Jikke, een meid, leuk zeg, 2 jongens en 2 meiden, gefeliciteerd. Hier voel ik de baby nu echt duidelijker en ook elke dag wel een paar keer, is echt heel leuk. Liefs Moons
Wat ik dan weer raar vind aan mijn beeb - maar super gaaf - is dat ik echt mijn buik ook zie bewegen, zojuist een paar zichtbare trapjes... echt te gek! ze is nog niet eens officieel 22 weekjes... gekke meid he!
pomme, de placent kan zich overal bevinden, op zich maakt het niet uit waar als hij maar niet voor de uitgang ligt. Waarschijnlijk ben je slank en kan je daarom de beeb door je buik zien bewegen. Jikke, leuk hoor 2-2
hoi dames, Weer een paar die de 20 weken echo hebben gehad en weten wat het gaat zijn,kan echt niet wachten tot het zo ver is en dat het helemaal gezond gaat zijn. Ik heb vandaag men eerste zwangerschapsbroek gekocht,een witte linnen broek bij h&m.Ik heb nog niet echt een buik maar ze zit zo lekker en een gewone broek moest ik toch niet meer kopen dus ben er wel trots op hihi Daarnaast nog vele andere truitjes,jurkje,topje,rokje gekocht tjah was in een koopbui.Maar die koop ik in de gewone collectie.Juist zien dat het allemaal wat kan meerekken. Na die vlindertjes van eergisteren heb ik niets meer gevoeld in men buik.Misschien was het toch niet de baby.
Altijd leuk die koop aanvallen avalon Hier zie ik de beeb ook al een week aan de buitenkant schoppen, en ik ben morgen pas op de helft! ik vond dat wel heel erg snel maar de vk zei dat dat wel kon. Ben gister ochtend weer gaan werken, jeetje wat was dat zwaar zeg. Dan merk je pas hoe vaak je moet bukken e.d op je werk. Toen ik thuis kwam duurde het nog een uur voor de buikpijn weer weg was, hoop niet dat het volgende week weer zo is De beeb heeft na een hele drukke week besloten zich weer een paar dagen wat rustiger te houden, ik voel hem nog wel maar minder vaak en minder hard als anders. Ik krijg nu wel minder harde buiken maar ik mis het toch wel een beetje, het is ook nooit goed Iedereen geniet nog van het mooie weer, na het weekend is het weer minder, groetjes han
hallo! Ik ben weer terug van een weekje vakantie in België! We hebben ons super vermaakt! Was er gezellig, we waren met ons gezin (mijn ouders, 2 zussen en aanhang) En mijn ouders en zussen hebben de baby ook gevoeld! Hihi, zo leuk. Ik voelde de baby al toen ik 17 weken zwanger was. Ook zag ik mijn buik toen al af en toe bewegen (die plopjes) Maar dat wordt nu steeds duidelijker, vaker en langer, het zijn al echt schopjes geworden. Ook voel ik goed als hij/ zij aan het rondbewegen is of zoiets (kopje rollen?) Echt zooo gaaf! Ben helemaal verliefd! Mijn mannetje kan de baby nu ook duidelijk voelen en zien bewegen. Ik heb zelf ook erg veel last van afscheiding en ik gebruik ook gewoon inlegkruisjes hoor. Anders kan ik wel 3/ 4 keer van onderbroekje wisselen. Iedereen die een echo hebben gehad: gefeliciteerd! Het gaat nu gelijk op zie ik wel!
zomercollectie dit jaar is t och veel wijde jurkjes dus die passen we oo kkmet buik vast nog wel aan *grin* moet hier ook een broek gaan scoren maar denk ik als deze broek dan echt niet meer werkt.. kan ik iig wat aan maar straks... eerst mooie jurk fiksen voor mezelf das nog moeilijk bleek
Hallo dames, Ik volg dit forum al sinds het begin van mijn zwangerschap en doe dat graag! Ik schrijf zelf zeer onregelmatig op de site maar zeker niet minder enthousiast. Ben blij dat de September mama's een mooie plek hebben hier! Ben eergisteren naar het ziekenhuis geweest voor de 2e trimester echo en alles zag er goed uit. HIj was lekker druk aan t bewegen en was met z'n voetjes en gezichtje aan het spelen. Hij deed een aantal pogingen om te duimen stak zelfs z'n tong een paar keer flink uit! Nog wat info voor de statistieken: het is een jongen! Nog veel plezier toegewenst, ben benieuwd hoeveel jongens en meisjes er nog bij zullen komen. Liefs, Modo
@Jikke en Modo: gefeliciteerd! @Avalon: wij hebben denkelijk dezelfde linnen broek gekocht, zit heerlijk he @Virginnie: heb een blaasonsteking, dat is dus dat "ongestelde" gevoel in mijn onderbuik. Gisteren een plasje gebracht, de uitslag gekregen en een nieuw plasje op kweek laten zetten in het ziekenhuis. Heb pillen voor als ik koorts zou krijgen, maar mag eigenlijk niks gebruiken i.v.m. de baby - veel drinken schijnt de ontsteking ook te kunnen doen oplossen. In elk geval hoor ik dinsdag of woensdag welk specifiek medicijn ik mag gebruiken - tot die tijd ga ik echt niet dat paardenmiddel slikken dat hier voor noodgevallen in huis ligt Joepie en Kristel, aftellen tot maandag he? Ik vind het steeds spannender worden, het is niet zo maar een echo natuurlijk: de grote APK!
