september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hee meiden!
    Zo er is weer aardig wat bijgekrabbeld op de dinsdag!
    Vandaag het kamertje in ons nieuwe huis afbehangen!
    Nu alleen de laminaatvloer er nog in en dan is het grove werk gedaan! Kamer van Isa is ook laminaat-leg-klaar, dus het begint eindelijk ergens op te lijken in ons nieuwe kotje! Geeft wel weer moed als je het ziet opknappen ipv alleen maar erger worden!

Saskia: hoop dat jullie een heerlijke dag hebben gehad!

Darcy: fijn te horen dat de echo van je blaas/nieren er goed uitzag!

Rian: wat heerlijk dat je kleine man zo goed knuffelen kan! Compenseert toch enigszins! Ik vond qua etenswaren altijd vlokken ofzo erg lekker als ik langer in het buitenland was (2 keer langere tijd in eerst Engeland, later Australie gezeten). verder is een leuke brief enzo natuurlijk het leukst! Ik was altijd heeeel erg blij als er wat voor me in de brievenbus lag!

Moeie meiden: hier ook 's avonds erg moe hoor, heb van de week tussen de middag ook weer een keer 2 uur (!) geslapen. ben nu al bijna 2 weken vrij, ben erg benieuwd hoe het straks tijdens en na werk gaat...

Morgen echo: spannend! Ondanks dat ik elke twee weken naar binnen mag turen blijft het elke keer spannend,ze maken natuurlijk ook niet voor niets zo vaak echo's. Ben benieuwd hoe de mannetjes gegroeid zijn. Aan het schoppen te voelen zijn ze i.i.g. een stuk sterker geworden! ;)

Liefs Noor

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Saskia: hoe was je trouwdag?

3. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    OOOOHHH! wat leuk! Kittens! Ik heb een paar weken geleden mijn kater van 17 jaar oud moeten laten inslapen helaas, goed en lang leven gehad, dus het was ok. Maar het is wel een stuk stiller in huis!Wat leuk dat je nu een nestje met kleintjes in huis hebt en zelf ook zwanger! Ik krijg er helemaal een diep oer-lente gevoel van als ik het hoor!

Saskia: als je er tijd voor hebt en van de drank en feestvreugde hersteld, laat je ons dan weten hoe je dag was? heerlijk romantisch allemaal!

Gisteren weer naar de verloskundige geweest, schoonmoeder mee want die is over uit madrid voor een weekje. Ze vond het zo leuk allemaal! Hartje horen kloppen vond ze helemaal te gek. Alleen een hoge bloeddruk, was een beetje te vroeg daarvoor, rustig aan maar doen.

greetings from a nat Hilverdorp!

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Hier vandaag 24 weken, nog 16 te gaan!

Jennifer, probeer inderdaad lekker rustig aan te doen, hopen dat je bloeddruk de volgende keer weer prima is.

Saskia, kom maar op met je verslag als je daar tijd voor hebt we zijn erg nieuwsgierig.

Noor, heel veel plezier bij de echo, blijft toch elke keer weer spannend.

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Vind het ook leuk dat mijn kitten even oud is als mijn kindje! :)
    Spijtig dat je je kater hebt moeten laten inslapen Jennifer, ook al heeft ie een goed leven gehad, het is toch niet leuk om dat te moeten doen. Heb altijd zo'n hartzeer als ik een kat moet afgeven.
    Mijn moeder heeft ook nog een kat van 16, gaat er ook wel op achteruit.

Hier een vrolijke, maar nog altijd vermoeide bijna-moeder! Ben blij dat ik een paar dagen vrij heb. Ik voel dat ik al verder in mijn zwangerschap ben. Zoveel last van kwaaltjes heb ik niet, maar de vermoeidheid hé! En ons kindje die meer en meer en harder en harder stampt. Soms gewoon pijnlijk. Maar ben toch blij dat ik hem voel.

