas 2 favoriete broeken al niet meer, ! Maar hebben jullie ook, dat dit 's avonds het ergst is? Met het werken gaat het tot nu toe nog prima. Werk bij een grote bekende parfumeriezaak als 1e verkoopster, dus heb ook heel wat taken achter de computer! De hele dag lopen en staan is wel vermoeiend, pfff! Ennuh...het geitensyndroom is me nog niet bekend hahaha[/i]