september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Saskia Waarom is anijs niet zo handig dan?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@lucky: als ik kruiden eet/drink check ik het vaak online even...

en het resultaat:
    Onderstaande lijst noemt de kruiden waarvan het gebruik onder vorm van thee, tinctuur, in tabletten of capsules afgeraden wordt.

Anijs - Pimpinella anisum
    Baarmoederstimulerend in hoge doses. Kan spaarzaam worden toegepast als keukenkruid.

3. Saskia78

maarja.. wat is "hoge doses" he :)

4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Pff ik zit in de zenuwen. Notaris belde net en de bankgarantie is er nog niet :( en dat moet er wel zijn vandaag. Die stomme postbank is gewoon weer laks geweest want ze gaan hem vandaag of morgen pas de deur uit doen. Notaris wel op de hoogte gehouden en die zegt dat het geen probleem is, hij wacht het morgen af en bespreek dit met de verkoper :( Ik krijg de zenuwen hiervan, dat afwachten allemaal ppfff

5. Saskia78

hmm lekker is dat :(
    vervelend gedoe.
    maar als de notaris zegt dat het wel goedkomt.. dan moeten we daar maar vanuit gaan he

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, dat is niet fijn :(. Hopen dat morgen alles rond is ben je daar ook vanaf.

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Thanxx
    KOmt ook wel goed denk ik, ik ben alleen een heel ongeduldig type als het gaat om dingen die ik zelf niet in de hand heb hihi dat word nog wat als moeder zijnde :p

@Maart .... Babyboem is inderdaad maandags gesloten, wij belde ook maandag, toen namen ze niet op. Morgen zijn ze gewoon open en kan je bellen

XXX

8. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik werk op een hypotheekburo en ik moet zeggen dat die Postbank ook niet erg netjes is met de afwerking van een dossier. Ik zou zeggen veel bellen en zeuren dat ze er spoed achter zetten anders kan het nog wel even duren ! Meestal is het geen probleem om deze af te geven door de Postbank, want als ze een offerte uitbrengen kan er eigenlijk weinig meer misgaan. Meestal is het een administratief probleem !
    Succes in ieder geval en niet te verlegen zijn om te bellen hoor naar de Postbank !

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Bedankt seetje

Ik heb ook vaak gebeld vandaag! En ik heb het wel voor elkaar kunnen krijgen dat ze het morgen sowieso faxen naar de notaris dat die iig ziet dat het akkoord is. De officiele papieren is nog onderweg maar ik vind het een beetje laks van de postbank. Vooral omdat ik het zo vaak heb gezegd tegen ze.

10. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

heyy meiden,

Mouschy: Mooie buik! En wat een lief zoontje heb je toch ;) . En mooie dakkapel zeg! Wacht gewoon af tot huis is verkocht, dubbele lasten zit ik nu ff niet op te wachten ;)

Saskia: Ja dan moet je denk heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel thee gaan drinken ;) Maar voorzichtigheid kan nooit kwaad.

Miss X: Wat vervelend ja, ik kan ook nooit tegen zulke dingen. Heb ook ff op die site van babyboem gekeken maar staan helaas geen prijzen bij want daar staan voor de verandering wel is kinderwagens op die ik ook wil ;) weet alleen niet of ze ook bij mij in de buurt leveren

Moons: Mooi kamertje!
    Liefs rian

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey allemaal,

Hier weer eventjes tijd om te antwoorden!

Lekker druk weer de voorbije dagen! Ben blij dat ik een paar dagen heb kunnen rusten. Alhoewel, rusten.. Ik moest niet gaan werken, maar voor de rest heb ik eerlijk gezegd niet geluierd.. :rolleyes:

@moons: leuk kamertje hoor. Is wel tof dat dat al gedaan is, wij moeten alles, maar dan echt alles nog doen. En kopen!

Maar wij wachten tot de babypremie is aangevraagd, dan kunnen we veel meer ineens kopen. Krijgen jullie in Holland dat ook?

Ik vermoed dat alles oké is met ons kleintje, ik voel hem toch genoeg bewegen! Volgende week dinsdag op controle, zal blij zijn dat ik de kleine nog eens kan bewonderen! :D

12. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Babypremie :confused: :confused: Was het maar zo ;) Hoeveel is dat dan?

liefs rian

13. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
  14. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

thanxx maart! ga meteen ff kijken!

15. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    P.S. Zondag nacht is voor het eerst mijn tepel wezen lekken. Ik werd sóchtends wakker en zag een spoor lopen van witte aangekoekte....... wat doorliep naar mijn tepel. Dus ik zal wel gelekt hebben.

Heb er nu geen last meer van gehad overigens.

16. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

miss X: Ja raar he ik heb ook al melk, als ik in me borst knijp (ja niet raar over me denken hor ;) ) komt er ook melk uit. Maar dat had ik bij me zoontje ook heel vroeg, en ik had goeie borstvoeding vanaf het begin ;) .

