Ja leuk is dat he, eindelijk beginnen! Jullie nemen de kleuren rood en paars of niet? Is ook heel stoer! Hoe gaan jullie alles aanpakken dan, ik bedoel: wordt er een muur gekleurd of iets dergelijks? Of heb je ook een thema?
Marsab, heel erg leuk is dat ja. Wij hebben geen thema. we doen 1 muur paars en de rest licht. de sccesoires zijn rood/paars. We hebben wel meer paars dan rood. Ik kan niet wachten totdat het af is. Ik zal snel een foto plaatsen dan. Ik zag op jullie site een heel lief giraffe-pakje. Die gaan jullie waarschijnlijk de baby als eerst aankleden. Heel erg leuk.
Onze kamer word een Nemo en Dorie kamer, van de film Finding Nemo. 2 kleuren behang, zandgeel en zeeblauw, verder heel veel visjes ed
Maart! Ik heb op de site besteld maar je moet sowieso bellen of mailen om te bestellen. Ik zou maar snel zijn want hij zei dat wij nog de oude lading hebben en in onze kleur was het de laatste maar als we iets later waren geweest dat we zeker 2 maandjes moesten wachten. Je kan gewoon bellen hoor, ze zijn superaardig en misschien dat ze hem nog in voorraad hebben dan heb je het binnen 3 dagen eventueel. Succes!
AGENDA MEI: Triez: 22 mei 11.50 controle vk Noor: 22 mei GYN Jikke: 23 mei 09:50 - controle vk Mouschy: 25 mei VK controle Joyce: 25 mei (pret echo) Patries: 30 mei gyn (23w2d) Marsab: 30 mei 09:30uur - controle VK (23 weken) Noor: 31 mei echo (22w5d) Miss X: 31 Mei VK controle (26 weken) Rian: 31 mei 3d echo JUNI Mouschy: 1 juni 3D echo Danique : 4 juni 3D echo Rian: 4 juni controle vk Noor: 4 juni 3D-4D pretecho (23w2d) Maart: 5 juni 09.30uur - controle VK (27 weken) Ief: 5 juni controle VK en savonds 3d pretecho (26 weken) Pooh: 6 juni controle gyn Moons: 6 juni 13:30uur - controle VK Liesje: 6 juni - controle VK joepie: 7 juni controle vk Marsab: 19 juni 17:45uur - 3D echo (26/27 weken) joepie: 11 juni pretecho Siesje: 13 juni controle VK Noor: 14 juni 10.30 echo (24w5d)
Pooh, sterkte vandaag. Kan me voorstellen dat dat een emotionele dag en periode voor je is. Denk aan je! De kilo's vliegen er echt aan momenteel.. Gisteren zag ik mezelf in de spiegel. Moest gewoon lachen.. Hollands welvaart noemen ze dat geloof ik hahahaha. Ach als ze maar lekker groeit. Ga ik na de bevalling wel lijnen We boffen de laatste dagen wel met het weer he? Ik had verwacht dat het slecht weer zou worden. Wat jullie? Fijne dag vandaag! Liefs
Hmm ik dacht dat ik mijn nieuwe afspraak er ook in ahd gezet.. maar zie hem niet staan (en tis toch wel handig om af en toe even te kijken als ik niet thuis ben.. ) zo nog maar ffies doen en eh.. ik ga helemaal blozen van al die complimentjes! het was inderdaad een onwijs leuke dag en ik voelde me helemaal sjiek met die jurk *grin*
Maart. Links onder zie je bestellen als je daar op drukt zie je een e-mailadres en een telefoonnummer XX
Ja klopt, dat wordt het eerste pakje dat onze beeb aan krijgt! Ik vond hem zoooo lief en past precies bij de babykamer! hihi
Heyy meiden, Marsab: Wat een ongelovelijk mooi kamer! echt orgineel, leuk dat je jullie onverwachte echo kregen, zou iedereen wel willen! Han: Gefeliciteerd met een meid! Miranda: Welkom hier! Ouder: Gefeliciteerd ben blij dat het deze keer goed gaat! Saskia: Wat zag je er mooi uit! Maart: Leuke kleuren! had ik al gezegd volgens mij maar vind het echt! Ik heb toch ontzettende last van me rug Kwamen vrijdag mensen kijken naar ons huis, dus moest alles opruimen. Kon amper meer lopen, en slaap al nachten pas om 3 uur. Me buik ik ook opeens gegroeid denk dat het daar door komt gewichtbalans is verandert Ik kan dus ook niet een mooie kinderkamer maken omdat we binnenkort (hoop ik) gaan verhuizen. Dus beetje zonde om alles opnieuw te gaan behangen enzo. Maar kindje en me zoontje krijgen wel een mooie nieuwe kamer in het volgende huis Iemand tips voor de rugpijn dan alleen veel douche en rustig aan doen Kan niet echt rustig aan doen met een hond en kind liefs rian
Wat leuk! wij zijn ook bezig met een onder water kamer te maken voor Ewout! De foto's kan je zien op mijn site. We hebben ook een muur tekening laten maken. De baby gaat in de baby kamer, waar Ewout nu nog in slaapt. Dat is een Snoopy kamer. @Marsab leuke baby kamer! @Sas mooie speciale jurk had je aan zeg! heel byzonder. @Rian vervelend meid dat je zo'n last hebt van je rug! ja meer dan rust houden en lekker warm douchen kan ik ook niet zeggen... Wanneer gaan jullie verhuizen? en blijven jullie in dezelfde stad dan of gaan jullie ergens anders wonen?
rian, je kan op zo'n grote gymbal zitten, dan kan je je bekken een beetje kantelen en je onderrug ontlasten, is wel lekker hoor. Een beetje heen en weer wiebelen/rollen en anders fysiotherapie proberen. Vandaag 24 weken, de kleine wordt steeds drukker en duidelijker aanwezig.
Berbel: Dat is een goed idee Mouschy: We gaan pas verhuizen als het huis is verkocht maar staan op dit moment 700 woningen te koop in onze stad dus dat duurt nog wel ff denk ik. En ik weet niet wat we doen, mijn vriend zit natuurlijk bij defensie en werkt in assen, en weet niet of we daar heen gaan of gewoon bij onze ouders in de buurt het is allemaal zo dubbel. liefs rian
rian: hopelijk hier binnenkort weer een "kijker" zou toch heel cool zijn als die het koopt de kijkers liggen hier ook niet al te dik gezaaid hebben we gemerkt. wel veel te koop.. maar ons huisje is eh.. redelijk enig in zn soort hier in de buurt. *duim voor zelf en voor rian*
Saskia: Nou ik woon dus in een huis waar er wel 100e van te koop staan hahahaha. Ik duim voor je! liefs rian
rian: enig in zn soort is geen verkoopgarantie is gebleken hoor huizen om ons heen worden namelijk wel verkocht.. *snif*