september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Gisteren familie-dag gehad. Errug gezellig , maar heb me ook doodgeergerd. Waarom, nou ik ben nu 21 weken zwanger en ze zeiden de hele tijd dat ze dachten dat ik wel wat dikker zou zijn. snif, snotter. Ik heb best wel een buikje hoor, maar iid niet een buik die de meeste hebben met 21 weken.
    Bij de andere 3 was ik hoog zwanger in de winter en bij deze dus in de zomer. Ik had me echt voorgenomen om nu te gaan showen met mijn buik. Maar ik heb dus nog haast geen buik. Ik stel me nu maar positief in dat als ik straks bevallen ben ik mijn oude kleren met een week weer aan kan. Kon ik tenminste wel met de andere 3 (of zou die droom ook in duigen vallen?). Heerlijk, even mijn hart gelucht.
    Meisje is trouwens wel enorm beweeglijk, qua schoppen enzo. hoef maar even stil te zitten en ja hoor, daar is ze weer.
    Heb gisteren de bak van de kinderwagen gekregen van mijn broer en schoonzus, de rest hadden we hier al (het is een musty urban-rider) en heb hem zojuist opgemaakt. Wat voelt dat lekker, Ze kan er zo in gaan liggen, en het ziet er zo lief uit.

nou, ik ga hier weer wat doen.
    groetjes, Jikke

2. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Zijn jullie er al uit met de namen. Wij wel, en gisteren zeiden mijn moeder en tante dat ze wel een leuke naam hadden: hannah, van Johanna, en die komt bij ons in de familie voor. Laten we nou zelf de naam Hanne bedacht hebben voor ons meisje. Wel erg toevallig, en moest me inhouden om nix te laten merken.
    Jikke

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Jikke, leuk dat de wagen nu compleet is heb je dat ook in huis. Wij hebben nu ook een naam voor ons meisje. Voordat we een naam hadden noemde we haar kleine baby maar nu gewoon bij de naam, wel grappig.

4. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ja, leuk he. klinkt soms wel raar hoor. Bv zij doen dat niet meer, maar Hanne gaat straks wel steentjes in de vijver gooien. Word veel werkelijker voor me.
    jikke

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Super leuk.

iK heb net in mijn agenda zitten kijken.

Ik moet nog 4 weken werken en dan ben ik 3 weken vrij daarna moet ik nog 5 weken werken en heb dan zwangerschapsverlof. Jeetje dat klinkt echt dichtbij.

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Goedemorgen Mama's

Ben de hele weekend niet geweest en ik heb vluchtig doorgelezen. Als ik tijd heb lees ik alles op mijn gemakkie.

Vandaag 23 Weken! Gaat snel he :)

Maart...... Leuk badje en leuke kleuren zeg!, ik ben ook altijd van dat kleur, maar wij (ik euuhmm ik moet het nog aan papa voorleggen) hebben toch besloten om de kamer klassiek wit te doen met een hard roze accent.. Maar ik kan nog alle kanten op want ik moet nog alles bestellen.
    Ben erg benieuwd naar alle kamertjes hier.. Wel laten showen als hij af is he?

Marsab.... Ik moet ook heel vaak plassen en daarna krijg ik weer een plas gevoel. Ik heb 2 keer een steek gehad van mijn banden maar daarna niet meer, ik denk dat het niet lang meer duurt voordat die pijn eraan komt

Welkom alle nieuwe september mama's! Wat gezellig zeg.

Ik heb vanavond een pret echo.. Ben erg benieuwd. Oma's en Opa's gaan mee.. Ik voel haar heel weinig dus ik ben er blij om weer te koekeloeren

P.S. Ik ga a.s. weekend de kinderwagen bestellen ik bennog steeds aan het twijfelen tussen de BUZZ en CAMELEON.

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meiden ik ga zo even alles van het weekend bij lezen.... Eerst zo even hier ook naar de huisarts om urine langs te brengen en lijkt me niet goed want is helemaal troebel... lijkt net sinas maar dan zonder bubbels.......

