september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    @Darcy: succes morgen!

2. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben anderhalve week niet on line geweest en jeetje zeg... Wat is er een hoop gekletst. Ik moet eerlijk bekennen ik heb niet alles goed bijgelezen maar volgens mij gaat alles nog goed met iedereen dus dat is mooi.

Dinsdag de 20 weken echo. Pfff ben wel een beetje zenuwachtig. Zeker omdat ik het kindje nog steeds niet echt voel. Hoewel... gisteren had ik heel te tijd rare trillingen in mijn buik maar dus niet die plofjes waar iedereen het over heeft. Ach. Ik kan toch niks anders doen dan afwachten.

Ik las dat een aantal van jullie ook zo veel afscheiding hebben. Irritant he. Ik wordt er gek van.

Ik las ook dat je naar het gemeentehuis moet voor de erkenning (wij zijn ook niet getrouwd) maar nu vroeg ik mij af... Moet je naar de gemeente waar je woont of waar je wilt gaan bevallen? Het aangeven na de geboorte is toch ook in de gemeente van bevallen?

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Darcy, spannend. Veel suc6 morgen en natuurlijk ook veel plezier.

Wat zijn er veel nieuwe mama's bijgekomen. klets allemaal gezellig mee.

Lucky, ik begrijp goed dat je zenuwachtig bent. Nog 2 nachten en dan heb jij ook jouw echo spannend.

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Darcy, succes morgen! Ik weet niet of er morgen nog meer hun echo/controle hebben. Succes in ieder geval.

Leuk zeg, al die nieuwe septembermama's! Welkom. Enne...het is wel verslavend hoor ;)

Maart: nog leuke dingen gekocht met het babyshoppen?

Succes Lucky, dinsdag!

Hier verder alles z'n gangetje. Afgelopen vrijdag nog wel even m'n urine laten testen bij de ha voor blaasontsteking. Moest echt zooo vaak naar de wc :( Maar blijkbaar vind de uk m'n blaas gewoon een geweldige trampoline :rolleyes: dat schijnt hetzelfde effect te hebben.

Hier nu bezig met het kamertje. Althans, het voorwerk om het kamertje leeg te krijgen (ja, nog steeds niet klaar, hihi) Met een beetje mazzel is het voorwerk vandaag klaar en kunnen we vanavond of morgen de babykamer-to-be helemaal uitruimen en daar verder aan de slag!

groetjes
    pooh

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hallo allemaal, even een tussentijds berichtje.
    Lekker aan het klussen in ons huis (althans, ik doe er niet zoveel, maar mijn man en de hulptroepen deste meer!)
    Van de week behangen en sausen.
    De kamer van onze dochter roze en de kamer van de tweeling groen en blauw, heb er erg veel zin in, dan kan ik ook eindelijk echt wat gaan doen! En natuurlijk moet er nog het een en ander geshopt gaan worden, vervelend :)
    Verder hier alles goed.
    met jullie ook allemaal?

@maart: lekker geshopt gisteren? Geslaagd?

@Darcy: hopelijk knapt je blaasontsteking idd verder op. Lekker zuur drinken, cranberrysap en dergelijke, dat helpt vaak ook "preventief" en veel vitamine C, desnoods extra in tabletjes, daar zuurt je urine van aan en dat vinden die bacterien niet lekker. Ben benieuwd naar je foto's!

@Pooh: leuk aan het kamertje beginnen!
    En dat van een blaas als trampoline gebruiken, dat herken ik maar al te goed!

Alle nieuwe mama's: welkom en idd het is verslavend!

Ook voor de rest veel groeten en hopelijk gaat alles goed!

Liefs Noor

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@noor: jij mag ook niets doen van de baas? :)

7. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo,

wij hebben vandaag ook de babykamer uitgeruimd maar zijn nog niet helemaal klaar.
    we weten al wel welke kleuren we willen het wordt aqua blauw met lime groen. groene muren en blauwe gedicht op de muur en blauwe accesouires.

morgen hebben wij de echo best spannend hoor. heb een drukke dag moet eerst werken tot 12.00 uur en dan om half 2 bij de fysio zijn en om half 3 in het ziekenhuis.

hebben jullie ook z`n jeuk op je buik ik allemaal uitslag wordt gek van de jeuk.

groetjes joepie

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
  9. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Leuk Maart, paars en rood. Wij gaan oranje en rood doen, hebben koloniale meubeltjes, heb een rode klamboe gekocht, rood met oranje gordijnen, rode handdoeken voor op het aankleedkussen en oranje opbergmandjes. vind het hele warme kleuren en lijkt vast mooi bij het donkere koloniale hout. Rood en paars is ook heel mooi warm. Leuk bad trouwens.

O ja, ik heb woensdag 9 mei een controlle afspraak bij de vk, kun je die nog even in je lijst zetten? Om 10.15 uur.

Liefs Moons

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Moons, klinkt heel mooi. Rood en oranje is ook een goede combi. Ik ben benieuwd naar de eindresultaat.

Ik heb een heel mooi hemeltje gezien in het donkerpaars. Heb hem gisteren besteld maar duurt nog 8 weken voordat hij binnen is :(.