Hallo mama's, allemaal aan het genieten van het weekend. Ik ga zo lekker babyshoppen hopen dat ik slaag. Modo, gefeliciteerd en klets gezellig mee. Groetjes,
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: JONGEN - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING- uitgerekend 4 september Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september Danique: VERRASSING- uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: ? - uitgerekend 6 september Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Kim: ? - uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Jikke: MEISJE -uitgerekend 14 september Joyce: MEISJE - uitgerekend 16 september Sas25: ? - uitgerekend 16 september Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Han: ? - uitgerekend 23 september Modo: JONGEN - uitgerekend 23 september Saskia: ? - uitgerekend 24 september Joepie: ? - uitgerekend 24 september Patries: ? - uitgerekend 24 september Lucky: ? - uitgerekend 25 september Darcy: ? - uitgerekend 25 september Noor: (2ling) 2 JONGENS - uitgerekend 29 september Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september Avalon: ? - uitgerekend 30 september Verwacht: 11 JONGENS 10 MEISJES 5 VERRASSING 10 NOG ONBEKEND
hallo, ik heb vannacht gedroomd dat wij een jongen krijgen. ik zag een piemeltje op de echo het was z`n mooie droom. kan niet wachten tot maandag maar vindt het ook nog wel eng hoor. liefs joepie
Hoi hoi Ik heb gister een echo gehad en volgens mij heb ik een piemeltje gezien Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het leek er wel veel op. Mijn vriend en ik zijn er nog niet uit of we het geslacht willen weten. Het heeft zo zijn voordelen als je het weet, maar een verassing is ook wel erg leuk! Ik ben in ieder geval al blij dat alles goed was, het groeit goed en er waren geen afwijkingen te zien
ik ben ook een september mama en ben 18 sept uitgerekend. 7 mei heb ik me 20 wk echo en kan niet wachten tot de dag daar is. hopelijk zien ze wat het is kan ik eindelijk uitgebreid kleertjes shoppe. de babykamer en kinderwagen hebben we vorige week uitgezocht, was al zo vaak de winkel doorgewandeld en nu kon ik het dan ook eindelijk echt kopen. veel spulletjes heb ik tussendoor al gehaald omdat ik het gewoon moest hebben en het kamertje wordt lime groen dus ja dat kan voor bijde geslachten. ik ben best jaloers op de dames die al een echo hebben gehad, maar mijn beurt komt ook nog.
@lovewinnie: nog maar een paar daagjes voor je je echo hebt toch? nog even volhouden. sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ben een paar dagen met het werk in denemarken geweest en er is zoveel gekletst dat ik het niet allemaal kan onthouden. Voel zelf de kleine regelmatig overal (wel placenta aan de voorkant) en mijn vriend soms ook. Wat ik vooral grappig vind is dat je mijn buik soms ook ziet bewegen! Verder groeit mijn buik nu wel, maar heb nog steeds 2 rolletjes eigenlijk, dus lijkt het nog niet echt een zwanger buikje vind ik zelf. Zit nog erg laag allemaal. groetjes suus
@Modigliani en lovewinnie: welkom hier,pas op vind het wel verslavend hier Er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet kom piepen @saskia 78: Ja we hebben echt wel geluk met de mode van deze zomer,dat is wel het voordeel als je in de zomer met een zwangere buik moet rondlopen.Want in de winter moet je ook nog eens een dikke jas vinden en dat is wel moeilijker. @Darcy:ja ze zit echt zalig ,en je kan ze nadien nog gewoon aan.De band omslaan et voila Hier gaat alles super,heb wel heel de dag moeten werken dat is wel minder . En de komende weken moet ik ook op zaterdag werken.Men buikje begint stilaan wat vorm te krijgen,het is nog niet veel maat toch iets Ik voel de baby nog niet en wacht vol ongeduld af,savonds als ik in mijn bed lig denk ik daar veel aan en focus ik me daar op.
@Modo: Van harte gefeliciteerd! Joepie! @Berbel: Ik ben zeker niet slank hoor! Heb nu maatje 42 en koop nu vooral jurken maat L of XL uit de gewone winkelcollectie die meerekken. Ik heb 1 zwangerschapsjurk, maar die is nog te groot.
Hello ladies Lekker stil op dit forum, de september-mama's zitten vast buiten in de zon of hebben ontbijt op bed De blaasontsteking wordt draaglijker, ik drink me suf en plas me suf en hoop dat het allemaal weer goed komt. Ben vooral bezig met de echo van morgen, spannend en nog eens spannend! Ook wij willen weten wat het wordt en ik denk nog altijd een meisje, maar als ik het over de baby heb, zeg ik "hij" en "hem." Verwarrend, nietwaar Hoera! We hebben sinds gisteren een digitale camera en ik ga, als de accu vol is en de software geinstalleerd, wat foto's in mijn album zetten. Eindelijk wat beeldmateriaal bij mijn verhalen! Fijne zondag aan iedereen en geniet van het mooie weer!
hoii, ik ben ook een september mama ,ik ben 20 ste uitgerekent... ik heb nog niks eigenlijk moet nog verhuizen en baby spullen en meubels moet ik nog halen...heb nog erg veel te doen...maar wil tot 9 mei w8 dan heb ik me 20 weken echo eindelijkkkkkkkkk...en dan als alles goed is ga ik meteen inkopen doen met een gerust hart ben zo nieuwgierig.