Druk weekend hier gehad met verjaardagen... pfff denk toch dat ik langzamerhand wat rustiger aan moet gaan doen want ik merk dat het me helemaal opbreekt.... Maar gelukkig vandaag nog een vrije dag

Mijn mannetje kan uk ook steeds vaker en beter voelen.... gisteravond schopte uk ineens een keer zo hard tegen de hand van mijn mannetje dat ie er haast van schrok... jeetje dat is hard.... hihihihi

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk moment is dat he, als jouw mannetje het ook kan voelen.

9. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hey meiden,

Alle nieuwe: Van harte welkom!

Iedereen heeft hier ondertussen al een blaasontsteking lijkt wel!

Leuk die kleuren maart!

Miss X veel plezier vanavond.

Ik mag vanmiddag voor controle vruchtwater maar is ff aan me gyn vragen of hij ff wil kijken wat het word. Ik heb nog helemaal niks aan spullen gekocht :( . Heb het harstikke druk met me kleine en hond, dat ik amper toe kom om te kijken enzo wel jammer maar is niet anders helaas.

Meisjes naam hebben wij al maar jongens naam kan ik niet op komen hopen dat ik het vanmiddag weet want anders zit ik straks bij bevalling als het een jongetje is.

Ik heb ook echt ontzettende jeuk! word er gek van!

laat vanmiddag als ik terug ben meteen wat horen, andere meiden ook he want volgens mij hebben veel vandaag een 20 weken echo

liefs rian

10. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

jikke ik heb ook amper buik hor heb zwangerschapskleding maar me broeken zakken nog steeds van me kont af:( maar pas me oude spijkerbroeken ook niet meer. Hoop dat je het snel kan gaan showen!

11. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, gezellig met opa's en oma's. Veel plezier vanavond.

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    AGENDA

Mei
    joepie:7 mei 20 weken echo
    Darce: 7 mei (20 weken echo)
    Kristel: 7 mei (20 weken echo)
    Rian: 7 mei (controle gyn vruchtwater)
    Miss X: 7 mei (Pret-Echo)
    Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken)
    Lucky1979: 8 mei (20 weken echo)
    Maart: 8 mei vk controle (23 weken)
    Triez: 8 mei ( 20 weken echo, 21 weken)
    Saskia: 8 mei (20 weken, controle vk)
    Danique: 8 mei (23 weken, controle vk)
    Patries: 9 mei (20 weken echo, 20w2d)
    Ief: 9 mei vk controle (22 weken)
    Suus: 10 mei (controle ha)
    Sophie: 11 mei (controle vk)
    Siesje: 14 mei (controle vk)
    Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding)
    Siesje: 15 mei (20 weken echo)
    Mouschy: 15 mei 3D echo!
    Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken
    Rian: 16 mei (vk controle 24 weken)
    Brigitte: 16 mei vk controle
    Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d)
    Pooh: 16 mei controle gyn
    Noor: 22 mei GYN
    Saskia: 24 mei "20"-weken echo (zit dan alweer op 22w... )
    Mouschy: 25 mei VK controle
    Joyce: 25 mei (pret echo)
    Patries: 30 mei gyn (23w2d)

Juni
    Danique : 4 juni 3D echo
    Pooh: 6 juni controle gyn
    joepie: 7 juni controle vk
    joepie: 11 juni pretecho

13. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat zijn er veel echo's vandaag. allemaal veel suc6.

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Dank je, ik was er heel nuchter over maar kan nu niet wachten om haar weer te zien. Ik hoop dat de 3d beelden een beetje mooi zijn.

Als alles maar goed is. Voel dat ik een beetje ziek word. Heb het warm en koud.. Ik zou zo graag lekker op de bank willen hangen pppfff.

Heb ook een suikerspin net op.. (had ik nog in een zakje) Misschien ben ik een beetje beroerd van dat hahaha

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey allemaal!

Heb net een druk weekend achter de rug (werken, werken, werken..) en ben nogal moe. Deze namiddag eens proberen uit te rusten.

Vind het zooooo zalig mijn kleintje te voelen, gisteren heb ik een muziekdoosje gekocht en legde dat op mijn buik, ons kleintje er meteen naartoe en schoppen. Nu hebben de papa en ik de kleine ook echt duidelijk zien bewegen. Het besef dat er echt een kindje komt word groter en groter!