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Balen zeg, nog 8 weken. Ik heb die van mij bij de leenbakker gekocht, was maar 7.95, maar volgens mij hadden ze geen paarse. Een voordeel, je kunt hem nu misschien gelijk ophangen als hij binnen is, die van mij ligt nu ook maar gewoon in de kast. Wij hebben het kamertje al leeg, hier sliep onze jongste eerst, maar die slaapt nu dus bij zijn oudste broer op de kamer, de hele week al en dit gaat heel goed.

Nu even een wand opnieuw glasvliesbehang plakken, dan alles even sausen en dan kunnen de meubeltjes erin. Heb ze op de zolder staan, dus hoef er niet op te wachten.

Mijn man is schilder, dus dat sausen en verfen is zo gepiept.

Liefs Moons

12. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Balen zeg, nog 8 weken. Ik heb die van mij bij de leenbakker gekocht, was maar 7.95, maar volgens mij hadden ze geen paarse. Een voordeel, je kunt hem nu misschien gelijk ophangen als hij binnen is, die van mij ligt nu ook maar gewoon in de kast. Wij hebben het kamertje al leeg, hier sliep onze jongste eerst, maar die slaapt nu dus bij zijn oudste broer op de kamer, de hele week al en dit gaat heel goed.

Nu even een wand opnieuw glasvliesbehang plakken, dan alles even sausen en dan kunnen de meubeltjes erin. Heb ze op de zolder staan, dus hoef er niet op te wachten.

Mijn man is schilder, dus dat sausen en verfen is zo gepiept.

Liefs Moons

13. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    7,95 :confused: - die van mij was 99,95. wat een verschil.

Heel handig trouwens dat jouw man schilder is.

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hihi, nee, zo goed als niets! Is ook wel schattig natuurlijk! Maar mijn handen jeuken!

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Joepie: een of tweemaal per dag insmeren met amandelolie hielp mij in mijn eerste zwangerschap enorm! Hier begint de jeuk idd ook alweer op te spelen af en toe. had laatst ook enorme jeuk aan mijn (.)(.) maar was op mijn werk dus kon er moeilijk de hele dag aan gaan zitten ;) Toen ik de dames 's avonds in de zalf had gezet ging het beter!
    Succes en veel plezier bij de echo!

@Maart: ideaal badje lijkt me dat! En gaaf die kleuren!

@Moons: ben ook erg benieuwd naar jullie eindrresultaat! Koloniaal vind ik ook erg mooi! Handig trouwens een man die schilder is! (Heb nog genoeg te schilderen in ons nieuwe huis ;))

16. patrien

patrien Niet meer actief

tjee wat wordt hier toch veel afgeklest zeg.ik kan het niet bijhouden.
    heb wel wat teruggelezen en zover ik kan lezen gaat alles nog spik en span bij alle mede septembermama's in spe.
    ik heb afgelopen dinsdag 20 weken gehad en alles was goed.
    verder heb ik ook nog op die dinsdag een 3d echo laten maken voor mijn mannetje die was woensdag jarig.
    hij vond het een geweldig cadeau.
    inmiddels weet ik wel wat het is maar mijn mannetje niet.
    dus ik hou het nog even voor mij zelf. (ook omdat er bekende van mij op het forum zitten).
    verder lees ik regelmatig met jullie mee maar kan ik niet altijd reageren (lees tussen neus en lippen door).
    maar voor iedereen suc6 en tot de volgende keer.

17. Saskia78

mja wij krijgen eind juni sleutel van het huis
    maar geloof dat ik nu alvast veroordeeld ben tot "dozen inpakken en koffie zetten" als enige activiteiten...

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey hey, goedemorgen mama's!

Moet nog een beetje bijlezen, maar post alvast wat!

@ Maart: een super leuk badje hoor! Die kleur is heel gaaf, ik zoek zoiets in het oranje! ;) (alleen de meeste badjes zijn met afbeeldingen erop en wij willen een effen! :( )
    Dus heeft iemand een idee waar ik deze zou kunnen krijgen? We hoeven niet perse een thermobadje, een gewoon badje is ook goed!

Morgen hebben wij de 20 weken echo en daarna gaan wij ook beginnen met de babykamer! Heb er erg veel zin in! :)

@ allen: hebben jullie ook veel last van bandenpijn en veel plassen?
    Ik moet echt heel vaak plassen en ben ik geweest, dan heb ik het gevoel dat ik zo weer moet! Heel irritant!
    Maar goed, ik ga zo werken!

Een fijne dag allemaal!
    ;)

19. Saskia78

@marsab: ik denk dat elke winkel in r'dam me nu wel kent.... of in ieder geval de toiletjuf

word er stapelgek van :)

ene kant veel drinken omdat ik anders flauw val
    andere kant... logischerwijs loop ik me suf naar het toilet

en tis nooit superveel.. maar ik moet wel supernodig :(
    ook snachts enzo *grrr*

20. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Ja inderdaad handig he een man die schilder is, maar het enige nadeel is dat hij vaak voor zijn eigen schilderwerk geen tijd heeft, de buitenboel moet hier al een paar jaar gedaan worden, maar tot nu toe nog niet gebeurt, hij zou het deze zomer gaan doen, ben benieuwd. Meestal erg druk in de zomer bij klanten.

Toontje, gelukkig was de echo allemaal goed. Waarom weet je man niet wat het wordt, wil hij dat niet weten? Dat je het dan voor je kan houden. Knap hoor.

Liefs Moons

Deel Deze Pagina