Deze nacht wel effe verschoten. Lag op mijn rug te slapen en mijn lieve kater lag naast mijn hoofd. Hij moet iets gezien of gehoord hebben, want ineens sprong die recht, recht op mijn buik, dan de kamer uit! Was ook pijnlijk! :(

Saskia, hoe was je dagje gisteren? Hopelijk beter weer gehad dan hier, want in het verre België, valt het water er vrolijk uit!

Morgen ook verlof daar in Nederland?

x

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja dat heb ik ook gehad.... 2x.... het is nu wel wat minder geworden maar het is nog niet over. Ook heb ik minimaal 5 smeerseltjes gekregen, maar het helpt gewoon niet :(

Wat spannend zeg dat jullie het geslacht niet willen weten! ik kan dat echt niet hoor hahaha. Als zij het weet van de echo wil ik het ook weten :)

@Rian; heerlijk mannetje heb je ook! ook zo'n lekkere knuffel kont!
    Ik zou mooie foto's van jou en je zoontje sturen, en misschien een echo foto als hij die nog niet gezien heeft. En een soort dagboekje wat jullie zoal doen op een dag. En chocola of zo, iets waar hij gek op is!
    En ik denk dat je in de war bent met iemand anders, want ik had nog geen kinderwagen in mijn album staan. Heb ik er net ingezet. Maar ik heb nu een 2ling wagen, echt een super ding. Daar kan je ook mee over ruig terrein. Want ik heb dezelfde wagen nu ook al maar dan een enkele. Het is een First Wheels. ;)

@ Noor veel plezier bij de echo!

@Virginnie Leuk een rode kater! en zeker orginele naam haha.

Nou we hebben gisteren de 3D echo gehad... maar.... we hebben alleen onze man zijn geslacht kunnen zien want hij lag zo dubbel gevouwen dat we zijn gezicht en lijfje helemaal niet konden zien. Alleen zijn billen konden we goed zien dus... Beetje jammer, maar we hebben nu een nieuwe afspraak gemaakt voor 1 Juni. Dus nu maar hopen dat onze kleine boef zich dan een beetje laat zien.
    ;)

7. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyy meiden bedankt voor de tips!
    Tekening had ik al opgestuurd van alfred jadokus kwak met een groot hart met een paar mooie krassen van me zoontje ;) Ik ga binnenkort roze romper opsturen met papa hoop dat je op me staat te wachten bij de uitgang als ik ter wereld kom!

Mouschy: Ja die had je toch als foto gewoon op forum gezet ;) die had je gewonnen toch? Vind hem erg mooi namelijk ga vanmiddag kinderwagens kijken :D Wat vervelend trouwens zeg! hoop dat het snel over gaat! En jammer dat de kleine niet veel liet zien bij 3d echo!

Moet vanmiddag ook weer naar vk.

Maart gefeliciteerd met de 24 weken!

Virginie: Lekker rusten deze dagen!

jennifer: Leuk dat je schoonmoeder er is!

Noor: Fijn dat je huis zo opschiet al!

Darcy: Wat vervelend zeg? En wat kunnen ze er nu aan doen dan?

Liefs rian

8. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

miss X is ook al tijdje niet geweest of ligt dat aan mij?

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hallo ladies,

net weer terug uit het ziekenhuis. Alles goed, kleine doet het prima!

Vroeg de gyn nog of ik last had van het zuur. Dus toen ik zei dat dat idd het geval was vroeg hij of ik er wat voor wilde hebben. Nou slik ik het liefst zo min mogelijk troep deze zwschap, dus zei ik dat de vanillevla het nog wel goed deed. (vraag er liever in een later stadium om als het echt te gek wordt) Weet je wat ie zei? "Daar wordt je dik van" Nou ja, van zwanger zijn zeker niet! :confused: Hij raadde me aan lauwe melk te gaan drinken, nou als ik iets vies vind.... Dus blijf ik lekker bij m'n vanillevla ;) Ben nu 5 kilo aangekomen, dus dat valt nog best mee toch, met 23 weken?

