Angeltje, Saskia en Patries: veel plezier bij de echo! Ben zeer benieuwd! Liesje: fijn dat alles goed was! Rian: gelukkig voel je je weer een klein beetje beter. Kan idd best zijn dat hij last heeft van zijn kiezen, dan gaat het vast ook vlug weer beter met slapen! Marsab: supergafe foto's! MissX: ik heb ook regelmatig dat ik slecht slaap, maar dan slaap ik de nacht erop meestal weer goed. Ik probeer ook 's avonds niet al te veel meer te drinken, anders moet ik er geheid 3-4x uit... Voor iedereen verder veel groetjes!
Veel plezier Marsab met shoppen Succes Angeltje en Saskia met de echo's En gelukkig was alles goed Liesje. Weer even klagen hoor, merk dat ik nu een zeurpiet word maar ik heb zo last van benauwdheid, hartkloppingen. Maandag Yoga vind dat toch wel heel fijn.
Hoi, Zie dat mijn gegevens nog niet in de lijstjes verwerkt zijn, zou iemand deze a.j.b. nog in de lijstjes willen verwerken, deze stonden in mijn berichtje op blz. 341. Bedankt!
AGENDA MEI: Saskia: 9 mei (20 weken echo) Liesje: 9 mei (20 weken echo) Moons: 9 mei 10.15uur - controle VK Patries: 9 mei (20 weken echo, 20w2d) Ief: 9 mei vk controle (22 weken) Suus: 10 mei (controle ha) Sophie: 11 mei (controle vk) Siesje: 14 mei (controle vk) Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding) Siesje: 15 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Gonzo: 16 mei controle echo (22w5d) Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d) Pooh: 16 mei controle gyn Noor: 22 mei GYN Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: 25 mei (pret echo) Patries: 30 mei gyn (23w2d) Marsab: 30 mei 09:30uur - controle VK (23 weken) Noor: 31 mei echo (22w5d) JUNI Danique : 4 juni 3D echo Noor: 4 juni 3D-4D pretecho (23w2d) Maart: 5 juni 09.30uur - controle VK (27 weken) Pooh: 6 juni controle gyn Moons: 6 juni 13:30uur - controle VK Liesje: 6 juni - controle VK joepie: 7 juni controle vk Marsab: 19 juni 17:45uur - 3D echo (26/27 weken) joepie: 11 juni pretecho
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: JONGEN - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING- uitgerekend 4 september Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september Danique: VERRASSING- uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: MEISJE - uitgerekend 6 september Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Gonzo: VERRASSING - uitgerekend 13 september Jikke: MEISJE -uitgerekend 14 september Joyce: MEISJE - uitgerekend 16 september Sas25: MEISJE - uitgerekend 16 september Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september Triez: JONGEN - uitgerekend 18 september Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Han: ? - uitgerekend 23 september Modo: JONGEN - uitgerekend 23 september Saskia: ? - uitgerekend 24 september Joepie: ? - uitgerekend 24 september Patries: ? - uitgerekend 24 september Lucky: ? - uitgerekend 25 september Darcy: JONGEN - uitgerekend 27 september Noor: (2ling) 2 JONGENS - uitgerekend 29 september Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september Avalon: ? - uitgerekend 30 september Verwacht: 13 JONGENS 12 MEISJES 6 VERRASSING 6 NOG ONBEKEND Geboren: 0 JONGENS 0 MEISJES Misschien moet iedereen even controleren of ze er al in staat heb enkel Gonzo erbij gezet.. maar wee tniet zeker of ik nu niemand gemist heb.
he meiden ben ik weer even snel... ben de laatste dagen erg moe dus neit erg actief op het forum... gelukkig gaat het met de blaasontsteking dankzij de kuur alweer een stuk beter.... Uk is de afgelopen 2 dagen iets rustiger... maar regelmatig als ik mijn hand op mijn buik leg dan komt hij of zij er aan.... leuk... En vanmorgen had uk volgens mij de hik.....
Hey hallo, Lekker dat alles goed was Liesje. De andere meiden nog veel succes bij de echo's vandaag! Wel grappig om te zien dat woensdag wel "controle"-dag lijkt in de agenda Hopelijk voelt je zoontje zich snel weer wat lekkerder Rian, en slaapt ie ook weer beter. Zou voor jou wel erg lekker zijn. Hier alles z'n gangetje, moet het wel rustig aan doen, anders ook gelijk veel harde buiken, net als jij Han. Ukkie is wel beetje eigenwijs, laat zich regelmatig voelen, maar niet "op commando". Nou ja, wel grappig om te merken dat het nu al een eigen willetje heeft groetjes, pooh
oooooh kon het niet laten sep.mama's, heb vandaag weer een super leuk hip rompertje gekocht en sokjes van Lief! echt te leuk...
