oh ja, zou iemand mijn afspraak erbij willen zetten. ben niet zo'n kei met de pc. 23 mei 9.50 controle vk alvast bedankt. Jikke
AGENDA MEI: Siesje: 14 mei (controle vk) Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding) Han: 14 mei (controle VK) Siesje: 15 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Gonzo: 16 mei controle echo (22w5d) Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d) Pooh: 16 mei controle gyn Han: 18 mei 20 weken echo Noor: 22 mei GYN Jikke: 23 mei 09:50 - controle vk Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: 25 mei (pret echo) Patries: 30 mei gyn (23w2d) Marsab: 30 mei 09:30uur - controle VK (23 weken) Noor: 31 mei echo (22w5d) JUNI Danique : 4 juni 3D echo Noor: 4 juni 3D-4D pretecho (23w2d) Maart: 5 juni 09.30uur - controle VK (27 weken) Pooh: 6 juni controle gyn Moons: 6 juni 13:30uur - controle VK Liesje: 6 juni - controle VK joepie: 7 juni controle vk Marsab: 19 juni 17:45uur - 3D echo (26/27 weken) joepie: 11 juni pretecho
leuk is dat he avalon! al moet ik me hier ook nog steeds idd concentreren en voornamelijk op bed alleen donderdag tijdens tai chi leek het wel 6x meer aanwezig en voelde ik het echt HEEL duidelijk ook geen plofjes.. maar gewoon echt "schoppen" erg cool vreemd genoeg werd beeb halverwege de les weer rustig.. en is al die tijd eigenlijk weer heel rustig geweest kennelijk werd de tai chi wel gewaardeerd
@sas: heel veel plezier morgen op je bruiloft! En alvast gefeliciteerd natuurlijk! @de rest: moet weer bijlezen... hou het niet allemaal meer bij... ben de laatste weken vrij moe als ik thuis kom vna het werken en merk dat ik het nu toch echt wat rustiger aan moet doen... zal zo ook weer even een buikfoto in mijn album plaatsen..... nog anderhalve dag en dan ook hier weer naar de VK
Saskia: fijne dag morgen! Geniet ervan! Moushy: jeetje wat een buik al! En deze week ook weer de nodige controles volgens de agenda. Heel veel succes allemaal! Triez: leuk kamertje en en mooie wagen! greetz, pooh
@Saskia: fijne trouwdag, geniet ervan saampjes! @Han, Mouschy, Brigitte: mooie buiken! @Avalon: je zit NU bij de echo, ik denk aan je, ben benieuwd naar het resultaat! @de rest: morgen om 8 uur naar de huisarts vanwege die aanhoudende pijn in mijn onderbuik. Er waren ontstekingscellen gevonden - leek een blaasonsteking, maar de kweek was in het ziekenhuis negatief. Nu opnieuw testen. Maak me wel wat zorgen... EEN DRINGENDE VRAAG AAN JULLIE: ligt de kleine bij jullie ook wel eens laag? Dus meer richting baarmoedermond, lijkt wel? Ik voel 'm zo laag de laatste week...