Rian: is het niet leuk om hem een ingelijste echofoto te sturen?

groetjes,
    pooh

10. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

hey pooh dan mag ik er wel een hele beschrijving bij zetten wat wat is:p Maar misschien na 3d echo als daar mooie foto's uitkomen daar is het allemaal wat duidelijker op. Fijn dat alles weer goed was. En ja waar bemoeit die man zich mee he, dik worden we toch wel:p

11. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb zaterdag 12/5 voor het laatst een pbtje van haar gehad. Voor de rest hier ook niet meer gezien. Ze zal het wel druk hebben.

12. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Rian, ja ik heb die foto hier op het forum geplaatst maar ik dacht dat je bedoelde in mijn album, vandaar ik hem er vandaag ook maar in heb gezet hihi.
    Wanneer ga je een 3D echo doen? is wel heel byzonder om daar een foto van te sturen naar je mannetje, en misschien een DVD ervan ook!

Pooh wat een rare vent zeg! je moet gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is hoor! lekker dus je vla'tje op eten! en je bent helemaal nog niet te veel aangekomen.

Ik ben tot nu toe 8 kg aangekomen :rolleyes:

13. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    moushy ik ben ook al 8 kilo aan gekomen.
    Misschien gaat het nu wel sneller omdat we al een kindje hebben?
    Ik hoop het maar!

groetjes las

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.283
    36.147
    113
    hihi, ik ben al ruim 10 kilo aangekomen. Komt denk ik ook wel een beetje door mijn eetgedrag en dan met name mijn snoepgedrag...

maar ja, mijn moeder bleef tijdens de zwangerschap gezond eten zonder te snoepen en kwam ook ruim 20 kilo aan. Ik denk dat het persoon gewoon heel erg verschilt.

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hey meiden,
    Nou de echo weer gehad en alles zag er nog steeds keurig uit. Mijn mannetjes lagen tijdens de echo gezellig naast elkaar met de kontjes naar beneden! Allebei nagenoeg even groot, evenveel vruchtwater en lekker aan de rollebol. 1 van onze twee ventjes zagen we nog even met grote teugen een voorraadje vruchtwater drinken, zal wel dorstig geweest zijn!
    Alles prima dus, toch weer fijn om te zien en te horen! Het blijft iedere keer toch apart hoor om 2 kindjes te zien! Zal wel blijven!

Geen idee hoeveel ik inmiddels ben aangekomen. Zal me volgende week bij de gyn eens wegen, want daar ben ik de laatste keer ook op de weegschaal geweest, heb ik een goede vergelijking. heb thuis geen weegschaal namelijk.

Hier in de hele regio geen bronwater meer te krijgen door de drinkwaterbesmetting. Nouja, gewoon goed uitkoken dus, en trouwens, dit zit echt wel al langer dan 1-2 dagen in het drinkwater, dus ja....

Ga zo maar eens even plat op de bank even lekker uitrusten :oops:

Zal proberen vanavond nog even wat foto'tjes in mijn album te zetten.

Liefs Noor

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ noor: wat fijn dat alles weer goed was! Toch altijd weer geweldig om je wondertje(s) te zien he!

@ Suus: idd, het verschilt per zwangerschap. Ken een vrouwtje dat bij de eerste zwangerschap heel gezond leefde en kilo's aankwam. En bij de 2e enorm veel snoepte en bijna niet zwaarder werd! :confused: Ach je lichaam is vreemd en je zal het ook nooit gaan begrijpen volgens mij! ;)

@ Mouschy: jammer dat de kleine niet goed te zien was, gelukkig krijgen jullie een 2e poging. Het is nu denk ik wel heeeeeeel zeker een jongen he! :p

@ Pooh: laat die man maar zeuren, ik zal ook voor de vanillevla gaan hoor! ;)

@ Rian: leuk idee, die rompertjes! en een echo foto doet het idd ook altijd goed. En wat lief zo'n tekening, je mannetje zal het wel helemaal geweldig vinden!
    Nog succes bij de VK!