Wij hadden al jaren een naam, maar nu dat we die echt zouden mogen gebruiken, zijn we van gedacht verandert. We hebben wel nog wat tijd..

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die constant naar het toilet moet. :( s' Nachts is dat echt niet aangenaam!

Bij ons gaan de kleuren waarschijnlijk pistachegroen en wit worden. Aangezien mijn ventje absoluut geen turquoise wilt! :(

Aan iedereen succes op de echo's en een leuke dag gewenst!

x

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    zo terug van de huisarts en na 13 uur kan ik bellen dus ik wacht het even af.....

hier trouwens ook ontzettende jeuk op mijn buik... pffff kriebel kriebel kriebel... smeer het al in met zwitsal mamabuikcreme... en soms met nivea maar het helpt nog niet echt....... zal volgende week bij de VK anders eens vragen.....

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@jikke: hier ook nog steeds geen buik hoor :)
    dus laat ze maar piepen
    en er komt nog genoeg mooi weer aan voor het september is :)
    vermoed dat er nog dagen gaan komen dat we zouden willen dat we nog zo'n klein buikje als nu hadden :)

@maart: wat gaat de tijd hard zo ineens he :)

@rian: heheh grappig.. ook hier de meisjesnaam lukt wel maar een jongetjesnaam?
    en allebei het idee dat het toch een jongetje word.. dus er moet nog even hard nagedacht worden ben ik bang :)

@virginie: dat zijn ook wel mooie kleurtjs ja
    wij hebben er nog heel niet over nagedacht eerlijk gezegd.
    eerst trouwen.. dan huis inrichten.. en als laatste pas het babykamertje.. dus voorlopig moet er aan te veel andere dingen gedacht worden :(

@brigitte: ben benieuwd wat ze zegt.. kom zelf ook om van de jeuk.. echter niet enkel op mn buik maar ook mn benen.. echt drama
    geen idee wat ik er tegne kan doen.
    bodylotion helpt wel een beetje
    en als ik eenmaal kleding aan heb valt het wel mee
    maar zodra het 2 seconden uit is begint het gekriebel :(
    erg irritant

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @Saskia78:

Hier moet ook nog aan veel gedacht worden! Wij verhuizen pas in oktober, als alles goed gaat. Nu komt het grote probleem; kleintje word in september geboren, of augustus als hij te vroeg is. Dus is het een beetje stom om in ons appartementje al een babykamer in te richten, als we de maand daarop toch weg moeten. Vind ik wel spijtig. Had graag alles op orde gehad met de bevalling, maar dat zal dus niet doorgaan.
    We hebben wel een tweede kamertje waar we al zijn spulletjes gaan leggen, maar ik vermoed dat we hem de eerste maand toch bij ons in de kamer gaan leggen in een wiegje ofzo. Ligt hij dicht bij ons en toch knusser dan in zo'n groot bed.

Wanneer trouw jij?

19. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wij hebben al een naam. Al voordat we zwanger werden. Nu word ze gewoon bij de voornaam genoemd. Soms vergeten we dat en zeggen we dat ook waar de mensen bij zijn. Maar gelukkig heb niemand dat nog opgemerkt hihi..

Volgende week gaan we haar erkennen.

20. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo dames

de vk zei tegen mij dat ik voor de jeuk mentolzalf kon gebruiken. dat helpt wel maar ik smeer er ook sudocreme op en dat helpt ook erg goed.

ben vanacht ziek geweest had erg last van mijn darmen we hebben pizza gegeeten ik denk dat ik daar niet meer tegen kan.
    en koffie gaat ook niet meer krijg er zuurbranden van.

JOEPIE VANDAAG 20 WEKEN!

ik heb al wel een flinke buik en krijg dus van iedereen te horen zo jij bent wel gegroeid zeg. zeg ik altijd nee hoor ben nog geen kilo aan gekomen alleen mijn buik is wat groter. ze kunnen het niet geloven als ik zeg dat ik nog niet ben aangekomen.
    de baby is mij aan het opeten. mag ook wel heb genoeg vetreserver.

ik laat later vandaag nog wel wat van me horen. als we weten wat het gaat worden.

liefs joepie

Deel Deze Pagina