Anyway.. straks filmpje plus fotoos op de weblog \o/ post straks het linkje wel even als het er staat Alles helemaal prima dus wij helemaal blij en druk en warrig toch weer kwartier naar de beeb gekeken. en met 30 weken ngo een echo omdat mijn moederkoek nog wat laag lag.
Hey meiden, Die echo hebben gehad fijn dat alles goed was! Mouschy: Me zoontje is nu 13 maandjes, en ja kiezen zijn niet de fijnste tanden om door te krijgen en hij heeft altijd last als hij zijn tanden krijgt dus ja. Hij is wel lekker een knuffelkont geworden, toch nog een man om mee te knuffelen . Ga zo maar is lekker vroeg naar bed, als me zoontje ook wil teminste liefs rian
Hoi, Erg duk hier dus weinig tijd om te lezen en te posten maar ik wilde jullie toch even laten weten dat bij de 20-weken echo gisteren alles goed was. We hebben aangegeven niet te willen weten wat het wordt. Het blijft dus nog even een verassing. Wil je het in de lijst aanpassen Maart (of iemand anders?) Gr. Lucky1979
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: JONGEN - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING- uitgerekend 4 september Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september Danique: VERRASSING- uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: MEISJE - uitgerekend 6 september Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Gonzo: VERRASSING - uitgerekend 13 september Jikke: MEISJE -uitgerekend 14 september Joyce: MEISJE - uitgerekend 16 september Sas25: MEISJE - uitgerekend 16 september Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september Triez: JONGEN - uitgerekend 18 september Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Han: ? - uitgerekend 23 september Modo: JONGEN - uitgerekend 23 september Saskia: ? - uitgerekend 24 september Joepie: ? - uitgerekend 24 september Patries: ? - uitgerekend 24 september Lucky: VERRASSING - uitgerekend 25 september Darcy: JONGEN - uitgerekend 27 september Noor: (2ling) 2 JONGENS - uitgerekend 29 september Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september Avalon: ? - uitgerekend 30 september Verwacht: 13 JONGENS 12 MEISJES 7 VERRASSING 5 NOG ONBEKEND Geboren: 0 JONGENS 0 MEISJES
Hoi Ladies, ik ben ff niet op het forum geweest en hoppa gelijk weer tig blaadjes vol geschreven ... @meiden die de 20 weken echo hebben gehad. Super gevoel he dat alles gezond is enzo. Lekker van genieten.. Oh die kleertjes van LIEF! zijn echt super he? Trouwens heeft 1 van jullie een buikband ter ondersteuning? Ik was gisteren bij de VK en dat trekkerige gevoel wat ik heb, blijkt waarschijnlijk de snelle groei te zijn van mijn buik. Min buikspieren moeten plaatsmaken en dat geeft dat trekkerige gevoel. Nu raadde zij mij zo'n band aan. Weet iemand of die duur is? Oh ja vandaag ook controle gehad en alles ok. bloeddruk was netjes 72 over 108, Hartje van mijn prinsesje deed het ook goed. Voel haar nu regelmatig liggen en moet ik haar even wegduwen , want dan ligt ze op een niet al te prettige plek zeg maar haha. Dinsdag 5 juni weer voor controle en dan savonds weer de pretecho! Leuk leuk leuk! Fijne dag vandaag. Ondanks dat het rot weer is! Doegieieie
Ief: Ik heb de buikband van puur mama, die roze (zoals iedereen ) Maar hij zit mij nog veel te ruim, dus heb er nog geen ervaring mee! Gister heb ik geen kleding gekocht voor mezelf.... Dingen vond ik niet leuk, óf het was echt te duur. Dus nu ga ik morgen naar Almelo of zo en dan met mijn zus of moeder shoppen! hihi Ach ja, komt wel goed. Heb wel een onwijs leuk pakje voor onze kleine gekocht. Dit wil ik als eerste pakje doen (tenminste als ik niets anders nóg leukers tegenkom! ) Het is een gebroken wit pakje (truitje en broekje los van elkaar) en dan zie je bovenaan, bij de nek een oranje giraffe die van de rechter schouder (lichaam van giraffe) naar de linker schouder krult (kop van de giraffe) Ach ik zet er wel een foto van in mijn album vanmiddag! hihi Uitleggen wordt niks zo! Maar ik ben er in ieder geval helemaal trots op!
hallo meiden, ben ik weer had wat problemen met de pc! maar voor iedereen met een goede 20 weken echo van harte gefeliciteerd. groetjes las