@ Verginie: jeetje, das idd wel pijnlijk, ineens een kat op je buik. Kan onze hond ook zo goed, lomp beest! ;)

@ Jennifer: wat leuk van je schoonmoeder. Ze is vast en zeker helemaal trots. Leuk hoor! :D

Nou hier gaat alles zijn gangetje. Vanaf nu lekker een paar dagen vrij, zoals bijna iedereen.
    Maar ik ga denk ik beginnen om de babykamer leeg te pakken en alvast te beginnen met enkele dingen. Heb er zin in! :)

17. Hallo,

Ik ben sinds mijn zwangerschap nog helemaal niet aangekomen, ben nu over de helft en weeg nog steeds zoveel als in het begin.
    Nu was het in het begin wel zo dat ik heel weinig at omdat ik zo misselijk was. Daarbij heb ik absoluut geen trek meer in zowat alle ongezonde dingen.
    Nu ben ik niet meer zo misselijk maar ik eet nog steeds een stuk minder dan voor mijn zwangerschap, ik heb gewoon een stuk minder honger!

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    AGENDA

MEI:

Gonzo: 16 mei controle echo (22w5d)
    Rian: 16 mei (vk controle 24 weken)
    Brigitte: 16 mei vk controle
    Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d)
    Pooh: 16 mei controle gyn
    Han: 18 mei 20 weken echo
    Triez: 22 mei 11.50 controle vk
    Noor: 22 mei GYN
    Jikke: 23 mei 09:50 - controle vk
    Mouschy: 25 mei VK controle
    Joyce: 25 mei (pret echo)
    Patries: 30 mei gyn (23w2d)
    Marsab: 30 mei 09:30uur - controle VK (23 weken)
    Noor: 31 mei echo (22w5d)

JUNI
    Danique : 4 juni 3D echo
    Noor: 4 juni 3D-4D pretecho (23w2d)
    Maart: 5 juni 09.30uur - controle VK (27 weken)
    Pooh: 6 juni controle gyn
    Moons: 6 juni 13:30uur - controle VK
    Liesje: 6 juni - controle VK
    joepie: 7 juni controle vk
    Marsab: 19 juni 17:45uur - 3D echo (26/27 weken)
    joepie: 11 juni pretecho
    Siesje: 13 juni controle VK
    Noor: 14 juni 10.30 echo (24w5d)

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ik word trouwens de laatste dagen helemaal gek van de jeuk op mijn buik. kan me er echt niet van weerhouden af en toe flink te krabbelen. Heeeeel irritant. Babyolie helpt enigszins, maar moet wel 2 a 3 keer per dag smeren...... Aaaahh jeuk is zo vervelend!

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    AGENDA

MEI:

Gonzo: 16 mei controle echo (22w5d)
    Rian: 16 mei (vk controle 24 weken)
    Brigitte: 16 mei vk controle
    Noor: 16 mei 20weken echo (20w4d)
    Pooh: 16 mei controle gyn
    Han: 18 mei 20 weken echo
    Triez: 22 mei 11.50 controle vk
    Noor: 22 mei GYN
    Jikke: 23 mei 09:50 - controle vk
    Mouschy: 25 mei VK controle
    Joyce: 25 mei (pret echo)
    Patries: 30 mei gyn (23w2d)
    Marsab: 30 mei 09:30uur - controle VK (23 weken)
    Noor: 31 mei echo (22w5d)

JUNI
    Mouschy: 1 juni 3D echo
    Danique : 4 juni 3D echo
    Noor: 4 juni 3D-4D pretecho (23w2d)
    Maart: 5 juni 09.30uur - controle VK (27 weken)
    Pooh: 6 juni controle gyn
    Moons: 6 juni 13:30uur - controle VK
    Liesje: 6 juni - controle VK
    joepie: 7 juni controle vk
    Marsab: 19 juni 17:45uur - 3D echo (26/27 weken)
    joepie: 11 juni pretecho
    Siesje: 13 juni controle VK
    Noor: 14 juni 10.30 echo (24w5d)
    _________

Deel Deze Pagina