Maar heb ff zitten snuffen op die site, Kinderwagen die ik wil gaat me 650 euro kosten, hahaha hoop dat me mannetje het ook zo leuk vind als mij ;) Hoeveel zijn jullie kwijt ongeveer aan de baby

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi Meiden,

Werd voor mij ook weer eens tijd om me te melden. Heb net gewoon 10 bladzijdes moeten bij lezen. Das dus behoorlijk veel. En ben bang dat ik al een deel vergeten ben. Ik doe mijn best. Sorry als ik iemand vergeet.

@Han: Gefeliciteerd een meisje. Geniet ervan :p

@Miranda: welkom bij de septembermama's

@Saskia: Erg mooie trouwjurk, jullie zagen er schitterend uit. En zo te lezen hebben jullie en superdag gehad met een mooie afsluiting in een heus kasteel. Super zeg.

@Marsab: Heb even je site bekeken ziet er super uit. Mag je zeker trots op zijn. En kamertje is erg leuk en apart geworden.

@Moons: super dat ook jullie kamertje af is, ziet er erg mooi en warm uit.

@Rian, Saskia & MissX succes met jullie huisjes. Zal allemaal behoorlijk spannend zijn je huis verkopen en dat weer beginnen in een nieuw huis. En dan ook nog al dat klussen. Poeh moet ik eerlijk gezegd niet aan denken. Maar ook wel super natuurlijk. Succes ermee.

@Noor: Jij ook succes met het geklus. Zo te horen schieten jullie al op. Leuk hoor. Het kost dan wel wat centjes maar heb je wel wat ;)

@Pooh: succes in deze spannende tijd. Ik denk aan je.

@Ouder: Wat super te horen dat jullie eerste echo goed is. Helemaal happy voor jullie. Houden jullie ons op de hoogte?!

@Moushy: Jeetje die Ewout, een echte soapstar! Leuk hoor. En wat heb je al een mooie buik. Heerlijk.

@Aan iedereen die ik ben vergeten, sorry :oops: Ik heb mijn best gedaan. Ik hoop dat het goed met iedereen gaat.

Hier gaat het goed. Wel nog steeds erg moe. Ben ook aantal keer bij fysio geweest voor nek en schouders die vast zitten, en dat veroorzaakt hoofdpijn, das niet fijn. Gaat nu al iets beter. Verder is onze kleine behoorlijk druk, echte karate kid. Heerlijk hoor al dat geschop, ik geniet er volop van. Mijn buikje is ook al weer aardig gegroeid, ben er helemaal trots op.
    O ja en we zijn met de kinderkamer begonnen. Heb vorige week een commode en ledikantje, 2e hands, maar nooit gebruikt en als nieuw voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken. Echt helemaal onze smaak. :p Nu alleen nog kledingkast. Ik weet waar het gekocht is, dus hopen dat ze nog hetzelfde hebben. Hebben ook al verf gekocht, dus van het weekend maar aan de slag. Heb er zo veel zin in. Nesteldrang, ja ook bij mij.

Groetjes, Patries

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey patries, leuk dat je weer ff komt buurten! hihi ;)
    Ik ben ook trots op het kamertje, ook al is hij nog lang niet klaar!

Noor, saskia, miss x en rian: Jeetje, ik ben nu al zo druk met de babykamer en jullie moeten een heel huis! :confused:
    Knap hoor, dat je dat in deze tijd zo kan/ doet!
    Wordt vast super! ;)

Heb ook al een tijdje niks meer van Brigitte gehoord/ gelezen...
    Iemand een idee?

19. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Thanks... we zijn nu 9 weken ver.

groetjes,

Ouder

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hee meiden!

Moons: erg leuk geworden het kamertje! Sfeervol!

MissX: idd lekker laks van de postbank, maar je, het voornaamste is dat het rondkomt en dat zal wel goed gaan, toch? Kan me voorstellen dat het een heerlijk rustig gevoel geeft als al het officiele gedoe rond is!

Saskia: hopelijk verkopen jullie snel!

Marsab: ach ja, gelukkig hoef ik zelf niet al te veel te klussen, ik zie nog het meeste op tegen de verhuizing zelf. We laten wel verhuizen, maar moeten toch alles inpakken. Zijn gelukkig al 30 dozen op weg ;) En idd: het is ook wel leuk om alles weer even aan te (laten) pakken! We krijgen niet alles helemaal af, maar who cares?

@Virginie: babypremie klinkt goed! Krijgen jullie in B dan eveneens kinderbijslag?

Pooh: hoe is het met je?

Rian:hoe is het met jou? Slaapt je kleine man weer wat beter? En hoe is het met je rug?

Mouschy: lekker mannetje hoor!

Patries: belan dat je zo'n last hebt van nek/schouders/hoofd, maar gelukkig gaat alles goed met je kleine man! Hihi nesteldrang slaat al lekker toe daar!

@All: allemaal goed, gezond en happy?

Liefs Noor

PS Morgen weer even naar de gyn (onder werktijd ;))

Deel Deze Pagina