Leuk dat er al zo veel mensen weten wat het gaat worden, allemaal Gefeliciteerd! Iedereen die ook gezellig komt meekletsen: Welkom! @Saskia: Heeeel veeel plezier morgen, maak er een geweldige dag van! Ik heb dit weekend ook al mijn eerste moederdag cadeau gekregen, een zwangerschapsketting Ik ben er helemaal gelukkig mee. Zo weer naar de VK, ik ben benieuwd of de uk haar dit keer wel naar zijn hartje laat luisteren Ach hij zal in ieder geval wel laten weten dat hij het daarbinnen prima naar zijn zin heeft (of dat hij zijn huidige accomodatie echt te klein vind ) Ik zal zo weer eens mijn nieuwe buikfoto's in het album zetten, je ziet nu zelfs een buik als ik lig. De foto's zijn al weer een week oud en ik heb het idee dat mijn buik alweer is gegroeid.
gaat soms ineens heel hard he han had ik vorige week ook ineens wel erg leuk behuizing hier werd kennelijk ook wat klein want er is stevig verbouwd toen kleine serre erbij volgens mij
AGENDA MEI: Siesje: 14 mei (controle vk) Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding) Han: 14 mei (controle VK) Siesje: 15 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Gonzo: 16 mei controle echo (22w5d) Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d) Pooh: 16 mei controle gyn Han: 18 mei 20 weken echo Noor: 22 mei GYN Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: 25 mei (pret echo) Patries: 30 mei gyn (23w2d) Marsab: 30 mei 09:30uur - controle VK (23 weken) Noor: 31 mei echo (22w5d) JUNI Danique : 4 juni 3D echo Noor: 4 juni 3D-4D pretecho (23w2d) Maart: 5 juni 09.30uur - controle VK (27 weken) Pooh: 6 juni controle gyn Moons: 6 juni 13:30uur - controle VK Liesje: 6 juni - controle VK joepie: 7 juni controle vk Marsab: 19 juni 17:45uur - 3D echo (26/27 weken) joepie: 11 juni pretecho
AGENDA MEI: Siesje: 14 mei (controle vk) Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding) Han: 14 mei (controle VK) Siesje: 15 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Gonzo: 16 mei controle echo (22w5d) Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d) Pooh: 16 mei controle gyn Han: 18 mei 20 weken echo Noor: 22 mei GYN Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: 25 mei (pret echo) Patries: 30 mei gyn (23w2d) Marsab: 30 mei 09:30uur - controle VK (23 weken) Noor: 31 mei echo (22w5d) JUNI Danique : 4 juni 3D echo Noor: 4 juni 3D-4D pretecho (23w2d) Saskia: 5 juni - controle vk (24 weken) Maart: 5 juni 09.30uur - controle VK (27 weken) Pooh: 6 juni controle gyn Moons: 6 juni 13:30uur - controle VK Liesje: 6 juni - controle VK joepie: 7 juni controle vk Marsab: 19 juni 17:45uur - 3D echo (26/27 weken) joepie: 11 juni pretecho En ergens... 11/12 juli nog een echo
Hmm de "i weigh a pound" in mn banner klopt niet helemaal ben ik bang afgelopen dinsdag was dat namelijk 282gr
Mijn buikfoto van 24 weken!!! gisteren gemaakt Allemaal een leuke moederdag gehad? Ik heb een heerlijk ontbijt op bed gehad, en een super mooi schilderij van Ewout gekregen. En mijn kado krijg ik morgen; de 3D echo!
Mouchy, Wat lief van Ewout en een 3D echo is natuurlijk helemaal te gek om te krijgen voor moederdag. Mooi buikje trouwens, groeit goed bij jou.
wat wordt er toch lekker gekletst hier, altijd veel te lezen leuk hoor! leuk te lezen dat de 20 weken echo's goed verlopen en het blijft spannend jongens/meisjes! afgelopen woensdag kamertje en wagen besteld! helemaal blij, juli komt de kamer en in aug de wagen...... nu op zoek naar de kleine dingetjes en aankleding... leuk hoor al dat shoppen. in album zie je de kamer en wagen! fijne dag meiden
Coquilles! MMMMM! heerlijk! Ik eet ze gewoon, laatst nog van de BBQ. had een kilo meegenomen uit Seattle en in de vriezer gelegd. Heb nergens last van, gewoon zorgen dat ze goed gebakken zijn toch? beetje knoflook erbij, lekker sausje...genieten maar! ga nu in de tuin werken met de buurvrouw, hoop dat het niet gaat regenen! Morgen wordt het stralend strandweer! Ik weet het zeker! want dan gaat er iemand trouwen! gefeliciteerd!iedereen een goed wiekent gehad?
Saskia: superfijne dag morgen! We hopen natuurlijk dat het droog blijft buiten! Geniet lekker! Ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's! Liefs Noor
ik ben het helemaal met je eens! en als het net zulk weer is als dat het hier vanochtend was zul je ons zeker niet horen klagen en tnx noor ik vind het toch wel spannend hoor
@Sas: tuurlijk is het spannend! (Wacht maar tot morgenochtend ) Hoelaat trouwen jullie? Zal aan je denken hoor! En duimen voor droog weer!
@Saskia78:Een hele fijne dag toegewenst morgen!Geniet ervan @Mouschy:wow seg wat een mooie buik,bij mij zien mensen het nog niet eens als ze het niet weten Heb nog goed nieuws,sinds zaterdag voel ik de baby bewegen.Ik ben er gewoon 100 % zeker van.Het zijn hele zachte plofjes echt wel leuk om te voelen.Moet me er nog wel op concentreren en het is vnl als ik zit of in mijn bed lig dat ik het goed voel. Om 18.10 hebben we onze echo ben zo benieuwd in de eerste plaats of dat alles goed gaat zijn. Had vannacht heel raar gedroomd,we hadden de 20 weken echo en in de plaats van de baby te laten zien op een schermpje haalde ze de baby eruit Hoe dat weet ik ook niet meer En ik vroeg wat het was,en de vroedvrouw brabbelde iets dus ik zei oooh het is een jongen,en nee ze brabbelde weer iets,ik weer ah ja een jongen.Maar blijkbaar was het een meisje. Hoe bizar kunnen je dromen zijn
avalon: heel veel plezier met de echo straks, geniet ervan, want het is echt heel wonderlijk om de baby te zien. saskis: veel plezier morgen, en ook ik zal duimen voor mooi (iig droog) weer. mouschy: wat groei jij enorm snel zeg, machtig mooi. Ik heb hier voor moederdag allemaal kadootjes (zelfgemaakte) van mijn kids gekregen. Heel leuk en lief, manlief ging toen ff naar de wc en vroeg me daarna of een kat het zelf afkan als ze een kitten heeft gekregen. POTVERDRIE: ben gelijk naar beneden gegaa, en ja hoor, waar ik 4x over ga doen, doet zij in 3 uur in 1x. Ze is bevallen van 3 lapjes- en 1 rode kitten, lief he. Eigenlijk waren dat toch wel heel leuke moederdagkadootjes. Mijn oudste zei al dat Hieke (de kraampoes) op moederdag moeder is geworden. Leuk he, ik zit er helemaal vol van, maar ja, ik moet nog 1x, zij heeft ze alle 4 al.hihi groetjes, Jikke