Heb ook onze 20 weken echo gehad! Was super, alles was in orde! onze beeb: Hij heeft 2 3D echo's erbij gedaan! Zie album voor meer foto's! Fijn dat het bij jou ook goed was Triez!
mijn volgende afspraken: 30 mei 9.30 uur: controle VK (23 weken) 19 juni 17.45 uur: 3D echo! (26/ 27 weken)
tja wij hebben voor de stokke (http://www.stokke.com) gekozen uiteindleijk met reiswieg. gezien we toch ook regelmatig bij ouders langs moeten en dan al snel een uur in de auto zitten en bovendien vaak de halve dag weg zijn. dan si het toch wel fijn als kindlief ook gewoon nog ergens kan liggen. maarja.. dat soort afwegingen moet je zelf maken natuurlijk als jij zeker weet dat je dat soort tripjes toch niet gaat maken (en bij iemand op bezoek ben je ook al gauw een tijdje weg natuurlijk.. ) dan zou ik het ook niet doen maar wij rijden vaak wat langer als het oma's/opa's of grootouders betreft dus vinden het wel prettig toch. maar inderdaad.. ze kunnen er niet zo verschrikkelijk lang in. al is het swinters misschien wel zo lekker warm om in zo'n afgesloten bak te liggen ipv een maxi cosi of heb je daa rtegenwoordig ook practische warmhoudthingies voor?
@saskia: nog even teruggelezen en ik kan me voorstellen dat je het echt niet leuk vind als een verkoopster zoiets zegt hoor. @triez: fijn dat bij jou alles goed was! @rian: sterkte meid! Hopelijk dat je zoontje toch wat beter wil slapen vannacht, lijkt me ook zeer vermoeiend, met zo'n kleine, zwanger en zonder je vriend. Ik heb aldoor wat last van mijn buik en van mijn schaambeen, net alsof ik aldoor een dikke blauwe plek heb. Heb ook harde buiken tussendoor, best vervelend. Toch donderdag bij de ha maar even vragen, dan ga ik toch heen.
Rian, je kan altijd bij ons terecht om je hart te luchten. Positief blijven denken voor je het weet is jouw mannetje weer thuis. Triez, gefeliciteerd. Geniet ervan, ik zie dat jullie super blij zijn. Marsab, mooie foto's en jouw buikje is ook lekker gegroeid. Heb je toch niet stiekem gevraagd wat het geslacht is.
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: JONGEN - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING- uitgerekend 4 september Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september Danique: VERRASSING- uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: MEISJE - uitgerekend 6 september Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Jikke: MEISJE -uitgerekend 14 september Joyce: MEISJE - uitgerekend 16 september Sas25: MEISJE - uitgerekend 16 september Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september Triez: JONGEN - uitgerekend 18 september Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Han: ? - uitgerekend 23 september Modo: JONGEN - uitgerekend 23 september Saskia: ? - uitgerekend 24 september Joepie: ? - uitgerekend 24 september Patries: ? - uitgerekend 24 september Lucky: ? - uitgerekend 25 september Darcy: JONGEN - uitgerekend 27 september Noor: (2ling) 2 JONGENS - uitgerekend 29 september Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september Avalon: ? - uitgerekend 30 september Verwacht: 13 JONGENS 12 MEISJES 5 VERRASSING 6 NOG ONBEKEND Geboren: 0 JONGENS 0 MEISJES
AGENDA MEI: Marsab: 8 mei (20 weken echo/ 21 weken) Lucky1979: 8 mei (20 weken echo) Maart: 8 mei vk controle (23 weken) Triez: 8 mei ( 20 weken echo, 21 weken) Saskia: 8 mei (20 weken, controle vk) Danique: 8 mei (23 weken, controle vk) Moons: 9 mei 10.15uur - controle VK Patries: 9 mei (20 weken echo, 20w2d) Ief: 9 mei vk controle (22 weken) Suus: 10 mei (controle ha) Sophie: 11 mei (controle vk) Siesje: 14 mei (controle vk) Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding) Siesje: 15 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d) Pooh: 16 mei controle gyn Noor: 22 mei GYN Saskia: 24 mei "20"-weken echo (zit dan alweer op 22w... ) Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: 25 mei (pret echo) Patries: 30 mei gyn (23w2d) Marsab: 30 mei 09:30uur - controle VK (23 weken) Noor: 31 mei echo (22w5d) JUNI Danique : 4 juni 3D echo Noor: 4 juni 3D-4D pretecho (23w2d) Maart: 5 juni 09.30uur - controle VK (27 weken) Pooh: 6 juni controle gyn joepie: 7 juni controle vk Marsab: 19 juni 17:45uur - 3D echo (26/27 weken) joepie: 11 juni pretecho