darcy: bij mij op de echo bleek dat ons kind daar dus ook ligt geen reden tot ongerustheid so far enkel omdat de moederkoek daar OOK ligt.. krijgen we nog wel een extra echo om te checken waar die uiteindelijk komt te liggen. maar kindje schuift vanzelf omhoog als het groeit
@ darcy: ik herken het wel hoor. Nou ja, in ieder geval dat de kleine richting m'n baarmoedermond lijkt te trappen (heel vervelend gevoel!) Maar als je twijfelt of zo, gewoon ff je vk of gyn bellen. Je zorgen maken is minder goed hoor (kon in de agenda ook niet zo snel vinden wanneer je weer voor controle moet)
AGENDA MEI: Miss X: 14 mei (Vu ziekenhuis rondleiding) Han: 14 mei (controle VK) Siesje: 15 mei (20 weken echo) Mouschy: 15 mei 3D echo! Lucky1979: 15 mei VK controle, 21 weken Gonzo: 16 mei controle echo (22w5d) Rian: 16 mei (vk controle 24 weken) Brigitte: 16 mei vk controle Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d) Pooh: 16 mei controle gyn Han: 18 mei 20 weken echo Triez: 22 mei 11.50 controle vk Noor: 22 mei GYN Jikke: 23 mei 09:50 - controle vk Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: 25 mei (pret echo) Patries: 30 mei gyn (23w2d) Marsab: 30 mei 09:30uur - controle VK (23 weken) Noor: 31 mei echo (22w5d) JUNI Danique : 4 juni 3D echo Noor: 4 juni 3D-4D pretecho (23w2d) Maart: 5 juni 09.30uur - controle VK (27 weken) Pooh: 6 juni controle gyn Moons: 6 juni 13:30uur - controle VK Liesje: 6 juni - controle VK joepie: 7 juni controle vk Marsab: 19 juni 17:45uur - 3D echo (26/27 weken) joepie: 11 juni pretecho Siesje: 13 juni controle VK
Saskia: heeeeeeeeeeeel veel plezier morgen! Ik zal aan je denken! Ik heb 1,5 week geleden een kuurtje gehad tegen een bacteriele infectie en moet zeggen dat ik errug blij ben dat ik dat gehad heb! Een flink stuk minder afscheiding, wat een opluchting! Gisteren alweer op de helft! Buikje groeit vrolijk verder... baby is ook zeer duidelijk aanwezig! Morgenochtend hebben wij de 20-weken echo... spannend! Heb er zo'n zin in!
hoi saskia ik wens je een fijne dag morgen! geniet ervan het is een dag van je leven. wij gaan 29 mei in ondertrouw en dan kijken we wat van datum ze nog open hebben staan. wij houden geen feest. we geven een feestje als de baby er is dan gaan we met z`n allen brunchen of wat anders. ben weer bij de fysio geweest en heb heel mijn rug vast zitten ze heeft het wat los gemasseerd ben nu helemaal gekneust. ook heb ik nog behoorlijk last van mijn bekken. hoort er nu een maal bij. krijgen jullie ook wel eens van die rare opmerkingen: in het begin zeiden ze van goch je hebt nog helemaal geen buik ja. en nu ik een buikje heb zeggen ze nou je wordt al aardig dik he. terwijl ik nog geen kilo ben gegroeid. of ze zeggen heb je nu al last van je bekken. ik word er niet goed van maak me er erg druk over. dat zal wel door mijn hormonen komen denk ik dan maar. groetjes joepie
Alles was goed bij de baby en ja hoor het wordt een jongen wat ik zelf al vermoedde. Maar om nu eerlijk te zijn,ik was wat teleurgesteld van de echo.Ik had er veel meer van verwacht.Wij hebben daar hooguit 5 minuten binnen geweest.Degene die de echo maakte(niet onze gyneacoloog) was zo onpersoonlijk vond ik. En ook de baby lag niet zo goed,hij lag op zijn buik dus we konden bijna niets zien.ook leuk Eigenlijk vind ik het wel erg van me zo een reactie alles is goed maar toch had er meer van verwacht,ligt dit aan mij pfff Voor de rest naar men ouders gebeld en ja pfff mezelf al verraden door heel de tijd hij te zeggen,dat is moeilijk
Avalon, gefeliciteerd, een jongen, jammer dat de echo niet zo als gedacht ging. Saskia, een hele fijne dag vandaag. Hier babykamer klaar, nou ja, op de kleine dingetjes na, meubeltjes staan erin, gordijnen hangen, nu inrichten en kleertjes wassen enzo, vind het heel mooi geworden. Zal binnenkort even een foto plaatsen. Liefs Moons
Goede morgen mama's Avalon, gefeliciteerd, een jongen heel erg leuk. Geniet ervan. Moons, Lekker hoor dat jouw babykamer af is nu. Ben benieuwd naar de foto's. Wij gaan van het weekend de muren doen hebben gisteren alle spullen in huis gehaald de meubebels hebben we al. Ik kan niet wachten totdat het helemaal af is. Ik heb gehoord dat mijn schoonzus gaat trouwen op 8 september ik ben 5 september uitgerekend, hopen dat ik erbij kan zijn.