Hey meiden, Zal ook weer eens een berichtje plaatsen, lees nog wel vaak alle berichtjes, maar 't lukt me niet regelmatig op het forum een berichtje te plaatsen. Voor alle meiden die een goede echo hebben gehad - gefeliciteerd! Voor alle meiden waar het wat minder mee gaat, helaas hebben we volgens mij allemaal wel eens van die dagen, maar die gaan gelukkig weer snel voorbij en het is voor een goed doel he? Ik had gisteren nog even een ... opmerking van mijn manager. Ik had het over mijn zwangerschapsverlof in augustus en toen zei hij:"tja, als alles goed gaat ga je in augustus met zwangerschapsverlof, laten we het eerst maar eens afwachten!". Was zeer pissig - die boodschap heb ik hem ook wel meegegeven. Lullig he? Maareh voordat ik een heel verhaal zet...wil iemand mij nog in de lijstjes verwerken, ik heb volgende week woensdag 16 mei weer een controle-echo, ben dan 22 weken en 5 dagen, geslacht blijft bij ons een verrassing en ik ben op 13 september uitgerekend....alvast bedankt! Angela
hallo mama's, jeetje maart en marsab, wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig gaat alles goed met de beebjes. Ik snap goed dat je niet echt lekker slaapt 's nachts rian. Blijft toch in je hoofd zitten he? Lekker een warme douche of een warm bad voor je gaat slapen? (niet dat alles daarvan overgaat, maar wel lekker denk ik) Hier nog iemand met een off-day. Vraag me niet wat er is, denk een gevalletje super-moe Voel me dus ongelooflijk sneu vandaag. Veel last van m'n bekken en de hormonen gieren door m'n lijf. Heb ook niet echt de fut om op iedereen te reageren, komt van de week wel weer hoop ik. Buik heeft dit weekend weer een groeispurt genomen. Kennen jullie ook dat gevoel dat er iets vervelends halverwege je keel brandt? Is dit nou maagzuur? Hier trouwens ook boerderijthema (ben ff kwijt wie dat was, Saskia of Marsab?). Hier een halve pluche kinderboerderij van Happy Horse gevonden. Erg leuk! Nou meiden, ga vanavond maar vroeg m'n bedje in. Hopelijk gaat het morgen dan wat beter liefs, pooh
Hihi, nee ben wel erg nieuwsgierig hoor, vooral omdat bijna iedereen het hier weet van zichzelf enzo. Maar toch hebben we er bewust voor gekozen om het een verrassing te laten! Ach, we zitten op de helft, de volgende 20 weken zullen we het ook nog wel volhouden!
oeoeoe \o/ Net bij VK geweest en die vond onze echo toch wel erg laat Of we niet morgen om half 6 wilden tja.. eh.. dan zeg je dus geen nee *blij*
marsab, mooi dat alles goed was saskia, spannend! morgen dus een echo rian, balen dat je zoon zo slecht slaapt, ik weet hoe zwaar het kan zijn zo'n kleine die hele dagen fit is. Ik probeer altijd te bedenken dat het een fase is en dat het wel weer beter gaat over een tijdje. Misschien is het wel een idee om het 's middags eerder wakker te maken zodat hij dan 's avonds eerder slaapt. Sterkte meid, en blijf je lekket uitten hier!
@Saskia: spannend, leef helemaal met je mee! Kom vanavond weer online, zet je wel even een berichtje op het forum dan @Rian: hier lezen en leven we met je mee, hoor! Kop op, meis, valt zeker niet mee voor je... @LoveWinnie en Domino: gefeliciteerd met jullie kindjes! Als ik iemand vergeten ben (de echo's volgen elkaar nu zo snel op): van harte, hoor! Ben zelf erg moe vandaag, maar ja, ging gisteren om 5 uur op voor een dagje Duits pretpark met mijn leerlingen - en was pas laat thuis. Nu naar het werk... stort zowat in... pffff... Fijne dag allemaal!
ik zal mijn best doen zijn er stiekum nog niet eens 100% over uit of we het geslacht willen weten maar denk dat als ze het vraagt.. we elkaar aankijken.. en dan TOCH onze nieuwsgierigheid nie tkunnen bedwingen *grin* had er al min of meer vanuit gegaan dat job het wel wilde weten en me er dus al aardig op ingesteld nu ben ik wel onwijs nieuwsgierig.. en zegt job: tja je moet het wel echt willen..